thnx heb meteen geen honger meer hahah
prak ook altijd alles hoor
kan je trouwens van joggen spierpijn in je kont krijgen??
Zolang ze luisteren naar het vrouwtje, is er niets aan het handje...
die heb k niet
morgen dan EINDELIJK beginnen aan de Biamed...
Hahaha, M@rit, ik moet wel lachen om jou! Volgens mij prak jij echt alles wat je eet Pas had je het ook over prakken van sla....met gekookte aardappels erdoor heen! En nu weer je broccoli met vlees
gefeliciteerd
gefeliciteerd! Zie dat je (ook) uit Utrecht komt, appartementje gekocht daar?
Ja in Terwijde! Tegenover de bloemenveiling zeg maar. Maar het is pas in 2008 klaar hoor, ze beginnen in 2 juli pas met bouwen! Maar die tijd hebben we ook nog wel nodig om te sparen!!!
Gisteravond gezondigd! We zijn gister bij de notaris geweest om te tekenen voor ons appartement! Is nu officieel van ons!
Dus me vriend vond dat ik die Sonja maar even uit me hoofd moet zetten en dat we een borrel en een happie moesten gaan doen!
Gisteravond gezondigd! We zijn gister bij de notaris geweest om te tekenen voor ons appartement! Is nu officieel van ons
je mag die van mij wel een tijdje leasen hoor
hoe izt het bij SB met de eierkoeken eigelijk?
ik hoorde jullie er echt veel over, maar volgens dit boek zijn ze best calorierijk enzo
Ik vind een fruitdag echt chill!! Houd er elke week 1.
Ja ik neem op me fruitdag savonds altijd kwark!!
Hoest er verder mee dames?
k ga niet meer op de weegschaal staan,
het is zo afwisselend!!
ik prak ook altijd alles hoor
We zijn gister bij de notaris geweest om te tekenen voor ons appartement! Is nu officieel van ons!
eierkoeken mag je van sonja als tussendoortje nemen dus ik denk dat het wel meevalt met de calorien eigenlijk
Ik heb vandaag fruit dag!!! Gaat goed tot nu toe!
Heb alleen inplaats van jus d'orange een bakje magere yoghurt genomen!
Ik ga niet meer op de weegschaal staan,
het is zo afwisselend!!
haha ik weeg nu eindelijk 62 nog 2 te gaan