Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 186454x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 juli 2009 om 14:04:
Links

Is de enige kant die de politiek op moet.

Het draait namelijk om samenwerking, samenwerking is namelijk de manier waarop vooruitgang tot stand komt, alle technologische ontwikkelingen bijv. zijn ondenkbaar zonder samenwerking.

Rechts staat voor individualisme, en dat leidt tot vervreemding van mensen van elkaar, want de mens is nu eenmaal een kuddediersoort.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 15:15:
samenwerking

Samen aan de uitkering bedoel je :lol:

Waarschuw beheerder
Nee, de belangen van de samenleving horen voorop te staan.

Mensen die een uitkering hebben, maken het voor de werkenden makkelijker om hun baan te behouden.

Je zal nooit 100% vraag en aanbod qua werk op elkaar kunnen laten aansluiten, en aangezien er weinig maak-industrie meer is in ons land, en wat er nog is is gemechaniseerd hier, zal er altijd een behoorlijk aantal mensen zonder werk zitten omdat ze gewoon niet meer kunnen dan dom werk.

Die moet je een uitkering geven omdat ze anders gaan rellen, en verder moet je hun aantal proberen te verminderen door voor die groep, de kinderbijslag te vervangen door een sterillisatiepremie. Dus niks dwingen, maar slimme keuzes (kinderloos blijven als tokkie zijnde) te belonen.

Als je een zooi tokkies geen geld meer zou geven, wat denk je dat die dan gaan doen? Stelen.

En die gasten kunnen beter op de bank blijven zitten, daar doen ze minder kwaad dan in een bedrijf. En een deel van hun zal altijd nog wel aan een baan als vuilnisman of bouwvakker kunnen komen, maar werkloosheid blijf je houden.

Dat komt omdat er altijd verschil is tussen vraag en aanbod van arbeid. Er zijn misschien meer vacatures dan werklozen op sommige momenten, maar het gaat niet alleen om het aanbod maar ook om de kwaliteit van het aanbod. Een tokkie met alleen LTS ga je niet achter de tekentafel zetten bij een architectenbureau bijv.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 15:35:
Mensen die een uitkering hebben, maken het voor de werkenden makkelijker om hun baan te behouden.

Je moet echt een kronkel in je hoofd hebben om zoiets te verzinnen.

Waarschuw beheerder
Nee, hoe simpel is het? Er is vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. Als je geen deel uit maakt van het aanbod, door jezelf niet beschikbaar te stellen op de arbeidsmarkt, dan is er meer schaarste.

Schaarste op de arbeidsmarkt leidt tot het moeilijker in te vullen zijn van vacatures, en dat zorgt ervoor dat werkzoekenden weer makkelijker een baan vinden, omdat arbeidskrachten schaars zijn.

En aangezien alleen luie kuttokkies niet willen werken, komen goed gemotiveerde normale burgers makkelijker aan een baan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 18:24:
luie kuttokkies

hoeveel zijn er daarvan eigenlijk denk jij ? :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 18:24:
En aangezien alleen luie linkse kutkrakers of allochtonentuig niet willen werken, komen die belastingbetalende sukkels makkelijker aan een baan.

Waarschuw beheerder
Weet je wat het domme is?
Het aantal werkelozen zijn véél hoger dan het aantal vacatures

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wilders-stemmers, zijn mensen uit de onderkant van de samenleving. Deze groep is het meest gefrustreerd over de gang van zaken. Er wordt weer gewezen naar 'de buitenlanders', dat is altijd nog makkelijker dan naar jezelf te kijken. Dat is niet typisch iets Nederlands, onze buren deden het bijvoorbeeld 70 geleden ook. Gevolgen zijn bekend. Wil niet zeggen dat het zo gaat lopen, maar de insteek blijft hetzelfde.
Je kunt het aflezen aan de reacties van mensen, een onderbouwing van NUL. Zij worden gevoed door negatieve beeldvorming, angst etc. Het is een optelsom van alle gebeurtenissen van het afgelopen decennium en men gebruikt een vergrootglas.

Wilder speelt hier met zijn partij slim op in. Zonder een duidelijk partij-programma weet hij veel mensen over te halen om straks op hem te gaan stemmen. De roze wolk wordt groter en hij gaat stijgen. Met hem het hele volk, en dan ineens......
Valt iedereeen, want hoogmoed komt voor de val.

Als je nu eens goed kijkt mensen, wat hebben we nu te klagen? Juist, helemaal niets.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:11:
Wilders-stemmers, zijn mensen uit de onderkant van de samenleving. Deze groep is het meest gefrustreerd over de gang van zaken. Er wordt weer gewezen naar 'de buitenlanders', dat is altijd nog makkelijker dan naar jezelf te kijken.

Heb je dat op school geleerd, kneus? :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:29:
Heb je dat op school geleerd, kneus? :lol:

HBO ;)
+

Algemene kennis

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:40:
HBO + Algemene kennis

Da's dus ja. :lol:

Zal wel niet veel voorstellen, die opleiding van jou :roflol:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3942808/__Hoogopgeleiden_stemmen_Wilders__.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:40:
HBO
+

Algemene kennis

Oooeh :/

Dus je leert op school al dat Wilders slecht is en Wilders stemmers allemaal mongolen zijn?
Wil niet zeggen dat het zo gaat lopen, maar de insteek blijft hetzelfde.
Je kunt het aflezen aan de reacties van mensen, een onderbouwing van NUL. Zij worden gevoed door negatieve beeldvorming, angst etc. Het is een optelsom van alle gebeurtenissen van het afgelopen decennium en

Heb je ooit weleens gediscussieerd met een PVV-stemmer vraag ik me af
Wilder speelt hier met zijn partij slim op in. Zonder een duidelijk partij-programma weet hij veel mensen over te halen om straks op hem te gaan stemmen. De roze wolk wordt groter en hij gaat stijgen. Met hem het hele volk, en dan ineens......

Je leert wel op school dat het partijprogramma onduidelijk is, maar nalezen heb je niet gedaan?

En PvdA-stemmers leven niet in een roze wolk, die eerst pro-integratie lieflijk knuffelen is en een week later weer 'pak alle criminele marokkanen op', etc,etc.
Leren jullie ook dat die slecht is omdat ze tegen een Europese Grondwet waren maar uiteindelijk wel instemden? Of zijn die te pro-multiculturele samenleving om neer te halen?

Volgens mij ben je niet echt een volger van de politiek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:48:

We gaan op de 'persoonlijke tour', dat gebeurt alleen als men inhoudelijk niets te melden heeft.
:aai:

Klopt man, HBO stelt niets voor. JWZ, jij bent de ekte.

Inhoudelijk ook nog iets te melden trouwens?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 09:51:
Je leert wel op school dat het partijprogramma onduidelijk is, maar nalezen heb je niet gedaan?

Hij heeft dat domme artikeltje niet eens zelf getikt man, zo gecopy'd en gepaste uit z'n schoolboekjes :roflol: En dat is nog voor Ajax ook. Beter gaat ie supporter worden van Turkiyemspor :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:48:

We gaan op de 'persoonlijke tour', dat gebeurt alleen als men inhoudelijk niets te melden heeft.
:aai:

Klopt man, HBO stelt niets voor. JWZ, jij bent de ekte.

Inhoudelijk ook nog iets te melden trouwens?

Oooeh :/

Dus je leert op school al dat Wilders slecht is en Wilders stemmers allemaal mongolen zijn?

Je generaliseert mijn opmerkingen. Typisch.

Heb je ooit weleens gediscussieerd met een PVV-stemmer vraag ik me af

Vaak zat. :)

Pure insinuatie, again.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik zeg er wel bij; het is niet echt hoor. :flower:
Eng he?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:54:
We gaan op de 'persoonlijke tour'

Ja, jij niet met je gezwets over Wilders stemmers :lol: Man man wat ben jij een briljant debater :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:53:
Hij heeft dat domme artikeltje niet eens zelf getikt man, zo gecopy'd en gepaste uit z'n schoolboekjes :roflol: En dat is nog voor Ajax ook. Beter gaat ie supporter worden van Turkiyemspor

Ik heb stiekem medelijden met jou hoor.
Inhoudelijk niets te melden. :loser:

En PvdA-stemmers leven niet in een roze wolk, die eerst pro-integratie lieflijk knuffelen is en een week later weer 'pak alle criminele marokkanen op', etc,etc.
Leren jullie ook dat die slecht is omdat ze tegen een Europese Grondwet waren maar uiteindelijk wel instemden? Of zijn die te pro-multiculturele samenleving om neer te halen?

Volgens mij ben je niet echt een volger van de politiek.

WEER pure insinuatie. :)
Ik heb mijn politieke voorkeur niet eens uitgesproken en je hebt al een vooroordeel. Prachtig die opmerkingen van jou. Gefrustreerd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 09:59:
Ja, jij niet met je gezwets over Wilders stemmers :lol: Man man wat ben jij een briljant debater

Je vindt jezelf enorm geestig blijkt wel weer. Ga eens inhoudelijk in op zaken en anders ga je op negeren. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb stiekem medelijden met jou hoor. Inhoudelijk niets te melden.

Jij gelukkig wel, rechtstreeks uit je tekstboek. :D

WEER pure insinuatie.

En dat kneuzige artikeltje van je is natuurlijk geen insinuatie :aai:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 10:00:
Je vindt jezelf enorm geestig blijkt wel weer. Ga eens inhoudelijk in op zaken en anders ga je op negeren.

Ik denk dat je echt lelijk bent. Vandaar dat je niet in de spiegel durft te kijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 10:10:
Jij gelukkig wel, rechtstreeks uit je tekstboek.

En dat kneuzige artikeltje van je is natuurlijk geen insinuatie :aai:

Ik denk dat je echt lelijk bent. Vandaar dat je niet in de spiegel durft te kijken.

Negeer-functie... Weer een debiel minder. Yezzurrr...

:bye:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 10:15:
Negeer-functie... Weer een debiel minder. Yezzurrr...

Tja da's het enige wat je kan doen als je zo onderuit gaat als jij. Andere beschuldigen van insinuaties terwijl je zelf de kroon spant. :lol: Vervolgens sla ik je met bewijs om je oren, wat je volledig negeert. Een echte linkse clown. En student. Hoe kon het ook anders.

Waarschuw beheerder
Je generaliseert mijn opmerkingen. Typisch.

Je schiet gelijk al in de verdediging. Je ontkent niet dat je dit op school hebt geleerd, nadat iemand dit vroeg.
Vaak zat.

Heb je dan alleen de dommen gesproken ofzo?
WEER pure insinuatie.
Ik heb mijn politieke voorkeur niet eens uitgesproken en je hebt al een vooroordeel. Prachtig die opmerkingen van jou. Gefrustreerd?

Ik vind t toch grappig dat je nergens op ingaat, en zelf met persoonlijke verwijten komt, terwijl je een ander daarvan beschuldigt. Wel roepen maar niet reageren. Trollen?
Ook dat je, omdat een andere forumgebruiker je op een bepaalde manier bejegend, je verder tegen mij ook zo doet, terwijl ik heel normaal reageer. En dan generaliseer ik?
Pure insinuatie, again.

Inderdaad, een insinuatie in de vorm van een vraag. Niet dat je inhoudelijk reageert, maar je reageert op de manier waarop iets wordt gebracht. Toch jammer dat je wel met argumenten komt, maar als je ze moet verdedigen je over alles begint, behalve de inhoud. Maar goed, daarvoor zit je goed in dit topic. Dat doet iedereen hier die niet kan/wil discussieren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 10:00:
Je vindt jezelf enorm geestig blijkt wel weer. Ga eens inhoudelijk in op zaken en anders ga je op negeren.

Doet het zelf dan ook ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 10:28:
Je schiet gelijk al in de verdediging. Je ontkent niet dat je dit op school hebt geleerd, nadat iemand dit vroeg.

Kom op Bubba, je weet zelluf, alleen anti Wilders mensen mogen generaliseren. :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Nee hoor, ik moest lachen. Omdat meteen er een opmerking werd gemaakt hierover. Ik ga mezelf niet continu verdedigen, want wie kent elkaar hier nou?
En stel je voor dat ik het allemaal heb geleerd op school, het is niet minder waar daardoor, althans in mijn ogen. Op school leer ik andere zaken, anders was ik wel politicologie gaan studeren. ;) Vat je 'm?

Persoonlijke aanvallen zijn makkelijk te pareren voor mij. Intelligentie + humor = :woop:

Heb je dan alleen de dommen gesproken ofzo?

Nee hoor, ik ben het alleen niet eens met de opvattingen.

Ik vind t toch grappig dat je nergens op ingaat, en zelf met persoonlijke verwijten komt, terwijl je een ander daarvan beschuldigt. Wel roepen maar niet reageren. Trollen?
Ook dat je, omdat een andere forumgebruiker je op een bepaalde manier bejegend, je verder tegen mij ook zo doet, terwijl ik heel normaal reageer. En dan generaliseer ik?

Het leek op een offensief van jullie twee, vandaar mijn lacherige reactie. Enfin: back ontopic? Of blijven azijnpissen?

Inderdaad, een insinuatie in de vorm van een vraag. Niet dat je inhoudelijk reageert, maar je reageert op de manier waarop iets wordt gebracht. Toch jammer dat je wel met argumenten komt, maar als je ze moet verdedigen je over alles begint, behalve de inhoud. Maar goed, daarvoor zit je goed in dit topic. Dat doet iedereen hier die niet kan/wil discussieren.

Ik heb al een voorzet gegeven. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wilders-stemmers, zijn mensen uit de onderkant van de samenleving. Deze groep is het meest gefrustreerd over de gang van zaken. Er wordt weer gewezen naar 'de buitenlanders', dat is altijd nog makkelijker dan naar jezelf te kijken. Dat is niet typisch iets Nederlands, onze buren deden het bijvoorbeeld 70 geleden ook. Gevolgen zijn bekend. Wil niet zeggen dat het zo gaat lopen, maar de insteek blijft hetzelfde.
Je kunt het aflezen aan de reacties van mensen, een onderbouwing van NUL. Zij worden gevoed door negatieve beeldvorming, angst etc. Het is een optelsom van alle gebeurtenissen van het afgelopen decennium en men gebruikt een vergrootglas.

Als je nu eens goed kijkt mensen, wat hebben we nu te klagen? Juist, helemaal niets.

Waarschuw beheerder
Wilders-stemmers, zijn mensen uit de onderkant van de samenleving.

Waarom deze opmerking, als je het alleen niet eens bent met opvattingen?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 10:40:
Het leek op een offensief van jullie twee, vandaar mijn lacherige reactie. Enfin: back ontopic? Of blijven azijnpissen?

Ontopic. De discussie hier is vaak al ruk, dus als je wat in te brengen hebt, wordt dit topic weer wat zinvoller ;)

Wat is je politieke voorkeur dan wél, en wat vind je zelf dan van pvv-stemmers, jij bent het ermee eens dat dit enkel de onderkant van de samenleving is? Ik vind dat een erg kortzichtige zienswijze.
Waarschuw beheerder
donateur
Wilders-stemmers, zijn mensen uit de onderkant van de samenleving

Bron?
De gemiddelde Wilders stemmer is een man van tussen de 30 en 50 met een koophuis en een modaal inkomen.
Idd de onderkant van de samenleving :/

70 geleden

Werd het facisme te veel getolereerd.
Nu wordt het islamitisch facisme te veel getolereerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juli 2009 om 10:46:
wat vind je zelf dan van pvv-stemmers

Dom, Wilders is anti-Europa. Heeft verstrekkende nadelige gevolgen voor Nederland. O.a. op het terrein van economie, innovatie, onderwijs etc etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 29 juli 2009 om 19:44:
hoeveel zijn er daarvan eigenlijk denk jij ?

Een stuk of 200.000-300.000.... genoeg om goed te zieken maar geen meerderheid van het volk ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op donderdag 30 juli 2009 om 19:46:
Dom, Wilders is anti-Europa. Heeft verstrekkende nadelige gevolgen voor Nederland. O.a. op het terrein van economie, innovatie, onderwijs etc etc.

Jij bent dom want zoals je hier al aangeeft heb je hier de ballen verstand van.
Monetaire/economische samenwerking?
Waarschuw beheerder
Nee, ik weet hier idd helemaal niets van idd. De EU biedt Nederland een hoop voordelen, maar Wilders wil dit niet zien. Dat geef ik aan in mijn post. Volgens mij lees je gewoon niet goed. Een sterk Europa is gunstig voor ons land.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij is anti-Europa, maar loopt vervolgens wel te janken over soevereiniteit van ieder land afzonderlijk. Hij is tegen een overkoepelend Europees Hof, maar had wel plannen om naar het EHRM te stappen ivm zijn niet toelaten tot het Verenigd Koninkrijk.

Lekker tegenstrijdig van onze Geert :looser:
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook niet dat Wilders tegen monetaire samenwerking is. Maar zijn starre anti-Europese houding vind ik verwerpelijk. En je beticht mij er van niets van monetaire/europese samenwerking te weten. Explain please?

Waarschuw beheerder
Je zegt zelf dat Wilders anti-Europa samenwerking economie tegenhoud, terwijl hij daarvoor is, dat maakt je dom.
Als je niet weet waar iemand over praat, ga er dan vooral zelf niet over praten.
Uitspraak van Vlaco op donderdag 30 juli 2009 om 23:08:
Hij is anti-Europa, maar loopt vervolgens wel te janken over soevereiniteit van ieder land afzonderlijk. Hij is tegen een overkoepelend Europees Hof, maar had wel plannen om naar het EHRM te stappen ivm zijn niet toelaten tot het Verenigd Koninkrijk.

Lekker tegenstrijdig van onze Geert

Dus omdat hij tegen het Europese Hof is, moet hij zichzelf in de vingers bijten ipv te werken met hetgeen er momenteel is? Er zijn ook veel mensen tegen de politie, maar die bellen ook allemaal als ze nodig zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 06:37:
Er zijn ook veel mensen tegen de politie, maar die bellen ook allemaal als ze nodig zijn.

Precies, je moet roeien met de riemen die je hebt.

Waarschuw beheerder
Staat net een artikel op het internet over een CPB-onderzoek;

De gemiddelde niet westerse allochtoon kost in zijn leven 43.000 euro. Niet per se omdat ze in de uitkering zitten, maar met name omdat ze kutbaantjes innemen, en het dus makkelijker maken voor onze eigen onderklasse om niet te werken.

Oftewel: onze eigen tokkiezwijnen zijn de boosdoeners, niet 'de buitenlanders' :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 15:06:
Oftewel: onze eigen tokkiezwijnen zijn de boosdoeners, niet 'de buitenlanders'

Ik keen gheen blanke mensen die bepaalde baantjes niet aangrijpen als ze werkloos zijn.
Kom ik dan uit zo'n goed milieu of zit jij dan ernaast?
Kortom kan je onderbouwen wat je beweerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 31 juli 2009 om 15:23:
k keen gheen blanke mensen die bepaalde baantjes niet aangrijpen als ze werkloos zijn.

Nee, maar dat is anecdotic evidence en dus niet geloofwaardig. Je hebt vast gelijk, JIJ kent ze niet nee. En dat kan wat zeggen over de tokkies, maar waarschijnlijk zegt het meer over jou.

En ja, ik kan het onderbouwen, het is namelijk de conclusie van het CPB-onderzoek dat je hieronder kan vinden:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/115026/-CPB:-Immigrant-kost-43.000-euro.html

Daar staat letterlijk vermeld dat omdat allochtonen vuile baantjes aannemen, het voor ons eigen volk makkelijker is om werkloos te blijven.

Ik vind het ook niet raar, ik bedoel hoeveel werkloze Turken zijn er? Daar hoor je nooit iemand over, die mensen werken over het algemeen namelijk wél, het zijn opvallende groepjes jongeren in de Randstad die niet werken en alleen maar wat hosselen enzo, maar de meeste allochtonen werken, alleen doen ze kut werk.

Dit onderzoek toont gewoon aan dat ons land 'te vol' is zeg maar, er is gewoon minder werk dan dat de beroepsbevolking groot is. Of misschien is er wel genoeg werk, maar niet van het soort dat opgelost kan worden door onze eigen werklozen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 31 juli 2009 om 15:23:
Ik keen gheen blanke mensen die bepaalde baantjes niet aangrijpen als ze werkloos zijn.

nooit probleemwijken op sbs gezien? ;)

geen allochtoon in te bekennen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 15:46:
Daar staat letterlijk vermeld dat omdat allochtonen vuile baantjes aannemen, het voor ons eigen volk makkelijker is om werkloos te blijven.

Maar de vraagt blijft: Gebeurd dit ook?
De autochtonen die ik ken zitten liever niet thuis.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 15:46:
Dit onderzoek toont gewoon aan dat ons land 'te vol' is zeg maar, er is gewoon minder werk dan dat de beroepsbevolking groot is. Of misschien is er wel genoeg werk, maar niet van het soort dat opgelost kan worden door onze eigen werklozen.

vol is het zeker, arbeidsmigratie hebben we niet nodig.
Misschien moet er iets veranderen in de hoofden van bepaalde mensen. Bijv een baantje in de schoonmaak kan best wel eervol zijn. etc. Want zonder schoonmaak staat alles stil.
Waarschuw beheerder
Je zegt zelf dat Wilders anti-Europa samenwerking economie tegenhoud, terwijl hij daarvoor is, dat maakt je dom.
Als je niet weet waar iemand over praat, ga er dan vooral zelf niet over praten.

Dat zeg ik niet. Wilders is voor monetaire samenwerking. Maar met betrekking tot een hoop andere zaken is de grondhouding behoorlijk anti-Europa. Die 'andere zaken' hebben geen invloed op de nationale terreinen wil je zeggen? Net alsof monetaire samenwerking allesomvattend is wat betreft economie. :lol: Wilders is voor een zo terughoudend mogelijke rol van de EU op allerhande gebieden en ik ben van mening dat wij als Nederland onszelf daardoor in de vingers snijden.

Nu moet je natuurlijk weer even zeggen dat ik niet weet waar ik over praat(y)

Dus omdat hij tegen het Europese Hof is, moet hij zichzelf in de vingers bijten ipv te werken met hetgeen er momenteel is? Er zijn ook veel mensen tegen de politie, maar die bellen ook allemaal als ze nodig zijn.

Iets alleen erkennen als het in je eigen straatje past dat staat me tegen ja. En wat betreft die mensen die anti-politie zijn. Die hebben volgens mij een chromosoom te veel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 31 juli 2009 om 16:17:

Ik ken ze ook niet persoonlijk, maar reken maar dat die er duizenden zijn.

Waarschuw beheerder
je zegt zelf dat zijn anti-europese houding verstrekkende gevolgen kan hebben voor oa economie, terwijl hij juist zegt voor economische samenwerking te zijn (waar de oorspronkelijke EEG ook voor bedoelt is). wel amusant dat je er een vooringenomen reactie achteraan plakt.

je begint ook al "iets alleen erkennen als het in je straatje past" terwijl hij niet zegt de huidige Europese afdelingen/instrumenten niet te erkennen.

toch jammer dat je op zo'n verheven toontje moet discussieren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 17:09:
toch jammer dat je op zo'n verheven toontje moet discussieren.

Dat doe je zelf minstens zo erg.

Ja, hij is voor monetaire samenwerking, maar op een hoop andere gebieden is ie anti-Europees en ook op die terreinen heeft dat wel degelijk een (negatieve) invloed op o.a. de economie.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 juli 2009 om 17:09:
je begint ook al "iets alleen erkennen als het in je straatje past" terwijl hij niet zegt de huidige Europese afdelingen/instrumenten niet te erkennen.

Dat zegt ie niet expliciet nee, maar tussen de regels valt impliciet wel op te merken dat Wilders niets op heeft met een hogere Europese rechtsmacht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 31 juli 2009 om 16:21:
Misschien moet er iets veranderen in de hoofden van bepaalde mensen. Bijv een baantje in de schoonmaak kan best wel eervol zijn. etc. Want zonder schoonmaak staat alles stil.

Het is precies andersom. Er zijn juist TE WEINIG domme banen om alle tokkies (autochtoon/buitenlander) van werk te voorzien.

Daarom zorgen allochtonen die vuil werk doen, ervoor dat onze eigen tokkies maar in hun bed blijven liggen STINKEN. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 31 juli 2009 om 16:17:
nooit probleemwijken op sbs gezien?

hahaha die ene kerel uit Den Bosch die het ene moment zit te vertellen dat-ie zn wijf wel is slaat, en een reclameblok verder zijn er wat buren die hun huis uit moeten wegens hennepteelt en dan is het zo van 'ja ik zeg altijd, bezint eer da ge begint' terwijl ze op zn handen inzoomen :roflol: