ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken..
lijkt me niks voor mij
als er wat toe te geven was,had ik dat er boven wel bijgezet hoor,zou me er niet voor schamen,ben gewoon benieuwd of het n soort van hype aan t worden is omdat je er tegenwoordig steeds meer over hoort/leest etc..
Je hoort het steeds meer ja.. maar is het niet meer voor wat oudere mensen inderdaad..
40-60..
als je echt oud bent zeker,naar jou begrippen...35 ofzo?!
swangen??loop ik achter ofzo?
toch zal je het niet veel jongeren het zien doen
swingers zijn mensen die gewoon uitgekeken zijn op elkaar en het als excuus gebuiken
Je hoort het steeds meer ja.. maar is het niet meer voor wat oudere mensen inderdaad..
40-60..
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?heb er zelf geen ervaring mee,ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken..
zie feesten bv van little sins,ligt leeftijds mediaan rond de 33,maar eind twintigers gaan er ook naartoe,dus niet alleen voor oudere mensen(t is maar wat je oud noemt?!)
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?heb er zelf geen ervaring mee,ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken..
oftewel 1 grote orgie ofzo??
dat denken ze ja....
als je samen iets bijzonders hebt hoef je niet met een ander te neuken
""swingerswereld" tijdens de leuke relexte avonden hoef je niet perse sex te hebben met andere. Je eigen partner blijft altijd de lekkerste. je bent altijd nog baas over je eigen lichaam. enne.. niet iedereen hoeft te komen hoor, dan blijft het nog gezellig in de clubs.
swingers zijn mensen die gewoon uitgekeken zijn op elkaar en het als excuus gebuiken
vraag jij maar is aan je vriend of hij nooit van zijn leven meer met een andere vrouw zou willen neuken!!!!
Als jij mijn vriendin zou zijn, zou er niet veel te swingen vallen want dat HOEFT dan niet
maar je zal wel veel tekort komen in je leven waardoor je je bezig gaat houden met zulke dingen...
oh ja statistieken. vergeet niet he, je hebt leugenaars, grote leugenaars, politici en statistici
Maar het is absoluut niet mijn ding!
Jij kent mij niet....dus hou maar lekker je mondje dicht
Swingen is het een onderwerp voor partyfock niet.
aangezien de meeste PF-ers hun kop niet boven het maaiveld uit durven te steken.
dus moet ik maar gaan swingen? dat slaat echt als een tang op een varken
Idd, bij het aanmelden van een profiel krijg je er gratis een stel oogkleppen bij zo lijkt het wel
uuuh, van mij niet hoor. maar je moet ook niet met je oordeel klaar liggen over anderen, die dus wel swingen, dat je dan op elkaar uitgekeken bent blablabla, dat is juist een ongeschreven regel. swingen doe je alleen als je een supersterke relatie hebt, anders werkt het niet!!! dus je hebt gewoon geen gelijk!!! puh puh
Doen je ruitenwissers het al? of moet ik de klussenbus bellen voor een demontage van het ontzettend grote bord dat je voor je kop hebt?
ik hou van swingen (dansen dus)!!!
ga je te stappen heb je gewoon mensen waar dan echt geen beweging in is te krijgen die alleen maar en beetje zitten te zitten en een beetje te kijken
als ik uit ga ben ik de meeste tijd aan het dansen en of bezig
DUS swingen = HOT
Ik denk dat jij je beter kan aanmelden bij het Riagg of kom je daar net vandaan?
denk dat jij je beter kan aanmelden bij het Riagg of kom je daar net vandaan?
heb dit voor de gein ff gevolgd (en nu niet gaan zeuren dat dit niet mijn zaak is: PF is iedereens zaak), maar volgens mij ben jij degene die hierin lichtelijk flipt
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?
Not.. Bah! Smerig!
ik zou het zelf nooit doen, maar mensen die dit graag willen, daar kun je toch niet over oordelen als je er zelf geen verstand van hebt?
je kan beter jezelf laten opnemen
Nee sorry...heb geen verstand van swingen ik blijf trouw aan mijn kerel
waarom is t dan niet fris en fruitig?
dat vraag ik me dan wel af
precies en dat wil ik graag zo houden ....ik hou niet van afgelikte boterhammen
Een cursus respect hebben voor andermans mening zou je goed doen
Ik bedoel ik vind t niet fris & fruitig...
Het idee dat iedereen het maar met iedereen doet... Maar ja, dat kan ook een verkeerd beeld zijn. Ik heb er voor de rest ook geen ervaring mee... Dus daarom respecteer ik ook de mensen die het wel doen... Alleen t is niks voor mij...
ik blijf trouw aan mijn kerel
waarom zijn velen toch zo dom op flock ?
Het idee dat iedereen het maar met iedereen doet... Maar ja, dat kan ook een verkeerd beeld zijn.
je doet het met wie je wil. meestal gewoon met zijn 4en.
ben ik nu ook dom
alleen als ik lekker lang mag beffe
hou die ijsklonten maar vast koud
iedereen met iedereen?? lijkt me wel wat. alleen dat is niet het geval hoor, je doet het met wie je wil. meestal gewoon met zijn 4en. lekkere natte kutjes likken
hahahahahha
...netjes geschoren dus ?
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?heb er zelf geen ervaring mee,ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken
Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat )
en hier kan ik me zelfs geen voorstelling bij maken he
als ik iemand zou zien liggen neuken met mijn vrouw
brrrrrrr
zou ik ze allebei in duizend stukkies hakken
(en nog van genieten ook)
kaal is lekker voor mn paal
sex is pas vies als je je niet doucht.
Swingen gebeurt in clubs, maar ook bij mensen thuis. En dat kan dan ook weer eenmalig zijn, maar er kunnen ook jarenlange relaties uit voortvloeien. Als je er als stel geen problemen mee hebt, kan het juist iets toevoegen aan je sexleven. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat )
Het belangrijkste punt is natuurlijk wel
en hier kan ik me zelfs geen voorstelling bij maken he
als ik iemand zou zien liggen neuken met mijn vrouw
brrrrrrr
zou ik ze allebei in duizend stukkies hakken
(en nog van genieten ook)
maar goed,das weer mijn mening