fail
Omdat het niet keiharde berovingen of inbraken zijn, maar gewoon asociale shit. En ik vind het lastig om te bepalen of ik nou gewoon pech heb en net de Marokkaanse aso tegen het lijf loop, en niet de Nederlandse. Of dat ik een selectief geheugen heb.
Ik betrek deze stelling op individuen die VMBO doen. Het filmpje laat alleen individuen zien en daar betrek ik het op
Helaas bestaat het meerendeel van de toekomstige stemgerechtigen inderdaad uit VMBO'ers.
Nog 3 zeteltjes en Paars III staat op het bordes
Je slaat de spijker op zijn kop, er is hier wel echt sprake van cirkelredenatie
Absoluut.
ja, ik meen het wel.
VVD gaat PVV en CDA voorbij in de peiling
Nog 3 zeteltjes en Paars III staat op het bordes
Afkeer
De Hond denkt dat mensen zich afkeren van de PVV, omdat de partij ondanks de grote winst in Almere en Den Haag daar niet in het gemeentebestuur komt. VVD- en CDA-kiezers verwijten dit vooral de PVV. Een kwart van de PVV-kiezers denkt ook dat de PVV hier mede schuldig aan is. Volgens de opiniepeiler laten mensen hun stem bij verkiezingen ook afhangen van de invloed die deze partij later zal hebben om plannen te kunnen uitvoeren.
Het gaat de PVV verdomme alleen maar om verdere polarisatie zodat nog meer domme angstige lui hun stem daarop uit brengen
Kijk maar uit dat je niet voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt hier.
De democratie heeft trouwens 'n hele ontwikkeling doorgemaakt sinds Athene, wist je dat niet ? In jouw perceptie riekt die nog kwalijker dan de variant van gemankeerde democratieën als Italië, Venezuela of zelfs Rusland.
Kom eens met een bron ipv van je onderbuikgevoelens hier neer te zetten
En jij kent alle PVV stemmers?
Bron is het plan van de PVV een succesvol integratiebevorderend project niet meer van subsidie te voorzien
Dit is multicultureel Nederland.
tja....
Zeg er maar niks van.
Want dan ben je intollerant enzo
Ik begrijp dat je het niet met me eens bent. Zou je dat misschien woordelijk kunnen onderbouwen? Dat maakt het wel een stuk duidelijker welke inhoudelijke (<--- zie dit als een uitdaging, je kan vast wel inhoudelijk reageren!) redenen je hebt, om mijn weliswaar overtrokken, maar door PVV-beleid wel ondersteunde reactie, tegen te spreken.
k weet allemaal bijzonder goed wat er in de Geschiedenis is gebeurd.Misschien zelfs een heel stuk beter dan jij aangezien ik er mijn vakgebied van moet maken.
Bron is het plan van de PVV een succesvol integratiebevorderend project niet meer van subsidie te voorzien. Ik denk niet dat je snapt wat een bron is.
Past gewoon bij het voornemen om subsidies (en het ambtenaren bestand) terug te dringen.
Zulke subsidies kosten ook gewoon erg veel. Voor die 1450 euro subsidie is uiteindelijk een veel groter bedrag geïnd via belastingen. De overhead bij de overheid en dan met name de gemeenten zijn bizar. Uiteindelijk zijn er nauwelijks controleerbare resultaten en is de effectiviteit en efficiëntie vaak twijfelachtig.
De vraag is ook niet of het een slecht initiatief is, de vraag is of zulke dingen allemaal zomaar vanuit belastinggeld('de gemeenschap') gefinancierd moeten worden.
Het zijn conservatief-liberalen(kleine overheid, interventie van de staat beperken tot het noodzakelijke/wat van direct belang is etc.)
Nou je kunt 't dan allemaal misschien wel weten, maar al die shit heb je dan duidelijk cognitief nog niet geïntegreerd.
Als je in zo'n wijk woont heb je het gewoon zelf gedaan. Had je maar harder moeten werken voor een opleiding of voor meer geld.
Overigens even terugkomend op deze uitspraak. Deze was in een vlaag van provocisme neergezet. Iets wat ik weliswaar leuk vind om te doen en het lokt altijd vermakelijke tegenreacties uit die een basis zijn voor verdere discussies, maar toch niet mijn echte mening vertegenwoordigt.
Als je in zo'n wijk woont heb je het gewoon zelf gedaan. Had je maar harder moeten werken voor een opleiding of voor meer geld.
Wederom:
Mijn mening is dat het meerendeel van de bevolking gewoon relatief gezien dom is.
die buitenlanders die keurig de Nederlandse taal beheersen en zich inzetten voor de integratie
Uitspraak van Olijfboompje op woensdag 31 maart 2010 om 20:39:
Je slaat de spijker op zijn kop, er is hier wel echt sprake van cirkelredenatie
Dooddoener. Waar heb je dat opgepikt ?
Daar hoor jij dan dus ook bij
Want gezien de rest van je reactie kan ik nou niet bepaald zeggen dat je slim over komt. Je heb niet eens de hersencapaciteit om je eigen mening te voormen. Je lul maar wat van anderen na maar je heb zelf 0,0 levenservaring.
Blijken dan als spion te werken voor de marokkaanse overheid???
Ik heb verdomme het intellect
Ik heb verdomme het intellect om een academische opleiding te volgen na een succesvolle tijd op het Stedelijk Gymnasium in Leiden (één van de top-3 beste VWO-opleidingen in Nederland) en daarnáást heb ik ook nog eens de leergierigheid om me op boeken te storten van een Montesquieu, Rousseau, Hobbes en zelfs de moeite genomen stukken uit Mein Kampf en Das Kapital te lezen.
de arrogantie houd maar niet op......
kun je ook hebben zonder noemenswaardige opleiding of boekenkennis.
. Je moet gewoon accepteren dat je intellectueel zo enorm inferieur bent aan mij. Ik lul maar wat mensen na... Ik heb verdomme het intellect om een academische opleiding te volgen na een succesvolle tijd op het Stedelijk Gymnasium in Leiden (één van de top-3 beste VWO-opleidingen in Nederland) en daarnáást heb ik ook nog eens de leergierigheid om me op boeken te storten van een Montesquieu, Rousseau, Hobbes en zelfs de moeite genomen stukken uit Mein Kampf en Das Kapital te lezen. Door deze opgedane kennis heb ik een eigen beeld op de samenleving en op de staatsinrichting, die het beste is voor alle inwoners van een land, laten ontstaan en jij die geen fatsoenlijke opleiding hebt, geen letter hebt gelezen over staatsinrichting, laat staan dat je in de slechts zes jaren van je leven die je meer hebt dan ik ook maar enigzins meer levenservaring hebt kunnen opdoen door je bekrompen en beperkte denkwijze, denkt te kunnen maken dat als ik openhartig mijn ideeën, die naar mijn mening haalbaar zijn voor een samenleving en waarin ik bovendien op genoeg gronden erken dat er vanalles fout zit in de huidige politiek en samenleving en het dan zelfs aandurf om verbeteringen te opperen in plaats van als een lafaard alleen de fouten te stippen, even met zo'n stomzinnige reactie te reageren?
maar is het bij decadente loek wel want hij is er vaker op betrapt.
En dat heb je vooral als er 2 partijen tegenover mekaar staan met hun eigen visie.
In een discussie of debat is jezelf zó laten kennen ook een teken van inferioriteit.
ik ken iemand met een IQ van 160 maar die weet niet dat er iemand op de maan is geweest.
De D66-fractie in de Haagse gemeenteraad verwijt de PVV ''slalomgedrag in haar opvattingen over belangrijke zaken''.
Andersson verblijft momenteel in het buitenland.
Er staat geen enkele visie of discussie tegenover me. Slechts simpele opmerkingen zonder inhoudelijke waarde. Hoe moet je daar in hemelsnaam tegenop gaan?
mijn autoriteit
Feitenkennis heeft niets met intelligentie te maken. Met intelligentie is het alleen mogelijk om meer en sneller feitenkennis op te doen. Het gaat hier om het vermogen zelf na te denken over zaken, in dit geval politiek, staatsinrichting en de actuele problemen.
Ik heb verdomme het intellect om een academische opleiding te volgen na een succesvolle tijd op het Stedelijk Gymnasium in Leiden (één van de top-3 beste VWO-opleidingen in Nederland) en daarnáást heb ik ook nog eens de leergierigheid om me op boeken te storten van een Montesquieu, Rousseau, Hobbes en zelfs de moeite genomen stukken uit Mein Kampf en Das Kapital te lezen.
De meeste mensen zijn arrogant, als zij menen het beste te zijn/kunnen.
Dat is menseigen en vooral als de persoon in kwestie weet gelijk te hebben.
De ander voelt zich daar iets bedreigd om het zomaar even te noemen.
En dat heb je vooral als er 2 partijen tegenover mekaar staan met hun eigen visie.
mijn autoriteit
tevens de superioriteit ervan ten opzichte van die van Thijs
maar een ieder gelooft in zijn visie of dat danwel een visie genoemd mag worden of niet.
Vandaar mijn mening van de 2 partijen.
Levenservaring koppelen aan ideeën ontwikkelen over staatsontwikkeling. Ongelofelijk wat een bedroevend intellect.
Levenservaring is zo enorm marginaal bij het ontwikkelen van intellect, maar dat is natuurlijk niet te accepteren voor een stomzinnig iemand, die op zijn zesentwintigste het discussie- en denkvermogen heeft wat een middelbare scholier niet ontstijgd. Je moet gewoon accepteren dat je intellectueel zo enorm inferieur bent aan mij. Ik lul maar wat mensen na... Ik heb verdomme het intellect om een academische opleiding te volgen na een succesvolle tijd op het Stedelijk Gymnasium in Leiden (één van de top-3 beste VWO-opleidingen in Nederland) en daarnáást heb ik ook nog eens de leergierigheid om me op boeken te storten van een Montesquieu, Rousseau, Hobbes en zelfs de moeite genomen stukken uit Mein Kampf en Das Kapital te lezen. Door deze opgedane kennis heb ik een eigen beeld op de samenleving en op de staatsinrichting, die het beste is voor alle inwoners van een land, laten ontstaan en jij die geen fatsoenlijke opleiding hebt, geen letter hebt gelezen over staatsinrichting, laat staan dat je in de slechts zes j
aren van je leven die je meer hebt dan ik ook maar enigzins meer levenservaring hebt kunnen opdoen door je bekrompen en beperkte denkwijze, denkt te kunnen maken dat als ik openhartig mijn ideeën, die naar mijn mening haalbaar zijn voor een samenleving en waarin ik bovendien op genoeg gronden erken dat er vanalles fout zit in de huidige politiek en samenleving en het dan zelfs aandurf om verbeteringen te opperen in plaats van als een lafaard alleen de fouten te stippen, even met zo'n stomzinnige reactie te reageren?
intelligente mensen kunnen toch iets verkeerd zien en daardoor ongelijk hebben........of misschien naief
Waar blijft dat gewijs nou van je zogenaamd hoge IQ?
Levenservaring is zo enorm marginaal bij het ontwikkelen van intellect
precies daarom had je dit achterwege kunnen laten.....
Waar blijft dat gewijs nou van je zogenaamd hoge IQ?
Daar zit je vrij fout.
Het is toch onmogelijk om als mens dat met enig fatsoen, moraal en niveau is opgevoed twee van mij naar mijn mening goed onderbouwde en uitgebreide stukken zo de prullenbak in te gooien en er niet eens op te reageren. Dat getuigd alleen maar van óf slechte opvoeding, óf het ontberen van de mogelijkheid fatsoenlijk te kunnen reageren door het gebrek aan inhoudelijk denkvermogen.