Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 185061x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 9 juni 2009 om 15:43:
met jou valt er ook lekker te discussieren.

klopt valt er ook even niet wordt beetje ziek van dat soort wat zich zielig in een hoekje loopt te drukken en alles maar aan een ander legt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 15:45:
klopt valt er ook even niet wordt beetje ziek van dat soort wat zich zielig in een hoekje loopt te drukken en alles maar aan een ander legt.

ja ok, dat snap ik dan weer wel ;-)

Ik word een beetje ziek van die totale onverdraagzaamheid die in NL de kop opsteekt. En die geldt voor alle partijen, k*kerende moslims, mekkerende blanken, politici die op voorhand al partijen uitsluiten. Nee op deze manier gaan we lekker naar oplossing toe werken met z'n allen.
Shit man, ik ben echt 30 jaar te laat geboren, hippie me.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 9 juni 2009 om 15:50:
Ik word een beetje ziek van die totale onverdraagzaamheid die in NL de kop opsteekt. En die geldt voor alle partijen, k*kerende moslims, mekkerende blanken, politici die op voorhand al partijen uitsluiten. Nee op deze manier gaan we lekker naar oplossing toe werken met z'n allen.

kijk daar kan ik me dan helemaal bij aan sluiten. ik ben niet tegen mensen met ander komaf of cultuur of wat dan ook heb vrienden genoeg die anders zijn en collega's maar die hoor je niet zo zielig doen als de meneer hier boven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 13:04:
wij zijn geen hypocrieten

meten met gelijke maten

dat kunnen jullie niet

"wij' en 'jullie'
Als ik die woorden gebruik, krijg ik meteen voor me poten gesmeten dat ik niet mag generaliseren.
Of dat ik racist ben omdat ik onderscheid maak.

Maar jij doet het zelf ook, racist dat je er bent:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 14:32:
dit soort gedrag bedoel ik. sukkel ik eet je op straat dat is het verschil tussen mij en jullie

wie problemen heeft kom maar naar amsterdam dan kunnen we matten

bange poepers dat jullie zijn

binnenkort een demostratie en ik smeek jullie doe
ons een plezier en organiseer een tegendemostratie please ik smeek je !!@@!@!

[quote element=message id=42156926]{element is niet toegankelijk}ik zeg alleen dat jullie no way zonder gevolgen tegen mij zou praten op straat

de meeste vooroordelen zijn waar wij zijn een gewelddadig RAS

[quote element=message id=42156926]{element is niet toegankelijk}ik dreig niet

:roflol: :roflol: :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:12:
Moslims mag je best voor geitenneukers uitmaken

op tv of achter je pc VEILIG want je weet dat je dr mee weg komt

MAAR OP STRAAT >>>>> als jullie dit ontkennen laat maar

lekker boeiend, als Marokkaantjes stoer zijn met 10 tegen 1. Zo overweldigend stoer is dat nu ook weer niet. En daarnaast, godsdiensten blijven bullshit. Maakt niet uit of je het kunt roepen ja of nee op straat, dat staat er los van.
Waarschuw beheerder
tjah, Q laat ze weer van ze "achterstandbuurt" kant zien

het is btw een feit dat meer als 50% van de Marokkanen in de grote steden bekent zijn bij politie, en 65% valt in herhaling

en ook MEER als 50% van de Marokkaanse mannen tussen de 40 en 65 heb een uitkering...

de cijfers liegen der niet om...

wil je bron weten? wil het best voor je opzoeken

ik stem pvv, werk met 2 Marokkanen op me werk, 1'tje stemt zelfs PVV, omdat hij wil dat hij niet meer zwart word gemaakt vanwege wat mongolen uit de achterstand buurt, omdat hij wel een harde werker is
en het steeds moet ontgelden vanwege een groot deel van z'n landgenoten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:27:
lekker boeiend, als Marokkaantjes stoer zijn met 10 tegen 1. Zo overweldigend stoer is dat nu ook weer niet. En daarnaast, godsdiensten blijven bullshit. Maakt niet uit of je het kunt roepen ja of nee op straat, dat staat er los van

geef nou antwoord op de vraag

ALS mijn broertje een kt had was het mijn zusje geweest

Waarschuw beheerder
Moslims mag je best voor geitenneukers uitmaken

op tv of achter je pc VEILIG want je weet dat je dr mee weg komt

MAAR OP STRAAT >>>>> als jullie dit ontkennen laat maar

ik hoop dat jullie het beter begrijpen nu want is mijn bedoeling niet geweest om mensen te bedreigen ik wil alleen maar aantonen dat de werkelijkheid op straat anders is !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op dinsdag 9 juni 2009 om 17:29:
en 65% valt in herhaling

weg met het gedoogdbeleid en dr cijfers zullen stijgen als een raket

pvv helpt criminelen om hun natte droom uit te laten komen door het gedoogdbeleid te vermoorden ALS jullie DIT wederom ONTKENNEN

je hoeft geen geleerde te zijn dat er dan huisdealers komen en meer problemen

en overigens dit

FEITEN geen leugens en ik wil hierop een antwoord van alle PVV meelopers

Het anwoord is eenvoudig, de kredietcrisis wilde hij oplossen door iedereen 400 euro te geven. Een plan wat iedere econoom als onzinnig bestempelde. De klimaatcrisis noemt hij een verzinsel van de milieumaffia en de energiecrisis, ontkent hij gewoonweg. Conclusie: Met Wilders fietsen we rechtstreeks de afgrond in

Opwarming van de aarde
Op 15 september 2008 onthulde de PVV ontkennend te staan tegenover klimaatverandering. Tweede Kamerlid Martin Bosma stelde in Kamervragen aan staatssecretaris Marja van Bijsterveldt dat de PVV "geschokt" was dat zeventigduizend scholieren "is wijsgemaakt dat de Noordpool aan het smelten is" en "dat er een verontrustende klimaatverandering aan de gang is". Naar de klimaatverandering werd verwezen met de bewoording "onbewezen theorieën

kom maar op met jullie inhoudelijke post!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:34:
jij bent 1 van de racisten jij kwam er ook openlijk voor uit dat je een hekel hebt aan

jij mag helemaal niet praten :aai: sntaap

rot toch op man! ik heb meerdere buitenlandse scharrels gehad, en heb aan aantal buitenlandse vrienden

hekel en haten zit verschil in...

ik heb een hekel aan achterstand buurten ja..., en ik heb ook een hekel aan waar de islam voor staat, en de bijbel, en al die andere geest verziekende boeken
en heb een hekel aan individuelen christenen(jehova's) of exstremisten moslims, en wazi's

met een beetje gezond verstand, hoef je nooit in z'n vies appartement te wonen in die klote buurten

ik kom daar openlijk voor uit ja, kwam dagelijks in "jouw buurt"

en nou niet echt een leuke buurt om te wonen, je kan mensen amper in het nederlands aanspreken, en ze hebben bijna allemaal vrij daaro lijkt wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:40:
weg met het gedoogdbeleid en dr cijfers zullen stijgen als een raket

pvv helpt criminelen om hun natte droom uit te laten komen door het gedoogdbeleid te vermoorden ALS jullie DIT wederom ONTKENNEN

je hoeft geen geleerde te zijn dat er dan huisdealers komen en meer problemen

heb je helemaal gelijk in, maar zoals je zelf zegt nooit al ze verkiezing punten zullen uitkomen of zijn te realiseren, net als dit zal voor te veel problemen zorgen
Het anwoord is eenvoudig, de kredietcrisis wilde hij oplossen door iedereen 400 euro te geven. Een plan wat iedere econoom als onzinnig bestempelde. De klimaatcrisis noemt hij een verzinsel van de milieumaffia en de energiecrisis, ontkent hij gewoonweg. Conclusie: Met Wilders fietsen we rechtstreeks de afgrond in

gelukkig is het ook niet minister van finacien, is hij niet geschikt voor

ik kan wel begrijpen, dat mensen hun mond houden op straat kan je namelijk je leven kosten.
en je gaat niet naar iedereen schreeuwen!ik stem wilders!! what you ganna do now punk!

maar het is een feit, dat er gewoon meer rad draaiers/uitbuiters zijn in de grote steden dan "normale" marrokanen

en zolang nederland kansarme mensen blijft binnen halen zal dit probleem alleen maar verergeren worden

beste is gewoon :) als alle marrokaantjes nou is normaal deden! en we een streng immigratie beleid hebben
kan ik wat anders stemmen... want zoals je zegt wilders is ook niet alles... maar het moet nu maar is afgelopen zijn!

ik kan toch ook werk vinden? ik kan toch ook een MBO opleiding volgens en werken tegelijk? ik heb ook me vooroodelen hoor! hebben niet alleen maroc's last van ik ga naar hardcore feesten jwt... zijn toch allemaal junkie's? en racisten
en ik heb het wiel ook niet uitgevonden hoor... dus zo moeilijk is het niet, ik kan met een paar jaar ook lekker een huisie kopen... en dat zal NIET in jouw buurt zijn, maar wss een wat nettere buurt in amsterdam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 9 juni 2009 om 15:50:

:respect: idd, maar ik kan je vast zeggen dat je dat heel vaak kan roepen hier, effect heeft het helaas niet.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:42:
ik kom nu alleen maar met feiten

het probleem is dat jouw feiten geen feiten zijn maar jouw waarheid

onderstaand feitje van jouw bijvoorbeeld......tuurlijk smelten de ijskappen,waar het om gaat is dat de experts er niet over eens zijn of het aan de mensheid ligt of niet omdat er geen bewijs voor is

Op 15 september 2008 onthulde de PVV ontkennend te staan tegenover klimaatverandering. Tweede Kamerlid Martin Bosma stelde in Kamervragen aan staatssecretaris Marja van Bijsterveldt dat de PVV "geschokt" was dat zeventigduizend scholieren "is wijsgemaakt dat de Noordpool aan het smelten is" en "dat er een verontrustende klimaatverandering aan de gang is". Naar de klimaatverandering werd verwezen met de bewoording "onbewezen theorieën

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 9 juni 2009 om 20:10:
experts er niet over eens zijn of het aan de mensheid ligt of niet omdat er geen bewijs voor is

hou toch op man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 20:14:
hou toch op man

Genoeg kritisch onderzoek, dat de hele klimaatmafia tegenspreekt hoor.

En als de ijskappen smelten is er voor het waterpeil weinig aan de hand, ijs heeft namelijk meer massa dan water. Als de Noordpool smelt heeft dat wel weer gevolgen voor warme Golf stroom richting Europa waar wij ons zachte klimaat aan te danken hebben.

Jij hebt volgens mij nooit is kritisch naar iets gekeken, maar neemt klakkeloos alles aan wat je plausibel lijkt. (N)

Waarschuw beheerder
Met Wilders fietsen we rechtstreeks de afgrond in

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van eclipse-one op dinsdag 9 juni 2009 om 18:35:
idd, maar ik kan je vast zeggen dat je dat heel vaak kan roepen hier, effect heeft het helaas niet.

Ja dat weet ik, heb in m'n begintijd op pf extreem vaak deze discussie gevoerd, om op een gegeven moment maar de hoop op te geven, het is vechten tegen de bierkaai. Maar af en toe kan ik het toch niet laten ;-) Om me vervolgens voor m'n kop te slaan dat ik er weer intrap :lol:

Maar goed, als het in zo'n beperkte "gemeenschap" als pf al onmogelijk blijkt normaal met elkaar om te gaan geeft dat weinig hoop voor het hele land, typisch geval van jammer :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 20:22:
Met Wilders fietsen we rechtstreeks de afgrond in

time will tell...

ik stem voor de Marokkaanse aanpak, gewoon pak slaag voor rel schoppers :cheer:

ongeacht hun nationaliteit werkt wel!

zo heb ik x paar klappen van de spaanse politie gehad :lol: toen ik beetje aan het rellen in spanje was met me dronken/wausen kop 8) doe je niet snel een 2e x naar paar klappen van z'n knuppel

en zo erg naar de afgrond vind ik dat nou ook weer niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hardere aanpak voor de relschoppers ja, ongeacht kleur of afkomst (dus zowel de kutmarokkantjes als die klotehoolies neerknuppelen), en verder minder polariseren (en ook dat moet van 2 kanten komen, want die wij-zij gedachte is onderhand even hard aanwezig bij de autochtonen als bij de allochtonen). Of gewoon de extremistische moslimgemeenschap laten infiltreren door de chinese maffia, daar heb je verder ook nooit last van, die ruimen hun eigen boel wel op.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 14:13:
Je klets maar wat.
Als je de oudere generatie bedoelt, dan is dat wat anders.

Lees:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 13:20:
(In Nederland geboren arabieren daargelaten)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 14:13:
Die enkele keren dat een oudere arabier
naar de dokter gaat.
Een pijntje aanwijzen kan ieder kind.
En laat dan een oudere arabier ff een kind wezen; dat kindlief mee moet om het een en ander te vertalen.
Ouders gaan toch ook vaak met hun kind mee, om enigszins te ondersteunen.
Makkelijker is het zeker om zelf woord te kunnen staan.

Ik heb het niet over doktoren.
Ik heb het over de thuiszorg, jeugdwerkers, etc.
Ga daar eens mee praten, hoor je ook niet veel soeps.

En ff een voorbeeld over hoe het niet moet:
Op mijn afdeling zitten 10 moslima's.
4 van hen zitten volledig in de ziektewet met tig kinderen, 4 half en 2 (2!!) werken wel zoals het hoort.
2 van de 4 volledige ziektewetters heb ik in anderhalf jaar nog nooit gezien!
En deze mensen zijn echt niet ziek, maar maken gebruik van de "jij discrimineert" methode.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 13:33:
ja en nee je spreekt indirect een groep aan een bepaald soort ras grijs

zwart/wit nee islam is geen ras

Dus is wilders geen racist
Waarschuw beheerder
*pakt een biertje en wat chips

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 20:58:
Ik heb het niet over doktoren.
Ik heb het over de thuiszorg, jeugdwerkers, etc.
Ga daar eens mee praten, hoor je ook niet veel soeps.

Als je maar eens wist, wat mijn beroep is!

En deze mensen zijn echt niet ziek, maar maken gebruik van de "jij discrimineert" methode.

Zolang het UWV hun ziek zijn goedkeurt, heb jij geen recht van spreken.
En vooral als je geen bedrijfsarts bent.

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Dus is wilders geen racist

Dat had ik hem dus ook al eens proberen wijs te maken.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 20:22:
nee islam is geen ras

Artiest Garong
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Heeel heeeeeeeel oud

Dat Youtube filmpje
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 21:29:
Als je maar eens wist, wat mijn beroep is!

Ik zou het niet weten, weet wel dat mijn hele familie in de zorg zit.
Thuiszorg, psychiatrie, etc
(zijn overigens meer PvdA'ers en Sp'ers, geen PVV'ers)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 21:29:
Zolang het UWV hun ziek zijn goedkeurt, heb jij geen recht van spreken.
En vooral als je geen bedrijfsarts bent.

Nee want ik heb geen oren die letterlijk horen : Jij doet dit gewoon niet omdat ik moslim bent. Je bent een racist. Et voila, de manager rent er (gek genoeg) voor.
Blanken worden bij ons letterlijk gedwongen te komen werken als ze ziek zijn.
En ga niet praten over rechten.
Wat een onzin
Ik mag zeker ook niet fietsen zonder fietsdiploma van je?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 21:39:
Heeel heeeeeeeel oud

Dat Youtube filmpje

ik vind hem nog steeds grappig! ;)
Waarschuw beheerder
jwt :lol:

gevoel voor humor heb hij wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 21:42:
ik vind hem nog steeds grappig!

hij is ook grappig :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 21:42:
ik vind hem nog steeds grappig!

true!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 17:28:
moet je vooral doen mensen beledigen voor hun gezicht waarom doet je het niet straks in een achterstand wijk in rotterdam

Ben niet helemaal gek, ik ga het niet uitlokken zoals jij en je matties. Maar geloof me nou, dat ik voor niemand om ga lopen.

Opwarming van de aarde

kom maar op met jullie inhoudelijke post!!!

Nee, op die manier wilde hij niet de kredietcrisis oplossen, hij wil de hardwerkende burger enige compensatie geven voor wat er de afgelopen jaren van ons gestolen is.
En wat betreft dat klimaatprobleem... ik twijfel ook of dat hele milieugedoe niet eens waar is, maar gewoon een manier om extra accijns e.d. te kunnen verzinnen.
Klimaat verandert al miljoenen jaren.. al lang voor broeikas effect enz..

En Q, ik snap jou helemaal niet meer, je roept MOCRO power, mijn ras blabla.. en als we dan zeggen, ga dan lekker naar Marokko, dan zijn we ineens racist en moeten we ons smoel houden omdat jij een geboren en getogen Amsterdammer met 1 paspoort bent.
Make up your mind...

btw, ik neem jou op geen enkel vlak serieus meer, je zit hier gewoon alleen maar om de mensen lekker op te fokken...
Lukt niet echt hoor, je staat alleen maar voor paal :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuperRupsje op dinsdag 9 juni 2009 om 20:35:
Ja dat weet ik, heb in m'n begintijd op pf extreem vaak deze discussie gevoerd, om op een gegeven moment maar de hoop op te geven, het is vechten tegen de bierkaai. Maar af en toe kan ik het toch niet laten Om me vervolgens voor m'n kop te slaan dat ik er weer intrap

Maar goed, als het in zo'n beperkte "gemeenschap" als pf al onmogelijk blijkt normaal met elkaar om te gaan geeft dat weinig hoop voor het hele land, typisch geval van jammer

Voor mij geld hetzelfde tot op de laatste letter aan toe.
Iedereen kan een hoop over elkaar roepen in het land, maar uiteindelijk valt iedereen wel het 1 en ander te verwijten, maar kijken in het eigen straatje is er dan niet bij helaas omdat iedereen nou eenmaal zijn gelijk behalen belangerijker vind dan de zoektocht naar de dialoog, lul je ten goede van moslims ben je een linkse rakker, en doe je dat over nederlander ben je een rechtse knakker, kennelijk is de middeweg onmogelijk.
Problemen zijn er maar zonder dialoog los je nooit wat op .. :nocheer:
laatste aanpassing