rlxt
Wat goed zeg
oeh volgens mij heb ik net een domme opmerking gemaakt en hebben jullie het over een ander soort jam
heb ik een hernia op niveau L4-L5 aan de linkerkant van mijn rug.
echt MOET houden aan bovenstaande adviezen
We knallen door en blijven positief!
heb honger dat wil je nie weten!
lekkere toastjes gegeten!!
Cola Light drinken, van 1 zo'n blikje zit je wel weer ff vol Ik doe dit zo in de namiddag, want dan heb ik vaak lekkere trek en kan ik niet wachten tot het avondeten.
Werkt echt goed
En dat van die Cola light..werkt echt en om de smaak nog lekkerder te maken, kan je er een klein beetje citroensap toevoegen smulluhhhhh
En dat van die Cola light..werkt echt en om de smaak nog lekkerder te maken, kan je er een klein beetje citroensap toevoegen smulluhhhhh
Weeg nog precies hetzelfde als vorige week zaterdag!
Je hebt ook Cola Light Lemon, die is ook lekker
Ik ook Ik schommel steeds heen en weer, maar uiteindelijk ben ik dan toch niks afgevallen sinds afgelopen zaterdag....
Ik drink namelijk uit mezelf best weinig.
En een stuk fruit of komkommer of wortelen helpt ook als je lekkere trek krijgt
SASdag
Pfff de weegschaal gaat na de Pasen echt niet blij met me zijn
1ste Paasdag zitten we bij me schoonouders en me schoonmoeder kennende zal ze wel een zooi lekkers in huis hebben gehaald wat ze om de haverklap onder me neus zal houden met de mededeling neem nou eens een SASdag ofzo.
2de Paasdag organiseer ik een gourmet voor de hele bende van ellende, dus dat zal ook wel moeilijk worden om me in te houden, maar ik ga me best doen
Waar staat dat eigenlijk voor!?
Naja, zo'n weekend heb ik vorige week ook gehad en weeg nu hetzelfde als vorige week....dus ben niet aangekomen maar ook niet afgevallen!
Neuh dat niet, maar ik denk dat ik betreft me avondeten een beetje laks ben geweest
Schijt aan Sonja dag
Ik ben op de 1 of andere manier weer aangekomen en ik kan me niet herinneren dat ik deze week vette of zoete of wat dan ook voor dingen heb gegeten, maarjah ook dat gaat er wel weer af
van natuurlijke suikers kom je aan als je er veel van drinkt.
En zoo veel zit er ook niet in hoor. Anders zou ie niet zo zoet smaken.
En zonder suiker ben je ook niks
Ik bedoel.. jus d'orange wordt door sonja vaak genoeg voorgeschreven in boek 1 en cola heb ik er nog niet in zien staan eigenlijk
Lieve allemaal,
…
We knallen door en blijven positief!
X Jeannette