Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 208890x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 00:40:
zegt "dakar" je iets?

Yep, was vroeger de g-spot en nu het marokkanen cafe van roosendaal. Toen was het nog leuk, nu niet meer maar das meer dan logisch lijkt me. Nu is het vooral el corazon en moeder overste wat nog leuk kan zijn. La vie heeft de beste muziek, maar helaas ook het jongste publiek.

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-87052­.

Hmm dat wist ik niet, maar gelukkig wonen wij aan de andere kant dat door deze wijk wordt afgeschilderd als decadent, oftewl de weihoek (is achter het ziekenhuis). Is het overigens niet hoor :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 01:07:
Yep, was vroeger de g-spot en nu het marokkanen cafe van roosendaal. Toen was het nog leuk, nu niet meer maar das meer dan logisch lijkt me. Nu is het vooral el corazon en moeder overste wat nog leuk kan zijn. La vie heeft de beste muziek, maar helaas ook het jongste publiek.

de tent moest inderdaad verkocht worden toen er alleen "thee" verkocht werd :)

in de die tijd waar jij het over had kon ik de "eigenaar" goed laat maar zeggen...
Hmm dat wist ik niet, maar gelukkig wonen wij aan de andere kant

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 00:19:
100% ,Heb zelf familie wonen in Roosendaal

Ik WOON in West-Brabant, ik ben actief in de lokale en REGIONALE politiek hier.

Dus ik weet dondersgoed hoe de vork in de steel steekt en ik weet ook dat het geschreeuw van Wilders de aandacht negatief op West-Brabant vestigde, iets wat we niet kunnen gebruiken hier.
Maar ja, hij moet wel iets over allochtonen in W-B roepen want anders voelen zijn stemmers in de kleine dorpskernen hier zich niet vertegenwoordigd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 08:32:

VIP for president :respect:

Vertel er eens wat meer over, misschien dat je de vader van NAF kan overhalen om op jou te kiezen bij de provinciale verkiezingen :)
(ik mag niet meer sinds ik in rotterdam woon)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 08:32:

doe je goed werk! werpt al z'n vruchten af! (Y)

valt me mee dat er nog geen avond klok ingelast is daar :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 09:03:
Vertel er eens wat meer over,

Rintje in verhalen geloven we al jaren niet meer, het gaat meer om de werkelijkheid en hoe het allemaal gaat in de samenleving.

Waarschuw beheerder
en met de pvv wordt bevestigd dat we een probleem hebben.

als er geen "probleem" was geweest had die partij niet als "baby" 9 zetels gehaald, en als nu "redelijk" bekend in de peiling 20 zetels staan.

het is gewoon zonde dat er zon mafketel aan t roer staat..

op zich vind ik sommige van zn kamervragen of voorstellen wel fijn. Gewoon eens geen gelul maar nu effe het e.a. doordrukken en laat er maar eens wat spaanders ten koste van de privacy van daders/burgers in het algemeen oid vallen. (uhh.. snapt iemand die zin?)

Zo ben ik nog altijd voorstander van een DNA database van heel NL. uiteraard moet het niet zo zijn dat iemand alleen door dat bewijs veroordeeld wordt.. maar hoe handig zou het zijn. En soms kan je het niet gebruiken omdat het DNA beschadigd is.. ja jammer. En wat betreft identiek DNA.. hoe groot is de kans dat je buurman het zelfde DNA heeft? Misschien iemand uit uh groningen. Maar van een mismatch kan ej vaak zo een alibi krijgen, aangezien de mismatch per definitie onschuldig is.

Volgens mij heeft Wilders dat niet als punt, maar het is wel een Wildfers achtig punt dat er nu niet doorheen komt uit angst dat zorgverzekeringen de database hacken en mensen meer laten betalen (:S) of puur privacy of gevaar van verkeerde veroordelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 19:24:
het is gewoon zonde dat er zon mafketel aan t roer staat..

had jij een andere optie?

En je moet een beetje gek zijn om de waarheid durven te zeggen ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 19:24:
En wat betreft identiek DNA..

heb ik me nog niet mee bezig gehouden... goed punt overigens (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 19:38:
had jij een andere optie?

nee maar hij heeft soms zulke vage punten die zo bizar zijn dat je de rest van zijn punten al bijvoorbaat dom vind terwijl ze dat niet altijd zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
"kan"

:)

Waarschuw beheerder
donateur
roosendaal avond klok, moment ik ken roozendaal en roosendaal heel goed, in beide veel klanten zitten.
Ik zie ff niet waar daar precies de schoen klemt, een paar drugs toeristen?? een paar soldaten die soms een paar pilsjes te veel drinken. Dat was vroeger daar zo ongeveer de overlast. Is het de laatste twee weken zo achteruit gegaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem zijn de drugstouristen die naar de stadskernen komen om hun illegale handel te voeren en daar is geen kruid tegen gewassen.

ja, de coffeeshops verplaatsen naar de rand van de gemeente, maar dan scheep je anderen met hetzelfde probleem op.

Momenteel is er een combinatie van preventie en repressie, maar zolang het geld oplevert en het niet gelegaliseert is, kan er weinig tegen gebeuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 19:10:
Rintje in verhalen geloven we al jaren niet meer, het gaat meer om de werkelijkheid en hoe het allemaal gaat in de samenleving.

Wat VIP doet in de samenleving lijkt mij werkelijkheid. Wie had het hier ook al weer over 1-richting denken??? BTW, is het je opgevallen dat je als pvv-er weer met een allochtonen punt bent gekomen???? ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 19:41:
nee maar hij heeft soms zulke vage punten die zo bizar zijn dat je de rest van zijn punten al bijvoorbaat dom vind terwijl ze dat niet altijd zijn.

:respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 22:49:
Het probleem zijn de drugstouristen die naar de stadskernen komen om hun illegale handel te voeren en daar is geen kruid tegen gewassen.

zolang het geld oplevert en het niet gelegaliseert is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 22:38:
een paar soldaten die soms een paar pilsjes te veel drinken.

en dan dit:

2 verschillende dingen, (Y) dat Vip erkend dat er een probleem is.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 23:05:
Wat VIP doet in de samenleving lijkt mij werkelijkheid. Wie had het hier ook al weer over 1-richting denken???

dan begrijp je mij verkeerd, met " verhalen" doel ik op de verhalen van partijen die ze al jaren ophangen en er weinig van laten zien.

en de problemen niet durven te benoemen of niet willen zien.

Wat VIP doet in de samenleving lijkt mij werkelijkheid

zal ongetwijfeld, maar ziet in mijn ogen niet de problemen waarmee vel mensen in het land mee te doen hebben.

het je opgevallen dat je als pvv-er weer met een allochtonen punt bent gekomen????

nee had het over het drugs beleid ;)

Yep, was vroeger de g-spot en nu het marokkanen cafe van roosendaal. Toen

ik begon er volgens mij niet over...

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 23:04:
En kom niet met de drugs-problematiek in West-Brabant aanzetten, omdat Wilders dat ook pas riep toen er een marokkaanse familie opgepakt werd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 00:26:
verschillende dingen, dat Vip erkend dat er een probleem is.

volgens mij laat VIP zich van zijn eigen punt af halen.
Maar okee, volgens mij zei ik dat ook al met een paar drugs touristen.
Zie je toch ook in Maastricht, er lopen 50 man een coffee shop in en uit, en op het moment als er een Nigeriaan de koffieshop in loopt, waar van de auto Franse kenteken platen heeft. Dan wordt direct de politie gebeld.
Want een neger dat is eng. :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 06:36:

b)

met een paar

een paar is 2

Want een neger dat is eng.

wel als die lacht in het donker ;)

Nee sorry Focus, ik vind een neger niet eng, over die mensen daar kan ik niet ordelen.

goeden morgen trouwens :gaap:

Waarschuw beheerder
Want een neger dat is eng

Mot je ff hier in Utreg kijken 70% van de koffieshop klanten is neger of heeft een tintje.

Ik vind als je een koffieshop heb moet je niet zeuren over een neger.
Die horen gewoon bij het meubilair in mijn ogen dan .

En nu nog ff antwoorden op de topic.
Ja ik stem op wilder hij heeft me stem al eerder gehad

Waarschuw beheerder
zegt "dakar" je iets?laatste aanpassing 19 juni 2007 00:42

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 00:26:
ik begon er volgens mij niet over...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 09:44:
Mot je ff hier in Utreg kijken 70% van de koffieshop klanten is neger of heeft een tintje

Dat zal in friesland of groningen ook wel zo zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
antwoord daarvoor:
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 23:04:
En kom niet met de drugs-problematiek in West-Brabant aanzetten, omdat Wilders dat ook pas riep toen er een marokkaanse familie opgepakt werd.

Waarschuw beheerder
donateur

Is er een verhaallijn in dit topic dan?

Volgens mij zou NAF 2 PVV-kamervraag-onderwerpen opnoemen die niets met allochtonen te maken heeft.

Dat NAF zo graag op het onderwerp inspringt waarvan ik zei dat we die niet meetellen omdat het over allochtonen gaat, zegt natuurlijk meer dan genoeg.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juni 2007 om 23:08:
allochtonen

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 21:54:
allochtonen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juni 2007 om 00:21:
allochtonen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 18:14:
allochtonen

Okeee...............
ff een greep uit deze pagina. 4x de term allochtonen heb ik snel ff gespot.

Vraagje: Wat verstaan jullie onder allochtonen?

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zou NAF 2 PVV-kamervraag-onderwerpen opnoemen die niets met allochtonen te maken heeft.

ja ze zijn er wel, maar dat zijn van die punten, om 2 uur vlak voor sluitings tijd verzonnen in de kroeg, onder het motto anders noemen ze ons een one isseu partij noemen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 21:57:
Wat verstaan jullie onder allochtonen?

In dit topic? Marokkanen :D Alles wat niet westers is, denk ik. Het gaat hier vooral om alles wat niet Nederlands is en in de media komt en bij de PVV staan er nadrukkelijk in de pamflet verwijzingen naar marokkanen. Dus kies maar, niemand heeft er nog een definitie aan kunnen geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 22:28:
ja ze zijn er wel, maar dat zijn van die punten, om 2 uur vlak voor sluitings tijd verzonnen in de kroeg, onder het motto anders noemen ze ons een one isseu partij noemen.

Toch wel knap van ze dat ze er nog iets zinnigs uit hebben weten te halen vlak voor sluitingstijd :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 22:28:

Mijn volgende vraag is dan natuurlijk voor een uitgewerkte verdieping van deze standpunten :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 21:57:
Vraagje: Wat verstaan jullie onder allochtonen?

allochtoon = iemand die zelf of waarvan 1 van de ouders in het buitenland is geboren.

Het probleem met drugstourisme valt buiten dit stuk, omdat een tourist geen allochtoon is, maar een tourist. (statisch worden deze overigens wel onder allochtonen geplaatst, net als autochtonen met een dubbel paspoort ook onder allochtonen worden geplaatst wat bijvoorbeeld de misdaadcijfers flink beinvloeden).

Vandaar de enorme spraakverwarring, maar naar mijn idee wordt er in dit topic onder "allochtoon" een "niet-westerse allochtoon" verstaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 22:35:
Mijn volgende vraag is dan natuurlijk voor een uitgewerkte verdieping van deze standpunten

die komt als de kater is uit gewerkt en ze zich af vragen, hoe leg ik in godsnaam mijn arische achterban uit waarom ik de Lok-homo heb uit gevonden?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juni 2007 om 23:35:
die komt als de kater is uit gewerkt en ze zich af vragen, hoe leg ik in godsnaam mijn arische achterban uit waarom ik de Lok-homo heb uit gevonden?

Om allochtonen op te pakken.

Dat je voornamelijk autochtonen gaat oppakken is iets wat Wilders zal verzwijgen.

Waarschuw beheerder
donateur

heb al eerder de link hier neegezet en verder...

weet niet eens of ik wel reageren op een aantal van jullie, net een stel kleine kinderen.
Dat NAF zo graag op het onderwerp inspringt waarvan ik zei dat we die niet meetellen omdat het over allochtonen gaat, zegt natuurlijk meer dan genoeg.

je hebt me al vaker beschuldigd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 17:48:
weet niet eens of ik wel reageren op een aantal van jullie, net een stel kleine kinderen.

dat gevoel komt me bekend voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juni 2007 om 17:48:

Dit is een ontwijkend antwoord. Als je het over onderwerpen wilt hebben anders dan allochtonen, dan was dit je kans om dat te laten zien. Zo ongeveer iedereen behalve jij die aanhanger is van het gedachtengeod van de pvv cq geertje himself is afgehaakt. En wat jij nu laat zien is dat jij hetzelfde bent als de rest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 01:42:
net een stel kleine kinderen

Wat mij toch keer op keer opvalt is dat als iemand zijn mening word gevraagd hij die ook geef.
Maar op het moment dat er gevraagd word, onderbouw die mening is, dat er hier veel vocabulaire tekort schieten.

Zijn we hier weer in een meeloop generatie beland?
Het lijkt er dan ook veel op dat de gemiddelde aanhanger een IQ heeft van een goud vis.

Alhoewel die nog weet hoe hij structureel het zelfde rondje moet zwemmen.
Hier is het vaak na 3 keer een weer woord dat iemand spontaan van zijn of haar standpunt afhaakt.Die goudvis blijf zijn rondje wel zwemmen al tik je 1000 keer tegen die kom en vraag je hem ga de andere kant is op.
Dat doen ze nou in Den Haag ook allemaal.
En daarom dobbert Nederland al 4 jaar stuurloos rond.
Dat is ook de reden dat Dhr. Wilders mijn stem heeft.
Gooi Den Haag dan maar eens helemaal door elkaar.
Het is allemaal bla bla bla en uit eindelijk word het niets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is een ontwijkend antwoord. Als je het over onderwerpen wilt hebben anders dan allochtonen, dan was dit je kans om dat te laten zien

dab heb je nog veel terug te lezen in dit topic Rintje.

Zo ongeveer iedereen behalve jij die aanhanger is van het gedachtengeod van de pvv cq geertje himself is afgehaakt

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 23:54:
Uitspraak van `NAF` op maandag 18 juni 2007 om 21:54:
denk dat er veel zijn die geen " uitweg" meer zien in die 1 richting gedachte gang van "jou" cluppie,
en dat de verschillen qua denkwijze zo ontzettend groot zijn dat er nooit 1 lijn zou komen, laat staan via een omweg of dergelijke.

van bijde kanten is het verschil te groot, heeft eigenlijk geen zin om te discuseren.

Uitspraak van `NAF` op maandag 18 juni 2007 om 21:54:
denk dat vele het zat zijn contenu in herhaling te vallen, laat staan hun mening of gedachte gang of belevenis contenu te moeten onderbouwen.

begin er onderhand ook wel moe van te worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 16:08:
dab heb je nog veel terug te lezen in dit topic Rintje.

Nee hoor, waar het om gaat is dat het allochtonen gedeelte is afgesloten en we nu dus over kunnen gaan op een ander onderwerp. Je kan wel uitstapjes proberen te maken in een discussie, maar dat werkt niet als je discussie partners hebt die niet afwijken van de daadwerkelijke discussie. Nu is dat onderwerp afgesloten en ineens reageert niemand meer op een paar na. Hieruit concluderen wij dat onze gedachte van de pvv, nl dat de pvv een one-issue partij is, klopt. Dus het is nu aan jou als actieve discussiepartner in deze discussie om dit te ontkrachten. Zolang je dit niet doet zeg je in principe dat we gelijk hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
je hebt gelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:46:
Wat mij toch keer op keer opvalt is dat als iemand zijn mening word gevraagd hij die ook geef.
Maar op het moment dat er gevraagd word, onderbouw die mening is, dat er hier veel vocabulaire tekort schieten.

Zijn we hier weer in een meeloop generatie beland?
Het lijkt er dan ook veel op dat de gemiddelde aanhanger een IQ heeft van een goud vis.

even dacht ik dat je het met mij eens zou zijn.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 10:46:
Dhr. Wilders mijn stem heeft.

Waarschuw beheerder
Naf, Pastors zoekt nog werk. Heb jij iets voor hem? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 17:20:
even dacht ik dat je het met mij eens zou zijn.

Uitspraak van flyerolav1 op vrijdag

Ik ken het tenminste wel onderbouwen waarom ik dat doe.
En dat is niet omdat ik denk alle buitenlanders of moslims eruit.
Dat is zeker mijn mening niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 19:22:
Dat is zeker mijn mening niet

Dan kan je beter PvdD stemmen, dat is namelijk een politieke actiegroepering die buiten de haagse stol om werkt, respectabel is en goede resultaten behaald.

Als je het toch niet om de inhoud gaat, is dat absoluut de betere partij voor de punten die jij opnoemt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 20:04:
PvdD stemmen

je denk toch niet dat ik op Marianne Thieme gaat stemmen he.
Ik haat die linkse kut met haar ideeen.

Ik deel zeker geen linkse ideeen namelijk.

Dan zal ik een rechtse kiezer zijn en voor de vvd gaan.
Maar kijk wat voor peuteropvang dat geworden is.
Lekker met modder smijten.

Waarschuw beheerder
donateur

op zich ik heb vaak genoeg uit gelegd waarom ik denk dat het geen goede keus is, Wilders. Ik zal uit fatsoen het nog wel eens zeggen.

Wilders parolen spelen in op onvrede in de maatschappij, zonder dat hij zelf met een goede oplossing komt. Hij schopt mensen (allochtonen) tegen de schenen die de Nederlandse maatschappij totaal geen kwaad hebben gedaan. En zich nooit schuldig hebben gemaakt aan dingen, wat wij mensen van onze huidskleur wel accepteren. Als zonderlijke dingen doen, vreemde goden aanbidden, anders kleden, zich af zonderen, 5x per dag een ritueel uitvoeren, wat anders eten etc.
Er zijn genoeg groepen in blanke samenleving die ook dat soort zaken doen. Meestal is het maar een onderdeel van het gedrag wat je stoort, en is het bij allochtonen een combinatie van meerdere factoren.
Ik vind het belachelijk dat we het dan in eens niet accepteren. Dat we praten over mensen die niet willen Integreren.

Dan stoor ik me enorm aan het generaliseren, Wilders moet elke misdaad specefiek door allochtonen aan de hoogste boom ophangen, hoe klein het ook is. Hij moet er kamer vragen over stellen.
Dit schept een breuk tussen autochtonen en allochtonen ipv dat we een breuk scheppen tussen burgers en kut volk.
Er zijn meerdere gradaties van hoe allochtonen zijn geïntegreerd, en dan kun je dat ook nog op verschillende vlakken zien, werk mentaliteit, rechtsgevoel, sosiaal, hygiëne en gegrandeerd nog een aantal punten.

Het enorme gezeik op alles wat mis zou zijn ten voordele van allochtonen, wordt enorm hoog op geslingers, als of er alleen geld in Nederland wordt weggeworpen aan allochtonen.

En dan nog dat hij zich zelf o-zo-zielig maakt door zich in een schophoek te laten zetten hoe gemeen de "concurentie" en de media tegen over hem is.
Het begon al met het schreeuwen dat het een schande was dat hij voor zijn eigen partij alles zelf moest dokken, en wat blijkt later, hij had gewoon subsidie kunnen aanvragen, daar hoor je weer niets over.
Het zelfde met zijn uit spraken, hij meent dat de vrijheids van menings uiting in Nederlang gelijk staat aan er uit flappen wat je wil zeggen, provoceren en roepen zolang het maar interessant klink voor je aanhang. 50% van wat die roept heeft totaal geen effect, en van die andere helft blijft er nog geen 5% over wat ook echt wat zinnigs heeft, maar toch is dit vaak ook gewone kroeg praat.
Zoals de burgemeesters die aan kaarten dat ambulances te laat komen, nu moet Wilders daar kamer vragen overstellen. Het balletje rolt al de goal in, de keeper is koffie drinken, en toch moet spits Wilders dat balletje nog even aanraken om maar te kunnen roepen dat het zijn Goal is.

En dan de toon van zijn kamer vragen, 95% van wat Wilders zegt kan ook op een respect volle mannier zeggen, maar alleen maar om zijn achterban spek te kunnen voeren wordt het op de meest asosiale wijze gezegd worden. Nee dit is niet om wakker te schudden, dat is gewoon poulisme. Fortuin schudde mensen wakker, Wilders blaast het bed op terwijl men al het bij komen is.
Maar de staat moet dus wel allemaal die ellende van beveiliging betalen.

En wat me nog meer stoort aan Wilders is, dat hij het woort sorry helemaal niet kent.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 20:04:
Dan kan je beter PvdD stemmen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:07:
Marianne Thieme

[img width=63 height=39 cacheid=00140d4100285676b744ca321a01ee2b1c]http://www.totalegekte.com/pics/smiles/hmpf.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:19:
ik denk dat het geen goede keus is

Maar volgens mij is iedereen daar vrij in om hem te kiezen of niet.
En hij heeft heel wat stemmen gekregen.
Dus zal er wel onvrede in dit land zijn ergens over.

Wat dan wel opvald is dat de meeste wilders kiezers uit de onderste laag van de Maatschapij komen. Werkloze,Neo's, arbieders van de werkvloer en geen artsen, zelfstandigers enz. Tenmisnte niet het merendeel. Maar over het algemeen de klagers die zelf de heledag niets doen en een biertjuh zitten te drinken voor de deur op een hekje.
Maar dat zijn de mensen die graag wat te klagen hebben over de buurman die een dikkere auto heeft en de hele dag nog minder doet.
En dat is juist het stuk wat hij ook wil aanpakken.
Dus eigenlijk Heel domme kiezers.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 21:38:
Dus eigenlijk Heel domme kiezers.

dit zeg ik al langer.
He is gewoon een one-issue-partij, de dingen die dan ook zogenaamd in het partij programma staan van Wilders, maar niet aan toe komt, omdat die het te druk heeft met allochtonen pesten.
Deze punten komen ook voor in partij programma's van andere partijen, maar dat ziet niemand want niemand interesseert zich in politiek, behalve als er weer een man met een petje op door de straat liep, en wat stouts deed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:00:
niemand interesseert zich in politiek

Vind je het gek.
Ze voeren de zelfde politiek als duitsland 1938/1945
beloven een koe met goude horens en maken allemaal niets waar.
Als ze nou eens de handen in 1 slaan word het misschien nog wat in de toekomst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:18:
Vind je het gek.
beloven een koe met goude horens en maken allemaal niets waar.
Als ze nou eens de handen in 1 slaan word het misschien nog wat in de toekomst

~
de spijker op zijn kop

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 22:18:

vind je het vreemd dat ik het niet snap, of dat ik de conclusie trek dat jij niet bij houd wat je ver sproken wordt en wat er van terecht is gekomen.
Of heb je niet door dat Wilders geen gouden bergen, maar gouden gebergten is het beloven, en dat het totaal niet duidelijk is waar die dat geld vandaan zou moeten halen.
( http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=497&Itemid=126 )
hij is alleen vanplan kappitalen uit te geven aan belasting ver lichting, meer agenten op straat, meer ziekenhuis personeel.
En waar haalt die het geld vandaan? de EU en Migranten ?
Geloof jij echt dat je 16 miljard uit spaart, een kudde extra agenten en een gelijke kudde verpleegkundiggen. Door de grenzen dicht te gooien, en beduidend minder contributie betaald aan de EU (waar ook weer geld voor terug komt.
Ik weet niet of jij goed was in Rekenen, maar wie tot 1+1 komt moet toch wel kunnen uit-tellen dat dat niet te doen is.

Waarschuw beheerder
Denk je nou echt dat je hier zieltjes kan redden?
80% zit hier aan de stuff en wil alleen maar feest PARTY flock geloof ik.

Veel geluk nog met Filosoferen ik hou het voor gezien.

Bemoei me er niet meer mee.

"denk ik"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 23:00:
Denk je nou echt dat je hier zieltjes kan redden?
80% zit hier aan de stuff en wil alleen maar feest PARTY flock geloof ik.

nee. ik heb totaal geen illusie dat er meer mensen op de VVD gaan stemmen, omdat ik dit zeg.

ik had het idee dat je met deze quote aan wilde geven dat alleen de voor standers van Wilders met goed onderbouwde argumenten kwamen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juni 2007 om 23:00:
Bemoei me er niet meer mee.

schijnbaar is het dus vergeefse moeite om op je te reageren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Speech Geert Wilders bij Kamerdebat Beleidsprogramma 2007 - 2011 / 19 juni 2007
"Hardwerkende Nederlanders krijgen niets cadeau, ze gaan iedere dag naar hun werk. Hun salaris moeten ze voor een groot gedeelte besteden aan het betalen van bakken premies en belastingen. Zij betalen mee aan de school voor hun kinderen, de huur of hypotheek van hun woning en de al maar stijgende premie voor hun ziektekostenverzekering. Al die hardwerkende Nederlanders verdienen op de eerste plaats belastingverlaging. Het is HUN geld, ZIJ hebben er hard voor gewerkt – en de overheid mag daar alleen het hoognodige van wegnemen.

Vandaag nog het schokkende nieuws van het aan de kant zetten van een rechtse columnist door het ultralinkse zwetsprogramma Buitenhof die weigerde zich nog langer te laten censureren.

Ook wordt er geld verspild aan allerlei vage welzijnswerkprojecten voor jongeren, vooral probleemjongeren, zoals: een vlindersafari naar Marokko, een strandvakantie naar Tunesië, een cultuurreis naar de Kaapverdische Eilanden, een zeiltocht naar Engeland en zo kan in nog wel even doorgaan. De afgelopen twee jaar zijn ruim 3400 jongeren op reis geweest naar meer dan 60 landen! Een grotere zotheid is nauwelijks denkbaar. Het Riagg gaat zelfs naar Marokko om Marokkanen die daar op vakantie zijn te behandelen. We zijn de dorpsgek van Europa. Niet de Marokkanen maar dit kabinet moet dringend naar het Riagg.

En het generaal pardon kost ook bakken met geld. Minstens 30.000 illegalen waaronder veroordeelde criminelen die hebben gelogen en bedrogen zullen de laatste Nederlander uit de oude wijken in de grote steden wegjagen. De belastingbetaler mag zijn portemonnee weer trekken voor al het extra onderwijs, extra huizen, extra uitkeringen en extra misdaad dat hiervan het gevolg zal zijn. De Partij van de Arbeid wil zich profileren als Partij voor de Allochtonen en de burger mag daar voor betalen."

GEERT, WE HOUDEN VAN JOU EERLIJKEID EN BESTAAN !!!
Links laat ons land kapot gaan...