Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 199229x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 oktober 2010 om 23:35:
Denk je nu echt dat die mensen het gevoel krijgen van, laat ik me a
anpassen en laat ik me integreren? Het wordt ons namelijk zo aardig gevraagd

Moet dat aan ze gevraagd worden :rot: Die mensen die beledigt zijn hebben totaal geen respect voor de vrijheid van meningsuiting wat in dit land wordt gehanteerd. Als ze geen kritiek willen kunnen ze beter terug gaan naar hun eigen land, maar dat doen ze niet want democratie is daar helemaal ver te zoeken. Wat een lef heb je om hier dan te gaan klagen (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 12:39:
wat mijn inziens al aangeeft dat een godsdienst niet een statisch gegeven is, maar een complex fenomeen wat onderhevig is aan een veranderende context en tijdsgeest....

Niet zozeer, de religie heeft na de jaren 70 meer grip gekregen op die landen, op hun heersers en overheden. De religie is niet veranderd, heeft alleen ongelooflijk aan invloed gewonnen.

Jansen staat binnen zijn tak wel behoorlijk alleen in Nederland wat zijn visie betreft, Ellian is geen arabist, maar jurist en filosoof en een ernstig verbitterde islam-hater die in elke (en trouwens behoorlijk slecht geschreven) bijna dagelijkse column van elsevier zn gal spuwt op alles wat neigt naar links of wat een andere mening heeft over de islam dan hij...

die man zit vol haat en probeert niet eens te streven naar een objectieve benadering... (n)

Hmmm, beetje kort door de bocht vind je niet? Jansen staat wellicht in Nederland op een dunbevolkt eiland, maar dat maakt niet uit. Internationaal heeft hij veel gelijkgestemden, veel meer zelfs. Internationaal gezien kun je eigenlijk zeggen dat een Peters of Leemhuis meer alleen staan in hun visie.

Ellian een man met 'haat' noemen terwijl hij met gevaar voor eigen leven gevlucht is uit een extremistische dictatuur, is een beetje het verhaal omdraaien niet?

Hij weet als geen ander wat de Islam kan veroorzaken, daar mag je iets meer respect voor hebben, dan heb simpelweg als 'islam-hater' weg te zetten.

Waarschuw beheerder
Die vrouw die ook wegloopt omdat ze Fitna niet wil zien... :rot:

Alsof je naar een live-vergassing van Joodse kinderen gaat kijken. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 12:55:
Niet zozeer, de religie heeft na de jaren 70 meer grip gekregen op die landen, op hun heersers en overheden. De religie is niet veranderd, heeft alleen ongelooflijk aan invloed gewonnen.

religie is wat anders dan radicalisme voor je informatie...

Jansen staat wellicht in Nederland op een dunbevolkt eiland, maar dat maakt niet uit. Internationaal heeft hij veel gelijkgestemden, veel meer zelfs. Internationaal gezien kun je eigenlijk zeggen dat een Peters of Leemhuis meer alleen staan in hun visie.

zeker niet waar, gelijkgestemden buiten de specifieke wetenschap misschien ja, binnen de specifieke midden-oosten/islam wetenschap krijgt het lewis kamp juist (die overigens niet hetzelfde zegt als wat jansen zegt) steeds minder wetenschappelijke navolging, zo is Lewis allang niet meer de autoriteit die hij 20 jaar geleden nog was.....

Ellian een man met 'haat' noemen terwijl hij met gevaar voor eigen leven gevlucht is uit een extremistische dictatuur, is een beetje het verhaal omdraaien niet?

dat hij gevlucht is voor een verwerpelijk regime vol haat, wil nog niet zeggen dat hij zelf niet vol zit met haat he..
dan heb simpelweg als 'islam-hater' weg te zetten.

hij voert een kruistocht tegen alles en iedereen die wat een wat meer genuanceerde mening heeft dan hij, pechtold en halsema zijn dhimmies etc.... dat niveau hanteert ellian, behoorlijk treurig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 13:06:
religie is wat anders dan radicalisme voor je informatie...

Wij vinden het radicalisme Sjaakie, dat vinden ze van hunzelf niet. SA, Iran, Pakistan etc. vinden zichzelf gewoon 'goede moslims.'

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 13:06:
zeker niet waar, gelijkgestemden buiten de specifieke wetenschap misschien ja, binnen de specifieke midden-oosten/islam wetenschap krijgt het lewis kamp juist (die overigens niet hetzelfde zegt als wat jansen zegt) steeds minder wetenschappelijke navolging, zo is Lewis allang niet meer de autoriteit die hij 20 jaar geleden nog was.....

Dus islamcritici houden zich niet bezig met wetenschap, maar islam-vrinden en verdedigers vallen wel binnen het wetenschappelijke circuit, want inherent hun mening zwaarder laat wegen? 8)

Dat doet volgens mij niet helemaal recht aan de waarheid hè Sjakie? Lewis wordt nog steeds gezien als de meest invloedrijke arabist ooit, tegenwoordig is de man bijna 100. Vind je het gek dat zijn invloed terugloopt? 8)

Wat mij altijd opvalt aan het islamcritici kamp, is hoeveel belezen moslims of ex-moslims er zich onder scharen. Dat zegt veel voor mij.

Waarschuw beheerder
Proces blijft mooi... :)

De islam wordt flink aangepakt. Dit proces wordt een klap terug in het gezicht van de aanklagers. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 13:24:
Wij vinden het radicalisme Sjaakie, dat vinden ze van hunzelf niet. SA, Iran, Pakistan etc. vinden zichzelf gewoon 'goede moslims.'

en een heleboel andere moslims vinden dat weer niet... zucht... komen we weer op de constatering dat er heel veel stromingen/interpretaties zijn wat t voor ons nogal moeilijk maakt een proto-type goede moslim te onderscheiden,

al heb ik de indruk dat sommige het liefst een orthodoxe wahabist als the one and only representant van de islam zien, wel zo makkelijk natuurlijk...

Dus islamcritici houden zich niet bezig met wetenschap, maar islam-vrinden en verdedigers vallen wel binnen het wetenschappelijke circuit, want inherent hun mening zwaarder laat wegen?

Dat doet volgens mij niet helemaal recht aan de waarheid hè Sjakie?

volgens mij zeg ik dat helemaal niet beste reckoner.... ik zeg alleen dat internationaal gezien binnen de islam/midden oosten studies het werk van Lewis niet meer de autoriteit heeft als voorheen....

het werk van anderen zoals Malise Ruthven, Esposito, etc ik heb het rijtje al eerder genoemd,(Armstrong hoort daar niet bij wat mij betreft trouwens) wint daarintegen aan invloed...

daarnaast zitten er duidelijke verschillen tussen Lewis en Jansen.....

Wat mij altijd opvalt aan het islamcritici kamp, is hoeveel belezen moslims of ex-moslims er zich onder scharen. Dat zegt veel voor mij.

jij hebt je keus gemaakt, prima, ik (nog) niet, ik vind t te lastig, het is ook maar net wie je WILT geloven zo lijkt t, en zoals zo vaak met wetenschappelijke kampen die tegenover elkaar staan: de waarheid ligt vaker in het midden....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 13:37:
en een heleboel andere moslims vinden dat weer niet... zucht... komen we weer op de constatering dat er heel veel stromingen/interpretaties zijn wat t voor ons nogal moeilijk maakt een proto-type goede moslim te onderscheiden,

al heb ik de indruk dat sommige het liefst een orthodoxe wahabist als the one and only representant van de islam zien, wel zo makkelijk natuurlijk...

Waar ik op doelde, is dat in de jaren 60/70 de Arabische wereld flink aan het verwesteren was, er was zelfs in Iran een hippie-beweging, in Afghanistan bestonden motor-clubjes. De religie was daar nog meer dan in het Westen naar de achtergrond aan het verdwijnen, zeker in de grote stad.

Iran, Afghanistan en andere landen, zijn niet geradicaliseerd, ze zijn opnieuw onder de invloed van hun oude religie gevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 13:37:
jij hebt je keus gemaakt, prima, ik (nog) niet, ik vind t te lastig, het is ook maar net wie je WILT geloven zo lijkt t, en zoals zo vaak met wetenschappelijke kampen die tegenover elkaar staan: de waarheid ligt vaker in het midden....

Laat ik het zo zeggen, ik weet wat de Islam is. Daar ben ik duidelijk over. Ik weet alleen niet wat elke moslim is, omdat elke moslim anders is, en zelf kan kiezen wat hij tot zich neemt en wat niet.

Waarschuw beheerder
Hans Jansen, Simon Admiraal en Waffa Sultan zeggen van alle 100 uitspraken van Wilders, dat ze allemaal waar zijn. :)

Mooie televisie.
Waarschuw beheerder

Is dat niet universeel? Ten tijde van de Verlichting en erna zetten de grote Westerse denkers zich ook af tegen het Christendom. Godsdienst en Wetenschap stroken vaak niet met elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 13:45:
Iran, Afghanistan en andere landen, zijn niet geradicaliseerd, ze zijn opnieuw onder de invloed van hun oude religie gevallen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 12:07:
Het radicalisme heeft overal sinds de 60/70 de overhand gekregen.

contradictie...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 13:45:
Waar ik op doelde, is dat in de jaren 60/70 de Arabische wereld flink aan het verwesteren was, er was zelfs in Iran een hippie-beweging,

je doet het een stuk rooskleuriger voor dan de werkelijkheid was, zo leuk was het allemaal niet onder Sjah... een bepaald deel van de elite in de stad genoot van een vorm van vrijheid ja, het gros van de Iraanse burgers had te maken met een decadent, onderdrukkend en corrupt regime die geen genade toonde voor de oppositie....

Mossadeq,zijn voorganger, dat was een liberaal,democratisch aan de macht gekomen en iemand die echt verdere democratiseringen en liberaliseringen wou doorvoeren, hij genoot ook steun onder alle lagen van de bevolking, helaas, hij bedreigde de oliebelangen van GB en de VS en werd daarom via een coup vervangen door de autocratie van de Sjah........

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 13:50:
alle 100 uitspraken van Wilders,

op welke uitspraken doel je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 14:01:
.

contradictie...

Daarmee doelde ik op onze visie van ..., ten opzichte van hun eigen visie op ....

je doet het een stuk rooskleuriger voor dan de werkelijkheid was, zo leuk was het allemaal niet onder Sjah... een bepaald deel van de elite in de stad genoot van een vorm van vrijheid ja, het gros van de Iraanse burgers had te maken met een decadent, onderdrukkend en corrupt regime die geen genade toonde voor de oppositie....

Mossadeq,zijn voorganger, dat was een liberaal,democratisch aan de macht gekomen en iemand die echt verdere democratiseringen en liberaliseringen wou doorvoeren, hij genoot ook steun onder alle lagen van de bevolking, helaas, hij bedreigde de oliebelangen van GB en de VS en werd daarom via een coup vervangen door de autocratie van de Sjah.......

Klopt, het is ook maar net hoe je het wil bekijken. Wat je erger acht. Wat dat betreft is Ahmedinejad een gevolg van Amerikaanse inmenging geweest. Wat verder natuurlijk helemaal niks nuanceert.

op welke uitspraken doel je?

Dé uitspraken waar hij voor wordt aangeklaagd. Niet de 100 die hier ergens in het topic stonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 14:27:
Wat dat betreft is Ahmedinejad een gevolg van Amerikaanse inmenging geweest. Wat verder natuurlijk helemaal niks nuanceert.

nee, dat klopt amhedjinedad blijft een onfrisse haatbaard....

iets meer OT, de vvd zet wat liberale principes opzij om het minderheidskabinet maar doorgang te laten krijgen, leuk stukje op geenstijl daarover:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/oude_doosch_ton_elias_over_koo.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 14:36:
iets meer OT, de vvd zet wat liberale principes opzij om het minderheidskabinet maar doorgang te laten krijgen, leuk stukje op geenstijl daarover:

:)

Zover zal het niet lopen... De SGP is toch niet noodzakelijk voor het minderheidskabinet?

Waarschuw beheerder
Wilders wordt zo te horen door het OM op alle punten vrijgesproken. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 14:36:
de vvd zet wat liberale principes opzij om het minderheidskabinet maar doorgang te laten krijgen

Ze hebben er al een heleboel opzij gezet :) Er bestaat ook nauwelijks een liberale kant van de VVD meer. Vonhoff en Dijkstal zijn overleden, de Vries en Voorhoeve zijn naar D66. Rest nog Winsemius.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op woensdag 6 oktober 2010 om 15:00:
Er bestaat ook nauwelijks een liberale kant van de VVD meer.

Dat is afhankelijk van jouw definitie van liberaal.

Wat is er niet meer liberaal aan de standpunten van de VVD, wat ooit wel zo was?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 12:56:
Die vrouw die ook wegloopt omdat ze Fitna niet wil zien...

Alsof je naar een live-vergassing van Joodse kinderen gaat kijken.

dan wordt je met de neus op de feiten gedrukt en dan ga je maar gauw weg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 14:56:
Wilders wordt zo te horen door het OM op alle punten vrijgesproken.

prima, poppenkast heeft lang genoeg geduurd....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 14:51:
De SGP is toch niet noodzakelijk voor het minderheidskabinet?

76 is wankel, denk dat t voor Rutte en verhagen wel fijn als ze weten dat ze in geval van nood op steun van de poldertaliban kunnen rekenen...

Waarschuw beheerder
Alle uitspraken worden door het OM als 'NIET BELEDIGEND' bestempeld. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 15:04:
Dat is afhankelijk van jouw definitie van liberaal.

In ieder geval is die gebaseerd op individuele vrijheden, zowel ''vrijheid van'' als ''vrijheid tot'', gelijkheid, tolerantie, gematigd kapitalisme en een zekere beperkte welvaartsverdeling.

Daarvan zijn individuele vrijheden, vrijheid tot, tolerantie, gematigd kapitalisme en welvaartsverdeling in ieder geval (deels) overboord gegooid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op woensdag 6 oktober 2010 om 15:26:
Daarvan zijn individuele vrijheden, vrijheid tot, tolerantie, gematigd kapitalisme en welvaartsverdeling in ieder geval (deels) overboord gegooid.

En dat baseer jij op?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 15:38:
jammer alleen dat er niet zoveel feiten voorbijkomen in Fitna.....

Maar ook geen leugens... ;)

Ook alle passages en aantijgingen in Fitna werden door het setje deskundigen van de verdediging als correct beschouwd, en door het OM als niet beledigend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 15:44:
Ook alle passages en aantijgingen in Fitna werden door het setje deskundigen van de verdediging als correct beschouwd,

verrassend he?

en door het OM als niet beledigend.

vind ik niet meer dan normaal, je laat je toch niet beledigen door een filmpje.. komop zeg...

Maar ook geen leugens.

zijn overdrijvingen ook geen leugens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 15:49:
verrassend he?

Tja... Dat een Wafan Sultan, in interview door het OM alles uitlegt of zelfs aanvult. Is best verrassend.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op woensdag 6 oktober 2010 om 15:49:
zijn overdrijvingen ook geen leugens?

Nee, niet bepaald.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 15:32:
En dat baseer jij op?

Individuele vrijheden: Preventieve Fouillering, Cameratoezicht.
Vrijheid tot: De vrijheid tot het maken van je leven wat je daar als individu van wil.
Tolerantie: Het niet verdedigen van liberale waarden. Zelfs omarmen conservatieve idealen.
Gematigd kapitalisme: Crisis lijkt me duidelijk. Nog geen verandering in houding VVD.
Welvaartsverdeling: Iedereen de vrijheid geven individueel de kans te hebben op het maken van hun leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 15:17:
Alle uitspraken worden door het OM als 'NIET BELEDIGEND' bestempeld.

OM wilde zowiezo niet vervolgen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 12:56:
Die vrouw die ook wegloopt omdat ze Fitna niet wil zien... :rot:

Erger is hoe de rechter daar op reageert (N) Maar hij is niet partijdig hoor :lol:

Waarschuw beheerder
Ik ga anders ook niet meer naar de kerk nu blijkt dat ze kindjes misbruiken. Het geloof is voor mij van de stoel gevallen:')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 18:36:
Ik ga anders ook niet meer naar de kerk nu blijkt dat ze kindjes misbruiken.

Ach daar kraait geen haan naar .... onder het mom van geloof moet alles toch kunnen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 6 oktober 2010 om 18:26:
Erger is hoe de rechter daar op reageert Maar hij is niet partijdig hoor

Weet je hoe storend het wel kan zijn dat elke keer mensen uit de zaal willen vertrekken, dus beter eventueel allen tegelijkertijd.
Door telkens weer een onderbreking kan men niet alles "goed" volgen.
Dus niks slechts aan die reactie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 01:14:
Weet je hoe storend het wel kan zijn dat elke keer mensen uit de zaal willen vertrekken, dus beter eventueel allen tegelijkertijd.

Nou, vond het wel weer een ongelukkige reactie van, dat kan ik me voorstellen... Een rechter had dit niet zo moeten zeggen. Zijn geloofwaardigheid als zijnde "onpartijdig" ga ook ik aan twijfelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 7 oktober 2010 om 02:00:
"onpartijdig"

Dan zal men de wrakingskamer die ondersteund wordt door een griffier dan ook gelijk onpartijdig moeten noemen.
Moeten ze dan de wrakingskamer gaan wraken ?! ;p

Dan kunnen ze net zogoed alle Nldse moslims die een openbare functie hebben of beter alle moslims wraken; zoals GW wilt dat ze allemaal op sodemieteren.
Behalve de moslims die de Islam niet aanhangen ! :FRUSTY:

Waarschuw beheerder

Het ging om de 'dat kan ik HEEEEEEL goed begrijpen'

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 02:59:
Dan kunnen ze net zogoed alle Nldse moslims die een openbare functie hebben of beter alle moslims wraken; zoals GW wilt dat ze allemaal op sodemieteren.
Behalve de moslims die de Islam niet aanhangen ! :FRUSTY:

Ehhh... :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op donderdag 7 oktober 2010 om 02:00:
Nou, vond het wel weer een ongelukkige reactie van, dat kan ik me voorstellen... Een rechter had dit niet zo moeten zeggen. Zijn geloofwaardigheid als zijnde "onpartijdig" ga ook ik aan twijfelen.

ik denk niet dat de rechter op GW gestemd heeft nee:lol:
Waarschuw beheerder
alles mag natuurlijk, maar het is imo iig behoorlijk problematisch om te bepalen wie een echte moslim is en wie niet... en ja dat heeft te maken met de talloze manieren waarop je het geloof kan uitleggen en wordt uitgelegd, wie ben ik dan om te bepalen wat de juiste manier is, als ze er zelf (+ de wetenschap) niet eens uitkomen??

Kortom; Wilders wordt beschuldigd van het beledigen van WELKE GROEP MENSEN ?!
Waarschuw beheerder

Ik vind dat eigenlijk best wel een belediging jegens het filmpje, dat verlaten van die zaal. Wanneer gaan we diegene eens voor het gerecht slepen ? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 oktober 2010 om 16:41:
Tja... Dat een Wafan Sultan, in interview door het OM alles uitlegt of zelfs aanvult. Is best verrassend.

gezien haar achtergrond en opinie kennende totaal niet verrassend..................

Uitspraak van Menoeceus op donderdag 7 oktober 2010 om 12:05:
Kortom; Wilders wordt beschuldigd van het beledigen van WELKE GROEP MENSEN ?!

die hele rechtszaak is mede om die reden al bullshit eigenlijk.... daarnaast vind ik dat hij moet kunnen zeggen wat ie wil, ook al ben ik t totaal niet met zn visie eens, die mensen die m aanklagen moet niet zo bitchen en gewoon schijt hebben aan wat ie zegt....

een hele hoop moslims voelen zich volgens mij ook niet aangesproken en veel halen hun schouders op over zn gebral...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 7 oktober 2010 om 12:35:
... daarnaast vind ik dat hij moet kunnen zeggen wat ie wil

..tot het aanzetten tot geweld is. Men zou moeten pleiten voor de amerikaanse wetgeving betreft de vrijheid van mening en gedachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 7 oktober 2010 om 12:35:
die hele rechtszaak is mede om die reden al bullshit eigenlijk.... daarnaast vind ik dat hij moet kunnen zeggen wat ie wil, ook al ben ik t totaal niet met zn visie eens, die mensen die m aanklagen moet niet zo bitchen en gewoon schijt hebben aan wat ie zegt....

al dit soort aandacht is toch ook perfect voor Wilders, beter gewoon negeren die knakker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Menoeceus op donderdag 7 oktober 2010 om 12:43:
.tot het aanzetten tot geweld is. Men zou moeten pleiten voor de amerikaanse wetgeving betreft de vrijheid van mening en gedachten.

idd, absolute vrijheid van meningsuiting, grens ligt bij aanzetten tot geweld, Rutte heeft daarvoor gepleit tijdje geleden, helaas niks van terug te vinden in het regeerakkoord.....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 12:46:
al dit soort aandacht is toch ook perfect voor Wilders, beter gewoon negeren die knakker.

die zaak is voor Wilders hoe dan ook winst, als hij wordt vrijgesproken is t relaxed voor m, en als hij zou worden veroordeeld, had hij de martelaar van het vrije woord kunnen uithangen, win-win situatie....... en de aandacht is sws goed voor m idd.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 18:43:
Waarom de onderbuik het wint van de rationaliteit in het stemhokje

speak for yourself... ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 02:59:
Dan zal men de wrakingskamer die ondersteund wordt door een griffier dan ook gelijk onpartijdig moeten noemen.
Moeten ze dan de wrakingskamer gaan wraken ?!

[img width=100 height=100 cacheid=001171ff002ee860249f78d91a02b4fb44]http://www.geenstijl.nl/archives/images/fransbauduin.jpg[/img]

Rechter wrakingscommissie in bestuur Marokko Fonds
Allemaal weer zin in het vervolg van het showproces Wilders? Vandaag gaat rechter snorremans besluiten of de wraking van Geert en Mosko gegrond is. Frans Bauduin is de naam. Je kent hem wellicht van zijn rol als rechter van Volkert van der Graaf. Door de wol geverfd dus. Lacht om zaken als een kogelbrief. Been there done that. Ontplooit ook nog wat activiteiten buiten zijn dagelijks werk om, stukje teruggeven aan de maatschappij. Bijvoorbeeld als algemeen bestuurslid van het Marokko Fonds. Wat een filantroop! Zet zich gewoon in voor Marokko en voor ontwikkelingswerk op Afrikaanse continent. Tof! De mocrofactor is groot in deze, je weet. Maar niet iemand die in de stembus het rondje voor Wilders rood krast, natuurlijk. Als Wilders ergens tegen ageert, is het wel de Marokkaan en het ontwikkelingswerk. Afijn, dat zal vast geen invloed hebben op de uitspraak van Fransje. Die kan prima vaststellen of zijn kranten en media volgende collega onpartijdig is of niet. Het is niet dat de nevenactiviteiten zijn eigen neutraliteit in een ander daglicht plaatsen, of zo. bron : geenstijl

http://www.marokkofonds.nl/index.php?nav=static&pagina=algemeen_bestuur

Tsja.....

zeg het maar..... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 19:43:
zeg het maar..... O:)

Ik heb eens zitten graven en het gaat nog veel verder!

Het Marokko Fonds is mede mogelijk gemaakt door het NCDO.
Zie bewijs hier: http://fp.dagelijksestandaard.nl/2010/10/blunder-nummer-3-in-zaak-wilders-bauduin-voorzitter-marokko-fonds/

Raad eens wie binnen het NCDO als vice-voorzitter werkt? Juist! Joan Ferrier.
Zie bewijs hier: http://www.ncdo.nl/Onze_organisatie/Bestuur

Joan Ferrier is de zus van.. je raad het al: Kathleen Ferrier (één van de CDA dissidenten)
Zie bewijs hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kathleen_Ferrier_%28politica%29

Dit zaakje stinkt aan alle kanten. Bram Moszkowicz had de voorzitter van de wrakingskamer, Frans Bauduin, ook moeten wraken wegens belangenverstrengeling.
(En ja.. het wraken van een wrakingskamer is mogelijk en in het verleden is dat al eens voorgekomen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wilders achter 'kopstoot-Kamerlid'

Wilders blijft achter zijn collega Hernandez staan.

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders staat vooralsnog achter zijn Kamerlid Marcial Hernandez, die vorige week een nacht in de cel doorbracht omdat hij iemand een kopstoot zou hebben gegeven.

Marcial Hernandez. FOTO ANP"Hij heeft tegen mij gezegd dat hij het niet heeft gedaan", zei Wilders vanochtend in de wandelgangen van de Tweede Kamer. "Ik moet een collega op zijn woord geloven, in elk geval tot het tegendeel is bewezen."

Hernandez zou vorige week bij een ruzie in een café op het Haagse Plein een kopstoot hebben uitgedeeld aan een 30-jarige Hagenaar. Het zou gaan om een ambtenaar. De PVV had zich tot nu toe niet over de zaak uitgelaten.

De politie Haaglanden heeft het onderzoek naar het incident afgerond. Het is nu aan het Openbaar Ministerie om te besluiten of Hernandez wordt vervolgd. (Novum)
07/10/10 12u52

Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 19:43:
Tsja.....

zeg het maar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 20:59:
"Hij heeft tegen mij gezegd dat hij het niet heeft gedaan", zei Wilders vanochtend in de wandelgangen van de Tweede Kamer. "Ik moet een collega op zijn woord geloven, in elk geval tot het tegendeel is bewezen."

Daar is niets vreemds aan. Iemand is pas schuldig tot het tegendeel door een rechter bewezen is. Dus niet echt een boeiend artikel ofzo :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 oktober 2010 om 21:17:
Iemand is pas schuldig tot het tegendeel door een rechter bewezen is.

Grappig dat bij akkefietjes met Marokkanen die redenatie niet helemaal opgaat voor de PVV stemmerts 8)