Partyflock

Forumonderwerp · 898747
5 volgers · 66618x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag 30/08/2006 begonnen met het concept; Sonja Bakker.

Het is geen dieet, maar een voedingspatroon.

Ben benieuwd, wie er volgt en wat de ervaringen zijn...hier kunnen we tips, ervaringen en motivaties delen!!

Samen staan we sterk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 11:27:
Smaken verschillen gewoon.

haha dat zal het wel zijn 8)
Waarschuw beheerder
who needs sonja?
Uitspraak van actief op maandag 4 september 2006 om 22:26:
maar een voedingspatroon.

heb je daar iemand voor nodig?
Waarschuw beheerder
donateur
jep,en blijkbaar ben ik niet de enige..sonja`s boeken verkopen goed 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We hebben het boek hier thuis wel...
maar ik doe er niet aan mee me ma wil der wel mee gaan beginnen...
moet niet moeilijk zijn want je moet veel tussedoortjes eten dus vooor de mensen die daar moeite mee hebben zou da wel makkelijker zijn allemaal!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 september 2006 om 22:26:
Sonja Bakker.

waar komt zij zo plots vandaan? wat maakt haar zo speciaal? is ze echt zo goed?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trouwens....

Dieetpil zonder recept in VS

Uitgegeven: 9 februari 2007 15:43

NEW YORK - In de Verenigde Staten zal over enkele maanden zonder recept een dieetpil worden verkocht waarvan de werking wetenschappelijk is aangetoond. Het medicijn gaat Alli heten en is al sinds 1999 op recept verkrijgbaar onder de naam Xenical.

De Amerikaanse warenautoriteit Food and Drug Administration (FDA), die optreedt als waakhond voor de geneesmiddelenmarkt, heeft het product deze week goedgekeurd voor receptloze verkoop, zo meldde vrijdag The New York Times.

schijnt ook spectaculair te zijn...
Waarschuw beheerder
maar ook heel verkeerd!!!!
Vriendin en die ma hadden ze maar zijn wel gevaarlijk moet je wel goed mee omgaan...
zijn al meerdere mensen aan overleden zoals ik dan gehoord heb hoor..
door hardaanval want je hard gaat er behoorlijk hard van tekeer...

en zulke dingen kan je hier in nederland ook halen maar of het ook echt zo gezond is...
denk dat je beter aan dat dieet kan beginnen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op zaterdag 10 februari 2007 om 16:14:
en zulke dingen kan je hier in nederland ook halen

dit medicijn dus nog niet...is nog niet op de markt...
Waarschuw beheerder
jaah zijn van die gele..
ik heb ze ook wel is gehad ga je je ook zeker zwaar licht van in je hoofd voelen...
maar ze zeggen dat ze ni echt heel goed voor je zijn...
hun haddfen ze besteld en zijn toen in beslag genomen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Witte ik et?!? op zaterdag 10 februari 2007 om 16:28:
jaah zijn van die gele..
ik heb ze ook wel is gehad ga je je ook zeker zwaar licht van in je hoofd voelen...
maar ze zeggen dat ze ni echt heel goed voor je zijn...
hun haddfen ze besteld en zijn toen in beslag genomen..

stackers zul je bedoelen (Y)
daar zit uhh efedrine in (verbeter me als ik t fout heb ;))

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 18:33:
daar zit uhh efedrine in

Nope das verboden toch tegenwoordig?

P.S. tot vanaaf Pluis hakkuhhhhhhhhhh :D :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 10 februari 2007 om 19:46:
Nope das verboden toch tegenwoordig?

jep dat klopt wel, maar dat zijn die gele stackers toch.. daar ga je je toch licht van in je hoofd voelen? remember ;)

Uitspraak van actief op zaterdag 10 februari 2007 om 19:46:
P.S. tot vanaaf Pluis hakkuhhhhhhhhhh

hakuuhhh kilootjuhs verbranden ;) zou sonja er blij mee zijn :lol:
Waarschuw beheerder
jepz is ook zo!!!! behoorlijk......
haha je moet er niet veel te veel van eten;););)

Waarschuw beheerder
JE gaat toch geen troep eten om af te slanken..:s.
Waarschuw beheerder
Na 2 weken een beetje stil te hebben gestaan ben ik vandaag weer op de weegschaal geweest en het restultaat is er weer een kilo af :d:d:d.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 11:11:
JE gaat toch geen troep eten om af te slanken...

Nee idd, snap deze mensen echt niet
Waarschuw beheerder
Thank joe. Nu nog 3 kilotjes en dan zit ik op het gewicht wat ik wil.
Waarschuw beheerder
gaat er niet om dat dit gegeten word we hadden het erover...
ik heb ze ooit geprobeerd en het is rotzooi,,,
Waarschuw beheerder
maar ni om af te slanken... je zou der ook meer energie van krijgen...

maar meer hardkloppingen

Waarschuw beheerder
Ik weet neit hoor, maar zulke dingen weet je toch meestal dat neit gezond is, maar goed. Iemand zei dat je dat toch ook kon gaan gebruiken dus daarom zeg ik: je gaat toch geen troepeten om af te slanken

Waarschuw beheerder
donateur
Nah het is weer maandag en na ongeveer 2 weekjes bijna niets aan Sonja te hebben gedaan ( was ook wel te zien op de weegschaal 8) ) gaan we er weer met volle moed tegenaan :cheer:

Waarschuw beheerder
Na 2 weken een beetje stil te hebben gestaan ben ik vandaag weer op de weegschaal geweest en het restultaat is er weer een kilo af .

Bij mij hetzelfde...al was het geen hele kilo..Tog was er gisteren iets af gegaan...
Ik heb het gevierd bij de KFC 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss-Linnie op zondag 11 februari 2007 om 11:11:
restultaat is er weer een kilo af

Super!(Y)

Nou bij mij is er 6 ons af,vind ik toch erg netjes.Omdat ik vorige week 4 avonden brood heb gegeten:-s,want ik had avonddiensten.(Ik ga nu met avonddiensten,tussen de middag warm eten.)En ik ben zaterdag en Zondag uiteten geweest en zaterdag baco's gedronken.Dus ben hier super blij mee.Ik heb het tweede boek nu ook uit(De afval weken.)En omdat ik er toch nog 3,4kilo af wil,begin ik vandag nog maar eens in het eerste boek.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 18:33:
stackers zul je bedoelen

Nou wat voor wonderpillen er ook komen,dat is gewoon super slecht.En wat als je met die pillen stopt kom je gewoon weer dubbel en dwars aan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 12 februari 2007 om 10:09:
Nou bij mij is er 6 ons af,vind ik toch erg netjes

Dat is zeker netjes (y). bij mij was er 2 weken 2 ons af niet echt veel en totaal even geen motivatie om door te gaan dus. De afgelopen week ook best wat gesnoept en even niet gesport omdat ik beetje ziek was en toch als resultaat 1 kilo eraf was echt weer super blij. Nu die laatste 3 kilo nog. Deze week ook weer een slechte week vrijdag eten bij mijn schoonouders (schoonmama word 50 jaar) en zondag met de hele fam uit eten.
Waarschuw beheerder
Heb ik geen dieet voor nodig de ene dag is er drie kilo vanaf en de andere dag weer drie bij... jojo effect
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 12 februari 2007 om 10:09:
Nou wat voor wonderpillen er ook komen,dat is gewoon super slecht.En wat als je met die pillen stopt kom je gewoon weer dubbel en dwars aan!

Als jij straks op langer termijn weer normaal gaat eten en stopt met het dieet kom jezelf ook weer dubbel en dwars aan ...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van L@R!SSA op maandag 12 februari 2007 om 11:56:
Als jij straks op langer termijn weer normaal gaat eten en stopt met het dieet kom jezelf ook weer dubbel en dwars aan ...

het is geen dieet:/

je eetpatroon veranderen heet dat..en dat is dus niet de bedoeling dat je daar mee stopt..met die pillen kun je niet je hele leven door gaan,met sonja bakker dus wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 12 februari 2007 om 12:07:
je eetpatroon veranderen heet dat..en dat is dus niet de bedoeling dat je daar mee stopt..met die pillen kun je niet je hele leven door gaan,met sonja bakker dus wel

dat begrijp ik , daarom zeg ik ook dan moet ze dat wel volhouden en niet opeens weer normaal gaan eten zoals daarvoor!
nou suc-6 met het volhouden van sonja bakker je HELE leven :/..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op maandag 12 februari 2007 om 12:14:
sonja bakker je HELE leven

Er is niks mis met Sonja Bakker je hele leven, je eet genoeg gevarieerd en ook nog lekkere dingen.
Waarschuw beheerder
donateur
idd je mag genoeg lekkere dingen eten :)

en als je sport kun je nog vaak zat macce :x haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op maandag 12 februari 2007 om 11:56:

Sonja Bakker is dus normaal eten,wat ik voor Sonja bakker at was niet normaal.Veelste veel,veelste vet en niet regelmatig.Dat begrijpen mensen dus nog steeds niet dat Sonja Bakker geen dieet is maar je eetgewoonte aanpassen,dus normaal eten!;-)
En dat ga ik idd me hele leven doen ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 12 februari 2007 om 12:19:
en als je sport kun je nog vaak zat macce haha

En zelfs als je niet sport,kan je uiteten,patat,pizza eten enz.:-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 12 februari 2007 om 16:42:
Sonja Bakker is dus normaal eten

tis maar waar je op kan leven...ik zou dat echt niet trekken, veeeels te weinig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van raketje op maandag 12 februari 2007 om 17:02:
ik zou dat echt niet trekken, veeeels te weinig!

je mag ook wel wat meer hebben dan wat erin staat:9

k heb het nooit echt precies gevolgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 12 februari 2007 om 17:10:
k heb het nooit echt precies gevolgt

en toch afvallen?

Heb het ooit eens geporbeerd, maar na 4 weken trok ik het echt niet meer, viel ook haast niet af...frustrerend dieet. Je kan alleen maar aan eten denken, das toch echt niet gezond...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van raketje op maandag 12 februari 2007 om 17:19:
en toch afvallen?

jep 17 kilo.. maar jij bent al slank :) en ik denk dat je bmi ook goed is..dus dan gaat het zowiezo moeilijker,wat voor "dieet" je dan ook volgt..dan dat je echt overgewicht hebt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nathasja Hazes! op maandag 12 februari 2007 om 16:45:
patat

maar dat zijn toch alleen patatjes uit de oven? als je dan in de stad bent kan je niet ff zeggen van laten we ff lekker bij de bram ladage eten :)..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van L@R!SSA op maandag 12 februari 2007 om 17:42:
als je dan in de stad bent kan je niet ff zeggen van laten we ff lekker bij de bram ladage eten :)..

waarom niet? dat moet juist een keer,anders gaat je lichaam op de spaarstand en val je helemaal niks meer af..je moet 1 snackdag houden..k eet nu vaak ook 1 keer in de week patat en dat zijn geen ovenfrietjes..en ik kom niks aan,2 keer in de week macce? haha komt er nog niks aan..als je de rest maar gezond eet en sport..dat hou ik dus makkelijk altijd vol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op maandag 12 februari 2007 om 17:42:
maar dat zijn toch alleen patatjes uit de oven? als je dan in de stad bent kan je niet ff zeggen van laten we ff lekker bij de bram ladage eten ..

Ja ik bedoel dus ook patat van de snackbar.Zoals universal Sabje idd dus zegt 1x of 2x in de week kan je best patat of pizza eten enz,als je je maar de rest v/d week aan Sonja houdt.

Uitspraak van raketje op maandag 12 februari 2007 om 17:19:
Heb het ooit eens geporbeerd, maar na 4 weken trok ik het echt niet meer, viel ook haast niet af...frustrerend dieet. Je kan alleen maar aan eten denken, das toch echt niet gezond...

Dat is idd de eerste paar weken,omdat je voor Sonja veel meer at.Maar als je daar door heen bent,heb je er genoeg aan.Ik kan niet eens meer zoveel eten als voor Sonja,dan krijg ik buikpijn enzo.Me maag is kleiner geworden.Ja en als je een goed gewicht heb val je idd niet af nee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pff ik weet nog me eerste dag dat ik Sonja Bakker deed, ik had echt honger toen :P
Maar nu vind ik soms zelfs dat je veel eten mag!
K vind het prima vol te houden..
Waarschuw beheerder
donateur
Ben vandaag weer begonnen met boek 1 week 1... Samen met een vriendin, is dan toch makkelijker vol te houden!!
Kilootje of tien moet toch wel lukken voor de zomer:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 22:54:
Pff ik weet nog me eerste dag dat ik Sonja Bakker deed, ik had echt honger toen :P
Maar nu vind ik soms zelfs dat je veel eten mag!

ik had later pas echt honger en zin in allerlei dinge:p
3 weken geen chocolade vond ik niet erg,maar naar 6 of 7 weken kreeg ik er steeds meer zin in hahah:9

Uitspraak van Brandy op maandag 12 februari 2007 om 23:43:
Kilootje of tien moet toch wel lukken voor de zomer

succes (y)

Waarschuw beheerder
Ik ben vandaag begonnen in boek 1. Heb net mijn crackers gehad, of te wel knackerbrod of ga ik nu al de mist in :lol:
Waarschuw beheerder
Ben in week 5 nu en ben 6 kilo kwijt :cheer:

En het is helemaal niet zwaar! Net als lunch mn kwark met muesli gegeten en ik zit gewoon vol!!

:respect: Sonja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 13 februari 2007 om 08:21:
succes

thanx!! gaat lukken!!

In vergelijk met de vorige keer dat ik boek 1 heb gedaan (vorig jaar juli/ aug) nog steeds 6 kilo kwijt!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 09:04:
wel knackerbrod of ga ik nu al de mist in

nee, dat zijn toch de crackers die bedoeld worden?? Heb die namelijk ook:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt het aan mij of mag je in week 6 wel erg weinig eten? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 14 februari 2007 om 20:10:
week 6 wel erg weinig eten

Is dat bij het tweede boek? Daar ben ik nu namelijk ook en vind ook maar dat je weing mag eten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pff ik ga weer in het eerste boek beginnen:/ 2de boek lukt voor geen meter:/

te moeilijke recepten om dat voor mn ma na het werk nog allemaal klaar te maken..en ik hoef nog maar 3 kilo dus de motivatie is toch al minder :/

Waarschuw beheerder
Ik ga volgende week aan de laatste week van boek 2 beginnen,
Daarna ga ik door met boek 1 weer..