Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 206447x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 01:22:
Dan is het hek toch van de dam? Mag ik jou dan ook een mes op de keel zetten omdat mijn Pa bij de bank werkt (stel?)

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 23:42:
Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..

Dus wij moeten ons aan gaan passen aan mensen die geweld dreigen te gebruiken? Gast je klinkt als een dictator uit de orient man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 10:15:
Dus wij moeten ons aan gaan passen aan mensen die geweld dreigen te gebruiken?

Dat zeg ik niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 01:22:
Dan is het hek toch van de dam? Mag ik jou dan ook een mes op de keel zetten omdat mijn Pa bij de bank werkt (stel?)

Wilders lult een hoop ongefundeerde poep over moslims en de islam, echter de meeste niet radicale moslims zullen 'm links laten liggen. Dat er radicale idioten zijn die hem zouden willen omleggen weet hij donders goed, dat is het punt. Hij jaagt mensen op die al radicaal zijn, het heeft niets met islam an sich te maken, maar met mensen die de islam op 'n achterlijke manier naleven. Echter hij schoffeert ook nog eens de normale gelovende mensen, dus zijn onkunde om zijn taal aan te passen en toe te spitden op de mensen die radicaal zijn zorgen voor dit effect... En dus ja eigen schuld dikike bult! Dat is signalering en geen wens dat ei meteen maar dood moet..:bye:

Dat je het voorbeeld omdraait mbt het banksysteem snap ik eigenlijk niet maarja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 10:39:
Dat zeg ik niet.

Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 23:42:
Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..

Hiermee zeg je dat het de eigen schuld is als er iets gebeurt omdat je je retoriek niet aanpast naar aanleiding van een risico analyse. Dus zeg je wel degelijk dat als iemand zijn woorden niet aanpast aan een stel terroristen, het eigen schuld dikke bult is als die word aangevallen/vermoord whatever.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 10:45:
Dus zeg je wel degelijk dat als iemand zijn woorden niet aanpast aan een stel terroristen, het eigen schuld dikke bult is als die word aangevallen/vermoord whatever.

Ja sorry, ik ging te snel van leest. Je hebt gelijk. DAt ben ik van mening. Als GW zo stoer is om tegen alle moslims te zeggen dat ze een achterlijk geloof aanhangen, moet ie niet janken als de radicale haat-baarden clique hem dat niet in dank afneemt!

Je klinkt net als zo'n stoere gezaghebbende, die in menig Hollywood productie van mening is tegen terroristen te kunnen zeggen, wij onderhandelen niet met terroristen(wel, als je die mening bent toegedicht dan moet je bereid zijn om een conflict aan te gaan, desnoods met geweld), zelfs niet wanneer de terroristen onschuldige mensen hebben gegijzeld. Zo probeert GW ook stoer te doen, maar niet willen zien dat zijn retoriek anderen gijzelt in een bepaalde situatie die alleen maar kan escaleren zo lang hij zich zo blijft presenteren.

EN ja, ik ben ook tegen de radicale militante islam, maar GW praat een hoop onzin als ie zegt dat Europa gevaar loopt om te worden ondergelopen door kwaadwillende moslims, en daarmee de 'normale' moslims loopt te schofferen en het risico bestaat zij ook zullen radicaliseren, en dat komt niet door de Islam maar door die achterlijke gek! .. Die kerel is hartstikke mesjokk(gg)e man!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je dat er heel wat mensen zijn die hetzelfde denken? Zelfs voor Geert Wilders en de PVV?
Door Eurabia,
Massale immigratie,
Implementatie van hele moslimwijken met voorzieningen, specifiek toegepast op moslims
Gesubsidieerde moslimdenktanks, buurthuizen voor een bepaalde etniciteit
Door vele vormen van positieve discriminatie (denk hierbij aan het quota allochtonen op tv, bij sollicitaties, feit dat je wel positief maar niet negatief mag discrimeren, waar positief alsnog negatief is voor de autochtoon)
Door het ontbreken van wetten tegen het prediken van salafistische (anti westerse) ideeen in de moskee
Doordat veel moskeeen worden gefinancieerd door extremere broeders en zusterkes uit het buitenland, waarbij het gevaar op de loer licht dat hen bepaalde ideeen worden opgelegd

en zo meer.......

Wat jij doet is zeggen dat iemand zijn ideeen niet mag, of in die mate mag verkondigen omdat er debielen zijn die hem daarom dood willen. Je zegt dus eigenlijk dat Wilders, die beschermd is door de wet op de discriminatie tegen politieke overtuiging, niet zijn politieke ideeen in die mate tot uiting mag brengen.

En ja, ik ben het met je eens, het kan allemaal een stuk vriendelijker, vredelievender..Maar hebben we dat de afgelopen decennia al niet gedaan? De Islamieten behandelt als stukjes porselein?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 11:39:
Weet je dat er heel wat mensen zijn die hetzelfde denken? Zelfs voor Geert Wilders en de PVV?

Dat maakt het ineens waar? toen ik vanuit Capelle a/d Ijssel naar CostaRicum/Limmem verhuisde werd ik ineens geconfronteerd met allerlei white power aanhangende boeren pummels, terwijl wij 1 v/d eerste donkere koters waren hierzo.. Waarom white power lopen scanderen als er nog nooit problemen waren met donkere mensen daar. Nu loopt er in de politiek een mongool die zulke achterlijke boerenpummels legitimiteit schaft om hun achterlijke haatgevoelens overal maar te kunne spuien, dat is het effect van zo'n mongool in de politiek..(n) Net alsof sinds hij daar zit, de dingen die zegt, meer waarheid hebben gekregen, omdat er toevallig mensen zijn die gewoon achterlijk zijn nog voordat ze weten wat moslims zijn, of een buitenlander hebben ontmoet..FUUUCk dat!

Wat jij doet is zeggen dat iemand zijn ideeen niet mag, of in die mate mag verkondigen omdat er debielen zijn die hem daarom dood willen.

Oow echt wel, van mij mag ie, maar hij moet eens ophouden met de gebeten hond te spelen, want hij is degene die loopt te provoceren, iedere kans die die krijgt schoffeert hij een hele hoop mensen, die helemaal niet zo zijn zoals hij zegt dat ze zijn, en tja dan kan je weleens tegen de lamp lopen, als de echt radicale mongolen er genoeg van hebben!...actie reactie...lijkt me logisch..

Als hij echt zo serieus problemen wil oplossen moet hij zijn toon matigen want hij draagt op dit moment alleen maar bij aan het verder polariseren v/d situatie zónder echt haalbare oplossingen te presenteren..En dan altijd weer die toon die hij weet te zetten...zum kotzen! bah!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ja, ik ben het met je eens, het kan allemaal een stuk vriendelijker, vredelievender..Maar hebben we dat de afgelopen decennia al niet gedaan? De Islamieten behandelt als stukjes porselein?

Welnee, we hebben problemen niet aangepakt, heeft niets te maken met welk geloof dan ook..gewoon tokkies aanpakken, klaar!

Waarschuw beheerder
maar met mensen die de islam op 'n achterlijke manier naleven.

Zo bijzonder, dat jij bij machte bent om dit te roepen. Aangezien deze vorm van Islam gewoon de staatsgodsdienst is van Saudi-Arabië, Iran etc.

Maar FunkRaum uit Holland weet wel even te melden wat de 'goede' en 'slechte' interpretatie van de islam is. Die duiding geven kan hij, waar anderen falen. (Y)

En dus ja eigen schuld dikike bult!

Dus jij bent van mening dat de vrijheid van meningsuiting bepaald mag worden door diegene die het hardst dreigen er met geweld iets aan te veranderen?

Jij vind dat de radicaal gekwetsten de meetlat zijn waaraan de grenzen van de vrije mening getoetst mogen worden?

Sorry Funk, maar je houdt er in je hypocrisie een aantal meningen op na die en van zeer slechte smaak getuigen, danwel haaks staan op jou overtuiging. (Y)

Voorbeeld: Is het bijvoorbeeld ook Alex Jones zijn eigen schuld, als hij straks door een aantal FBI-agenten/Assassins van de JP Morgan wordt omgelegd? Iets met risico analyse ofzo?

Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 12:37:
Dat maakt het ineens waar?

Sinds wanneer is de waarheid voor jou zo zwart/wit?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 12:48:
Zo bijzonder, dat jij bij machte bent om dit te roepen. Aangezien deze vorm van Islam gewoon de staatsgodsdienst is van Saudi-Arabië, Iran etc.

Het is bijzonder dat jij van mening bent dat, omdat er een paar landen zijn die islamitisch zijn, ik die mening niet mag hebben?

Maar FunkRaum uit Holland weet wel even te melden wat de 'goede' en 'slechte' interpretatie van de islam is. Die duiding geven kan hij, waar anderen falen.

:lol: srry, ik lach je hard uit nu.

Sorry Funk, maar je houdt er in je hypocrisie een aantal meningen op na die en van zeer slechte smaak getuigen, danwel haaks staan op jou overtuiging. (Y)

wat een BS, missch. moet je nog maar eens gaan lezen.

Is het bijvoorbeeld ook Alex Jones zijn eigen schuld, als hij straks door een aantal FBI-agenten/Assassins van de JP Morgan wordt omgelegd? Iets met risico analyse ofzo?

Ja, dat is z'n eigen schuld! Maar Alex Jones praat tenminste geen poep over JP morgan, dus dan zal JP morgan vanzelf wel weer een keer tegen de lamp lopen he?
De banken zijn voor een groot deel verantwoordelijk voor de misere in de wereld, de islam NIET! De radicale islam speelt maar een kleine rol in de wereld, alles word opgeblazen door de media om onze onzinnige belangen te beschermen en oorlogjes te voeren tegen dat verderfelijke volk...:lol:
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 12:45:
heeft niets te maken met welk geloof dan ook.

o nee,. Verklaar dan maar waarom er overal op de hele wereld moslims conflicten hebben met niet-moslims?
moslims moeten gewoon wat liever zijn, en een veel groter zelfreinigiend vermogen tonen t.o.v. de vele extreem rechtse uitwassen die hun geloof kent. Dan zijn ze overal welkom. Ze zaaien zelf haat. Figuren als Wilders kunnen dat oogsten.

Dat maakt het ineens waar? toen ik vanuit Capelle a/d Ijssel naar Limmem verhuisde werd ik ineens geconfronteerd met allerlei white power aanhangende boeren pummels, terwijl wij 1 v/d eerste donkere koters waren hierzo.. Waarom white power lopen scanderen als er nog nooit problemen waren met donkere mensen daar. Nu loopt er in de politiek een mongool die zulke achterlijke boerenpummels legitimiteit schaft om hun achterlijke haatgevoelens overal maar te kunne spuien, dat is het effect van zo'n mongool in de politiek.. Net alsof sinds hij daar zit, de dingen die zegt, meer waarheid hebben gekregen, omdat er toevallig mensen zijn die gewoon achterlijk zijn nog voordat ze weten wat moslims zijn, of een buitenlander hebben ontmoet..FUUUCk dat!

Misschien zijn die mensen ook wel verhuisd? En de meeste mensen hebben wel familie in de steden wonen die met de immigratieproblemen te maken hebben gehad?
Hele volkswijken in de steden zijn verhuisd naar voorsteden of andere steden vanwege de immigratie van kansarme allochtonen (zeker wel een miljoen Nederlanders die verhuisd zijn). Als je wijk snel "donker" wordt je kinderen niet meer normaal kunnen spelen op straat omdat "black power" of "islam power" de regel van de straat is geworden dan heb je geen keus. als je van je kinderen houdt verhuis je. al moet je ervoor de schulden in.
Nederlanders zijn van huis uit niet als "white power" (achterlijk gedoe trouwens) ingesteld. Dat is slechts een tegenreactie op intolerantie van immigranten die zich niet aan willen passen en het hele zooitje naar hun hand willen zetten en Nederlanders niet in hun waarde laten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:12:
Uitspraak van Psychiatryczny Parweniusz'999 op woensdag 6 juli 2011 om 12:08:
Soms is dit wél op zijn plek ja, de gemiddelde Nederlander is immers niet bijster slim/verstandig

Amen!

De heren proberen representatief te zijn voor deze iets minder bedeelde groep Nederlanders begrijp ik? :lol: B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat maakt het ineens waar?

Nee, dat maakt dat deze volksvertegenwoordiger het volk daadwerkelijk vertegenwoordigt...hij zegt wat de meeste niet (kunnen/durven) zeggen. Het feit dat zijn stellingnames breed ondersteunt worden, maakt zijn visie juist legitiem.
Als hij echt zo serieus problemen wil oplossen moet hij zijn toon matigen want hij draagt op dit moment alleen maar bij aan het verder polariseren v/d situatie zónder echt haalbare oplossingen te presenteren..En dan altijd weer die toon die hij weet te zetten...

Klopt deels. Ik denk echter dat dit nodig is. Hij verwoord zich inderdaad af en toe tot in den extreme, maar dat is nodig om het probleem -De lakse regering, politieke correctheid, een onderscheid maken in discriminatie- daadwerkelijk te kunnen bespreken. Een Nederlander moet kunnen zeggen: Toen heeft onze overheid de grenzen opengezet voor gastarbeiders, met de belofte dat ze na het werk weer terug zou keren. DAT heeft onze overheid niet nageleefd, ook hebben ze er niet voor gezorgd dat deze mensen integreren, en nu zitten we met hele enclaves vanwege deze gebroken beloftes. NIET omdat wij het werk niet wilden doen, maar omdat gastarbeiders het voor minder deden. (minder = niet leefbaar voor de Nederlander)

We moeten een open discussie hierover kunnen houden, nu nog steeds kan en/of gebeurt dit niet. We moeten kunnen zeggen: toen hebben de liberalen de gastarbeiders hierheen gehaald en waren het de rooien die ze al die voorzieningen hebben gegeven.

We moeten kunnen zeggen dat, doordat we onze grenzen open laten, Nederland straks volgepropt zit met allerlei mensen uit allerlei landen, en dat de huidige problemen nog erger gaan worden

Dat we niemand ermee helpen door asielzoekers hierheen te halen omdat in hun eigen land problemen zijn...wat wil je doen die hele bevolking verhuizen?

Dat in het net van het orthodoxisme herstellend Nederland nu weer onder dreiging staat van een orthodoxe moraal, nu al te zien in de aanpassingen die worden gedaan om deze orthodoxen tevreden te houden

Dat de hele ontwikkelingssamenwerking nergens op slaat en nauwelijks construtief is (echt constructief zijn is deze samenwerking centreren op een plek op aarde en vanuit daar uitbreiden)

Dat we, door het EU-Verdrag te tekenen, het doodvonnis van het huidige Nederland hebben getekend. We hebben bijna niets meer te zeggen over immigratie naar ons land, over de regels daarin, we kunnen niet eens zo onze grenzen sluiten, bovendien kunnen asielzoekers via EU organen alsnog hun verblijfsvergunning halen.

[b]We moeten dit niet alleen kunnen zeggen, we moeten er ook iets aan doen. en dat gebeurt niet. Politici lullen als brugman, waaien met alle winden mee maar alles blijft zoals het is. Niemand onderkent het als een door ons gecreeerd probleem, wat ook per direct opgelost moet worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 juli 2011 om 12:56:
o nee,. Verklaar dan maar waarom er overal op de hele wereld moslims conflicten hebben met niet-moslims?
moslims moeten gewoon wat liever zijn, en een veel groter zelfreinigiend vermogen tonen t.o.v. de vele extreem rechtse uitwassen die hun geloof kent. Dan zijn ze overal welkom. Ze zaaien zelf haat. Figuren als Wilders kunnen dat oogsten.

Kerel jij hebt je scope alleen op moslimsislam etc.. Het gaat allemaal veel verder dan dat..Ga je wereldbeeld eens verversen door wat socio-politieke docu's te kijken ,want je slaat echt een slecht figuur..(n)
Misschien zijn die mensen ook wel verhuisd? En de meeste mensen hebben wel familie in de steden wonen die met de immigratieproblemen te maken hebben gehad?

Wat de fuck lul jij nou, ik ken ze onderhand allemaal, en ze zijn allemaal of hier geboren of uit de buurt, en in de tijd dat ik hier kwam wonen, waren er hier amper allochtonen.
. Als je wijk snel "donker" wordt je kinderen niet meer normaal kunnen spelen op straat omdat "black power" of "islam power" de regel van de straat is geworden dan heb je geen keus. als je van je kinderen houdt verhuis je. al moet je ervoor de schulden in.

HOe zou dat nou komen? Doe je oogkleppen toch af man.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 12:59:
hij zegt wat de meeste niet (kunnen/durven) zeggen.

Dûûh omdat de woorden die hij kiest verre van respectabel zijn, en mensen weten dat wanneer je iemand dissed je dan mogelijk terug gedissed wordt..simpel als dat..logica.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 12:59:
Klopt deels. Ik denk echter dat dit nodig is. Hij verwoord zich inderdaad af en toe tot in den extreme, maar dat is nodig om het probleem -De lakse regering, politieke correctheid, een onderscheid maken in discriminatie- daadwerkelijk te kunnen bespreken.

Dat gaat niet op deze manier, jij hebt het over mensen bij elkaar laten komen, wat hij doet is mensen uit elkaar drijven.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 12:55:
Het is bijzonder dat jij van mening bent dat, omdat er een paar landen zijn die islamitisch zijn, ik die mening niet mag hebben?

Ik vind het bijzonder dat jij zo'n standvastige mening over de Islam kan geven in kwalificaties van 'goed/fout' enkel en alleen omdat het goede je aan staan, en het foute niet. Het is gewoon incorrect om te zeggen dat radicale moslims hun geloof niet begrijpen of er een foute interpretatie op na houden.

Wat geeft jou het inzicht wat de Ayatollahs van Iran en het Hoogste Islamitische orgaan in Saudi-Arabië ontbreekt?

Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 12:55:
wat een BS, missch. moet je nog maar eens gaan lezen.

Met de vergelijking, boontje/loontje schuld/dikke bult. Wil je expliciet zeggen dat iemand krijgt, wat hij verdient. Als Wilders straks wordt omgelegd, krijgt hij dan wat hij verdient?

Als Alex Jones hetzelfde lot overkomt, krijgt hij dan wat hij verdient?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:07:
Als Wilders straks wordt omgelegd, krijgt hij dan wat hij verdient?

:yes: nou ja, beetje wel beetje niet, ik ben tegen geweld en moord, maar je weet wat ik erover heb gezegd, ik ben niet degene die met een grote bek andere gekken loopt uit te dagen en hele volksstammen die er niets mee te maken hebben ook loopt te schofferen met alle mogelijke gevolgen van dien...
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:07:
Als Alex Jones hetzelfde lot overkomt, krijgt hij dan wat hij verdient?

:no: aangezien de onderwerpen die hij aansnijd niet uit de duim gezogen zijn.

@ thijs

BPP movement is niet ontstaan vanuit superioriteits gevoel, maar vanuit onderdrukking. White power is een beweging die zich superieur acht aan alle andere niet witte volkeren en van daaruit hun ideën vorm geven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 13:12:
:no: aangezien de onderwerpen die hij aansnijd niet uit de duim gezogen zijn.

Gast... Je megalomane beoordelingsvermogen is echt stuitend. :O

Wie ben jij, in fucksname, om dat oordeel te vellen? Wilders verdient het wél, omdat jij met je minimale kennis vindt dat hij ongelijk heeft, en Alex Jones niet, want in jouw zeer beperkte belevingswereld heeft hij het wel bij het rechte eind. (N) Fascisme anyone?

Niemand zou vermoordt mogen worden om zijn mening, hoe abject of incorrect die ook moge zijn. En zeker niemand verdient de dood, enkel en alleen omdat hij uitspraken doet, waar anderen het niet mee eens zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:20:
Gast... Je megalomane beoordelingsvermogen is echt stuitend. :O

Het jouwe is natuurlijk veel beter!:lol:

Wie ben jij, in fucksname, om dat oordeel te vellen? Wilders verdient het wél, omdat jij met je minimale kennis vindt dat hij ongelijk heeft, en Alex Jones niet, want in jouw zeer beperkte belevingswereld heeft hij het wel bij het rechte eind. (N) Fascisme anyone?

Dude, GW loopt te liegen en bedriegen en anderen op te hitsen gebaseerd op leugens en
minimale kennis

.

Alex Jones niet, want in jouw zeer beperkte belevingswereld

Jongen in welke realiteit leef jij eigenlijk?

Niemand zou vermoordt mogen worden om zijn mening, hoe abject of incorrect die ook moge zijn. En zeker niemand verdient de dood, enkel en alleen omdat hij uitspraken doet, waar anderen het niet mee eens zijn.

Dûûh, spuit 11.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 13:01:
HOe zou dat nou komen? Doe je oogkleppen toch af man.

Voor 'n groot deel door de komst van kansloze mensen uit de Caraïben en (Noord-)Afrika; kijk eens niet zo selectief ouwe pffff.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 13:31:
Het jouwe is natuurlijk veel beter!:lol:

Waar geef ik precies een oordeel?
Dude, GW loopt te liegen en bedriegen en anderen op te hitsen gebaseerd op leugens en

Hoe moet ik je duidelijk maken dat dit slechts jouw bescheiden mening is?

Dûûh, spuit 11.

Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 13:12:
:yes: nou ja, beetje wel beetje niet

Deze laatste opmerking van je, doet mij toch vermoeden dat jij er anders over denkt.

Waarschuw beheerder

Heb je ook referenties voor deze stellingname? Ben zelf benieuwd, wist dit niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 11 juli 2011 om 13:34:
Voor 'n groot deel door de komst van kansloze mensen uit de Caraïben en (Noord-)Afrika; kijk eens niet zo selectief ouwe pffff.

:roflol: heb je haar ook weer. Is je JD verkeerd gevallen ofzo?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:39:
Waar geef ik precies een oordeel?

Waar niet?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:39:
Hoe moet ik je duidelijk maken dat dit slechts jouw bescheiden mening is?

Dat is niet mijn mening ballo, er is namelijk al meerdere keren in deze toppa een filmpje geplaatst, waarin het hele Fitna gebeuren, door echte kenners van islam, op feitelijkheden totaal destroyed werd, maar dat heb je natuurlijk niet gezien.. Of laatst nog, plaatste 'iemand' een filmpje, over de onwaarheden van moslim demografie in Europa, en het zgn 'gevaar' dat zij(moslims), Europa over zouden nemen mbt de migranten stroom en de kinderen die hier geboren zouden worden ..Ook helemaal uit het water geblazen door mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.(y)

Maar het leuke is eik nog wel dat ik daar geen onderzoek voor nodig heb, mijn intuïtie is gelukkig een stuk zuiverder dan dat van bange Henk & Ingrid..:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 13:42:
Heb je ook referenties voor deze stellingname? Ben zelf benieuwd, wist dit niet..

Sorry man, ik blijf niet bezig met dingen roepen...als je echt zou willen, zou je jezelf dmv eigen onderzoek moeten confronteren over je vooroordelen mbt Islam en shit. Ik zei al het hele topic staat vol met filmpjes over onwaarheden die GW loopt te praten.

query 1 moslim demografie BBC
query 2 Het spook van wilders VPRO
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Muslim Demographics

Muslim Demographics: The Truth

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 13:52:
Sorry man, ik blijf niet bezig met dingen roepen...als je echt zou willen, zou je jezelf dmv eigen onderzoek moeten confronteren over je vooroordelen mbt Islam en shit. Ik zei al het hele topic staat vol met filmpjes over onwaarheden die GW loopt te praten.

Ik ben eigenlijk vrijwel geen enkele feitelijke constatering van Wilders tegengekomen die niet juist is. Verder heb ik me in 2006 heel erg verdiept in de Islam, massa immigratie in de jaren 60-70, en ben eigenlijk alleen maar meer punten tegengekomen die een aversie tegen de Islam-doctrine oproepen.

Waarschuw beheerder
Dat is niet mijn mening ballo, er is namelijk al meerdere keren in deze toppa een filmpje geplaatst, waarin het hele Fitna gebeuren, door echte kenners van islam, op feitelijkheden totaal destroyed werd, maar dat heb je natuurlijk niet gezien.. Of laatst nog, plaatste 'iemand' een filmpje, over de onwaarheden van moslim demografie in Europa, en het zgn 'gevaar' dat zij(moslims), Europa over zouden nemen mbt de migranten stroom en de kinderen die hier geboren zouden worden ..Ook helemaal uit het water geblazen door mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.(y)

Nu haal je twee punten aan. Waarvan slechts één iets te maken heeft met Wilders. Het tweede filmpje was een hoax, dat was al lange tijd duidelijk. Nu vraag ik mij af die 'echte kenners' van de Islam? Waaraan toets jij dat? Er zijn namelijk óók 'echte kenners' van de Islam die Fitna geheel, of ten dele ondersteunen.

Dus eigenlijk kom je met een argument waarmee je slechts een grijs gebied in stellingname aanduidt. Geen concrete feiten. Je licht slechts de tweespalt aan binnen een wereldwijd discussieonderwerp. Wat goed is, maar daarmee onderbouw je niks.

Persoonlijk vond ik Fitna een pruts-pamflet, heb ik altijd gezegd. Agitprop voor de boze massa. (N)

Maar goed, nu heb je dus twee punten aangehaald. Maar dan vraag ik jou, kijken naar de Islamitische wereld, zowel economisch als sociaal-cultureel en qua staatsinrichting. Kijkend naar de achterhaalde dogmatiek binnen de Islam, het wereldwijde terrorisme. De vaak monsterlijke rechtspraak in Iran, Saudi-Arabië etc. de schrijnende positie van de vrouw, de weduwe of het meisje binnen de islamitische gemeenschap. De ego-dominante positie van de man en familie-eer en de gruwelijkheden die daaruit voorkomen.

Samengevat, de mensonterende acties en gebeurtenissen, die bedekt en goedgepraat worden met de sluier der (orthodoxe) Islam.

Mag daar geen (harde) uitspraak over gedaan worden? Mag dat niet aangekaart worden en ter verantwoording geroepen worden? Of moeten we dat niet willen benoemen, met de angst om goedwillenden niet tegen het zere teentje der religie te stoten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Joh, ik vind 't wel weer best hierzo. Spreek jullie wel weer wanneer je filmpjes hebt gechecked.

Totale desintresse hierzo..(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 14:15:
Maar dan vraag ik jou, kijken naar de Islamitische wereld, zowel economisch als sociaal-cultureel en qua staatsinrichting.

Belachelijk. Puur toeval overigens ook.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 14:18:
Joh, ik vind 't wel weer best hierzo. Spreek jullie wel weer wanneer je filmpjes hebt gechecked.

Totale desintresse hierzo..(n)

:gaap:

Misschien moet je eens een discussie ingaan zonder van te voren jouw mening meer waarde toe te dichten dan die van een ander. Of - nog erger - jouw mening als de enige onwrikbare waarheid te zien.

Je hebt geen gelijk, je vertegenwoordigt een mening. Net als ik en iedereen hier. Wie gelijk heeft doet er verder ook niet toe.

Aan beide kanten van het spectrum pretenderen kenners, theologen, arabisten, midden-oosten deskundigen etc. de waarheid in pacht te hebben. Met een shitload meer kennis dan dit hele topic samen.

Waarschijnlijk heb jij de boeken van Bat Ye'or en Bernard Lewis ook niet gelezen, de documentaire Obsession en What the West needs to know about Islam ook niet gezien.

Moet ik ook dan maar de discussie met jou staken?!

Ik zeg ook niet dat zij de waarheid in pacht hebben. Maar hun kijk, kennis en onderbouwing strekt verder dan ook maar iemand in dit topic kan komen. En geven een - op zijn minst - andere kijk in de keuken van de politieke Islam. Die ook zeker jouw mening een stukje zou moeten nuanceren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 11 juli 2011 om 14:25:
Belachelijk. Puur toeval overigens ook.

Wat bedoel je daarmee? Snap even niet of je mening op mij, hem of mijn vraagstelling van toepassing is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 14:32:
What the West needs to know about Islam

:lol: Gezien, en heeft geenszins meer gewichtigheid dan de docu's die ik net plaatste. Scheert Islam over 1 kam met een radicale politieke beweging die hier niet en nooit vertegenwoordigd zal worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 14:15:
Agitprop voor de boze massa. (N)

:lol: Daar schaar ik Wilders ook onder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 14:49:
:lol: Gezien, en heeft geenszins meer gewichtigheid dan de docu's die ik net plaatste. Scheert Islam over 1 kam met een radicale politieke beweging die hier niet en nooit vertegenwoordigd zal worden.

Je haalt één argument uit mijn post? Volgens mij zette ik meer neer dan dat?

Waarschuw beheerder
:roflol: heb je haar ook weer. Is je JD verkeerd gevallen ofzo?

Bij gebrek aan steekhoudende argumenten kom je maar met zoiets op de proppen (N) Volgens mij heb jij dat gettho nodig als decorum om er nog 'n beetje gunstig bij af te steken;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 11 juli 2011 om 16:01:
Bij gebrek aan steekhoudende argumenten kom je maar met zoiets op de proppen (N) Volgens mij heb jij dat gettho nodig als decorum om er nog 'n beetje gunstig bij af te steken;)

:lol: Kom nou niet met je hete-aardappelen vocabulaire aanzetten, je bent écht niet interessant ofzo. En wtf, ik? Gebrek aan steekhoudende argumenten? :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 14:33:
Wat bedoel je daarmee? Snap even niet of je mening op mij, hem of mijn vraagstelling van toepassing is.

Hoe de wereld er op dit moment uit ziet is een historisch proces geweest waar niks anders dan puur toeval achter zit. Het gebruik van causaliteit als historisch argument is daarom onzin.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 16:55:
Kom nou niet met je hete-aardappelen vocabulaire aanzetten, je bent écht niet interessant ofzo. En wtf, ik? Gebrek aan steekhoudende argumenten?

Nou je kunt wel doen alsof 't je niks interesseert, maar daar schep je alleen meer verdacht mee. Je moet de bal niet steeds terugspelen: neuk 'm er dan in als ie op kuthoogte voorbij komt, miss hou ik dan m'n kop wel in jouw richting !
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van inactief op maandag 11 juli 2011 om 21:34:
Je moet de bal niet steeds terugspelen: neuk 'm er dan in als ie op kuthoogte voorbij komt, miss hou ik dan m'n kop wel in jouw richting !

kom maar hier met die Punani hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 11 juli 2011 om 17:21:
Hoe de wereld er op dit moment uit ziet is een historisch proces geweest waar niks anders dan puur toeval achter zit. Het gebruik van causaliteit als historisch argument is daarom onzin.

Dat staat los van het argument wat ik wilde maken. Dat de wereld is zoals hij is, wil niet zeggen dat daar geen kritiek op geuit mag worden. Van toeval wordt je niet apathisch.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 16:55:
Gebrek aan steekhoudende argumenten?

Ja. Ergens wel. Je beargumenteert vanuit het perspectief dat jij - en jij alleen - de waarheid in pacht heeft.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 23:08:
Je beargumenteert vanuit het perspectief dat jij - en jij alleen -

yeah right.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 12 juli 2011 om 00:26:
yeah right.

Bedankt dat je in twee woorden mijn punt bevestigt. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 11 juli 2011 om 22:13:
kom maar hier met die Punani hoor..

You can't allways get what you want..but just come and get it ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2011 om 01:14:
Bedankt dat je in twee woorden mijn punt bevestigt.

yah right.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 12 juli 2011 om 01:20:
You can't allways get what you want..but just come and get it

oeiiiioeioeiiiiiiii..nauuuggghttyyy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 11 juli 2011 om 13:34:
Doe je oogkleppen toch af man.

kijk eens niet zo selectief ouwe pffff.

Waarschuw beheerder
donateur
conclusie..de juiste insinuaties zorgen ervoor dat mannen veranderen in niets meer dan seksistische beesten????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 13 juli 2011 om 00:14:
conclusie..

Volgens mij zit je in 't verkeerde topic joh %)