Partyflock

Forumonderwerp · 898184
1 volger · 4832x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind je van ze?

Ik vind;

Krakers (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik hou mn persoonlijke mening maar voor mij wat ik van je denk anders maak je je wel zorgen...:x

ps mis Boes! :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 16:16:
Nee, deze mensen verdeden hun tijd niet in kraakpanden door met hun gesubsidieerde reet een beetje te nix te doen

Veel krakers doen heel veel aan vrijwilligerswerk. Zetten stichtingen op en doen heel veel aan liefdadigheid. Ze mogen dan geen inkomen hebben, maar ze leveren wel degelijk een nuttige bijdrage aan de samenleving.

Waarschuw beheerder
ja nou ik doe ook veel vrijwilligers werk. Maar dat geef mij geen vrij brief om er een teringzooi van te maken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 12:08:
ja nou ik doe ook veel vrijwilligers werk. Maar dat geef mij geen vrij brief om er een teringzooi van te maken

Euhm... Alsof krakers er een teringzooi van maken. Dat berust op niks anders dan verkeerde vooroordelen. Krakers beschouwen het pand dat ze kraken als hun eigen huis. Alsof iemand zijn eigen huis gaat onderschijten.
Dat ze er zelf wat onverzorgd uitzien wil nog niet zeggen dat ze hun woning ook niet verzorgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 12:12:
Alsof iemand zijn eigen huis gaat onderschijten.

nou.......

Dat ze er zelf wat onverzorgd uitzien wil nog niet zeggen dat ze hun woning ook niet verzorgen.

uit eigen ervaring en wat ik zelf heb gezien (meerdere malen) vin ik dat ik de mening mag hebben dat het varkens zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 12:31:
Wat vind je van ze?

Ik vind;

Krakers (n) laatste aanpassing 2 september 2006 14:08

En waar baseert u dat op ???

Waarschuw beheerder
En laten dat nou hele schone dieren zijn. Haha, dus je spreekt jezelf tegen.

Waarschuw beheerder
goh wat zn we bjdehand :/

ik vin krakers gewoon ranzige lui. en ja eigen ervaring.
En dat is mn mening en dan ken de rest van de linkse samenleving op hun kop gaan staan en willen gaan discussieren maar heeft geen effect op mij :D

Waarschuw beheerder
Dan heb je wat mij betreft te weinig ervaring en denk je erg bekrompen.
Hoe weet jij nou hoe de mensen tegenover je wonen? Bedoel ze kunnen zo netjes lijken maar wie weet schijten die ook wel op de vloer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 13:57:
Hoe weet jij nou hoe de mensen tegenover je wonen?

vrij uitzicht :gaap:

Dan heb je wat mij betreft te weinig ervaring en denk je erg bekrompen.

ja weet ik ben heel bekrompen :D
Zolang jij mijn ervaringen niet weet laat ik je maar in die waan dat ik bekrompen ben :D:D:D
Zo ben ik nu ook weer
Waarschuw beheerder
Hoe weet jij nou hoe de mensen tegenover je wonen? Bedoel ze kunnen zo netjes lijken maar wie weet schijten die ook wel op de vloer.

Maar ze betalen iig wel voor hun huisvesting (y)

Waarschuw beheerder
Ik ook maar ben ik daarom beter? Betaal bijna €600,- per maand.

Voor een rijtjeshuis! En dan heb ik nog niks. Gas water licht moet daar ook nog bij.
Belachelijk!
Een vriend van mij die zit in een gekraakte loods. Die staat al jaren leeg. Wat moest hij anders?
Hij stond op straat en je word gewoon aan je lot over gelaten, hoor!
Ook ik heb dat ondervonden toen mijn ex me de deur wees. Maar als vrouw krijg je gemakkelijker onderdak.
En mijn geluk was dat ik een vriend had die familie had met een woonburo, dus snel een kamer had.
Niet iedereen heeft zo'n geluk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna b) op zondag 3 september 2006 om 14:06:
Maar ze betalen iig wel voor hun huisvesting

:lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:38:
Ook ik heb dat ondervonden toen mijn ex me de deur wees

ik denk dat dat wat anders is. Of je iets uit principe doet :/ of uit onmacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 10:57:
nou ik hou mn persoonlijke mening maar voor mij wat ik van je denk anders maak je je wel zorgen...

:gaap:
Waarschuw beheerder
opzoutuh met die krakers!
Iedereen betaalt huur dus hun ook en anders lekker oprotten.

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 14:38:
Een vriend van mij die zit in een gekraakte loods. Die staat al jaren leeg. Wat moest hij anders?
Hij stond op straat en je word gewoon aan je lot over gelaten, hoor!

gewoon werken net als de rest centjes verdienen om rond te komen en anders ga je maar lekker naar een instelling waar je terecht kan, maar als je als kraker overlast bezorg mot je er lekker uit simpel!Zijn genoeg zwervers en sjunkies die ook op straat leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 17:41:
Zijn genoeg zwervers en sjunkies die ook op straat leven

die hoor ik ook niet klagen trouwens :x
Waarschuw beheerder
Daarom!
Ik ga toch ook niet in een kraakpand zitten als ik het huis uit moet!Je hebt altijd wel vrienden of vriendinnen waar je terecht kent en die je willen helpen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 17:50:
Je hebt altijd wel vrienden of vriendinnen waar je terecht kent en die je willen helpen!

:yes: en als ze je niet helpen weet je gelijk dat het je vrienden niet zijn!
Waarschuw beheerder
Zo is ut :)
Helemaal met je eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 17:41:
gewoon werken net als de rest centjes verdienen om rond te komen en anders ga je maar lekker naar een instelling waar je terecht kan,

Hij werkt gewoon! En welke instelling??????
Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 17:50:
Je hebt altijd wel vrienden of vriendinnen waar je terecht kent en die je willen helpen!

Ja natuurlijk heb je die, maar dat houdt ook een keer op.
Wij hebben hem ook een paar weken opgevangen, maar ook wij hebben onze eigen leven. En hoe denk je dat het voor die vriend was?
Moet je zelf eens voorstellen dat je noodgedwongen bij vrienden in huis moet gaan. Ik zou me ook lullig en teveel voelen.
Vooral omdat de meeste vrienden toch een relatie hebben en samenwonen.
Dus dat heeft niks met vriendschap te maken!

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 17:55:
en als ze je niet helpen weet je gelijk dat het je vrienden niet zijn!

Dus als jij een vriend hebt die op straat staat biedt jij hem net zo lang onderdak totdat diegene een huisje heeft?

Dan ben ik een slechte vriend maar wel een eerlijke want ik vind het goed mits het voor een paar weken is daarna wil ik gewoon weer in mijn blote kont door het huis kunnen huppelen zonder rekening te houden met....dus wegwezen!
Zou ik dat niet doen ga ik me ergeren aan de vriendschap en daar pas ik voor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 18:24:
Dan ben ik een slechte vriend maar wel een eerlijke want ik vind het goed mits het voor een paar weken is daarna wil ik gewoon weer in mijn blote kont door het huis kunnen huppelen zonder rekening te houden met....dus wegwezen!

Meneer moet er natuurlijk wel zelf wat aan doen!Moet natuurlijk niet denken dat hij nu ineens gebakken zit dat snap jezelf ook wel,

En welke instelling??????

Straat nieuws :D
Daar ken je ook onderdak krijgen voor weinig :yes:

Krakers zorgen vaak voor overlast!
In de binnenstad van Utreg is een tijdje geleden ook een pand ontruimd omdat ze er niet uit wilden!Wat gingen ze doen!Verfbommen gooien naar bussen van en alles wat voorbij kwam!Was 1 grote bende daaro op straat!Is dat nou het fatsoen van krakers??Bende van ellende zijn het allemaal :yes:
Nogmaals wij moeten ook onze huur betalen en dat motten hun ook doen!Gewoon je eigen vanaf je 18e in laten schrijven dan kom je vanzelf wel aan een huis en als je echt zo op straat gegooid zou worden zou je ook heel goed voorrang kunnen krijgen voor een huis
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KRA-KE-ling
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 18:40:
Nogmaals wij moeten ook onze huur betalen en dat motten hun ook doen!Gewoon je eigen vanaf je 18e in laten schrijven dan kom je vanzelf wel aan een huis en als je echt zo op straat gegooid zou worden zou je ook heel goed voorrang kunnen krijgen voor een huis

het is niet altijd even makkelijk om aan een huis te komen

chica is zwanger en die wordt ook nergens geholpen
nederland is wat dat betreft schandalig

Zou ik dat niet doen ga ik me ergeren aan de vriendschap en daar pas ik voor.

dat heb ik ook, 2 weken kan ik aan, maar daarna weet ik zeker, dan ga ik me ergeren en gaat de vriendschap kapot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op zondag 3 september 2006 om 19:07:

Dat is zeker schandalig zeg :[

Waarschuw beheerder
dat heb ik ook, 2 weken kan ik aan, maar daarna weet ik zeker, dan ga ik me ergeren en gaat de vriendschap kapot

We hebben hem iets langer gehad. Hij wisselde zelf af dan weer 2 weken daar en dan weer 3 weken hier, maar dat werkt niet.

Jij snapt het tenminste. Mensen roepen wel heel hard van weet je gelijk wie je vrienden zijn maar vraag me af wat hun doen in zo'n situatie.

Bij hun staat natuurlijk de deur altijd open! Nou, bij mij niet! Woon samen met mijn vriend en daar heb ik voor gekozen en niet voor die vriendin of vriend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 12:27:
uit eigen ervaring en wat ik zelf heb gezien (meerdere malen) vin ik dat ik de mening mag hebben dat het varkens zijn!

Ik heb een aantal slechte ervaringen met Marokkanen gehad. Mag ik dan ook de mening hebben dat Marrokanen varkens zijn?
Slechte ervaringen zijn een slechte graadmeter voor de werkelijkheid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:16:
Jij snapt het tenminste. Mensen roepen wel heel hard van weet je gelijk wie je vrienden zijn maar vraag me af wat hun doen in zo'n situatie.

Bij hun staat natuurlijk de deur altijd open! Nou, bij mij niet! Woon samen met mijn vriend en daar heb ik voor gekozen en niet voor die vriendin of vriend.

ja mijn deur staat voor iedereen open
max. 2 weken, want ik weet hoe ik ben, ik ben al een moeilijk meisje, en ik heb mijn privacy nodig.

Uitspraak van Raimond op zondag 3 september 2006 om 19:15:
Dat is zeker schandalig zeg

ja sta je dan op straat:S het is echt een schande en we hebben van alles geprobeerd :no:
nu heeft ze een huisje op iemand anders dr naam omdat het gewoon niet anders kan :no: maar ze heeft gelukkig sinds gister een huis, en dat terwijl ze gister ook was uitgerekend :no:
Waarschuw beheerder
Krakers moeten :dood:

Met die vieze smerige stinkende vlooienbalen naast zich

Zich anders voelen dan de rest, gewoon betalen moet je voor een huis klaar :dood:

En vaak zijn het nog van die kenker Spanjaarden of Italianen ook, ga lekker daar een huis kraken met je stinkende teringzooi

:dood:

Waarschuw beheerder
Dus als jij een vriend hebt die op straat staat biedt jij hem net zo lang onderdak totdat diegene een huisje heeft?

ja maar dan wel bezig met het zoeken en zn of haar best doen. Mijn deur staat open voor mn vrienden en dat weten ze.

weer in mijn blote kont door het huis kunnen huppelen zonder rekening te houden met....dus wegwezen!

Das een ieder voor zich. Maar als het een echte vriend is heeft hij/zij die blote kont van mij wel eens gezien.

IK snap ook wel dat je het zat word na een tijdje maar dan nog trap ik die persoon er niet uit (maar zoals rai al zei hij /zij moet wel zn best doen.)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 20:33:
Ik heb een aantal slechte ervaringen met Marokkanen gehad. Mag ik dan ook de mening hebben dat Marrokanen varkens zijn?

Ja die mening mag je hebben. Daar heb je een mening voor.En je ervaringen.

das ook klote voor die meid, maar ik ken daarin tegen weer een meid die binnen 5 weken een woning had omdat ze juist moeder was kreeg ze urgentie. Gelukkig wel voor haar!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat hebben die krakers toch met leverworst altijd? Waarom kunnen ze niet werken?

Krakers (N)

Fucking millieuvervuilers met hun eeuwige groene walm om zich heen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 21:14:
Ja die mening mag je hebben. Daar heb je een mening voor.En je ervaringen.

Maar het is wel gevaarlijk om je mening te baseren op slechte ervaringen. Omdat het dan kan gebeuren dat je, je ogen sluit voor de ervaringen die het weerleggen. Het is onderzocht dat slechte ervaringen tich keer (ik weet niet precies hoeveel) meer bijdragen aan de beeldvorming dan goede ervaringen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 september 2006 om 21:31:
Maar het is wel gevaarlijk om je mening te baseren op slechte ervaringen.

maar als je alleen maar slechte dingen heb meegemaakt met die figuren........
Dan wil je niet eens meer positief over die gasten lullen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
adoe mek deseng kraakerz moeteng ongda straad geset woerdeng.
Waarschuw beheerder
Volgens mij verward men krakers met junks en dat soort figuren...
Gemeenten zijn vaak juist blij met krakers...zo ook veel buurtbewoners...omdat er dan tenminste geen junks in die woningen komen te wonen...
Dan heb je pas problemen in je wijk...

Ze doen idd zowieso veel liefdadigheidswerk...tegen eventueel een kleine betaling (zelfs al is het uitbetaling in levensmiddelen)...maar daar zijn ze tevreden mee...
Ze zetten vaak bijvoorbeeld ook van die 2e handswinkeltjes op in (een deel van) het gekraakte pand...
Of kopen een fiets en bouwen die om tot vervoersmiddel om fietstaxi te spelen ofzo...
Ze verzinnen wel iets creatiefs om aan hun geld/levensmiddelen te komen...
Desnoods helpen ze de bakker op de hoek mee met een klusje in ruil voor brood...
Het is dan gewoon een kwestie van tevreden zijn met wat je hebt...maar ze hebben juist bewust voor die levensstijl gekozen...

Is iedereen hier niet gewoon stiekem jaloers dat zij een manier van leven hebben gevonden waarmee ze hun dag zelf kunnen indelen...terwijl jullie de hele dag op een muf kantoor zitten en naar het geklaag van je baas en dergelijke moeten luisteren...en op het einde van de rit nog niet tevreden zijn met wat je hebt?
Het is echt niet dat ze de hele dag lui op hun reet zitten...dat kunnen ze niet eens vanuit hun overtuiging...
Het zijn namelijk vaak anarchisten...heel de dag niks doen is juist een schande voor anarchisten...
Ze klussen juist de gehele dag door wat aan...al is het boodschappen doen voor een oud vrouwtje die zelf niet meer goed ter been is...dat zie ik de gemiddelde burger nog niet doen eigenlijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
euhm 1: ik ben niet jaloers
2: verschil tussen junken en krakers weet ik maar al te goed.
3: ik heb zo mijn eigen ervaringen gehad en in mn buurt waren wij zeker niet blij met krakers.
4: ook met werk heb ik met ze te maken gehad
en 5 heel belangrijk
Ik ben heel tevreden met mn leventje zoals het is en mn baan daar geniet ik elke dag weer van
Waarschuw beheerder
Lullig dat je foute ervaringen hebt gehad met foute krakers dan...er zitten ook zeker klaplopers tussen...dat zullen de meeste krakers zelfs beamen...
Maar die zijn absoluut niet representatief voor krakers in het algemeen...dus lullig om de goede met een duidelijke visie en idealen te laten leiden onder de slechten zonder enige visie of idealen...

Waarschuw beheerder
goede lijden altijd onder de slechte he.......

Waarschuw beheerder
donateur
Krakers (N)

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
Loat goan ... als die lui dat wille, boeie ,

Waarschuw beheerder
ja zo ken je der ook over denken ja.

Goedemorgen trouwens allemaal
Waarschuw beheerder
ranzige debielen zijn het

Waarschuw beheerder
donateur
Krakers beschouwen het pand dat ze kraken als hun eigen huis. Alsof iemand zijn eigen huis gaat onderschijten.

Dhr Boes werkte geloof ik bij een reinigingsbedrijf dat huizen die door krakers bezet waren geweest moest schoonmaken, vandaar de aanleiding van een eerder (gesloten) topic over krakers.

Hij beweert dus wel dat sommige krakers gewoon van pand naar pand gaan als ze het ene hebben uitgeleefd en volgescheten gaan ze naar de volgende.

Er is ook een stagnatie in de verkoop van kapitale panden.
Stel dat ik een dure villa heb staan van pak 'm beet 8 ton dat al een jaar leeg staat dan mogen er dus van jou zomaar wat van die werkschuwe varkens inbreken om een teringzooi te maken van dat kapitalistische bolwerk?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op zondag 3 september 2006 om 22:40:
Lullig dat je foute ervaringen hebt gehad met foute krakers dan...er zitten ook zeker klaplopers tussen...dat zullen de meeste krakers zelfs beamen...
Maar die zijn absoluut niet representatief voor krakers in het algemeen...dus lullig om de goede met een duidelijke visie en idealen te laten leiden onder de slechten zonder enige visie of idealen...

Onder krakers versta ik niet de mensen die een huis kraken. Net zoals niet iedereen die naar gabber luistert een gabber is.
Ik heb het over de subcultuur krakers, smerige crusties met dreadlocks, legerjasjes, vlooienbalen, die op van die multi-kulti festivals staan te vuurspugen en op tijden dat de gewone man werkt staan te protesteren bij ministeries.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 september 2006 om 10:51:
Onder krakers versta ik niet de mensen die een huis kraken. Net zoals niet iedereen die naar gabber luistert een gabber is.
Ik heb het over de subcultuur krakers, smerige crusties met dreadlocks, legerjasjes, vlooienbalen, die op van die multi-kulti festivals staan te vuurspugen en op tijden dat de gewone man werkt staan te protesteren bij ministeries.

niets aan toe te voegen :D
dank je wel!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zondag 3 september 2006 om 22:27:
Volgens mij verward men krakers met junks en dat soort figuren...
Gemeenten zijn vaak juist blij met krakers...zo ook veel buurtbewoners...omdat er dan tenminste geen junks in die woningen komen te wonen...
Dan heb je pas problemen in je wijk...

Ze doen idd zowieso veel liefdadigheidswerk...tegen eventueel een kleine betaling (zelfs al is het uitbetaling in levensmiddelen)...maar daar zijn ze tevreden mee...
Ze zetten vaak bijvoorbeeld ook van die 2e handswinkeltjes op in (een deel van) het gekraakte pand...
Of kopen een fiets en bouwen die om tot vervoersmiddel om fietstaxi te spelen ofzo...
Ze verzinnen wel iets creatiefs om aan hun geld/levensmiddelen te komen...
Desnoods helpen ze de bakker op de hoek mee met een klusje in ruil voor brood...
Het is dan gewoon een kwestie van tevreden zijn met wat je hebt...maar ze hebben juist bewust voor die levensstijl gekozen...

Is iedereen hier niet gewoon stiekem jaloers dat zij een manier van leven hebben gevonden waarmee ze hun dag zelf kunnen indelen...terwijl jullie de hele dag op een muf kantoor zitten en naar het geklaag van je baas en dergelijke moeten luisteren...en op het einde van de rit nog niet tevreden zijn met wat je hebt?
Het is echt niet dat ze de hele dag lui op hun reet zitten...dat kunnen ze niet eens vanuit hun overtuiging...
Het zijn namelijk vaak anarchisten...heel de dag niks doen is juist een schande voor anarchisten...
Ze klussen juist de gehele dag door wat aan...al is het boodschappen doen voor een oud vrouwtje die zelf niet meer goed ter been is...dat zie ik de gemiddelde burger nog niet doen eigenlijk...

:respect:

Precies, die kortzichtige figuren hier snappen er geen hol van, kijk ik zit al aardig lang in de krakers-scnene en je kan (al is dat natuurlijk weer net zo generaliserend als dat die simpele figuren oop dit forum het doen) de "krakers" ruwweg 2 groepen opdelen

1 laat ik die de kunstenaars noemen (lekker simpel voor de simpele mensies op dit forum)
De kunstenaars, proberen iets positiefs van de wereld, dit land, hun buurt of hun huis te maken, bijvoorbeeld door het beginnen van een zgn volkskeuken waar je vegetarisch of veganistisch kan eten voor 2 tot 5 euro, of ze beginnen 2e-hand,- of weggeefwinkels, demonstreren tegen van alles en nog wat om te streven naar een betere maatschappij. (ALS let op ALS ik ezelf in een hokje liet duwen is het bij groep 1)

Groep 2

"De Heinekendrinkers" (weer een lekkere simpele naam voor de simpele figuren op dit forum) De heinekendrinkers zijn de figuren die alle toiletpapier in de trein in een keer door willen trekken waardoor de pot overstroomt, ze baden in badwater waar je mee kan kleien en doen inderdaad niet veel meer als drugsgebruiken en frisbee-en, klein voorbeeld staat hier links op de foto.

[img width=400 height=300]http://www.bbc.co.uk/comedy/guide/images/400/youngones_1.jpg[/img]

Maar groep 2 en groep 1 willen doorgaans NIKS met elkaar te maken hebben, en wat tyharo al zegt volgens mij komen al die felle reacties puur voort uit jaloerzie ofzo :[