Zwaar triest dat je mijn zin ontleed, een zinsdeel tot zin maakt en daar dan op gaat beargumenteren.
Dit doet me echt denken aan Wouter Bos.
Naf, je hebt alweer geen antwoord gegven op mijn vraag. Lekker makkelijk he, je zo van de discussie afmaken?
Onlangs heeft de PvdA nog een anti-Wilders campagne gehouden, compleet met georganiseerd debat en officiele website.
Hierop hamerden ze flink op zijn vermeende "discriminatie".
En in die column haalt ie de rechts-extremistische jongeren en jongeren met een vlaggetje op hun kleding (zie er overigens ook veel allochtonen mee lopen) aan om zijn pleidooi kracht bij te zetten, niet om rechts-extremisme of de jongeren die deze stroming volgen te verheerlijken.
Nadat de Marrokaanse "supporters" de wedstrijd jong Nederland - jong Marroko hadden verziekt, zij bondscoach Foppe de Haan van Nederland:
Zeg alsjeblieft niet dat ik lieg of alles uit mijn duim zuig, ik heb namelijk genoeg gezien en gehoord van wat deze mensen doen en dat is niet fris.
Ik zei dus dat Wilders NOOIT vrijwillig afstand heeft gedaan van Extreem rechts, ook niet van bij voorbeeld de wapen vonds bij rechts extremisten in spijkenisse, daar heeft hij nooit schande van ge sproken.
Ik snap niet precies je antwoord trouwens, want het een heeft niets met het ander te maken.
Overigens kan ik onderhand wel bevestigen dat er nooit een anti-wilders campagne is geweest
Mede de PvdA heeft ons in het zieke systeem waarin wij nu leven geholpen, en we kunnen er nauwelijks nog uitkomen.
Het hele verhaal wat je daar citeerd hangt samen met elkaar!
Lastig he..de realiteit!
Je bedoelt toen het hoofdgebouw ondergeplakt werd door vandalen?
Ownee, dat was de anti-PvdA campagne van Wilders...
Focus, heb eerder een stuk gequote van de site waar hij dat duidelijk wel doet, en dat hier geplaatst.
Mede de PvdA heeft ons in het zieke systeem waarin wij nu leven geholpen, en we kunnen er nauwelijks nog uitkomen.
Hier zit wel degelijk een groot verschil in. Voor het Nederlandse tuig, is de Nederlandse volksgemeenschap verantwoordelijk. Het Nederlandse volk moet volksgenoten die zich niet kunnen gedragen bestraffen. Anders is het dat als er buitenlands tuig hie rin Nederland vervelend gaat doen, daar is de Nederlandse volksgemeenschap namelijk niet verantwoordelijk voor. Maar de Marokkaanse, Turkse, Indonesie enz. volksgemeenschap. Door buitenlands tuig hier te veroordelen tot een celstraf is geheel onrechtvaardig omdat het Nederlandse volk dan dubbel bestraft wordt. Namelijk eerst hebben ze overlast van ze, en daarna kunnen ze hun gevangenschap betalen. De enige oplossing om buitenlandse jongeren te bestraffen is ze terug sturen naar het land van herkomst, waar hun eigen volksgemeenschap over ze kan oordelen, en zo nodig bestraffen.
op jou vraag? was geen vraag, , jou antwoord begon met volgens naf...
en dat is geen vraag.
trouwens op zo'n stelling die jij gaf, die niet juist is, wat ik nooit gezegd heb geef ik geen antwoord.
Wat een onzin verhaal, dus met andere woorden zeg je, er moet een soort politie komen door een voor marokkanen, en ook nog duur hun betaald, zoiets als de Marechaussee is voor het leger?
Ik weet niet, maar ik als gematigd persoon, sta er niet op te wachten. En ik kan me niet voor stellen dat jij als rechts persoon daar op staat te wachten.
Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. De Nederlandse politie heeft de bevoegdheid niet om buitenlanders te straffen voor hun daden. Om het feit dat Nederlandse agenten straffen naar de hier geldende normen en waarden, buitenlanders die veelal die normen en waarden inet omarmen(iig dat zouden ze niet moeten doen) kunnen niet via onze normen en waarden bestraft worden. Daarom zeg ik buitenlanders die hier in de fout gaan stuur je terug naar hun eigen land waar ze dan daar voor de rechter komen en worden dan daar indien nodig gestraft.
Wow.. even een NSB jaren 40 flashback..
Volks dit, Volks dat.. Die rel marrokaantjes. Zijn ook jouw volk vriend..
zo`n ding kun je bij wijze van spreke op de kermis winnen.
Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. De Nederlandse politie heeft de bevoegdheid niet om buitenlanders te straffen voor hun daden. Om het feit dat Nederlandse agenten straffen naar de hier geldende normen en waarden, buitenlanders die veelal die normen en waarden inet omarmen(iig dat zouden ze niet moeten doen) kunnen niet via onze normen en waarden bestraft worden. Daarom zeg ik buitenlanders die hier in de fout gaan stuur je terug naar hun eigen land waar ze dan daar voor de rechter komen en worden dan daar indien nodig gestraft.
Zozo, jij hebt weinig respect voor Nederland, de Nederlandse regering en de Nederlanders.
tot nauwelijks marrokanen in Nederland wonen.
je hebt een stukje ge plaatst, waar in die wel moest reageren, want er was een oproep gedaan door iemand van de Partij Wilders op een extreem rechts forum.
Hahaha, je maakt je er lekker makkelijk van af. Jammer joh.
als je het stuk goed leest, moet dat bevredigend zijn op jou vraag.
Dat doe ik helemaal niet
Ik pak alleen de kern van jouw argumentatie, daar gaat het immers om.
Nooit begrijpend lezen gehad op school?
De EU ja.
Daar heb ik niks te maken, ik had het over Europa, de EU vind ik momenteel redelijk verkwanseld.
Ik ben voor Europa, maar niet als het zo gaat.
Niet echt, want de kern blijft dat je de argumenten wegwuift omdat je er niets mee te maken wil hebben
Zie je zelf dan niet in dat je 2 tegenovergestelde argumenten in 1 zin hebt staan?
Wederom probeer je van een volkomen begrijpelijke zin een volkomen onbegrijpelijke zin te maken.
Elk weldenkend persoon kan wel bedenken dat ik bedoel dat ik geen landen buiten Europa erbij wil.
Een zin bestaande uit 2 zinsdelen en 15 woorden vind jij onbegrijpelijk?
Alweer de zwakte van jouw kant om het vooral niet te willen begrijpen dat Europa verder gaat dan wat jij in gedachte hebt.
Dat jij de realiteit en ons bestaansrecht verwerpelijk vind, moet je helemaal zelf weten, dat zijn niet mijn woorden
Beter lezen
De gehele discussie BEGON juist over de EBU.
Je bedoelt toen het hoofdgebouw ondergeplakt werd door vandalen?
Ownee, dat was de anti-PvdA campagne van Wilders...
Overigens kan ik onderhand wel bevestigen dat er nooit een anti-wilders campagne is geweest, de campagne was gericht op het CDA en de SP in een latere fase.
De rechtse partijen zijn expres buiten schot gebleven omdat daar toch geen PvdA-kiezers zitten.laatste aanpassing 23 mei 2007 08:41
Ik zei dus dat Wilders NOOIT vrijwillig afstand heeft gedaan van Extreem rechts, ook niet van bij voorbeeld de wapen vonds bij rechts extremisten in spijkenisse, daar heeft hij nooit schande van ge sproken.
Ik snap niet precies je antwoord trouwens, want het een heeft niets met het ander te maken.
dit is nu het toppunt van integratie, voetbal rellen.
Nee dat is niet de PvdA geweest, hoogstends de mening van de PvdA, waarop schijnbaar een groot gedeelte van Nederland gestemt heeft.
Wij hebben toen als land besloten dat dat nodig was, om mensen hier heen te halen. En schijnbaar was het nodig ze te verspreken dat ze mochten blijven.
In jullie ogen dus een stomme fout, maar wij als NATIE hebben dat besloten. En zoals je dat zelf zou doen, eerlijk je fouten goed maken. Moet Nederland dat ook doen.
Argumenten waar je niets aan hebt in jouw visie reageer je schijnbaar niet eens op.
Zozo, jij hebt weinig respect voor Nederland, de Nederlandse regering en de Nederlanders.
Maar hoe weet jij dan dat hij dit niet vrijwillig deed?
Zelfs de Nederlanders relden niet, bovendien was dit een JEUGDwedstrrijd en misdragen betaald voetbal-hooligans niet zo ernstig in de meeste gevallen.
Bovendien ging het me meer om de reactie van de coach.
Wij als NATIE hebben overigens ook besloten dat deze gastarbeiders na gedane arbeid huiswaarts zouden keren, vandaar de term "gastarbeider".
Ik heb het ook over het hier en nu, Aboutaleb (PvdA) heeft bijvoorbeeld zoals gezegd met het UMHCR van de VN een afspraak dat er jaarlijks 2500 asielzoekers uit Irak binnen mogen komen
Nee, ik begon over Europa en dan kom jij met je EBU aanzetten
Kunt u er zorg voor dragen dat de 26 aangehouden Marokkanen vóór het uitzitten van hun hopelijk langdurige straf eerst een aantal Nederlandse voetbalstadions opruimen en schoonmaken en daartoe hun tandenborstel meenemen? Zo nee waarom niet?
EBU-landen hebben ook handelsovereenkomsten met de EU en zijn ook gehouden aan diverse regelingen.
Het is opgericht voor de publieke omroep, maar dat is inmiddels allang uitgebouwd.
Het zijn zeg maar de coalitie-partners van de Unie.
Fijn voor je, ga die domme praat ergens anders uitkramen, met je linkse gedachtens.
Nouw omdat ik buiten dat betreffende artikel niets kan vinden, een politicus gooit al zijn islam woede op veiligheid, hij heeft er zelfs zijn partij naar vernoemd. En dan duiken in Nederland Wapens, bommen en kogelvrije vesten op bij een persoon die dan eens niet islamitisch is, en dan is het in eens rustig.
Ja, ze snappen het nog niet helemaal, maar als ze even door oefenen hebben ze het net zo goed in de knien als de harde kern van Ajax.
Pff en de voorstellen van de PVV om marokkanen uit stadion te weren vind ik al helemaal belachelijk
Google het nu effe, dan weet je het zeker, dat het echt de afspraak was dat ze mogen blijven, of koop een scrolmuis, ik heb pas twee keer de link gepost.
nouw hey een land als Irak is het toch wel waard om daar uit mensen op te nemen ?
Fijn voor je, ga die domme praat ergens anders uitkramen, met je linkse gedachtens.
Het simpele gegeven dat personen over meer feitenkennis beschikken dan jou. En daarmee politiek/maatschappelijke discussies beter kunnen voeren dan jij ooit zal kunnen.
Maakt mensen nog niet dom of links..
Deze mensen komen uit de oorlog, wat betekend dat je een stel mensen waarvan minimaal 10 % waarschijnlijk nog moordenaar/verkrachter of iets dergelijks is, gezien wat daar allemaal is gebeurd de afgelopen decennia hierheen haalt.
Kijk wat er op wikipedia staat over de gastarbeider
Maakt niet uit hoe het heet,
van de Neerlandse Staat mochten deze mensen blijven. Een deel daarvan bleef, een deel daarvan ging terug naar huis.
Praat je ook zo over je grootouders die oorlog hebben meegemaakt?
Maakt niet uit hoe het heet,
van de Neerlandse Staat mochten deze mensen blijven. Een deel daarvan bleef, een deel daarvan ging terug naar huis.
In Irak heerste een lange tijd de radicale Islam, wat betekend dat er veel radikalen wonen die vrouwen als minderwaardige wezens beschouwen en voor wie verkrachting zo normaal is als het ontbijt.
Ook zelfmoordaanslagen (van lui die het westen haten), moorden en dergelijken zijn zaken die daar beduidend meer als in Nederland voorkomen.
Natuurlijk wel, dit is een fundamenteel verschil.
Als de staat ons op de mouw spelt dat het "gastarbeiders" zijn, om daar later allochtonen van te maken als het kwaad al geschied is lijkt mij iets heel anders dan wanneer zij gelijk duidelijk maakte dat zij hier nooit meer zouden vertrekken.
Mijn grootouders hebben ook dingen in het verzet gedaan die in onze normale samenleving nooit door de beugel zouden kunnen. Maar dit waren verzetstrijders. Zo voelen Irakezen zich ook tegen de Amerikaanse bezetters. Misschien een moelijke draai om te beseffen. maar het is zo..
Ik zou het ook niet wenselijk vinden als hier een exodus van Irakeze vluchtelingen naar toe komen (wat ik zeer onwaarschijnlijk vindt)
Nou zie ik zelfmoordterroristen ook niet gauw deze kant opkomen. Maar dat snap je zelf hopenlijk ook wel..
Anders ga jij even historische dingen rechtzetten..
Als hier een misdrijf gepleegd wordt dan hoort daar ook een bepaalde straf aan, waar bij rekening wordt gehouden met omstandigheden die de straf minder of zwaarder maken, volgens onze normen. Als je dan gaat zeggen je moet Marokkanen staffen volgen marokkaanse normen, waar blijft dan je betoog nog over het aanpassen?
En dan nog de Nederlandse politie wordt toch belast met het aanvoeren van beweis, ik denk dat er nog minder blauw op straat zal zijn als een politie agent voor elke misdaad naar marokko moet afreizen om daar aan een rechter uit te leggen wat die fout heeft gedaan.
Dan zal het er ook nog eens op neer komen als iemand dan een "te lichte straf" zou krijgen, er ook weer genoeg te rellen valt.
Maar mensen die terug gaan keren in de Nederlandse maatschappij, kun je toch niet even als ze stout zijn geweest, terug plaatsen in hun eigen cultuur, en dan hoppa kom wel maar weer lekker werken hier.
Dat is toch vragen om mensen steeds in hun eigen wereldje te houden.
Als iemand een Nederlandse nationaliteit heeft, dan kun je hem niet eens uit het land zetten. Ieder land zou zeggen hou dat tuig lekker zelf.
Dat bedoel ik, maar op zich zou het toch allemaal beter zijn als de duitsers weer gewoon terug kwamen om orde te scheppen in de puin zooi Nederland denk ik zo.
Nu haal je twee fundamentele dingen door elkaar.
In Irak heerste een lange tijd de radicale Islam, wat betekend dat er veel radikalen wonen die vrouwen als minderwaardige wezens beschouwen en voor wie verkrachting zo normaal is als het ontbijt.
Ook zelfmoordaanslagen (van lui die het westen haten), moorden en dergelijken zijn zaken die daar beduidend meer als in Nederland voorkomen.
Bovendien zijn dit mensen die het westen verachtten;
Zij groeien op met dit idee.
En dan moet ik deze mensen als buren krijgen?
Nee bedankt.
Ook is het frapant te weten dat deze Marokanen zich tegen de Nederlanders keerden, en dat zelfs het Nederlandse team het stadion niet kon verlaten zonder zware beveiliging
1 je haalt mijn tekst uit de context, niet doen daar hou ik niet van.
2 het slaat nergens op. Ik vind dat de Nederlandse nationaliteit te snel wordt uigedeeld, meer heb ik niet gezegd.
Wat wil je er aan doen dan?
Dat heb je niet gezegd. lees maar terug. Als je iets anders bedoelt moet je het anders schrijven. Simpel.
En, nee Marokkanen behoren niet tot het Nederlandse volk, ook al zegt hun identiteitskaart iets anders, zo`n ding kun je bij wijze van spreke op de kermis winnen.
Welk betoog over het aanpassen? Ik kan me niet herrineren dat ik een betoog heb gehad over het aanpassen van buitenlanders. Ik kan me wel herrinneren dat ik heb gezegd dat ik vind dat buitenlanders zich juist NiET moeten aanpassen. Waarom niet? Om het simpele feit dat ik integratie en assimilatie gelijkstel aan volkerenmoord. Zeker als integratie zo massaal wordt toegepast.