waarom zou ik zelf iets gaan bedenken als zij het al voor me gedaan heeft!
Als jij het niets vind, fijn voor jou, dat kan..mag zelfs.
Maar laat iedereen in zijn eigen waarde.
Volgens mij ben jij lekker blij met jezelf en je figuur, fijn voor je! Vier een feestje. Laat andere gewoon met rust.
Ieder zijn of haar eigen keuze
Ze pakt het ook wel slim aan, want de kudde koopt de boeken. Wil alleen maar aangeven dat Sonja Bakker geen wondermiddel is,
Denk eens zelf na mensen, zo'n dieetje kun je toch zelf in elkaar zetten...heb je Sonja Bakker toch niet voor nodig....ongelooflijk zeg
succes met het spekken van Sonja's bankrekening
zo'n dieetje kun je toch zelf in elkaar zetten...heb je Sonja Bakker toch niet voor nodig
"Kom schat we gaan boodschappen doen", elke week een rekening van 60 euro aan boodschappen voor 2 personen
als iemand het nou fijn vindt om te starten met sb, laat ze dan lekker, als het voor hun nou werkt en een fijne methode is, wie ben jij dan om daar over te oordelen
Verder snap ik het niet, ze moeten niets van sonja hebben, maar nemen wel de moeite om hier te lezen en te antwoorden. Snap niet dat je dan op die 'kudde' reageert. Mja, je moet iets te doen hebben hè, als je je verveeld!
Ze zegt Liga evergreen omdat iedereen weet welk koekje ze bedoeld, als ze zou zeggen krentenkoekje heeft iedereen een ander beeld bij zo'n koekje. Dus dat het duur is, is gewoon onzin. Je kan het zo duur maken als je zelf wil
Dus dat het duur is, is gewoon onzin. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
Verder snap ik het niet, ze moeten niets van sonja hebben, maar nemen wel de moeite om hier te lezen en te antwoorden. Snap niet dat je dan op die 'kudde' reageert
ik heb afgelopen week extra gesport en nu ben ik zwaarder geworden
wat doe je voor sport?
want spieren wegen meer dan vet
dus dan wordt je in gewicht zwaarder, terwijl je vetpercentage af is genomen.
welk boek??
Lust ik ook niet Ik maakte dan wat bami of nasi dat is veel lekkerder.
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Morgenaaf ga ik weer zondigen want we gaan met het werk tapas maken en eten en woensdag een bbq van het werk met een hoop
Heeft iemand die al eens gemaakt en was het wat want het lijkt mij echt niks
Uitspraak van Miss Psycho aka Loederop maandag 2 juli 2007 om 14:06:
een bbq
Wij hebben zaterdag 1, met de buurtjes.
Ben vandaag begonnen met zomerslank ben benieuwd