Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:30:jaja moet jij zeggen
Jah dat zeg ik...,net of iedereen hier lsd gebruikt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 12:50:voor mij blijft acid no.1! en psylocibine meest leerzame psychedelica out there (moet mescaline overigens nog steeds proberen)
Is echt tof spul...,weg met pep en die troep.
(voor mescaline)Als je een cactus neemt,en 20 jaar w8 krijg je een persoonlijke trip..,Ik ga er zeker ook 1 halen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 19:23:(voor mescaline)Als je een cactus neemt,en 20 jaar w8 krijg je een persoonlijke trip..,Ik ga er zeker ook 1 halen
Indd, mescal roelt
LSD heeft ze wel eens gehad, laat daar geen twijvel over wezen.
En ze heeft gelijk, lsd is het meest geniale substantie ooit !
De vraag blijft 
Laatste woord
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 21:23:Wie weet hoelang LSD in je lichaam blijft??
2 dagen of je hele leven??
Laatste woord
Heej Luitjez, ik ben ff nieuw hier, kzal me ffkes voorstellen, ik ben DeMoN en las wel allerlei leuke dingetjuhs hier op het Forum.
Echte Psychonautische feestbeesten hier hahaha, precies wat ik zocht!
Ik ben dit jaar helemaal los gegaan op Solar deze zomer.
En dit was echt anderz! Vloeibare lsd in een klein mondwaterflesje, een druppeltje bij het ontbijt, mooi weer, vrolijke mensen en een heerlijke stemming!
Jammer genoeg had iemand dat flesje bij en ik zou graag willen weten hoe het heet en hoe ik er aan kan komen,
het was pas mijn 2e ervaring met lsd en heb het weekend in een droomtoestand beleefd en na deze ervaring hoef ik al die andere zooi nie meer, LSD Rules!!
Greetz DeMoN
En dit was echt anderz! Vloeibare lsd in een klein mondwaterflesje, een druppeltje bij het ontbijt, mooi weer, vrolijke mensen en een heerlijke stemming!
Jammer genoeg had iemand dat flesje bij en ik zou graag willen weten hoe het heet en hoe ik er aan kan komen,
het was pas mijn 2e ervaring met lsd en heb het weekend in een droomtoestand beleefd en na deze ervaring hoef ik al die andere zooi nie meer, LSD Rules!!
Greetz DeMoN
Heej Luitjez, ik ben ff nieuw hier, kzal me ffkes voorstellen, ik ben DeMoN en las wel allerlei leuke dingetjuhs hier op het Forum.
Greetz DeMoN
Jij liever als ik!
Helloww
laatste woord.?
laatste woord.?
Greetz DeMoN
wat in dat flesje zit is vloeibare lsd
(liqwit)of hoe je dat ook schrijft een soort oplossing
is moeilijk te krijgen maar een zegel is prisies het zelfde duurt alleen wat langer voor het in je bloed is
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:06:je kan het ook in micro dods krijgen of gelcaps dit moet je slikken maar komt allemaal op het zelfde neer
Ik wil het....ik wil het....ik wil het....
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:06:en het laatste woord is niet voor jou maar voor mij
Sorry....laatste woord is voor mij
Uitspraak van RampestampertjeSorry....laatste woord is voor mijop zaterdag 9 september 2006 om 22:07:
klopt voor mij
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:11:wareer leer je het nu eens
Als het over het laatste woord gaat nooit
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 22:52:Dotjes zijn lievvv
dat zijn ze om te knuffelen
Hihi... kwil ut ik wil ut ik wil ut!!
Cool, ik weet wel wat te koop is, alleen mis ik de connecties helaas
Ennieweej Ik ben bezig met het organiseren van een wazig feestje medio November, met een Wazig thema in een leuke knusse lokatie.
Zijn er nog mensen die zin hebben in een wazig feest zonder sluitings tijden en diverse sets en live optredens?
2 Be Continued...
Cool, ik weet wel wat te koop is, alleen mis ik de connecties helaas
Ennieweej Ik ben bezig met het organiseren van een wazig feestje medio November, met een Wazig thema in een leuke knusse lokatie.
Zijn er nog mensen die zin hebben in een wazig feest zonder sluitings tijden en diverse sets en live optredens?
2 Be Continued...
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 01:02:moet je maar ff een bericht droppen als de tijd rijp is
En zo is dat....
Laatste woord
klinkt interessant
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:29:en de laatste zegel is verdwenen .........
jou moet ik ff spreken als ik in Loco ben vriend
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:42:jou moet ik ff spreken als ik in Loco ben vriend
hahaha
moet ik een zegeltje op de post doen of lik je em zelf
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:09:hahaha
moet ik een zegeltje op de post doen of lik je em zelf
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:42:Zijn er nog mensen die zin hebben in een wazig feest zonder sluitings tijden en diverse sets en live optredens?
klinkt interessant
OK dan!
Gaat goed komen,altijd cool als mensen mee willen genieten van een lekker feesie, ik hou jullie op de hoogte.
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 13:30:Een week denk ik ongeveer.
iets minder nog is een dag later al weer weg
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 16:21:iets minder nog is een dag later al weer weg
Hier zijn de meningen over verdeeld
ik ben er alleen ook nog niet over uit
kun je het als je jaren later een drugstest moet doen
zien dat je vroeger lsd heb gebruikt??
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 01:02:moet je maar ff een bericht droppen als de tijd rijp is
enne laatste woord voor mij he
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:55:enne laatste woord voor mij he
jah ??
dacht het niet
Uitspraak van RampestampertjeHier zijn de meningen over verdeeldop zondag 10 september 2006 om 23:34:
LSD pis je er de volgende dag al voor het meeste eruit
zijn MICROGRAMMEN wat in je bloed zit
en is zo verdwenen
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:57:jah ??
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:57:dacht het niet
kijk maar..
laatste woord
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 10:58:LSD pis je er de volgende dag al voor het meeste eruit
zijn MICROGRAMMEN wat in je bloed zit
en is zo verdwenen
naar mijn idee blijft het altijd wel aantoonbaar..
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:34:aantoonbaar wel
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:34:ze hoeven maar een haar van je te pakken
en ze weten precies wat je hebt uitgevreten
afgelopen tijd
Heej Wendy....hebben we dan toch gelijk
Of is het laatste woord hierover nog niet gesproken
Uitspraak van RampestampertjeOf is het laatste woord hierover nog niet gesprokenop maandag 11 september 2006 om 11:58:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:34:ze hoeven maar een haar van je te pakken
en ze weten precies wat je hebt uitgevreten
afgelopen tijd
Uitspraak van RampestampertjeOf is het laatste woord hierover nog niet gesprokenop maandag 11 september 2006 om 11:58:
Bas kennende is de discussie nog lang niet over
Uitspraak van RampestampertjeLaatste woordje dan maar.......op maandag 11 september 2006 om 12:23:
voor mij
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2006 om 17:29:Allemaal bijdehandjes hier die denken te weten... kan nu al zeggen dat de meeste nja bijna iedereen hier nog nooit int echt lsd hebben gezien..dus laat staan of ze weten waar ze over praten
toen ik me eerste trip slikte was jij waarschijnlijk nog te klein om in de achtbaan te mogen
oh ja "LaatSte woorD"
laatste aanpassing

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)