Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 206366x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
+3
Ik weet niet eens meer waar ik moet beginnen, tijd om deze discussie weer es te verlaten voor een langere periode (Y)

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 4 juli 2011 om 22:58:
vooroordelen

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, daar laat ik het bij. Succes met de discussie, die al maanden (of jaren onderhand) al rondjes draait.
Waarschuw beheerder
+1
Dat Nederlanders vanuit een voor oordeel oordelen.

Voor sommigen geldt dat inderdaad:yes: ik zeg hier voor sommigen anders ga je straks weer stuiteren;)

Eff nuanceren

(y)

hoe mkom je daarbij? Praat je dan anderen na? Heb je onderzoek gedaan? Of praat je gewoon vanuit je eigen vooroordeel.

Daar heb je weinig onderzoek voor nodig. Een middagje op PF de verschillende allochtonen topics doorspitten is genoeg om te zien dat er SOMMIGE Nederlanders zijn met vooroordelen ;)

Heel veel autochtone Nederlanders hebben op de 1 of andere manier negatieve ervaringen die gerelateerd zijn aan de immigratie van kansarme (islamitische) allochtonen.

En dat valt natuurlijk te generaliseren naar de allochtonen die niks met die negatieve ervaringen te maken hebben:/

Jij leek te suggereren dat men overwegend vanuit vooroordelen handelt. Dat is dus niet zo / dat kan jij niet voor anderen bepalen.

Dan heb je dat verkeerd geïnterpreteerd ;) BTW het kan als feitelijk worden beschouwd als iemand generaliseert of vooroordelen heeft hoor. Daar heb je geen onderzoek voor nodig.

Ik vind dat wij als "nederlanders" al heel erg ruimhartig en tolerant zijn. Je zal op deze hele aardkloot geen volk vinden wat zo veel ruimte geeft aan immigranten.

En terecht, gelukkig maak ik onderdeel uit van een ruimhartig en tolerant land (uitzonderingen daargelaten).

begin bijvoorbeeld al met correct en in het Nederlands aan spreken van je kinderen. Ik merkte net ook weer dat kinderen in het openbaar door allochtone ouders in een andere taal worden aangesproken. Dan heb ik echt zoiets van pfff als je dan het beste wil voor je kind moet je ook goed beginnen natuurlijk. En ik vind het respectloos en egoïstisch. als ze het dan niet "voor de nederlanders" doen, doe het doen iig voor je kind.
Hoe anders zou ik dat aan pakken als ik met mijn gezin in het buitenland zou geen wonen, de taal is toch het eerste wat je leert, zeker als je van plan bent om te blijven?

Dit ben ik dan wel met je eens (y)

Tja misschien zijn Arabische volkeren daarom wel zo achterlijk t.o.v. volkeren elders op de wereld, ze kunnen zich minder snel aan passen aan nieuwe omstandigheden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juli 2011 om 23:02:
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet,

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2011 om 16:40:
Waarom mag je niet schreeuwen zonder oplossing? Is een probleem benoemen waar niemand die benoemt, niet reden genoeg om te schreeuwen?

Hij scoort enkel met oneliners en speelt in op de onvrede van sommige nederlanders om zo weer zieltjs winnen. Want met concrete oplossingen komt die droeftoeter Geert Wilders niet!!!

Weg met de PVV!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2011 om 14:14:
onvrede van sommige nederlanders om zo weer zieltjs winnen

Dus onvrede moet je onderbelicht laten ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 10:29:
Dus onvrede moet je onderbelicht laten ofzo?

Jij zou een ontevreden kind altijd geven waar het om vraagt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 6 juli 2011 om 11:37:
Jij zou een ontevreden kind altijd geven waar het om vraagt?

Jij vergelijkt een volwassen burger in een maatschappij waar democratie het uitgangspunt is met een ontevreden kind? :/

Hoe kan jij je hele 'zijn' in één zin tegenspreken zeg... :lol:

Als het goed is zou in een democratisch bestel elke mening even zwaar wegen als die van een ander, en even zeer gerespecteerd moeten worden.

Maar blijkbaar denk jij daar anders over. Meningen die jou niet aanstaan worden gedecimeerd tot tweederangs meningen.

Maar wel zeuren als de 'bankiers & bankensector' voor wordt getrokken. :rot:

Hypocriet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 11:53:
Jij vergelijkt een volwassen burger in een maatschappij waar democratie het uitgangspunt is met een ontevreden kind? :/

Soms is dit wél op zijn plek ja, de gemiddelde Nederlander is immers niet bijster slim/verstandig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 12:08:
Soms is dit wél op zijn plek ja, de gemiddelde Nederlander is immers niet bijster slim/verstandig.

Dus jij stelt een klassen-democratie voor? Waar alleen de zelfverkozen bovenlaag van de maatschappij zijn zegje mag doen. Een principe dat haaks staat op elke liberale, sociale of linkse vorm van staatsindeling? 8)

Soms zijn jullie in uitspraken even fascistisch als GW, alleen hebben jullie het zelf niet door. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op dinsdag 5 juli 2011 om 12:47:
Daar heb je weinig onderzoek voor nodig. Een middagje op PF de verschillende allochtonen topics doorspitten is genoeg om te zien dat er SOMMIGE Nederlanders zijn met vooroordelen

Mensen op het internet kunnen met opzet een opjuttende uitspraak neer zetten en dat is dus niet representatief. :nee:

Voor sommigen geldt dat inderdaad ik zeg hier voor sommigen anders ga je straks weer stuiteren

Ik wilde slechts de spiegel voor houden, just that. Want het kan niet zo zijn dat Nederlanders wel gegeneraliseerd mogen worden maar moslims niet omdat hun geloof soms zwaarder lijkt te wegen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2011 om 14:14:
Want met concrete oplossingen komt die droeftoeter Geert Wilders niet!!!

en hoe zit het dan met het stop zetten van subsidie aan instanties die integratie tegen werken, een verscherpt immigratie en uitzetbeleid. Dat zijn toch wel dingen die structureel bij dragen aan de oplossing van de sociale problemen waarmee wij te maken hebben.
Bewustwoording van de islam is niet aan wilders toe te schrijven, maar hij houdt het punt wel hoog op de agenda.

En terecht, gelukkig maak ik onderdeel uit van een ruimhartig en tolerant land (uitzonderingen daargelaten).

Ik vind dat ook een grote verworvenheid.
Maar de tolerantie sterft als je een intolerante godsdienst te veel ruimte geeft. Daarom kan het soms geen kwaad om de grenzen te stellen. Voor het welzijn van de gemeenschap is dat uitiendelijk wel het beste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 12:14:
Soms zijn jullie in uitspraken even fascistisch als GW, alleen hebben jullie het zelf niet door. :lol:

Ik rep enkel dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is: Thats it! Mgoed, met jou een discussie voeren is technisch gezien onmogelijk omdat je direct het negatieve van ziet, en overal een punt van wil maken door hetgeen groter te maken dan het is. Hou het bij wat er gezegd word en blaas 's niet alles zo op. Hopeloos,...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:04:
Ik rep enkel dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is:

en de gemiddelde moslim is zo dom dat ze geen eens goed Nederlands kunnen spreken of schrijven????....
Sterker nog uberhaupt lezen of schrijven is al een hele opgave,....
Maar Nederlanders zijn dom hoor :')

[/sarcasme]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:04:
Ik rep enkel dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is

das wel het meest onzinnige iets dat ik ooit gehoord heb :lol:
Als je dit aan het gem opleidingsniveau van europa koppelt namelijk doen we het nog lang niet slecht
http://www.nu.nl/algemeen/2023791/opleidingsniveau-nederland-hoog-in-eu.html

Globaal genomen scoren we natuurlijk ook enorm, maar dit heeft meer te maken met het feit dat in armere landen alleen de rijken de mogelijkheid hebben te studeren (wil natuurlijk nog niets zeggen dat het "gewone"tot "arme" volk dom is)
Maar schijnbaar zitten hier op pf nog aardige hokjesgeesten die denken dat de gem nederlander een vinex/volksbuurtbewoner is die he-ho roept als wilders en jensen weer eens wat te zeggen hebben.
Waarschuw beheerder
dussssssssssssss....................................

Waarschuw beheerder
Mayb trek ik de grens te hoog, maar het blijft alsnog 75% die het niet heeft. Daarnaast is een opleiding geen garantie tot een gezonde denkgeest wat; wel weer blijkt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:38:
Daarnaast is een opleiding geen garantie tot een gezonde denkgeest wat; wel weer blijkt

Andersom ook niet, iemand zonder of met een lage opleiding kan misschien uiterst gezond van geest zijn maar misschien een concentratieprobleem hebben? :d

dus je lult weer eens onzin, u bent de zwakste schakel, tot ziens :bye:
[x]ongeschikt

Waarschuw beheerder
Mayb trek ik de grens te hoog, maar het blijft alsnog 75% die het niet heeft. Daarnaast is een opleiding geen garantie tot een gezonde denkgeest wat; wel weer blijkt.

En wat is de maatstaf voor een gezonde denkgeest? Die van jezelf?! Ben jij zo egocentrisch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 juli 2011 om 13:02:
k vind dat ook een grote verworvenheid.
Maar de tolerantie sterft als je een intolerante godsdienst te veel ruimte geeft. Daarom kan het soms geen kwaad om de grenzen te stellen. Voor het welzijn van de gemeenschap is dat uitiendelijk wel het beste.

Die grens ligt in mijn ogen bij de wet. Voor de rest vind ik dat mensen vrij zijn om te geloven wat zij willen. Ook al is dat heel anders dan wat in mijn ogen wenselijk of acceptabel is.

Mensen op het internet kunnen met opzet een opjuttende uitspraak neer zetten en dat is dus niet representatief.

Ja dat kan idd. Net zo als mensen daadwerkelijk hun mening weergeven en de boel niet opjutten. Trouwens, ik ken in "real life"
ook mensen die ongezouten hun mening kunnen weergeven en daarmee ff hele bevolkingsgroepen weg zetten. Denk zelfs bijna 90 % van mensen in mijn directe omgeving. Levert soms leuke gesprekken op :honger:

Ik wilde slechts de spiegel voor houden, just that. Want het kan niet zo zijn dat Nederlanders wel gegeneraliseerd mogen worden maar moslims niet omdat hun geloof soms zwaarder lijkt te wegen.

Het zou het beste zijn als het allebei niet gebeurd;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 6 juli 2011 om 14:09:
Denk zelfs bijna 90 % van mensen in mijn directe omgeving

Woon je in 'n sjabbenwijk :lol: ?

Waarschuw beheerder
Daarnaast is een opleiding geen garantie tot een gezonde denkgeest wat

nee psycho's en machtsmisbruikers zijn ook vaak heel intelligent
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 6 juli 2011 om 14:14:
Woon je in 'n sjabbenwijk ?

:nee:

Ik heb het over de mensen die niet letterlijk in mijn directe omgeving wonen als wel mensen die persoonlijk wat dichterbij staan als de rest. Vrienden en kennissen dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 14:14:
nee psycho's en machtsmisbruikers zijn ook vaak heel intelligent

ssssssst!!!!!!

dont blow my cover, man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:57:
En wat is de maatstaf voor een gezonde denkgeest? Die van jezelf?! Ben jij zo egocentrisch?

:roflol: gast.... doe eens niet zo voor één keer...

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 juli 2011 om 13:54:
Andersom ook niet, iemand zonder of met een lage opleiding kan misschien uiterst gezond van geest zijn maar misschien een concentratieprobleem hebben?

duidt een concentratieprobleem niet op een ongezonde geest? 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:33:
Maar schijnbaar zitten hier op pf nog aardige hokjesgeesten die denken dat de gem nederlander een vinex/volksbuurtbewoner is die he-ho roept als wilders en jensen weer eens wat te zeggen hebben.

een beeld wat aardig klopt :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:33:
Uitspraak van Psychiatryczny Parweniusz'999 op woensdag 6 juli 2011 om 13:04:
Ik rep enkel dat de gemiddelde Nederlander niet bijster intelligent is

das wel het meest onzinnige iets dat ik ooit gehoord heb :lol:
Als je dit aan het gem opleidingsniveau van europa koppelt namelijk doen we het nog lang niet slecht

Slecht voorbeeld(n)

Opleidingsniveau hoeft niets te zeggen over intelligentie. Opleidingsniveau gaat vooral over het benutten van je ratio(linker hersenhelft). Men gaat dus aan het creatieve deel(rechter hersenhelft) van de mens voorbij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 6 juli 2011 om 14:49:
Men gaat dus aan het creatieve deel(rechter hersenhelft) van de mens voorbij.

zo aan de stakingen aan in de kunst en cultuur sector te zien tegen de bezuinigingen(dit zijn nog maar de profs nog niet de hobbyisten), zitten er toch redelijk wat rechterhelftdenkende mensen (niet te verwarren met rechtsdenkende mensen :lol: ) in nederland.

ook pf telt naast de minder creatieve hardcoreuberterreurfiguren (maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening tov creativiteit) veel creatieve mensen kijk maar in de producers flock of in het feestflock hoeveel er wel geen feestje willen organiseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 12:08:
Soms is dit wél op zijn plek ja, de gemiddelde Nederlander is immers niet bijster slim/verstandig

Amen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op woensdag 6 juli 2011 om 14:46:
:roflol: gast.... doe eens niet zo voor één keer...

Mag ik mensen niet wijzen op de paradox in hun redevoering?

Tégen Wilders zijn omdat hij iedereen over één kam scheert, niet met oplossingen komt en er fascistische trekjes op nahoudt. Maar wel jezelf als maatstaf nemen voor een gezonde geest en roepen dat iedereen die zich daar niet achter schaart dom, onwetend, of onverstandig is...

Eeuhhh? :rot:

Opleidingsniveau hoeft niets te zeggen over intelligentie. Opleidingsniveau gaat vooral over het benutten van je ratio(linker hersenhelft). Men gaat dus aan het creatieve deel(rechter hersenhelft) van de mens voorbij.

Nog meer onzin. Alsof het halen van een hogere beroepsopleiding enkel en alleen te maken heeft met orde, dingen erin stampen en rationaliteit.

Genoeg opleidingen vereisen voor een groot deel creatief denkwerk, originele oplossingen en frisse manieren van aanpakken. Daar komt vaak meer creativiteit dan ratio bij kijken.

Daarnaast is het hele idee van linker/rechter hersenhelft niet helemaal correct. Er zijn net zoveel studies die aanwijzen dat er eigenlijk niet zo heel veel verschillen zijn tussen de helften en de één makkelijk alle functies van de ander kan overnemen, zoals vaak is aangetoond na ernstig hersentrauma of beschadiging.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:21:
Mag ik mensen niet wijzen op de paradox in hun redevoering?

Tégen Wilders zijn omdat hij iedereen over één kam scheert, niet met oplossingen komt en er fascistische trekjes op nahoudt. Maar wel jezelf als maatstaf nemen voor een gezonde geest en roepen dat iedereen die zich daar niet achter schaart dom, onwetend, of onverstandig is...

alleen God mag die beoordeling maken, ben ik het wel mee eens ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op woensdag 6 juli 2011 om 15:29:
alleen God mag die beoordeling maken, ben ik het wel mee eens ja

Als je kritiek uit op een idee, persoon of beweging omwille van fascistische trekjes. Moet je niet dezelfde retoriek toepassen tegen die beweging. Dan hef je jouw eigen argumentatie op.

Zelfde met linkse AFA-krakers die met geweld neo-nazi's het zwijgen op willen leggen. Dat is echt de ultieme paradox. (N)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 6 juli 2011 om 13:54:
Andersom ook niet, iemand zonder of met een lage opleiding kan misschien uiterst gezond van geest zijn maar misschien een concentratieprobleem hebben? :d

Deze discussie heeft zo weinig zin he, uitzonderingen zoeken op de norm waar ik notabene zelf ook een van ben. Altijd al concentratie problemen gehad, en een lastig verleden. Toch uiterst gedreven en hierin alsnog dingen bereikt. Je moet het zelf weten verder, maar je komt op deze wijze niet over als een genie.

Dit ook dus, daarom mijn term:

denkgeest

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 13:57:

Weer een aanname, bij deze ben ik dus weer verdwenen uit de discussie gezien die volkomen zinloos is. Wie is hier nu egocentrisch?! Je komt zelf niet verder dan je eigen denkwijze wat ook weer blijkt uit het feit dat je constant je eigen paranoïde schimmen projecteert op een ander. Ongezond voor een discussie, en erg slecht voor jouw eigen visie op de wereld/maatschappij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:42:
Weer een aanname, bij deze ben ik dus weer verdwenen uit de discussie gezien die volkomen zinloos is. Wie is hier nu egocentrisch?! Je komt zelf niet verder dan je eigen denkwijze wat ook weer blijkt uit het feit dat je constant je eigen paranoïde schimmen projecteert op een ander. Ongezond voor een discussie, en erg slecht voor jouw eigen visie op de wereld/maatschappij.

Een hoop woorden om niet antwoord te hoeven geven op de vraag. (Y)

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:47:
Een hoop woorden om niet antwoord te hoeven geven op de vraag. (Y)

Niet iedereen speelt dit spelletje met je mee Reckoner. Het is al jaren lang hetzelfde lied, je zegt iets vrij kleins en je word direct beschuldigt van alles en nogwat. En vervolgens gaan huilen als niemand meer met je wilt spelen :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 6 juli 2011 om 14:27:
Ik heb het over de mensen die niet letterlijk in mijn directe omgeving wonen als wel mensen die persoonlijk wat dichterbij staan als de rest. Vrienden en kennissen dus;)

Dan is 't wonen in 'n sjabbenwijk nog prettiger in vergelijking pfft :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 6 juli 2011 om 18:18:
Dan is 't wonen in 'n sjabbenwijk nog prettiger in vergelijking pfft

Hoezo ik heb geen problemen met mensen die anders denken dan ik. Acceptatie enzo;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 6 juli 2011 om 19:10:
Hoezo ik heb geen problemen met mensen die anders denken dan ik.

Anders denken oké, maar complete bevolkingsgroepen wegzetten op grond van dubieuze argumenten lijkt me moeilijk mee om te gaan..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 6 juli 2011 om 20:46:
maar complete bevolkingsgroepen wegzetten op grond van dubieuze argumenten lijkt me moeilijk mee om te gaan..

Ik heb dat misschien een beetje overdreven maar sommigen gaan best ver in hun standpunten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op woensdag 6 juli 2011 om 21:01:
Ik heb dat misschien een beetje overdreven maar sommigen gaan best ver in hun standpunten.

Dan zitten we op dezelfde lijn, wat 't aantal in m'n omgeving betreft :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:21:
Nog meer onzin. Alsof het halen van een hogere beroepsopleiding enkel en alleen te maken heeft met orde, dingen erin stampen en rationaliteit.

Genoeg opleidingen vereisen voor een groot deel creatief denkwerk, originele oplossingen en frisse manieren van aanpakken. Daar komt vaak meer creativiteit dan ratio bij kijken.

Knuppel..Al die 'testjes', de meeste iig, zijn gebaseerd op stampwerk, en hebben weinig te maken met creativiteit... Die testjes zijn op 'n bepaalde manier samengesteld waarop ze bijna alleen maar inspelen op de ratio v/d persoon in kwestie, en dus bijdragen aan het verder ontwikkelen v/d ratio, ipv ontwikkelen van de creatieve rechter hersenhelft of een balans tussen ratio en craetiviteit..:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 7 juli 2011 om 07:55:
Knuppel..Al die 'testjes', de meeste iig, zijn gebaseerd op stampwerk, en hebben weinig te maken met creativiteit... Die testjes zijn op 'n bepaalde manier samengesteld waarop ze bijna alleen maar inspelen op de ratio v/d persoon in kwestie, en dus bijdragen aan het verder ontwikkelen v/d ratio, ipv ontwikkelen van de creatieve rechter hersenhelft of een balans tussen ratio en craetiviteit..:bye:

Wat een onzin zeg... 'Testjes'? Klinkt alsof je nog nooit een WO/HBO van binnen hebt gezien. Het grootste gedeelte van mijn persoonlijke schoolperiode ben ik bezig geweest met projecten, opdrachten, creatief schrijven etc. Van een probleem naar een oplossing denken, graag op een zo'n creatieve manier mogelijk.

En dan mij knuppel noemen. :lol:

Sorry kerel, de wereld is nou eenmaal niet altijd zoals jij wil/vindt/denkt dat hij is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 11:22:
Wat een onzin zeg... 'Testjes'? Klinkt alsof je nog nooit een WO/HBO van binnen hebt gezien. Het grootste gedeelte van mijn persoonlijke schoolperiode ben ik bezig geweest met projecten, opdrachten, creatief schrijven etc. Van een probleem naar een oplossing denken, graag op een zo'n creatieve manier mogelijk.

Meen je dit nou?

HBO is keihard kader denken........... Ik werd er helemaal gestoord van dat je geen enkele vorm van creativiteit buiten de gestelde kaders kon uitten...

Ik hoop dat mijn master meer soelaas biedt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op donderdag 7 juli 2011 om 11:43:
HBO is keihard kader denken........... Ik werd er helemaal gestoord van dat je geen enkele vorm van creativiteit buiten de gestelde kaders kon uitten...

Verschilt denk ik per HBO en vak richting. Ik was verbaasd van de hoeveelheid creativiteit ik in zowel beeld (photoshop, design) als ideeën/oplossingen als schrijven mocht aandragen en hoeveel er aangemoedigd werd.

Ik doe dan ook een marketing/PR/Creatie opleiding gericht op multimedia producten. :)

Uitspraak van point blank op donderdag 7 juli 2011 om 11:43:
Ik hoop dat mijn master meer soelaas biedt...

Dat gaat je hard tegenvallen, ben ik bang... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 12:49:
Verschilt denk ik per HBO en vak richting. Ik was verbaasd van de hoeveelheid creativiteit ik in zowel beeld (photoshop, design) als ideeën/oplossingen als schrijven mocht aandragen en hoeveel er aangemoedigd werd.

Ik doe dan ook een marketing/PR/Creatie opleiding gericht op multimedia producten

totaal anders dan bij mij dan. Alles was alleen maar theorie theorie, en je mocht vooral geen vragen stellen bij de theorie, maar gewoon uitvoeren. leek af en toe wel studiewitz.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juli 2011 om 12:49:
Dat gaat je hard tegenvallen, ben ik bang...

Nee joh, komt goed, mag nu lekker lezingen gaan volgen, thesis schrijven op basis daarvan, nieuw onderzoek doen.....
Waarschuw beheerder
PVV-leider Geert Wilders wordt steeds vaker geconfronteerd met bedreigingen uit het buitenland. Eind vorig jaar troffen mensen in het uiterste zuidoosten van Europa voorbereidende handelingen om hem iets aan te doen.

'Eind vorig jaar was er concrete informatie over mensen ergens in de Kaukasus die voorbereidende handelingen troffen om mij wat aan te doen.' Dat zegt Wilders vandaag in een interview in het AD. Volgens de politicus is de zaak nu opgelost en is de bedreiging er niet meer.

Geweigerd
Als de mensen niet 'vroegtijdig gestopt zouden worden', had Wilders naar het buitenland gemoeten, zo werd hem destijds voorgelegd. 'Dat heb ik geweigerd. Ik ben hier politicus. Ik heb een partij en een fractie te leiden. Daar verzinnen ze maar wat op, ze hebben inmiddels wel wat ervaring.'

Dat bedreigingen vaker uit het buitenland komen, komt volgens Wilders door zijn grotere internationale bekendheid. Volgens hem zijn er 'altijd wel dreigingen' en is er sprake van een toename. 'Het was een paar jaar geleden duidelijk minder.' (ANP/Redactie)
09/07/11 08u13

Bron:[url]http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2615881/2011/07/09/Wilders-steeds-heftiger-en-vaker-bedreigd.dhtml[/url][/url][/url]

Blijft triest dat er 'mensen' zijn die hem om willen leggen...:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Decibel op zondag 10 juli 2011 om 18:11:
Blijft triest dat er 'mensen' zijn die hem om willen leggen...

Idd, zou beter zijn als ie het aan de rikketik kreeg en wegens gezondheidsredenen moest stoppen, dan wordt ie iig geen martelaar.

Als Wilders overhoop wordt geschoten is de volgende stap, qua partijen die van onvrede gebruik maken om massaal stemmen te winnen bij de tokkieratten, de nieuwe NSDAP, maar dan voor Nederland.

Niet dat hun nationalisme of omgang met de buitenlanders me zoveel zou boeien want dat volk laat me grotendeels koud, maar de conservatieve kutstandpunten die je daar gratis bij krijgt en die weinig met hun hoofd-issue te maken hebben heb ik geen zin in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Decibel op zondag 10 juli 2011 om 18:11:
Blijft triest dat er 'mensen' zijn die hem om willen leggen...:no:

Tja..radicale retoriek, radicale reacties..boontje....loontje...

edit: ik ben voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar kies je woorden dan ook zorgvuldig en ga niet willens en wetens mensen dmv je woordkeus tegen je in het harnas jagen..(n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 19:13:

edit: ik ben voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar kies je woorden dan ook zorgvuldig en ga niet willens en wetens mensen dmv je woordkeus tegen je in het harnas jagen..

Ik snap de reactie die hij oproept bij bijvoorbeeld moslims, hiermee bedoel ik de boosheid en de verbazing die het oproept. Als mensen vervolgens over willen gaan tot daadwerkelijke actie door hem om te leggen dan ben je nog erger dan Geert.

Boontje...loontje vind ik dan wel erg kort door de bocht aangezien je daarmee de moordaanslag goedkeurt omdat Geert slechte dingen zegt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Decibel op zondag 10 juli 2011 om 19:56:
Boontje...loontje vind ik dan wel erg kort door de bocht aangezien je daarmee de moordaanslag goedkeurt omdat Geert slechte dingen zegt.

Huh, waar zeg ik dat ik eens ben met het doodmaken van die gek?

Of hij schat de risico's verkeerd in en is gewoon dom/heldhaftig bezig, of hij is gewoon evil...zo simpel is het.

Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..

Iemand die met vuur speelt zou z'n vingers weleens kunnen branden, dat is een logisch gevolg van het ondernemen van zo'n risico, om nou te zeggen dat ik dan ook meteen hoop dat mensen zich eraan branden is een 2e.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 23:42:
om nou te zeggen dat ik dan ook meteen hoop dat mensen zich eraan branden is een 2e.

Nou eh..dat blijkt anders overduidelijk uit 't voorgaande, of zijn Decibel en ik nou gek %) ?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 19:13:

Sorry FunkRaum. Met alle respect. Ik blijf dit echt een zieke (!) gedachtengang van je vinden.

Want als je hier begrip voor op kunt brengen? Waar is dan de grens?

Dan is het hek toch van de dam? Mag ik jou dan ook een mes op de keel zetten omdat mijn Pa bij de bank werkt (stel?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 10 juli 2011 om 23:42:
Iemand die een risico inschatting maakt en vervolgens het risico niet groot genoeg acht om zijn retoriek aan te passen, kan dus rekenen op een 'backlash', eigen schuld dikke bult..

Hoezo eigen schuld dan? Sinds wanneer leven wij in een land, waar het je eigen schuld is, dat je om je mening het leven laat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 01:22:
zieke (!) gedachtengang

En dat is 't :yes: Héél on-Nederlands ook :O Is ie soms allochtoon ofzo ?