maar veel trainen en zodat ik "blokjes" krijg ziet er niet uit als er nog aardig wat vet op zit dan krijg je helemaal een rare buik..dus moet er toch nog wat kilo`s vanaf en hopen dat het van mn buik afgaat..anders vanavond ff tips aan de sportinstructeurs vragen
maar k ben blij dat ze volgende week met een nieuwe serie bodypump
Bij ons krijgen we ook een nieuw programma vanaf 1 april.
ik denk morgenochtend een keertje. Zaterdagavond gaan we uit eten met een hele groep vrienden, naar het knoflookrestaurant in rotterdam. Nog nooit geweest dus ben benieuwd
ik ga straks een rijstcracker met kaas eten, daarna 2 boterhammen met ei en rosbief en melk, tussendoor een kiwi, dan joggen en savonds EINDELIJK weer die lekkere koolsalade en savonds ook nog een speculaasje
Ik ben alleen na me buikgriep een beetje verstopt geraakt, iemand tips hoe ik dit kan oplossen??
klinkt heel vies (en dat is het ook) maar een theelepeltje olijfolie/slaolie opeten, dat werkt echt.
ik heb ook regelmatig last van verstoppingen en heb al van alles geprobeerd maar olie is het enige dat helpt
maar gezien er nog wat behoorlijk calorieen in zo'n poeder zit, zit er alles in wat je nodig hebt en kom je dus ook niet aan als je weer normaal gaat eten
Uitspraak vanP.O.O.
op donderdag 29 maart 2007 om 11:17:
k heb ff snel gekeken, maar dat is met zakjes poeder enzo
Niks voor mij dus, ik wil alleen echt voedsel eten
Uitspraak van M@rit op donderdag 29 maart 2007 om 11:33:
Voor mij ook drie keer niks! Dat hou ik dus nog geen week vol!
Ik vind het prima te doen!! Krijg er veel energie van! Maar als ik maar een paar kilootjes kwijt wou, had ik het ook niet op deze manier gedaan hoor! Is meer als je wat meer kwijt wilt! Het kost je wel wat!
klinkt heel vies (en dat is het ook) maar een theelepeltje olijfolie/slaolie opeten, dat werkt echt.
ik heb ook regelmatig last van verstoppingen en heb al van alles geprobeerd maar olie is het enige dat helpt
k ben alleen na me buikgriep een beetje verstopt geraakt, iemand tips hoe ik dit kan oplossen??
volgens mij klopt nooit iets van die dieeten volgens mij is het beste dieet gewoon gezond eten en gezond b
Uitspraak van Dordtenaar _078 op donderdag 29 maart 2007 om 22:02:
volgens mij klopt nooit iets van die dieeten volgens mij is het beste dieet gewoon gezond eten en gezond b
Nou dat is ook precies wat hier gebeurd!!
kee nou ben benieuwd!! ik wacht nog ffies met dat doen want me bruikrommelt een beetje, maar na t weekend probeer ik het
Ik was net toch bij de huisarts, en meteen ff verteld dat ik moeilijk naar de wc ga, dus krijg nu extra vezels!!
Dat doe je goed
Ik ben ook al mijn eerste kilo kwijt sinds afgelopen maandag
ghehe ik moest ook veel kwijt en dat red je met sonja bakker niet * ja misschien als je het boek 10 x doet
Heb net de foto's van mn skivakantie gezien...
Pfff... dat is dus echt een stok in de rug om SB goed vol te houden
Vreselijk die foto's
weet iemand hoe zwaar je "moet" zijn om een maagband te krijgen,want dat wil ze nu dus..
ik heb alleen nog maar een before foto die after foto komt over een paar maanden wel
Jeeeeehhhh! Ben totaal 3,2 kilo kwijt vanaf vorige week maandag!
Dat doe je goed
Ik ben ook al mijn eerste kilo kwijt sinds afgelopen maandag
weet iemand hoe zwaar je "moet" zijn om een maagband te krijgen,want dat wil ze nu dus..
pffft hou op, wanneer verdwijnt die onderkin
maar dan moet ze alsnog eerst zelf 15 kg afvalle en dan krijgt ze maagband en dan gaat de rest deraf.. ( iig iemand die ik ken moest da zo doen)
je kan met zo'n maagband maar een bepaalde hoeveelheid eten en dan is je maag vol, en ipv dat ze dan gezonde dingen at , at ze dus alleen maar frikandellen en chips dan werkt het natuurlijk niet )
Uitspraak vansuusje
op vrijdag 30 maart 2007 om 11:00:
pffft hou op, wanneer verdwijnt die onderkin
verschrikkelijk he! Nou, als je er aanleg voor hebt, hou je hem altijd! Alleen word ie wel minder als je afvalt!
erantwoord-schranzen
en t is nog best lekker ook!!
Zo, ik ben lekker een tosti aan het maken
nog een 0.5 kilo en dan ben ik 10 kilo kwijt