Niet om het 1 of ander ,maar heb ff je foto's bekeken, maar je hebt toch al een prima figuur, waarom zou je nog sonja bakker doen? Ik denk dat dat ook 1 van de redenen is dat je niet afvalt, omdat je al mooi slank bent. ( wat er niet af hoeft gaat er ook niet/nauwlijks af)
En je houd je echt helemaal aan de menu's en drinkt 2liter water??
pff tis mn 2e dag.. maar als ik thuis kom vant werk heb ik echt meeeegaaa honger
Weet iemand of die chinese thee werkt?? Puehr ofzoiets.. het schijnt dat je daar van afvalt?? iemand bij mij opt werk vertelde dat ze in 1 week 1,5 kilo was afgevallen als je elke dag 2 kopjes van die thee dronk.. Dus ik heb me vandaag maar die thee gekocht ga het proberen
Vind k leuk om te lezen Maar het is zo dat ik altijd 2/3 kilo minder heb gewogen.. En t er snel aan is gekomen nu ik veel minder drugs gebruik En ik vind het STOM!!! dat ik die niet kwijt raak. Maar t lijkt net alsof ik Sonja Bakker nodig heb om op gewicht te blijven, als ik niets gebruik in het weekend.
Frustrerend
blehhhh cristel, ik heb die ook, niet te zuipen!
je moet wel eerst een kopje zetten en dan die thee weggooien en dan met het zelfde zakje nog een kopje zetten (anders is die thee veel te sterk, dat zei die man van die theekraam op de markt )
is te veel joh..je lichaam moet ook rust krijgen..3 keer is meer dan genoeg..zowiezo elke dag een half uur bewegen en 3 keer trainen is genoeg
ik ga nu elke dag op de fiets naar stage, 20 minuten heen en 20 terug. Vandaag met de kiddo's de polder in gefietst op excursie. Ik beweeg me rot
tuuurlijk wel want je moet jezelf uithongeren
Maar ik werk nu veel avonddiensten,is het dan erg dat ik brood eet??
Nou.. ik vind niet dat je jezelf ermee uithongert..
Dat is inderdaad erg vervelend ik heb meestal een keer in de week avonddienst en daardoor loopt me hele Sonja Bakkerren door de war. Ik zoek er ook nog steeds een oplossing voor.
Maar ik werk nu veel avonddiensten,is het dan erg dat ik brood eet??Eigenlijk moet er ook een boek van Sonja komen voor onregelmatige werkdiensten...
Te vaak brood eten 's avonds is niet goed, omdat je dan niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.
daarom mag je ook wat gezonds eten als je echt honger hebt hoor..
Ja nou dan kan ik zo ook wel gezond eten zonder haar schema.
d at het te weinig brood is enzo
Jek an dan ook afvallen door gewoon iets minder te snoepen lijtk me
nja is het ook wel,vooral voor een man die normaal 6 sneetjes mee neemt en dan ineens maar 3 mag maar ik at altijd al weinig brood..
dat kan ja..ik ben eerst ook gestopt met bier en cola drinken..maar thuis aten we ook vaak wel vet vlees..dus nu is dat verandert..
amar als je heel weinig brood eet is ookl ogisch dat je zin krijgt in ander eten als je begrijpt wat ik bedoel...
JA daarom bn ik nu ook aan water enzo haha en savonds mag ikdan van mezelf aan de appelsap. Ik doe nu een schepm inder suiker in de thee en minder warm eten en zo verwacht ikd an wel iets af te vallen. Mijn vriend heeft ook zo gedaan en hij is 10 kilo mee afgevallen en hij eet nog steeds wel chips maa rminder
mwa dat was het bij mij niet eens ik zat de hele dagen thuis,nja dan heb je niks te doen en dan ging k maar eten
In het 2e boek staat hier wel iets over... Dat je je lunch en avondeten moet omwisselen ofzo... Ik weet niet precies waar het staat, maar het staat er iig in!! Misschien dat je daar iets aan hebt. Te vaak brood eten 's avonds is niet goed, omdat je dan niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt.
blehhhh cristel, ik heb die ook, niet te zuipen!
je moet wel eerst een kopje zetten en dan die thee weggooien en dan met het zelfde zakje nog een kopje zetten (anders is die thee veel te sterk, dat zei die man van die theekraam op de markt )
nah k weet het niet...vind cola light echt niet te zuipen
Ik ook niet hoor hihi dan kan je net zo goed niks drinken