| Betreft: | evenement: Cityrave, zaterdag 2 september 2006 om 20:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Don't mess with me, i kow Rob Gee"
axn en upskillz deden t ook zeer netjes vond ik .
Verder was het echt een goed feest! in zaal2 werd in een lekker tempo gedraaid. AXN vs Upskillz vond ik erg goed draaien (UK hardcore stijl)
en verder MANU LE MALIN, HELLFISH gaven de beste sets weg. jammer dat we zo verrot waren en wat eerder gingen daarom Simon Underground gemist
Verder een hele grote ode aan de volgende sterren: A. Project, Peaky Pounder(waar overigens allang van bekend is dat hij helemaal niet uit Finland komt, wat aangegeven stond, maar uit Nederland), 50% of Enzyme X (Mindustries wel te verstaan), AXN & Up-Skillz (alhoewel ik het raar vond dat ze 2 keer moesten draaien ipv. dat Lenny Dee gewoon zijn 2 uurige draairecht zou moeten krijgen, ook al was ik rond dat tijdstip toch in de andere zaal te vinden), E-Noid, TOA (zo af en toe), !!!DaY-már!!! (ondanks der kleine foutje, wat grote gevolgen had <--Muziek viel uit ^^, dit maakte ze overigens helemala goed erna. Ze draaide echt compleet Duister ; GEWELIDIG), natuurlijk Tieum met zijn heerlijke ragbassliedjes en Manu Le Malin ging ook lekker
tos staan zo snel mogelijk @ http://www.eardamage.nl
Maar het merendeel van het publiek trekt deze shit allemaal niet....want na 2 uur werd het wel heel leeg in de Happy Dayz ...
axn en upskillz deden t ook zeer netjes vond ik .
AXN & Up-Skillz (alhoewel ik het raar vond dat ze 2 keer moesten draaien ipv. dat Lenny Dee gewoon zijn 2 uurige draairecht zou moeten krijgen,
Vanwaar verkeerd volk?
Heb geen ruzie of wat dan ook gezien
Gezellige sfeer alleen maar party people
En iedereen gaat op zijn eigen manier los, toch?
Nou, in de 2e zaal hing er wel een poosje een ruzie'tje in de lucht dankzij één of ander kutventje dat dacht aan petten te mogen komen en mensen half omver te duwen.
Ja tuurlijk, maar dat gestamp ziet er gewoon belachelijk
Als mensen gewoon hakken heb je dat soort problemen niet
zolang ze geen andere mensen lastig vallen
Ja nou het zou idd wel mooi zijn..als iedereen ging hakken ja
Ach als er geen melodietje in zit...dan...is het meestal niet goed
Maar Orange Events...moet deze lijn doortrekken en dit soort namen blijven boeken....
Ja tuurlijk, maar dat gestamp ziet er gewoon belachelijk uit en ik heb 2 keer een kist tegen m'n schenen gekregen. Als mensen gewoon hakken heb je dat soort problemen niet
IEDEREEN MOET GEWOON WEER GAAN HAKKUUUUHHH!!!
Maar goed, behalve dat er verkeerd volk op af kwam, was het dus echt wel een geniaal feestje qua muziek en geluid
Industrial is zware baggerzooi...
diej troep weglate uit mainarea aub....
haalde de sfeer er compleet uit
denk ook da iedereen daarom af is getaajt.....
smaken verschillen
Maar het merendeel van het publiek trekt deze shit allemaal niet....want na 2 uur werd het wel heel leeg in de Happy Dayz ...
stelletje nepperTs
hardcore feessies horen duister en vaag te zijn
Vanwaar verkeerd volk?
Heb geen ruzie of wat dan ook gezien
En iedereen gaat op zijn eigen manier los, toch?
Ach als er geen melodietje in zit...dan...is het meestal niet goed
Industrial is zware baggerzooi...diej troep weglate uit mainarea aub.... haalde de sfeer er compleet uit denk ook da iedereen daarom af is getaajt.....
hahaha
bedoel ook
simon underground
gaar he
je moet doen hoe je bent en ik kan niet hakken
Industrial is zware baggerzooi...diej troep weglate uit mainarea aub.... haalde de sfeer er compleet uit denk ook da iedereen daarom af is getaajt.....
sorry voor peaky pounder ma diej ven speelde niet veel paraat gistere...
bij noisekick stond de grote zaal helemaal gevuld tot t laatste uur...en waar daar mee geopent werd sloten ze hier nog nie eens mee af dus kdenk wel dat t publiek t trekt hoor
ja cker aant begin voelde ik mezelf ook echt opvallen maar toen mn groepje om 5 uur naar huis ging ben ik de laatste 3 uur alleen geweest (wil t beste vh feest niet missen) en heb me uitstekend vermaakt, nergens last van gehad
Ik wil 't je wel leren hoor