Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 19:19:
Naf, Pastors zoekt nog werk. Heb jij iets voor hem?
Volgens mij geen verkeerde vent, alleen die laatste "slogan" heeft hem niet goed gedaan, vond het ook "te"
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:07:
Dan zal ik een rechtse kiezer zijn en voor de vvd gaan.
Maar kijk wat voor peuteropvang dat geworden is.
zeker zonde hoe die partij geworden is....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:19:
Hij schopt mensen (allochtonen) tegen de schenen die de Nederlandse maatschappij totaal geen kwaad hebben gedaan.
volgens mij praat hij over straat terrorristen of criminelen...
als je bij die groep hoort moet je je inderdaad aangesproken voelen.
Er zijn genoeg groepen in blanke samenleving die ook dat soort zaken doen.
volgens mij gelden zijn punten voor iedereen.
Dan stoor ik me enorm aan het generaliseren, Wilders moet elke misdaad specefiek door allochtonen aan de hoogste boom ophangen, hoe klein het ook is.
ben ik met je eens, vind ook dat hij andere gebeurtenissen meer moet belichten.
Dit schept een breuk tussen autochtonen en allochtonen ipv dat we een breuk scheppen tussen burgers en kut volk.
Juist dat "kutvolk" waar je het over hebt noemt hij ook criminelen of straatterorristen.
je hebt hem volgens mij nooit horen zeggen "ze moeten er allemaal uit" of slecht praten over mensen die zich wel aanpassen en goed meedraaien en de samenleving.
Het begon al met het schreeuwen dat het een schande was dat hij voor zijn eigen partij alles zelf moest dokken, en wat blijkt later, hij had gewoon subsidie kunnen aanvragen, daar hoor je weer niets over.
klopt, was hem eerst ook gezegd dat het niet kon, toen niet de middelen als 1 mans partij dat tot op de bodem uit te zoeken.
Stomme fout, helemaal mee eens.
Zoals de burgemeesters die aan kaarten dat ambulances te laat komen, nu moet Wilders daar kamer vragen overstellen. Het balletje rolt al de goal in, de keeper is koffie drinken, en toch moet spits Wilders dat balletje nog even aanraken om maar te kunnen roepen dat het zijn Goal is.
volgens mij doen de meeste partijen dit al jaren op deze manier.
En dan de toon van zijn kamer vragen, 95% van wat Wilders zegt kan ook op een respect volle mannier zeggen,
mee eens, alleen niet in die %
zoals jij het ziet is het niet op een respectvolle manier, vind het zelf soms ook te bot over komen, aan de andere kant kan je het ook zien als duidelijke taal. ( wat voor de meeste begrijpelijk is) en niet de manier zoals de meeste bestaande partijen zich al jaren onduidelijk uiten.
Fortuin schudde mensen wakker,
die bracht het inderdaad een stuk genuanceerder.
En wat me nog meer stoort aan Wilders is, dat hij het woort sorry helemaal niet kent.
verklaar je eens nader....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:38:
Wat dan wel opvald is dat de meeste wilders kiezers uit de onderste laag van de Maatschapij komen. Werkloze,Neo's, arbieders van de werkvloer en geen artsen, zelfstandigers enz. Tenmisnte niet het merendeel.
heb jij bij het stemmen ook moeten invullen wat voor werk je doet?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:00:
He is gewoon een one-issue-partij, de dingen die dan ook zogenaamd in het partij programma staan van Wilders, maar niet aan toe komt, omdat die het te druk heeft met allochtonen pesten.
ben ik niet met je eens, wat er voor de media telt is dat onderwerp, al eerder hier gezegd dat er voor de andere uitgewerkte plannen geen interesse is.
Dat er veel vragen gaan over allochtonen en vreemdelingen beleid ben ik met je eens.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:00:
Deze punten komen ook voor in partij programma's van andere partijen
durven die dat nog bespreekbaar te maken? durven die nog wel de problemen te benoemen? denk zelf van niet, athans merk er niks van.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:18:
Vind je het gek.
Ze voeren de zelfde politiek
daar stoor ik me dus ook aan, al jaren lang het zelfde beleid, veel beloven, erg weinig verandering.
"pappen en nathouden" noemen ze dat...