en zulke dingen kan je hier in nederland ook halen
jaah zijn van die gele..
ik heb ze ook wel is gehad ga je je ook zeker zwaar licht van in je hoofd voelen...
maar ze zeggen dat ze ni echt heel goed voor je zijn...
hun haddfen ze besteld en zijn toen in beslag genomen..
Nope das verboden toch tegenwoordig?
P.S. tot vanaaf Pluis hakkuhhhhhhhhhh
restultaat is er weer een kilo af
stackers zul je bedoelen
Nou bij mij is er 6 ons af,vind ik toch erg netjes
Nou wat voor wonderpillen er ook komen,dat is gewoon super slecht.En wat als je met die pillen stopt kom je gewoon weer dubbel en dwars aan!
Als jij straks op langer termijn weer normaal gaat eten en stopt met het dieet kom jezelf ook weer dubbel en dwars aan ...
je eetpatroon veranderen heet dat..en dat is dus niet de bedoeling dat je daar mee stopt..met die pillen kun je niet je hele leven door gaan,met sonja bakker dus wel
Als jij straks op langer termijn weer normaal gaat eten en stopt met het dieet kom jezelf ook weer dubbel en dwars aan ...
Sonja Bakker is dus normaal eten
patat
als je dan in de stad bent kan je niet ff zeggen van laten we ff lekker bij de bram ladage eten..
maar dat zijn toch alleen patatjes uit de oven? als je dan in de stad bent kan je niet ff zeggen van laten we ff lekker bij de bram ladage eten ..
Heb het ooit eens geporbeerd, maar na 4 weken trok ik het echt niet meer, viel ook haast niet af...frustrerend dieet. Je kan alleen maar aan eten denken, das toch echt niet gezond...
Pff ik weet nog me eerste dag dat ik Sonja Bakker deed, ik had echt honger toen
Maar nu vind ik soms zelfs dat je veel eten mag!
Kilootje of tien moet toch wel lukken voor de zomer
succes
wel knackerbrod of ga ik nu al de mist in