2894x bekeken
je kan beter jezelf laten opnemen
Whahahaha, wat een goeie
Nee sorry...heb geen verstand van swingen ik blijf trouw aan mijn kerel
Geen verstand van swingen, geen verstand van relativeren, geen verstand van respecteren, geen verstand van discussiëren, etc.
Kut voor je
waarom is t dan niet fris en fruitig?
dat vraag ik me dan wel af
Ik bedoel ik vind t niet fris & fruitig...
Het idee dat iedereen het maar met iedereen doet... Maar ja, dat kan ook een verkeerd beeld zijn. Ik heb er voor de rest ook geen ervaring mee... Dus daarom respecteer ik ook de mensen die het wel doen...
precies en dat wil ik graag zo houden ....ik hou niet van afgelikte boterhammen
Whahaha dat bedoel ik dus. Je snapt niet eens waar ik het over heb
Een cursus respect hebben voor andermans mening zou je goed doen
Je komt in de richting, nu nog betrekken op jezelf.
Mijn god
Ik bedoel ik vind t niet fris & fruitig...
Het idee dat iedereen het maar met iedereen doet... Maar ja, dat kan ook een verkeerd beeld zijn. Ik heb er voor de rest ook geen ervaring mee... Dus daarom respecteer ik ook de mensen die het wel doen... Alleen t is niks voor mij...
kijk.. zo verwoord je het al heel anders..
we komen er wel
ik blijf trouw aan mijn kerel
als je er allebei mee instemt, is het geen vreemd gaan naar mijn idee..
laatste aanpassing
waarom zijn velen toch zo dom op flock ?
die hebben niet bij de LOI gestudeerd
mensen moeten doen wat ze zelf willen, zolang het mij geen geld kost vind ik het prima voor ze
Het idee dat iedereen het maar met iedereen doet... Maar ja, dat kan ook een verkeerd beeld zijn.
iedereen met iedereen?? lijkt me wel wat. alleen dat is niet het geval hoor, je doet het met wie je wil. meestal gewoon met zijn 4en. lekkere natte kutjes likken
hahahahahha
je doet het met wie je wil. meestal gewoon met zijn 4en.
Ieww... Dat bedoel ik dus, en dat vind ik nou niet echt fris...
ben ik nu ook dom
Oke, speciaal voor jou maken we een uitzondering
Ehhhh, potje swingen???
alleen als ik lekker lang mag beffe
Toch zekers niet zo lang dat ik er weer ijsklonten tegenaan moet houden he
Het is nog maar net genezen
hou die ijsklonten maar vast koud
Heb voor de zekerheid maar heel de stelling in de winkel maar leeg gekocht
Maarre past niet meer in de vriezer
Voorbereidend werk is het halve werk he
iedereen met iedereen?? lijkt me wel wat. alleen dat is niet het geval hoor, je doet het met wie je wil. meestal gewoon met zijn 4en. lekkere natte kutjes likken
hahahahahha
alsof iemand aan jou kutje wil likken
...netjes geschoren dus ?
Gewoon lekker kaal
donateur
sex is pas vies als je je niet doucht.
Swingen gebeurt in clubs, maar ook bij mensen thuis. En dat kan dan ook weer eenmalig zijn, maar er kunnen ook jarenlange relaties uit voortvloeien. Als je er als stel geen problemen mee hebt, kan het juist iets toevoegen aan je sexleven. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat
)
Het belangrijkste punt is natuurlijk wel dat het met je eigen relatie helemaal
moet zitten 
Maar dat is mijn mening
Swingen gebeurt in clubs, maar ook bij mensen thuis. En dat kan dan ook weer eenmalig zijn, maar er kunnen ook jarenlange relaties uit voortvloeien. Als je er als stel geen problemen mee hebt, kan het juist iets toevoegen aan je sexleven. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat
Het belangrijkste punt is natuurlijk wel dat het met je eigen relatie helemaal
Maar dat is mijn mening
donateur
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?heb er zelf geen ervaring mee,ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken
geef mij maar disco
donateur
Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat )
en hier kan ik me zelfs geen voorstelling bij maken he
als ik iemand zou zien liggen neuken met mijn vrouw
brrrrrrr
zou ik ze allebei in duizend stukkies hakken
(en nog van genieten ook)
maar goed,das weer mijn mening
donateur
brrrrrrr
Gelukkig voor swingers zijn er mensen die zich er wel een voorstelling bij kunnen maken
Nah Fallen...dat valt me dan weer een klein beetje tegen van je
Ik ben het met je eens dat swingen een vreemde hobby is, maar die van jou vind ik dan persoonlijk echt niet kunnen
kaal is lekker voor mn paal
sex is pas vies als je je niet doucht.
Swingen gebeurt in clubs, maar ook bij mensen thuis. En dat kan dan ook weer eenmalig zijn, maar er kunnen ook jarenlange relaties uit voortvloeien. Als je er als stel geen problemen mee hebt, kan het juist iets toevoegen aan je sexleven. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het opwindend vinden hun partner met een ander bezig te zien ( vooral als je een partner hebt die er goed uitziet, ben jij wel degene met wie die naar huis gaat )
Het belangrijkste punt is natuurlijk wel
Amen
brrrrrrr
maar goed,das weer mijn mening
Geen problemen mee al een lekker wijf op mijn kerel zit hoor