Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 13:34:dat moest eigenlijk het échte laatste woord zijn geweest.
vooral dat met psylocibyne...acid heb ik nog niet gehad... maar werk er langzaam naar toe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:41:vooral dat met psylocibyne...
mag het ook een paddo zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 07:24:mag het ook een paddo zijn
van mij part wel...komt op hetzelfde neer dus
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:24:dat geloofd m@ggie niet
Klopt
Ben nog steeds niet overtuigd van jou gelijk
Laatste woord :lol;
Uitspraak van RampestampertjeKloptop vrijdag 8 september 2006 om 15:33:
Ben nog steeds niet overtuigd van jou gelijk
Laatste woord
toch is het zo haha
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 15:53:toch is het zo haha
De meningen blijven verdeeld hierover
Oepsss....laatste woord
Uitspraak van RampestampertjeDe meningen blijven verdeeld hieroverop vrijdag 8 september 2006 om 15:57:
ik weet van me zelf dat ik gelijk heb geeft verder niet
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 16:06:ik weet van me zelf dat ik gelijk heb geeft verder niet
Laatste woord
Uitspraak van RampestampertjeIk weet dat ik ook gelijk heb....op vrijdag 8 september 2006 om 16:08:
wat jij weet moet je naar de politie brengen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 16:11:wat jij weet moet je naar de politie brengen
Zijn niet echt bepaald mijn vrienden
Laatste woord
Uitspraak van RampestampertjeZijn niet echt bepaald mijn vriendenop vrijdag 8 september 2006 om 16:13:
van mij wel als ik ze niet nodig heb zijn ze er altijd kan van pas komen hoef ik niet te wachten als ik ze wel nodig heb
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:41:vooral dat met psylocibyne...acid heb ik nog niet gehad... maar werk er langzaam naar toe
Beter lage dosis acid, gelijk beginnen
Edit paddos zijn stukken moeilijker te sturen dan lsd
laatste aanpassing
Uitspraak van RampestampertjeMaarruhhh Wendy...op vrijdag 8 september 2006 om 21:40:
Ben jij al overtuigd van Bas zijn gelijk
dus uh
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 21:45:tja kweet het eigelijk nog niet
dus uh
laatste woord
Laten we het daar voor nu nog maar ff op houden
Uitspraak van RampestampertjeLaten we het daar voor nu nog maar ff op houdenop vrijdag 8 september 2006 om 21:49:
laatste woord
Uitspraak van RampestampertjeNadenken lukt toch niet echtop vrijdag 8 september 2006 om 22:00:
ik ben er veels te moe voor
druk met werken geweest vandaag..
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 22:08:druk met werken geweest vandaag
Nix laten vallen...
Laatste woord
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 22:19:Etters!
waar slaat dat op?!
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:18:volges mij is hier t laatste woord nog nie over gesproken
helemaal gelijk
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:29:Allemaal bijdehandjes hier die denken te weten... kan nu al zeggen dat de meeste nja bijna iedereen hier nog nooit int echt lsd hebben gezien..dus laat staan of ze weten waar ze over praten
jaja moet jij zeggen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:30:jaja moet jij zeggen
De joker weet wel waar hij over praat!!
Dat weet ik uit eigen ervaring!!
Whaha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:29:kan nu al zeggen dat de meeste nja bijna iedereen hier nog nooit int echt lsd hebben gezien..dus laat staan of ze weten waar ze over praten
Laatste woord dan nog maar een keer