4 volgers · 204897x bekeken
Is dat zo ? Of zyn er andere beweegredenen om die cartoon te verwyderen ? Kan byna niet anders of hier zit een links-politiek populistisch geurtje aan
dan zijn ze daar wel laat mee.....
en ja ik geloof de Vara best wel als ze stellen dat ze allerlei dreigementen binnenkrijgen, of dat DE reden is kun je naar gissen idd....
toch nog wat beter je best doen, echt geslaagd was het niet, aangezien ik niet de enige ben die je reactie niet kon plaatsen...
Als je honger heb, moet je wat eten Sjaakie.
Tuurlijk, elke moslim in Nederland afschilderen als een gevaar voor de maatschapij, het openlijk bespreken over het verbod op hoofddoeken in de bus mag allemaal wel? Plaatsen van een religieus icoon met een bom ed?
Maar vervolgens een cartoon over de grote man zelf, dat mag dan weer niet. Stel je eens voor...
Maar vervolgens een cartoon over de grote man zelf, dat mag dan weer niet. Stel je eens voor...
bedoel je dit in het algemeen? of naar mij toe? want ik zeg nergens dat ik dat goedkeur waar de PVV mee komt.
ik keur het allebei af, alleen vind ik een cartoon waarin persoonlijk iemand wordt aangevallen gevaarlijker. je speelt het beleid zo op de persoon, hier kunnen een aantal mensen gevaarlijk aanstoot aan nemen.
het gaat hier om de PVV en Wilders als politicus. Daarom blijf ik dit soort fratsen gevaarlijk vinden, een dooie Wilders, al zullen er genoeg dat willen zal niet de oplossing zijn.
ik keur het allebei af, alleen vind ik een cartoon waarin persoonlijk iemand wordt aangevallen gevaarlijker. je speelt het beleid zo op de persoon, hier kunnen een aantal mensen gevaarlijk aanstoot aan nemen.
het gaat hier om de PVV en Wilders als politicus. Daarom blijf ik dit soort fratsen gevaarlijk vinden, een dooie Wilders, al zullen er genoeg dat willen zal niet de oplossing zijn.
laatste aanpassing
Ik vind de beweging die Geert met zich meebrengt ook gevaarlijk, zeker gezien het tegen de principes van de grondwet in gaat.
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
Ik vind een voorstel op het verbod van het dragen van hoofddoekjes in een bus, of het openbaar verklaren dat de Islam een achterlijke religie is als politicus NIET handig en gewenst. Ipv het probleem aan te pakken provoceert hij alleen maar.
Om vervolgens door te gaan op artikel 7, wat nu dus onmogelijk is gemaakt door dreigementen (niet van hemzelf, true), maar sterker nog, hij gaat tekeer tegen de rechterlijke macht
Waar haalt hij het lef vandaan?
Die man is overduidelijk een gevaar voor onze maatschappij, heeft lak aan de grondwet en de rechtstaat in Nederland. WAAROM STEMT MET OP HEM? Fucking no-brainers.
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
Ik vind een voorstel op het verbod van het dragen van hoofddoekjes in een bus, of het openbaar verklaren dat de Islam een achterlijke religie is als politicus NIET handig en gewenst. Ipv het probleem aan te pakken provoceert hij alleen maar.
Om vervolgens door te gaan op artikel 7, wat nu dus onmogelijk is gemaakt door dreigementen (niet van hemzelf, true), maar sterker nog, hij gaat tekeer tegen de rechterlijke macht
Die man is overduidelijk een gevaar voor onze maatschappij, heeft lak aan de grondwet en de rechtstaat in Nederland. WAAROM STEMT MET OP HEM? Fucking no-brainers.
gevaarlijk ja maar het zal zich niet zo snel op een individu richten wat bij Wilders wel gebeurd. Wat uiteindelijk ook bij Fortuyn gebeurd is, het wordt persoonlijk gemaakt.
Ik zou er niet eens van staan te kijken wanneer Wilders niet achter zijn beleid staat maar puur dit doet omdat hij ziet en voelt dat met deze maatregelen hij veel zieltjes kan winnen.
Ik zou er niet eens van staan te kijken wanneer Wilders niet achter zijn beleid staat maar puur dit doet omdat hij ziet en voelt dat met deze maatregelen hij veel zieltjes kan winnen.
Daarom blijf ik dit soort fratsen gevaarlijk vinden, een dooie Wilders, al zullen er genoeg dat willen zal niet de oplossing zijn.
Om hier nog ff op in te haken, nu zijn de rollen omgedraaid en word een cartoonist WEER bedreigt, Geert zal nu juist de man moeten wezen wie dit verdedigt. Dit zie ik hem echter niet doen, laffe domme hond dat ie is. Hij zal er nu wel weer op inhaken dat dit een linkse truuk is
bij de VVD een stuk gematigder iig.
Ik ben zelf geen voorstander van de VVD, IK VIND (!) ze te rechts (zakenmensen, zakkenvullers). Echter zal je mij geen kwaad woord horen spugen over hun manier van doen. Alles gebeurt netjes binnen de gestelde wetten en op een democratische wijze. Het is verder een respectabele partij, die naar mijn idee ook doet waar hij voor staat, ben het alleen over de inhoud niet eens
laatste aanpassing
Om hier nog ff op in te haken, nu zijn de rollen omgedraaid en word een cartoonist WEER bedreigt, Geert zal nu juist de man moeten wezen wie dit verdedigt. Dit zie ik hem echter niet doen, laffe domme hond dat ie is. Hij zal er nu wel weer op inhaken dat dit een linkse truuk is
waarom zou Geert dit moeten verdedigen? Het is toch niet zijn schuld? Wie zegt dat de bedreigers ook PVV zijn? Daarnaast is de VARA bedreigd en niet de tekenaar heb ik gelezen.
Hij is juist diegene die bedreigt word dankzij zijn mening over de moslims (en oa fitna tonen, het expliciet tonen van de profeet incl de bom op zijn site). Hij zou juist een grote voorstander moeten wezen van de vrijheid van meningsuiting en daarnaast en een vel tegenstander van de bedreigingen die erop volgden, of die nou richting de vara waren of de cartoonist.
laatste aanpassing
keur jij de mohammed cartoons dan ook af?
De cartoon zelf keur ik niet af, wel de beweegredenen die er achter zitten, namelijk pure provocatie.
De cartoon zelf keur ik niet af, wel de beweegredenen die er achter zitten, namelijk pure provocatie
dus het plaatsen van wilders is even smakeloos als wilders afbeelden als een kampbeultje
wilders is gewoon een hypocriet
Ok, ik moet ff ergens op terug komen.
"Wilders vindt het verschrikkelijk dat medewerkers van de VARA zijn bedreigd. ''Niemand verdient bedreigingen, ook de VARA niet. Ik betreur en verafschuw dat zeer.
"Ik weet wat bedreigingen met iemand kunnen doen. Ik had liever gezien dat de cartoons verwijderd zouden worden om andere reden, maar in ieder geval niet vanwege bedreigingen'', stelde de PVV-leider."
Dit is dan wel weer netjes, verandert niks aan mijn mening over hem tho.
"Wilders vindt het verschrikkelijk dat medewerkers van de VARA zijn bedreigd. ''Niemand verdient bedreigingen, ook de VARA niet. Ik betreur en verafschuw dat zeer.
"Ik weet wat bedreigingen met iemand kunnen doen. Ik had liever gezien dat de cartoons verwijderd zouden worden om andere reden, maar in ieder geval niet vanwege bedreigingen'', stelde de PVV-leider."
De cartoon zelf keur ik niet af, wel de beweegredenen die er achter zitten, namelijk pure provocatie.
Jij keurt elke vorm van provocatie af...?
Nooit je mening veranderen! Stug in je doctrines blijven gaarkoken!
waarom? Mohammed is fictief? Daarnaast wordt Mohammed bedoeld en afgebeeld als de Islam.
Wat links doet is op de man spelen.
echt appels met peren vergelijken. en niet wilders is hypocriet, maar links. Ongelooflijk lopen zeiken en zeuren wanneer niet wilders zelf maar iemand anders met cartoons komt. Maar doen ze het ineens zelf dan mag het onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
laatste aanpassing
Ben het er wel mee eens dat deze zaken totaal onvergelijkbaar zijn.
Nooit je mening veranderen! Stug in je doctrines blijven gaarkoken!
Nee, de woorden van die man maken ineens alles ongedaan waar ik voorheen in geloofde.
Hulde, wat een meesterlijke opmerking.
Maar doen ze het ineens zelf dan mag het onder het mom van vrijheid van meningsuiting.
Dat mag ook!
eens zien hoeveel bedreigingen die gaat ontvangen
Die gevolgen hebben we gezien, en is net zo fout.
Wilders/PVV wordt door VVD en CDA zelf afgeserveerd; ze doen geen enkele moeite om hun gedoogmeerderheid in de Senaat met campagnes te bevorderen, zelfs niet in het belang van de PS (fracties) zelf. Op die manier ontwyken ze de speerpunten van de PVV en ritselen steeds weer nieuwe meerderheden voor hun eigen belangryke beleidspunten.
Zei het al eerder, maar niemand die luistert
https://partyflock.nl/albumelement/80520979:CDA_en_VVD
Zei het al eerder, maar niemand die luistert
https://partyflock.nl/albumelement/80520979:CDA_en_VVD
laatste aanpassing
In tegenstelling tot misschien zijn stemmers is Wilders verre van dom. Ik zie hem als een hoogst intelligent persoon ongeacht zijn ideeen.
gedoemd te mislukken dit, gooien ze ook nog de eigen ruiten in. PVV kan er niks aan doen en CDA kan samen met de Partij voor de Dieren om de restjes gaan vechten tegenwoordig. domheid straalt ervanaf.
Wilders/PVV wordt door VVD en CDA zelf afgeserveerd; ze doen geen enkele moeite om hun gedoogmeerderheid in de Senaat met campagnes te bevorderen, zelfs niet in het belang van de PS (fracties) zelf. Op die manier ontwyken ze de speerpunten van de PVV en ritselen steeds weer nieuwe meerderheden voor hun eigen belangryke beleidspunten.
gedoemd te mislukken dit, gooien ze ook nog de eigen ruiten in. PVV kan er niks aan doen en CDA kan samen met de Partij voor de Dieren om de restjes gaan vechten tegenwoordig. domheid straalt ervanaf.
Ik zie hem als een hoogst intelligent persoon ongeacht zijn ideeen.
Ik denk dat niemand hem wat dat betreft onderschat, maar zyn mainissue is sleets aant worden en al die bruine tendensen en zyn halsstarrige houding ten aanzien van het openbare debat zullen hem steeds minder stemmen opleveren; je ziet het hier toch ook, geen mens met een beetje een gezond onderbuikgevoel en verstand stemt op hem, verdediging van zyn standpunten ja, maar stemmen ?! Hy houdt uiteindelyk een vaste schare supporters over, maar zal geen rol van enige importantie meer kunnen vervullen binnen de Nederlandse politiek omdat hem de wind uit de zeilen gehaald zal worden. Ontwapenen met zyn eigen wapens, dat gaan de grote partyen doen, als ze verstandig zyn tenminste.
Hij is niet dom, maar zijn ideeën en uitlatingen zijn gewoon absurd. Daarin vind ik hem niet tactisch, en dat valt dan weer makkelijk te omschrijven als "dom".
hoe omschrijf je dan andere partijen die deze domme meneer niet de baas kunnen?
Ik vind dat links de verkeerde tactiek pakt, vrij soft. D66 (mijn stem) heeft het goed gedaan, constant het dialoog aangaan en ook niet bang zijn om hem "onderuit te trappen".
Daar wint hij wel zijn stemmen mee. Of dat dus dom is?
In alle redelijkheid wel.
Als je het vanuit jouw perspectief bekijkt haalt hij inderdaad stemmen binnen. Ik snap alleen niet waarom hij er mee weg komt (artikel 1 grw), en NOG stemt men er op ?!?
Is Nederland zo erg verpaupert dat zo'n idioot dit kan maken ?
laatste aanpassing
Jij keurt elke vorm van provocatie af...?
Black & White. Ik ben gewoon van mening dat de tekenaar van die cartoons dom en naïef is, omdat hij had kunnen weten dat het mis zou gaan en dat bewust opzocht. Er zit namelijk een enorm verschil tussen je eigen goden belachelijk maken, of die van een ander. Laat die moslims eerst maar eens liberaler worden en zelf die draad oppakken, hiermee forceer je alleen maar het omgekeerde.
De partyen links van het midden hebben het met uitzondering van de SP nog niet door hoe het moet, i.t.t. CDA en VVD.
Is Nederland zo erg verpaupert dat zo'n idioot dit kan maken ?
Nederland is er de laatste decennia niet echt op vooruit gegaan, maar het PVV electoraat komt voort uit de ontzuiling, dus van de andere partyen, die niet by machte waren om de autochtone bevolking uit te leggen dat met immigratie ook enorme problemen gepaard gaan, die niet 123 op te lossen zyn. Dat electoraat schynt te bestaan uit gedupeerden van die immigratie, maar gek genoeg vooral ook mensen die alleen maar bang zyn voor die (en andere toekomstige) problemen. Het pauperdeel is er altyd geweest; alleen door met name de ontwikkeling van internet kryg je het idee dat die groep enorm is toegenomen, wat feitelyk niet zo is.
Laat die moslims eerst maar eens liberaler worden en zelf die draad oppakken, hiermee forceer je alleen maar het omgekeerde.
Helemaal mee eens
CDA-statenlid:stem op oppositie
Het Zuid-Hollandse CDA-statenlid Yasar Vural roept kiezers op om bij de komende verkiezingen niet op het CDA, de VVD of de PVV te stemmen. Volgens Vural wordt het kabinet van premier Rutte gegijzeld door de PVV.
Vural wil met zijn actie het kabinet verlossen van wat hij noemt een ondemocratische en haatzaaiende PVV. Op zijn website noemt hij Geert Wilders een " zieke geest, die kwade doelen nastreeft". Hij wil dat 2 maart een tweede bevrijdingsdag wordt.
Het is niet de eerste keer tijdens deze campagne dat een partijlid openlijk oproept een andere partij te kiezen.

Het Zuid-Hollandse CDA-statenlid Yasar Vural roept kiezers op om bij de komende verkiezingen niet op het CDA, de VVD of de PVV te stemmen. Volgens Vural wordt het kabinet van premier Rutte gegijzeld door de PVV.
Vural wil met zijn actie het kabinet verlossen van wat hij noemt een ondemocratische en haatzaaiende PVV. Op zijn website noemt hij Geert Wilders een " zieke geest, die kwade doelen nastreeft". Hij wil dat 2 maart een tweede bevrijdingsdag wordt.
Het is niet de eerste keer tijdens deze campagne dat een partijlid openlijk oproept een andere partij te kiezen.
laatste aanpassing
Black & White. Ik ben gewoon van mening dat de tekenaar van die cartoons dom en naïef is, omdat hij had kunnen weten dat het mis zou gaan en dat bewust opzocht. Er zit namelijk een enorm verschil tussen je eigen goden belachelijk maken, of die van een ander. Laat die moslims eerst maar eens liberaler worden en zelf die draad oppakken, hiermee forceer je alleen maar het omgekeerde.
(N)
Wiens schuld is het dat je jezelf beledigt voelt door een cartoon? Dat ligt toch altijd bij de ontvanger? Ik vond de Mohammed-cartoons nog mild, dat had harder gekund en gemogen.
Ik denk dat met de jaren het zichzelf oplost.
Je bedoelt net als vele ziektes, die zonder medisch ingrypen weer overgaan ?! Ik denk toch dat hier van de overheid én vanuit de gemeenschap een echte bydrage wordt verlangd, willen we nu en straks niet als blanke Nederlanders met plaatsvervangende schaamte langs getinte medelanders blyven lopen in stad en land.
Het Zuid-Hollandse CDA-statenlid Yasar Vural
Wat een onnozel figuur toch ook
Op 2 maart gaan de billen weer bloot en dan zal blijken of het demoniseren van de Linkse kerk geholpen heeft.
Voorspel eens iets tastbaars i.p.v. het intrappen van een open raam.