Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..
Dus wij moeten ons aan gaan passen aan mensen die geweld dreigen te gebruiken?
Dan is het hek toch van de dam? Mag ik jou dan ook een mes op de keel zetten omdat mijn Pa bij de bank werkt (stel?)
Dat zeg ik niet.
Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..
Dus zeg je wel degelijk dat als iemand zijn woorden niet aanpast aan een stel terroristen, het eigen schuld dikke bult is als die word aangevallen/vermoord whatever.
Weet je dat er heel wat mensen zijn die hetzelfde denken? Zelfs voor Geert Wilders en de PVV?
Wat jij doet is zeggen dat iemand zijn ideeen niet mag, of in die mate mag verkondigen omdat er debielen zijn die hem daarom dood willen.
En ja, ik ben het met je eens, het kan allemaal een stuk vriendelijker, vredelievender..Maar hebben we dat de afgelopen decennia al niet gedaan? De Islamieten behandelt als stukjes porselein?
maar met mensen die de islam op 'n achterlijke manier naleven.
En dus ja eigen schuld dikike bult!
Dat maakt het ineens waar?
Zo bijzonder, dat jij bij machte bent om dit te roepen. Aangezien deze vorm van Islam gewoon de staatsgodsdienst is van Saudi-Arabië, Iran etc.
Maar FunkRaum uit Holland weet wel even te melden wat de 'goede' en 'slechte' interpretatie van de islam is. Die duiding geven kan hij, waar anderen falen.
Sorry Funk, maar je houdt er in je hypocrisie een aantal meningen op na die en van zeer slechte smaak getuigen, danwel haaks staan op jou overtuiging.
Is het bijvoorbeeld ook Alex Jones zijn eigen schuld, als hij straks door een aantal FBI-agenten/Assassins van de JP Morgan wordt omgelegd? Iets met risico analyse ofzo?
heeft niets te maken met welk geloof dan ook.
Dat maakt het ineens waar? toen ik vanuit Capelle a/d Ijssel naar Limmem verhuisde werd ik ineens geconfronteerd met allerlei white power aanhangende boeren pummels, terwijl wij 1 v/d eerste donkere koters waren hierzo.. Waarom white power lopen scanderen als er nog nooit problemen waren met donkere mensen daar. Nu loopt er in de politiek een mongool die zulke achterlijke boerenpummels legitimiteit schaft om hun achterlijke haatgevoelens overal maar te kunne spuien, dat is het effect van zo'n mongool in de politiek.. Net alsof sinds hij daar zit, de dingen die zegt, meer waarheid hebben gekregen, omdat er toevallig mensen zijn die gewoon achterlijk zijn nog voordat ze weten wat moslims zijn, of een buitenlander hebben ontmoet..FUUUCk dat!
Uitspraak van Psychiatryczny Parweniusz'999 op woensdag 6 juli 2011 om 12:08:
Soms is dit wél op zijn plek ja, de gemiddelde Nederlander is immers niet bijster slim/verstandig
Amen!
Dat maakt het ineens waar?
Als hij echt zo serieus problemen wil oplossen moet hij zijn toon matigen want hij draagt op dit moment alleen maar bij aan het verder polariseren v/d situatie zónder echt haalbare oplossingen te presenteren..En dan altijd weer die toon die hij weet te zetten...
o nee,. Verklaar dan maar waarom er overal op de hele wereld moslims conflicten hebben met niet-moslims?
moslims moeten gewoon wat liever zijn, en een veel groter zelfreinigiend vermogen tonen t.o.v. de vele extreem rechtse uitwassen die hun geloof kent. Dan zijn ze overal welkom. Ze zaaien zelf haat. Figuren als Wilders kunnen dat oogsten.
Misschien zijn die mensen ook wel verhuisd? En de meeste mensen hebben wel familie in de steden wonen die met de immigratieproblemen te maken hebben gehad?
. Als je wijk snel "donker" wordt je kinderen niet meer normaal kunnen spelen op straat omdat "black power" of "islam power" de regel van de straat is geworden dan heb je geen keus. als je van je kinderen houdt verhuis je. al moet je ervoor de schulden in.
hij zegt wat de meeste niet (kunnen/durven) zeggen.
Klopt deels. Ik denk echter dat dit nodig is. Hij verwoord zich inderdaad af en toe tot in den extreme, maar dat is nodig om het probleem -De lakse regering, politieke correctheid, een onderscheid maken in discriminatie- daadwerkelijk te kunnen bespreken.
Het is bijzonder dat jij van mening bent dat, omdat er een paar landen zijn die islamitisch zijn, ik die mening niet mag hebben?
wat een BS, missch. moet je nog maar eens gaan lezen.
Als Wilders straks wordt omgelegd, krijgt hij dan wat hij verdient?
Als Alex Jones hetzelfde lot overkomt, krijgt hij dan wat hij verdient?
aangezien de onderwerpen die hij aansnijd niet uit de duim gezogen zijn.
Gast... Je megalomane beoordelingsvermogen is echt stuitend.
Wie ben jij, in fucksname, om dat oordeel te vellen? Wilders verdient het wél, omdat jij met je minimale kennis vindt dat hij ongelijk heeft, en Alex Jones niet, want in jouw zeer beperkte belevingswereld heeft hij het wel bij het rechte eind. (N) Fascisme anyone?
minimale kennis
Alex Jones niet, want in jouw zeer beperkte belevingswereld
Niemand zou vermoordt mogen worden om zijn mening, hoe abject of incorrect die ook moge zijn. En zeker niemand verdient de dood, enkel en alleen omdat hij uitspraken doet, waar anderen het niet mee eens zijn.
HOe zou dat nou komen? Doe je oogkleppen toch af man.
Het jouwe is natuurlijk veel beter!
Dude, GW loopt te liegen en bedriegen en anderen op te hitsen gebaseerd op leugens en
Dûûh, spuit 11.
nou ja, beetje wel beetje niet
Dude, GW loopt te liegen en bedriegen en anderen op te hitsen gebaseerd op leugens en
Voor 'n groot deel door de komst van kansloze mensen uit de Caraïben en (Noord-)Afrika; kijk eens niet zo selectief ouwe pffff.
Waar geef ik precies een oordeel?
Hoe moet ik je duidelijk maken dat dit slechts jouw bescheiden mening is?
Heb je ook referenties voor deze stellingname? Ben zelf benieuwd, wist dit niet..
Sorry man, ik blijf niet bezig met dingen roepen...als je echt zou willen, zou je jezelf dmv eigen onderzoek moeten confronteren over je vooroordelen mbt Islam en shit. Ik zei al het hele topic staat vol met filmpjes over onwaarheden die GW loopt te praten.
Dat is niet mijn mening ballo, er is namelijk al meerdere keren in deze toppa een filmpje geplaatst, waarin het hele Fitna gebeuren, door echte kenners van islam, op feitelijkheden totaal destroyed werd, maar dat heb je natuurlijk niet gezien.. Of laatst nog, plaatste 'iemand' een filmpje, over de onwaarheden van moslim demografie in Europa, en het zgn 'gevaar' dat zij(moslims), Europa over zouden nemen mbt de migranten stroom en de kinderen die hier geboren zouden worden ..Ook helemaal uit het water geblazen door mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.
Joh, ik vind 't wel weer best hierzo. Spreek jullie wel weer wanneer je filmpjes hebt gechecked.
Totale desintresse hierzo..(n)
Belachelijk. Puur toeval overigens ook.
Gezien, en heeft geenszins meer gewichtigheid dan de docu's die ik net plaatste. Scheert Islam over 1 kam met een radicale politieke beweging die hier niet en nooit vertegenwoordigd zal worden.
heb je haar ook weer. Is je JD verkeerd gevallen ofzo?
Bij gebrek aan steekhoudende argumenten kom je maar met zoiets op de proppen (N) Volgens mij heb jij dat gettho nodig als decorum om er nog 'n beetje gunstig bij af te steken
Wat bedoel je daarmee? Snap even niet of je mening op mij, hem of mijn vraagstelling van toepassing is.
Kom nou niet met je hete-aardappelen vocabulaire aanzetten, je bent écht niet interessant ofzo. En wtf, ik? Gebrek aan steekhoudende argumenten?
Hoe de wereld er op dit moment uit ziet is een historisch proces geweest waar niks anders dan puur toeval achter zit. Het gebruik van causaliteit als historisch argument is daarom onzin.
Gebrek aan steekhoudende argumenten?
yeah right.
kom maar hier met die Punani hoor..
conclusie..