Partyflock

Forumonderwerp · 898361
Werkzaam bij Cyndium
Waarschuw beheerder
Het splinternieuwe concept Intoxicated van feestorganisatie Cyndium komt inmiddels pijlsnel dichterbij en de voorbereidingen zijn dan ook reeds geruime tijd in volle gang. Daar de medewerkers van deze organisatie zelf van de oude stempel zijn, en in het verleden veelvuldig verwend zijn met de prachtigste gebeurtenissen en uitvoeringen van feesten, zijn zij erop uit zelf dit soort taferelen minimaal te evenaren. Dat zij hiervoor de hulp van de bezoekers binnen de scene nodig hebben moge vanzelfsprekend zijn. Dit keer wordt echter ook de hulp van zéér talentvolle artiesten gevraagd!

16 september zullen de bezoekers van Intoxicated weer lekker kunnen dwalen tussen de diverse area’s binnen de Amsterdam studio’s die worden omgetoverd tot een heerlijke feestlocatie. Één van de zalen waar men als bezoeker terecht kan komen zou eigenlijk als normale chill-out fungeren. Aangezien de organisatie bestaat uit louter pure liefhebbers voor een breed scala aan Housemuziek, en hierin dus ook op zoek is naar vernieuwing in de zin van talenten die deze zelfde liefde voor muziek en feesten bezitten, leek het echter een goed idee om deze chill-out in te vullen als talent-area maar dan in zijn puurste vorm. Voor de bezoekers kan overigens nog wel meegegeven worden dat er op andere en extra plaatsen ruimte vrijgemaakt wordt om het achterwerk en de benen de nodige rust na de hevige uitspattingen die deze moeten opvangen.

Cyndium is voor deze eerste editie van Intoxicated niet alleen op zoek naar DJ’s die de juiste platen mixtechnisch goed op de draaitafels leggen maar zij moeten ook het juiste gevoel hierin kunnen leggen en dit naar het publiek kunnen uitdragen en zelf ook voelen! Dat het laatste hiervan voortijdig niet geheel ingeschat kan worden moge duidelijk zijn. Er wordt min of meer te goeder trouw verwacht dat een ieder dit van zichzelf kan inschatten voordat men zich aanmeldt.

Voor deze area wordt gedacht aan House voordat deze echt duidelijk opgesplitst werd in de stromingen Hardcore en Mellow. De normale Houseclassics zijn hierbij mogelijk, maar ook de meer club-classics- of Hip-House getinte richtingen zijn mogelijk. Normaliter wordt dit benoemd als zijnde: “Oldskool”. Een vereiste is echter wel dat dit niet in de zaal tentoongespreid wordt als “hitjesparade”!!! Dat mag gebeuren op andere feesten maar zeker niet op één als deze. Platen als “Pull over” of “House of god” zijn dan ook uit den boze! Wat wordt er wél verlangd? Daar zijn vele mogelijkheden voor.

Op de eerste Houseparty’s staan bijvoorbeeld shitloads van platen die je amper voorbij hoort komen op feesten, maar ook daarbuiten zijn ladingen platen uitgebracht welke een prachtig gevoel weergeven of helemaal top geproduceerd zijn en niet in de standaard setjes voorbij komen. Vast staat dat er niet te hard in gebeukt mag worden zodat het geen verkapte Early Hardcore set wordt; daar zijn andere plekken voor.

Meer uitleg hoeft qua muziek niet gegeven te worden. De DJ’s die met het gestelde bedoeld worden begrijpen wat er met het voorgaande in acht genomen moet worden. Let wel, je wordt niet in een enorm klein achteraf zaaltje neergezet. De zaal waar je in terecht komt maakt werkelijk onderdeel uit van het feest en zal echt dienen om de mensen daar te vermaken. Een uitgelezen mogelijkheid dus!

Heb je zin om op een breed en groot opgezet feest je kunsten te vertonen, en je zo mogelijk ook in de picture te spelen bij organisatie Cyndium, dan zul je het volgende moeten doen:

- Neem al het voorgaande in acht en neem een mix op die het bedoelde gevoel hieraan meegeeft;
- Zorg dat deze mix niet langer duurt dan 30 minuten maar laat in die tijd wel horen waartoe je in staat bent;
- Upload de mix op internet d.m.v. één van de vele daarvoor aangewezen sites (yousendit bijvoorbeeld);
- Stuur de link om deze mix te beluisteren of te downloaden naar het volgende emailadres: wolv_management@hotmail.com.
- Stuur indien mogelijk een representatieve foto (of meer) en beschrijf kort jezelf in een autobiografie;

De zaken zullen door professionele artiesten beoordeeld worden en iedereen wordt tijdig op de hoogte gesteld van het wel of niet mogen draaien op Intoxicated. Verder is het aan de inzenders om te laten zien wat men wil zien en zullen de aangewezen personen dit ook daadwerkelijk verdienen.

Ook is het daarnaast hopen op goed weer, en daar lijkt het zo wel een beetje op uit te draaien, want in dat geval heeft de organisatie nog heel veel meer in petto. Maar daarover zal op een later tijdstip teruggekomen worden. Er moet natuurlijk niet direct teveel prijsgegeven worden.

De inzendingen moeten uiterlijk 10 september binnen zijn op het vermelde emailadres. We zijn enorm benieuwd naar de inzendingen en hopen dan ook dat we er vele tegemoet kunnen zien, dus zet je beste draaitafel-elementje voor! Succes en mogelijk tot 16 september op INTOXICATED!

https://partyflock.nl/party/66285

[img width=419 height=588 cacheid=0002e9390006d8274bc558c81a018e7dc1]https://partyflock.nl/images/upload/73101_original.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
een demo naar een plaat sturen? hebben die tegenwoordig ook adressen? :)

ik vind het een leuk idee en mleuke toevoeging aan het feest. kijk er al een tijdje naar uit. :yes: zal net als pandemonium wel weer helemaal top worden. verwqcht ook niet anders van deze organisatie.

Werkzaam bij De Splinter
Artiest By-pass
Waarschuw beheerder
donateur
komen er in de toekomst ook andere stijlen voorbij?
zoals hard techno ofzo??
stuur ik wel mn demo op....

Waarschuw beheerder
Beter, nog een oldskool-zaal erbij! :cheer: (y)
Waarschuw beheerder
:O leip ik ga me opgeve B) zoeke ze ook mc's
Waarschuw beheerder
Als ik zulke platen had, deed ik mee :)

Zou wel een CD-mixje kunnen maken, maar das lang zo leuk niet

Die muziek is zo cool, eigenlijk moet ik ook gewoon naar dat feest, alleen jammer dat t voor mij zo ver weg is..

Waarschuw beheerder
donateur
een leuk idee!
zo komen talenten ook nog eens aan bod!

alleen jammer dat het mn draaistijl niet is!

misschien volgende keer een zaal met hard techno en industrial?

dan stuur ik gelijk mn demo's op..

check maar eens mn niewste mixes:

https://partyflock.nl/topic/894318
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op zondag 3 september 2006 om 15:54:
zoeke ze ook mc's

Nee, in dit geval DJ's die het afkunnen zonder de benodigdheid van een MC. ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 17:53:
misschien volgende keer een zaal met hard techno en industrial?

Wie zal het zeggen. :) Echter, voor afwijkende demo's voor wat betreft de muziekstijl kan dit beter verstuurd worden naar het adres welke aangegeven wordt op de site van Cyndium. :)

Aangezien het blijkbaar nog niet geheel duidelijk is hoe men in mangel terecht komt, om een kans te maken op een plek in deze area, nogmaals de regels:
- Neem al het voorgaande in acht en neem een mix op die het bedoelde gevoel hieraan meegeeft;
- Zorg dat deze mix niet langer duurt dan 30 minuten maar laat in die tijd wel horen waartoe je in staat bent;
- Upload de mix op internet d.m.v. één van de vele daarvoor aangewezen sites (yousendit bijvoorbeeld);
- Stuur de link om deze mix te beluisteren of te downloaden naar het volgende emailadres: wolv_management@hotmail.com.
- Stuur indien mogelijk een representatieve foto (of meer) en beschrijf kort jezelf in een autobiografie.

Vanaf het opgegeven email-adres wordt alles in behandeling genomen en niet anders. Het heeft dus geen zin om een berichtje te sturen naar dit profiel of een simpele "slijmvraag" (om sowieso geplaatst te worden) aan Patrick. Valt het onder de laatste categorie dan wordt men bij voorbaat uitgesloten van deelname, we geven iedereen een gelijke kans! Alles zal gebeuren vanaf het centrale punt. Alleen als dit gedaan wordt kan de betreffende artiest meegenomen worden in de uitverkiezing. Let op: een PB of email met slechts een link van een mix, en verder niets, dat zegt ons natuurlijk heel erg weinig. ;)

Verder iedereen nogmaals veel succes toegewenst!
Waarschuw beheerder
ik kom wel met me NES muziek maken oke :p
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Kijk leuk, nog een ingevulde zaal erbij. :) Heb er zin in! :)
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
snel naar boven, mix opnemen:P
Waarschuw beheerder
ah skeit, heb geen onbekende oldschool platen:'(
Waarschuw beheerder
Lekker geregeld Robert-Jan. :D

Waarschuw beheerder
Zal es snel iets in elkaar gaan brouwen dan...

:bounce:

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
heb een mega-collectie onbekende classics o:)
alleen het "talent" naampje wat aan de area hangt schrikt me als dj zijnde een beetje af 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 12:48:
alleen het "talent" naampje wat aan de area hangt schrikt me als dj zijnde een beetje af

Wij zijn op zoek naar dj's met het talent voor die bewuste area. Dus als jij denkt over genoeg talent te beschikken om daar te kunnen draaien zou ik zeggen laat maar horen! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Waarschuw beheerder
Ik kan een set draaien met oude ( voornamelijk duitse ) acid en house platen..?

Valt dat ook binnen de normen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cyndium Events op maandag 4 september 2006 om 13:01:
Wij zijn op zoek naar dj's met het talent voor die bewuste area. Dus als jij denkt over genoeg talent te beschikken om daar te kunnen draaien zou ik zeggen laat maar horen!

Zie mijn draaiverleden 8)
Oldskool feesten, Ghosttown, Trip 2 Dreamland, DotF, etc o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:14:
Oldskool feesten, Ghosttown, Trip 2 Dreamland, DotF, etc o:)

aaaaaai en ik dan check mijn (onzichtbare) mc verleden

ik heb op alles al minstens 1 keer gemc't anders was et me kloon napoleon D.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sachin..B) op maandag 4 september 2006 om 20:10:
aaaaaai en ik dan check mijn (onzichtbare) mc verleden

ik wou net vragen ;) waar kan ik dat verleden zien dan? o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 20:57:
ik wou net vragen ;) waar kan ik dat verleden zien dan? o:)

ask him
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 18:14:
Zie mijn draaiverleden
Oldskool feesten, Ghosttown, Trip 2 Dreamland, DotF, etc

Dan kan ik wel wat jongens die op basis van hun draaiverleden op bepaalde feesten zouden moeten staan ;) Knutsel gewoon even wat in elkaar. Als je inderdaad goed genoeg bent, zal het dan wel in orde komen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terminal op maandag 4 september 2006 om 16:23:
Ik kan een set draaien met oude ( voornamelijk duitse ) acid en house platen..?

Valt dat ook binnen de normen?

Als ze inderdaad uit de 'good old days' komen, zeer zeker. Dus ik zou zeggen mix een demo in elkaar! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyndium Events op maandag 4 september 2006 om 21:28:
Dus ik zou zeggen mix een demo in elkaar!

doe ik! komt zo snel mogelijk die kant op!

Waarschuw beheerder
Demo opgestuurd :)
Waarschuw beheerder
Mail verstuurd!

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
talents?

jeff london & d-tune
the beast

:D
Artiest {SHOWLIST artist 142992, 5562}
Waarschuw beheerder
mailtje gestuurd...
Waarschuw beheerder
Hebben van een aantal inderdaad mixen ontvangen op die mail account. Helaas kan ongeveer de helft niet toegelaten worden voor participatie aan het geheel. Alleen de gestelde muziekstijlen kunnen meedoen en daar vallen, hoe jammer het voor sommigen ook is, Hardcore en Hardstyle niet onder. ;)

Maar ik denk dat er nog wel een heel aantal aanmeldingen bij kunnen. Van jeff london & d-tune & the beast dan ook niets gezien. Ook de demo van Thanoz is nog niet binnen? :)

Mensen, jullie hebben t/m 10 september de tijd om in te sturen. Daarna is het te laat. :yes:

Veel succes!

Waarschuw beheerder
Concept en organisatie lijken me zeer ok :) Helaas niet mijn draaistijl :( ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oldschool Oscar op zondag 3 september 2006 om 12:35:
een demo naar een plaat sturen? hebben die tegenwoordig ook adressen?

Wist je dat niet dan? Die plaat stuurt je dan een cd'tje terug voor de moeite.

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyndium Events op maandag 4 september 2006 om 21:27:
Als je inderdaad goed genoeg bent, zal het dan wel in orde komen

dj THANOZ, super dj :yes:
Waarschuw beheerder
Kan het insturen van de link tot zondag avond 00.00??
Want ik zit nu in belgie dus kan nu nix doen.
Maar dit is wel mijn ding.
ik draai Oldschool met platen vanaf 1988.
Peter Slaghuis, Joey Beltram, Holy Noise, KLF, Altern8, Farley Jackmaster Funk.
Het oude spul dus!!

Dus ik wil wel een link sturen.
Waarschuw beheerder
Die Hardcore mixen worden niet toegelaten door intoxicated maar goed die mixen zijn nu wel welkom op dit forum posten maar:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Da Virus op vrijdag 8 september 2006 om 22:43:
Kan het insturen van de link tot zondag avond 00.00??
Want ik zit nu in belgie dus kan nu nix doen.
Maar dit is wel mijn ding.
ik draai Oldschool met platen vanaf 1988.
Peter Slaghuis, Joey Beltram, Holy Noise, KLF, Altern8, Farley Jackmaster Funk.
Het oude spul dus!!

Dus ik wil wel een link sturen.

Ja, hij kan t/m morgenavond ingestuurd worden. ;) We hopen dus een inzending van je te ontvangen. :)

De rest is overigens ook nog altijd zeer welkom!
Waarschuw beheerder
Waneer word er bekent gemaakt wie er gaan draaien?
Waarschuw beheerder
Volg. keer doe ik mee als ik eindelijk plaatjes heb:?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terminal op zaterdag 9 september 2006 om 19:08:
Waneer word er bekent gemaakt wie er gaan draaien?

Uit nieuwsbericht:

Extra area (Houseclassics)
De afgelopen week heeft de organisatie vele demo’s mogen ontvangen waaruit momenteel een selectie wordt gemaakt. Welke dj’s zich zaterdag van hun beste kant mogen laten zien zal aanstaande woensdag bekend gemaakt worden. In deze extra toegevoegde area zal het volledig gaan draaien om de echte Houseclassics.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***mokum verzwikt op maandag 11 september 2006 om 09:03:
Volg. keer doe ik mee als ik eindelijk plaatjes heb:?

heb je genoeg geld voor een hele hoop ouwe plaatjes?? :P
gaat je wel wat kosten:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 12:03:
dj THANOZ, super dj

8)

Thankz Syl! ;)

Uitspraak van Cyndium Events op donderdag 7 september 2006 om 20:24:
Ook de demo van Thanoz is nog niet binnen?

Dat doe ik stiekem ook niet :x Ik draai oa sinds 1992 en hoef mijn kunnen niet meer te bewijzen via demo's (aangezien ik mij op vele kleine tot grote feesten al live heb bewezen; wat moeilijker is dan via een mogelijk helemaal in elkaar gelijmt demootjuh vanaf je thuisstekkie)
Waarschuw beheerder
Ik weet nog van de Pandemonium op 5 juni 2005 die talenten area hoe leip daar werd gedraaid doro sequence & ominous :yes: die set blijft 1 van de vetste sets die ik tot nu toe heb gehad en dr rude draaide daar oook echt dik in die talenten area

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyndium Events op zondag 3 september 2006 om 12:03:
Een vereiste is echter wel dat dit niet in de zaal tentoongespreid wordt als “hitjesparade”!!! Dat mag gebeuren op andere feesten maar zeker niet op één als deze. Platen als “Pull over” of “House of god” zijn dan ook uit den boze!

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Nog steeds niks bekend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:37:
Platen als “Pull over” of “House of god” zijn dan ook uit den boze!

Whehehe zeker lekkere platen om te draaien en om op los te gaan maar ook zeker wel standaard..

Denk dat platen als: Devastation - Over the rainbow, beyond the realm enzo wel wat vaker gedraaid mogen worden..
Waarschuw beheerder
Mensen, ik moet jullie namens de jury even melden dat de uitslag een dagje langer op zich laat wachten. De artiesten die de demo's beoordelen hebben een hele lading inzendingen ontvangen en moeten deze tezamen beluisteren om zo de line-up definitief samen te stellen. Beide heren werken full-time en zijn er nog net niet helemaal doorheen gekomen.

Morgen aan het begin van de avond wordt de uitslag hier vermeld! Namens de heren hun excuses hierbij. Ze doen wat ze kunnen.

Wel is mij gevraagd om in ieder geval alvast mee te geven dat de mixen die niet voldoen aan de gestelde eisen, zoals hier bekend gemaakt werd, niet in behandeling genomen zijn. In eerste instantie hebben ze iedereen hiervan op de hoogte gesteld maar er kwamen dermate veel afwijkende mixen binnen dat het geen beginnen aan was. Mixen Hardcore, Hardstyle, Techno, Trance, Early Hardcore, Terror, enz, enz, enz. dingen dus niet mee naar een plaatsje.

Nogmaals sorry. Morgen staat het erop! :)
Waarschuw beheerder
Zet je gelijk de mixen online van de winnaars?
Waarschuw beheerder
begin van de avond??

uitslag komt niet meer vandaag??
laatste aanpassing