7422x bekeken
| Betreft: | evenement: Cityrave, zaterdag 2 september 2006 om 20:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nou later in zaal 1 zat de sfeer er goed in...omdat toen de liefhebbers overbleven
inderdaad
Nou later in zaal 1 zat de sfeer er goed in...omdat toen de liefhebbers overbleven
inderdaad
snap niet waarom de niet-liefhebbers uberhaupt naar feesten gaan..
http://www.q-dance.nl/main.php ... 498178d52967b7538ddc2170cdaf3
report @ q-dance
vet verslag Alex
donateur
snap niet waarom de niet-liefhebbers uberhaupt naar feesten gaan..
Feit
Kwam daar pas rond 4 uur een keertje en toen was het balen dat ik daar niet eerder was geweest
was er om 0.30
omdat MC Mast-R ziek was heb ik zijn taak overgenomen in zaal 3
donateur
was er om 0.30
omdat MC Mast-R ziek was heb ik zijn taak overgenomen in zaal 3
en dat heb je goed gedaan
bedoelen ze soms volgende week dinsdag op de website van Orange events?
nou dat zal dan wel want er staat nog steeds dinsdag online
moette ze die kaartjes ook verandern daar staat op morgen staat je foto online op www.orange-events.nl kunne ze beter erop zette:
je foto staat over 10 dagen opo orange events.nl
en alle djs waren er behalve partyraiser die kon niet en lenny dee was ziek
orange events geeft iedere x een dikke party!
hulde aan orange events
luister partyraiser hebben ze gebeld dat hij niet hoefde te komen want was te rustig volgens de organisatie duss fuck die hulde , orange-events sucks!!
Draai de rollen eens om. Wat zou jij doen, als je een organisatie was, en je ziet dat het halverwege t feest al helemaal niet druk meer is, en je hebt een vrij dure dj op je line-up staan.. die er toch nog niet is, misschien nog op een ander feest aan het draaien is, enz enz.. scheelt weer ettelijke honderden euro's. Dus vanuit t standpunt van organisatie kan ik het wel snappen.
Voor de bezoekers is t natuurlijk 'klote'.. achja, shit happens. Boeiend verder, zo bijzonder draait die gast nou ook weer niet, imho.
Voor de bezoekers is t natuurlijk 'klote'.. achja, shit happens. Boeiend verder, zo bijzonder draait die gast nou ook weer niet, imho.
luister partyraiser hebben ze gebeld dat hij niet hoefde te komen want was te rustig volgens de organisatie duss fuck die hulde , orange-events sucks!!
kijk partyraiser is leuk en draait ook leuk maar je komt tog niet alleen voor partyraiser?
ik vond het een superfeest hoor
kijk partyraiser is leuk en draait ook leuk maar je komt tog niet alleen voor partyraiser?
ik vond het een superfeest hoor
daar gaat het niet om
donateur
daar gaat het niet om het gaat me erom dat ze een line up maken en zich er niet aan houden , kunnen ze volgende keer beter geen line up neerzetten houden zich er toch niet aan
als mensen ziek zijn ??
of vastzitten ergens ??
damn
mensen en zeikerds
daar gaat het niet om het gaat me erom dat ze een line up maken en zich er niet aan houden , kunnen ze volgende keer beter geen line up neerzetten houden zich er toch niet aan
Gast, je overdrijft / stelt je aan / zeikt, dus stop er liever mee. Partyraiser kan soms best lekker draaien, maar op een dergelijk feest hij maakt niet het verschil tussen een geslaagd en een niet geslaagd feest. Als 't inderdaad zo is dat ze hem hebben afgebeld vind ik dat niet meer dan logisch, Smurf staat best z'n mannetje in z'n eentje
laatste aanpassing
donateur
hoe kan dat dat meerdere fotos
die gemaakt zijn door twmagazine.com er niet op
staan beetje heel erg toevallie
als die allemaal m islukt zijn
enneh djguide.nl precies hetzelfde
zo wil ik ook wel partyfotograaf worden
gratis entree beetje zogenaamd fotos maken
van mensen en dan niet op de site zetten
bahbhabhbhaha
die gemaakt zijn door twmagazine.com er niet op
staan beetje heel erg toevallie
als die allemaal m islukt zijn
enneh djguide.nl precies hetzelfde
zo wil ik ook wel partyfotograaf worden
gratis entree beetje zogenaamd fotos maken
van mensen en dan niet op de site zetten
bahbhabhbhaha

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)