""swingerswereld" tijdens de leuke relexte avonden hoef je niet perse sex te hebben met andere. Je eigen partner blijft altijd de lekkerste. je bent altijd nog baas over je eigen lichaam. enne.. niet iedereen hoeft te komen hoor, dan blijft het nog gezellig in de clubs.
swingers zijn mensen die gewoon uitgekeken zijn op elkaar en het als excuus gebuiken
vraag jij maar is aan je vriend of hij nooit van zijn leven meer met een andere vrouw zou willen neuken!!!!
Als jij mijn vriendin zou zijn, zou er niet veel te swingen vallen want dat HOEFT dan niet
maar je zal wel veel tekort komen in je leven waardoor je je bezig gaat houden met zulke dingen...
oh ja statistieken. vergeet niet he, je hebt leugenaars, grote leugenaars, politici en statistici
Maar het is absoluut niet mijn ding!
Jij kent mij niet....dus hou maar lekker je mondje dicht
Swingen is het een onderwerp voor partyfock niet.
aangezien de meeste PF-ers hun kop niet boven het maaiveld uit durven te steken.
dus moet ik maar gaan swingen? dat slaat echt als een tang op een varken
Idd, bij het aanmelden van een profiel krijg je er gratis een stel oogkleppen bij zo lijkt het wel
swingers zijn mensen die gewoon uitgekeken zijn op elkaar en het als excuus gebuiken
uuuh, van mij niet hoor. maar je moet ook niet met je oordeel klaar liggen over anderen, die dus wel swingen, dat je dan op elkaar uitgekeken bent blablabla, dat is juist een ongeschreven regel. swingen doe je alleen als je een supersterke relatie hebt, anders werkt het niet!!! dus je hebt gewoon geen gelijk!!! puh puh
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?heb er zelf geen ervaring mee,ben gewoon benieuwd hoe andere p.f leden daarover denken..
Doen je ruitenwissers het al? of moet ik de klussenbus bellen voor een demontage van het ontzettend grote bord dat je voor je kop hebt?
ik hou van swingen (dansen dus)!!!
ga je te stappen heb je gewoon mensen waar dan echt geen beweging in is te krijgen die alleen maar en beetje zitten te zitten en een beetje te kijken
als ik uit ga ben ik de meeste tijd aan het dansen en of bezig
DUS swingen = HOT
Ik denk dat jij je beter kan aanmelden bij het Riagg of kom je daar net vandaan?
denk dat jij je beter kan aanmelden bij het Riagg of kom je daar net vandaan?
heb dit voor de gein ff gevolgd (en nu niet gaan zeuren dat dit niet mijn zaak is: PF is iedereens zaak), maar volgens mij ben jij degene die hierin lichtelijk flipt
Het begrip swingen,ruim genomen inclusief swingersfeesten enz, hot or not?
Not.. Bah! Smerig!
ik zou het zelf nooit doen, maar mensen die dit graag willen, daar kun je toch niet over oordelen als je er zelf geen verstand van hebt?