Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 19:22:
Ik ken het tenminste wel onderbouwen waarom ik dat doe.
En dat is niet omdat ik denk alle buitenlanders of moslims eruit.
op zich ik heb vaak genoeg uit gelegd waarom ik denk dat het geen goede keus is, Wilders. Ik zal uit fatsoen het nog wel eens zeggen.
Wilders parolen spelen in op onvrede in de maatschappij, zonder dat hij zelf met een goede oplossing komt. Hij schopt mensen (allochtonen) tegen de schenen die de Nederlandse maatschappij totaal geen kwaad hebben gedaan. En zich nooit schuldig hebben gemaakt aan dingen, wat wij mensen van onze huidskleur wel accepteren. Als zonderlijke dingen doen, vreemde goden aanbidden, anders kleden, zich af zonderen, 5x per dag een ritueel uitvoeren, wat anders eten etc.
Er zijn genoeg groepen in blanke samenleving die ook dat soort zaken doen. Meestal is het maar een onderdeel van het gedrag wat je stoort, en is het bij allochtonen een combinatie van meerdere factoren.
Ik vind het belachelijk dat we het dan in eens niet accepteren. Dat we praten over mensen die niet willen Integreren.
Dan stoor ik me enorm aan het generaliseren, Wilders moet elke misdaad specefiek door allochtonen aan de hoogste boom ophangen, hoe klein het ook is. Hij moet er kamer vragen over stellen.
Dit schept een breuk tussen autochtonen en allochtonen ipv dat we een breuk scheppen tussen burgers en kut volk.
Er zijn meerdere gradaties van hoe allochtonen zijn geïntegreerd, en dan kun je dat ook nog op verschillende vlakken zien, werk mentaliteit, rechtsgevoel, sosiaal, hygiëne en gegrandeerd nog een aantal punten.
Het enorme gezeik op alles wat mis zou zijn ten voordele van allochtonen, wordt enorm hoog op geslingers, als of er alleen geld in Nederland wordt weggeworpen aan allochtonen.
En dan nog dat hij zich zelf o-zo-zielig maakt door zich in een schophoek te laten zetten hoe gemeen de "concurentie" en de media tegen over hem is.
Het begon al met het schreeuwen dat het een schande was dat hij voor zijn eigen partij alles zelf moest dokken, en wat blijkt later, hij had gewoon subsidie kunnen aanvragen, daar hoor je weer niets over.
Het zelfde met zijn uit spraken, hij meent dat de vrijheids van menings uiting in Nederlang gelijk staat aan er uit flappen wat je wil zeggen, provoceren en roepen zolang het maar interessant klink voor je aanhang. 50% van wat die roept heeft totaal geen effect, en van die andere helft blijft er nog geen 5% over wat ook echt wat zinnigs heeft, maar toch is dit vaak ook gewone kroeg praat.
Zoals de burgemeesters die aan kaarten dat ambulances te laat komen, nu moet Wilders daar kamer vragen overstellen. Het balletje rolt al de goal in, de keeper is koffie drinken, en toch moet spits Wilders dat balletje nog even aanraken om maar te kunnen roepen dat het zijn Goal is.
En dan de toon van zijn kamer vragen, 95% van wat Wilders zegt kan ook op een respect volle mannier zeggen, maar alleen maar om zijn achterban spek te kunnen voeren wordt het op de meest asosiale wijze gezegd worden. Nee dit is niet om wakker te schudden, dat is gewoon poulisme. Fortuin schudde mensen wakker, Wilders blaast het bed op terwijl men al het bij komen is.
Maar de staat moet dus wel allemaal die ellende van beveiliging betalen.
En wat me nog meer stoort aan Wilders is, dat hij het woort sorry helemaal niet kent.