1 volger · 8562x bekeken
jamjamjam... nee beter niet
plofje is wel lekker
Dat is helemaal zonde, is de helft weg...
Maar doe het nu 2 maanden niet meer... was een beetje verslaafd aan het worden
Geen onversneden coke in NL
vertel waarom? ik bedoel....
nou heel simpel.. spul wordt gemaakt in bolivia of colombia en die moeten het eerst hun eigen land uitsmokkelen. Vervolgens heeft iemand anders het spul die er natuurlijk ook aan wil verdienen dus die maakt er ff wat meer van door het te versnijden. Vervolgens gaat het naar aruba ofzo, waar het weer wordt versneden en dan komt het in NL aan waar men er weer ff wat bij doet
cokegehalte in NL ligt dan gemiddeld ook op iets meer dan 50%..
SOS is een ander woord voor help.
hoe komen mensen er eig bij dat sos natuurlijk is het begin de basis is natuurlijk coca plant bladeren word uitgewassen met oort kerosine dus pure cocapasta (is niet zelfde als puur cocaine kristallen)
daarna chemisch JA CHEMISCH dus behandeld en dat resultaat word gekristalliseerd tot niet helemaal 100% puur cocaine poeder bladere van cocaplant bevatten trouwens nog geen 5 % werkzame stof
dus kan nooit 100% puur eind resultaat krijgen dan word het nog versneden met vb lido (tanden fell verdooft lidocaine bij spul wat tandarts gebruikt
of atropine (spul wat best giftig is lat pupillen extreem verwijden word gebruikt door oogarts om beter naar netvlies te kunnen kijken
of zelfs gemalen glas zodat ie mooi glinstert in het licht en jij denkt wauw straf en heel puur cocaine kristallen terwijl je eig gewoon glas stof door je neus oip haalt
en 50% puur in nl geloof het maar niet van zulk spul zo puur leg je geen lijnen hor is echt zoals film blow klein lepeltje (mss na enige lange tijd gebruiken kan je meer nemen belgie en nl coke percentage zit rond 20% ofzo en dan mag je al super blij zijn met het spul wat je hebt hoor
en te denke voor dat stomme gevoel wat na 20 min weer weg is betaal jij 50 euro voor een gram waar je nog geen 1.5uurtje mee rondkomt
nee dank je ik houw et bij pep
lekker goedkoop hard space strakstaan en veeeeeeeeeeeeeel langer als 20 miezerige minuutjes
ookal heb je van pep soms afkick als je eenmaal afhankelijk bent van sos (zo werkt sos stille verleider maakt je afhankelijk zonder afkicks laat je van het spul houden (als je iem bent die graag sos gebruikt en dan kom je eens zonder en dan zie je nog 100 keer zo erg af als da je met een afkick van pep doet
eindig je als mannepijper voor een lijntje in het station bij je in de buurt en zie je er nog veel erger uit als iem die al eve door aan het gaan is van pp (kijk maar naar withney houston
daarna chemisch JA CHEMISCH dus behandeld en dat resultaat word gekristalliseerd tot niet helemaal 100% puur cocaine poeder bladere van cocaplant bevatten trouwens nog geen 5 % werkzame stof
dus kan nooit 100% puur eind resultaat krijgen dan word het nog versneden met vb lido (tanden fell verdooft lidocaine bij spul wat tandarts gebruikt
of atropine (spul wat best giftig is lat pupillen extreem verwijden word gebruikt door oogarts om beter naar netvlies te kunnen kijken
of zelfs gemalen glas zodat ie mooi glinstert in het licht en jij denkt wauw straf en heel puur cocaine kristallen terwijl je eig gewoon glas stof door je neus oip haalt
en 50% puur in nl geloof het maar niet van zulk spul zo puur leg je geen lijnen hor is echt zoals film blow klein lepeltje (mss na enige lange tijd gebruiken kan je meer nemen belgie en nl coke percentage zit rond 20% ofzo en dan mag je al super blij zijn met het spul wat je hebt hoor
en te denke voor dat stomme gevoel wat na 20 min weer weg is betaal jij 50 euro voor een gram waar je nog geen 1.5uurtje mee rondkomt
lekker goedkoop hard space strakstaan en veeeeeeeeeeeeeel langer als 20 miezerige minuutjes
ookal heb je van pep soms afkick als je eenmaal afhankelijk bent van sos (zo werkt sos stille verleider maakt je afhankelijk zonder afkicks laat je van het spul houden (als je iem bent die graag sos gebruikt en dan kom je eens zonder en dan zie je nog 100 keer zo erg af als da je met een afkick van pep doet
eindig je als mannepijper voor een lijntje in het station bij je in de buurt en zie je er nog veel erger uit als iem die al eve door aan het gaan is van pp (kijk maar naar withney houston
Volgens mij ziet niet één verslaafde er normaal uit. Welke drug dan ook, of je moet het echt bij drugs als koffie houden.
Maar volgens mij doet die koffie te weinig om er op te knallen...
Vind pep echt dikke bende...
Hoe check jij dan wat je in huis hebt???
Maar volgens mij doet die koffie te weinig om er op te knallen...
Vind pep echt dikke bende...
ja maar omdat t verdooft en je je bek nie voelt wil nie zeggen dat t zo puur is als je zei
Hoe check jij dan wat je in huis hebt???
Check your sources:
Cocaïne
De bij het DIMS binnengekomen cocaïnemonsters bevatten bijna allemaal ook daadwerkelijk cocaïne, met een gemiddelde van 54,3% cocaïne. In deze cocaïnemonsters zijn ook verschillende andere stoffen aangetoond. Enerzijds zijn dit de natuurlijke bijproducten van cocaïne (zoals tropacaïne of norcocaïne), anderzijds versnijdingsmiddelen als fenacetine en lidocaïne. Het aandeel van cocaïnemonsters dat fenacetine bevat blijft hoog (ongeveer 36%). Fenacetine is een pijnstillend geneesmiddel, vergelijkbaar met paracetamol. Het middel is in Nederland uit de handel genomen vanwege de mogelijke nierschade die het bij chronisch gebruik kan veroorzaken.
Naar aanleiding van de aanwezigheid van atropine in cocaïnepoeders is het DIMS in 2004 een landelijke waarschuwingscampagne gestart. In het eerste halfjaar van 2005 is deze campagne voortgezet. Atropine is een geneesmiddel dat in kleine hoeveelheden al gevaarlijk kan zijn.
Bron: http://www.drugs-test.nl/default18469.html
Uitspraak van Will.i.am op zondag 1 oktober 2006 om 13:23:
Ja en je de week erna helemaal verkankerd voelen
das geen uitspraak van mij. wel de goeie citatie er neer zetten aub. ik hou me nl helemaal niet bezig met pep!!!
(permanent verbannen)
das nog grotere rotzooi als coke!!!! hoe jij je maar daar mee bezig. zie tenminste nog afgefreakter uit!!!
mensen die verslaafd zijn aan de coke zien er dus echt wel gefreakter uit als pepverslaafde!
en bij coke is omdat het zow duur is kunnen ze op een gegeven moment niet meer betalen dus gaan ze stelen etc etc.
dit is bij pep veel en veel minder
dus coke = grotere rotzooi!!!
(permanent verbannen)
cocaïne heeft zelfs een hogere toxische waarde voor je hersenen dan amphetamines
en bij coke is omdat het zow duur is kunnen ze op een gegeven moment niet meer betalen dus gaan ze stelen etc etc.
teer op joh
heb je wel eens echt een goeie pepverslaafde gezien en een cokeverslaafde????
dik verschil hoor
enne pep is HELEMAAL chemisch.. je gaat er sneller van achteruit dan coke!
enneee ik kan het weten

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)