Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Als men spreekt over krakers alszijnde leden van de kraakbeweging dan gaat het toch echt om groep 2, die jij Heinekendrinkers noemt maar over het algemeen alleen maar geld hebben voor Aldi-bier.
Ik vind kraken
Toevallig.....
Kortzichtigheid
volgens mij komen al die felle reacties puur voort uit jaloerzie ofzo
Ze hebben echt geen flauw benul waar het over gaat ik denk ook dat het grootste gedeelte nog nooit in een kraakpand is geweest.
Ach maak je niet zo druk, laat die gasten kraken er wordt verder toch niets mee gedaan en de meeste gaan er gewoon uit als ze eruit moeten
denk het niet he
a natuulek
Nee je hebt gelijk
Volgens mij verward men krakers met junks en dat soort figuren...
Gemeenten zijn vaak juist blij met krakers...zo ook veel buurtbewoners...omdat er dan tenminste geen junks in die woningen komen te wonen...
Dan heb je pas problemen in je wijk...
Ze doen idd zowieso veel liefdadigheidswerk...tegen eventueel een kleine betaling (zelfs al is het uitbetaling in levensmiddelen)...maar daar zijn ze tevreden mee...
Ze zetten vaak bijvoorbeeld ook van die 2e handswinkeltjes op in (een deel van) het gekraakte pand...
Of kopen een fiets en bouwen die om tot vervoersmiddel om fietstaxi te spelen ofzo...
Ze verzinnen wel iets creatiefs om aan hun geld/levensmiddelen te komen...
Desnoods helpen ze de bakker op de hoek mee met een klusje in ruil voor brood...
Het is dan gewoon een kwestie van tevreden zijn met wat je hebt...maar ze hebben juist bewust voor die levensstijl gekozen...
Is iedereen hier niet gewoon stiekem jaloers dat zij een manier van leven hebben gevonden waarmee ze hun dag zelf kunnen indelen...terwijl jullie de hele dag op een muf kantoor zitten en naar het geklaag van je baas en dergelijke moeten luisteren...en op het einde van de rit nog niet tevreden zijn met wat je hebt?
Het is echt niet dat ze de hele dag lui op hun reet zitten...dat kunnen ze niet eens vanuit hun overtuiging...
Het zijn namelijk vaak anarchisten...heel de dag niks doen is juist een schande voor anarchisten...
Ze klussen juist de gehele dag door wat aan...al is het boodschappen doen voor een oud vrouwtje die zelf niet meer goed ter been is...dat zie ik de gemiddelde burger nog niet doen eigenlijk...laatste aanpassing 3 september 2006 22:29
Ze hebben echt geen flauw benul waar het over gaat ik denk ook dat het grootste gedeelte nog nooit in een kraakpand is geweest.
Gast kom gemiddeld een paar keer per maand in die panden.
Manmanman wat een tering zooi weten die gasten er van te maken, om het dan maar niet te hebben over die lucht die ze overal uit staan te dampen
'Krakers
Ach maak je niet zo druk, laat die gasten kraken er wordt verder toch niets mee gedaan en de meeste gaan er gewoon uit als ze eruit moeten dus loop niet zo te janke
Dat zal best, maar betalen ze ook voor de teringzooi die ze hebben achter gelaten of zitten ze dezelfde middag alweer in een nieuw pandje met hun luie werkschuwe kont?