Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 187865x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:10:
oh nee niet ivan weer van de KKK

:gaap:Een hele grote racist ben je.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:09:
Je kan het gewoon lezen hoor.. Dus over je rug? Nee toch

Waarschuw beheerder
zit zo even dit allemaal te lezen,maar even resume
hij gaat respectloos met mensen om

oh nee niet ivan weer van de KKK

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:01:
op straat durf je ze waarschijnlijk niet eens aan te spreken

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:54:
van een sukkel kreeg ik...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:43:
maar net als jij hebben de meeste pvv's die IQ niet helaas

kan wel even door gaan , the bottum line is, je spreekt jezelf een beetje tegen, denk aan je hart want je komt met redelijke goede argumenten,niet alles maar je loopt als een klein kind te schreeuwen ,maar ondertussen zeg je wel respect dit etc etc,maar andere trap je disrespectvol de grond in.
een gezonde discussie voeren is goed mits je op het zelfde niveua blijft en elkaars mening respecteerd,nu ben jezelf alleen maar in een kwaad daglicht aan het stellen met het katten gejank van je.
afspreken hier etc etc, kan me geen ene tyfus moer schelen of je van een andere afkomst komt.
dit is mijn mening gebasseerd op heel wat feiten, have a nice weekend :bier:

moet toch even me letter grote opnieuw instellen :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:25:
want je komt met redelijke goede argumenten

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:25:
kan wel even door gaan , the bottum line is, je spreekt jezelf een beetje tegen, denk aan je hart want je komt met redelijke goede argumenten,niet alles maar je loopt als een klein kind te schreeuwen ,maar ondertussen zeg je wel respect dit etc etc,maar andere trap je disrespectvol de grond in.
een gezonde discussie voeren is goed mits je op het zelfde niveua blijft en elkaars mening respecteerd,nu ben jezelf alleen maar in een kwaad daglicht aan het stellen met het katten gejank van je.
afspreken hier etc etc, kan me geen ene tyfus moer schelen of je van een andere afkomst komt.
dit is mijn mening gebasseerd op heel wat feiten, have a nice weekend

moet toch even me letter grote opnieuw instelle

:) jij ook fijn weekend ik zal er voortaan opletten

antiivan ben je weer bezig leukste thuis?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:37:
jij ook fijn weekend

:bier: :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:37:
jij ook fijn weekend ik zal er voortaan opletten

:roflol: Echt waar? Dat ga je nooit volhouden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:42:
waar een dier meer waard is dan een mens

Een mens is ook maar een soort van zeer intelligent dier (althans, dat denken we:))

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:01:
zielig?? dat jullie hier op het internet alleen over marokkanen praten want op straat durf je ze waarschijnlijk niet eens aan te spreken en misschien heb je geen eens marokkaanse vrienden net als de meeste PF hier

Als ik word lastig gevallen, dan maakt het me niet uit of die gast MOcro is of wat dan ook, gewoon opdonderen en dat zal ik zeggen ook.. Laat me niet gek maken door een stel van die idioten.
Maar is goed, ik zal eens een keer een marokkaan aanspreken die zich misdraagt, kijken wat er gebeurt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:49:
alleen als ze illegaal zijn maar marokko's REGERING heeft al laten weten dat de marokkanen die geboren zijn in nederland !! dus NEDERLANDERS de rotzooi zijn VAN NL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat nederland zijn eigen problemen moeten oplossen

Probleem is dat onze wetgeving blijkbaar nog minder indruk maakt op marokkanen dan op nederlanders.
En het grootste probleem is, dat marokkanen en mensen uit midden-oosten/noordafrika, een heel andere manier van leven hebben. Zoals ik al schreef, er worden daar nog mensen onthoofd e.d. de doodstraf bestaat er nog..
Hoe hebben ze ooit kunnen verwachten dat mensen, die zo gewend zijn te leven, hier zich zouden kunnen aanpassen?

ken genoeg jonge autochtonen die hetzelfde doen en kunnen werken en vervolgens betaal ik belasting voor die

Met als belangrijk verschil dat die mensen hun ouders hier al jaren gewerkt hebben en geld hebben afgedragen van hun salaris.
jammer dan over het gedoogdbeleid niet achteraf huilen als je opgepakt word op een house feest vanwege controles op drugs !! snap je de term zero tolerance niet dan!!

:gaap: Ik doe geen drugs en aan party's kom ik de laatste tijd ook niet toe...
Dus wat zeur je nou...

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 juni 2009 om 19:55:
DUS Denk ff na voordat je het in je arrogante bolletje krijgt om mensen onwetend
of intolerant of debiel te noemen. Kijk eerst es in de spiegel dan zie je alles wat je een ander noemt in 1.

:respect: Voor dat hele stuk!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:58:
wilders kaart het aan maar komt niet met oplossingen

Ja dat doet hij wel alleen jij bent het niet eens met die oplossingen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:58:
komt doordat agenten te soft zijn je kan voor een agent staan en zeggen ik vind jou een homo,lijers of wat dan ook zonder opgepakt te worden zolang je je handen thuis houdt

Nou, misschien kan jij dat dan flikken.. ik niet in elk geval. Ik hoef maar een vinger uit te steken of ik heb een bekeuring. En met mij vele Nederlanders. Marokkanen e.a. doen vaak alsof zij degenen zijn die gediscrimineerd worden, ik zal je effe uit de droom helpen..WIJ worden gediscrimineerd. En met wij bedoel ik autochtonen en allochtonen die zich netjes gedragen. Want dat is het grote verschil he. Wilders roept niet "Alle Marokkanen eruit" Wilders zegt dat degenen die zich misdragen eruit moeten.
Wat overblijft, zijn de welwillende, werkende en geïntegreerde allochtonen, die hier gewoon kunnen blijven wonen, leven en werken. Met alle repect.
Geen racisme dus.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 20:00:
Uitspraak van Q-MASTERDAMMER op vrijdag 5 juni 2009 om 19:58:
komt doordat agenten te soft zijn je kan voor een agent staan en zeggen ik vind jou een homo,lijers of wat dan ook zonder opgepakt te worden zolang je je handen thuis houdt

ANNO 2009 harde aanpak herinvoering van de doodstraf keiharde straffen gevangenis moet een hel worden ipv van een 2sterren hotel waar je kan playstation,tafelvoetbal ik zeg dit al een tijdje

Ik zeg voor jou, stem dan Wilders.. Die is daar ook helemaal voor..

:lol:
Is wel zo..

hij gaat respectloos met mensen om dat is waar ik mij aan stoor je hoeft niet iedereen over 1 kam te scheren een crimineel is een crimineel en niet een marokkaan

Wilders heeft het over Marokkaans straattuig...
Een Marokkaan die geen rotzooi trapt, zich normaal gedraagt, hoeft zich dus zeker niet aangesproken te voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 5 juni 2009 om 20:41:
Als ik word lastig gevallen, dan maakt het me niet uit of die gast MOcro is of wat dan ook, gewoon opdonderen en dat zal ik zeggen ook.. Laat me niet gek maken door een stel van die idioten.
Maar is goed, ik zal eens een keer een marokkaan aanspreken die zich misdraagt, kijken wat er gebeurt.

doe dat maar niet want daar ben je veels te mooi voor !! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 21:18:
doe dat maar niet

Waarom moet ze dat niet doen? Ben heel erg benieuwd waarom je dat zegt.

Waarschuw beheerder
hebben. Zoals ik al schreef, er worden daar nog mensen onthoofd e.d. de doodstraf bestaat er nog..
Hoe hebben ze ooit kunnen verwachten dat mensen, die zo gewend zijn te leven, hier zich zouden kunnen aanpassen?

sorry dat gebeurt alleen in verwegistan

Met als belangrijk verschil dat die mensen hun ouders hier al jaren gewerkt hebben en geld hebben afgedragen van hun salaris.

wij leven nu en niet in het verleden! dus autochtonen die in staat zijn om te werken kunnen en mogen een uitkering trekken? volgens jou>?

Nou, misschien kan jij dat dan flikken.. ik niet in elk geval. Ik hoef maar een vinger uit te steken of ik heb een bekeuring. En met mij vele Nederlanders. Marokkanen e.a. doen vaak alsof zij degenen zijn die gediscrimineerd worden, ik zal je effe uit de droom helpen..WIJ worden gediscrimineerd. En met wij bedoel ik autochtonen en allochtonen die zich netjes gedragen. Want dat is het grote verschil he. Wilders roept niet "Alle Marokkanen eruit" Wilders zegt dat degenen die zich misdragen eruit moeten.
Wat overblijft, zijn de welwillende, werkende en geïntegreerde allochtonen, die hier gewoon kunnen blijven wonen, leven en werken. Met alle repect.
Geen racisme dus.

WAAR eruit??? het probleem verplaatsen naar een ander land denk je nou echt dat een ander land op tuig staat te wachten wederom zij gaan zeggen HET is jou PROBLEEM

Wilders heeft het over Marokkaans straattuig...
Een Marokkaan die geen rotzooi trapt, zich normaal gedraagt, hoeft zich dus zeker niet aangesproken te voelen.

ok gelijk heeft ie maar nu over het islam kunnen we net zo goed een nieuw topic openenen

Waarschuw beheerder
Uit naam van die GOD van jou is meer gemoord dan uit naam van Hitler, Saddam Hoessein, Baby dog, en welke andere dictator dan ook
bij elkaar. Maar dat vergeet je voor het gemak maar even. En nu zal je denken dat heeft de mens gedaan. Ja maar wel uit naam en voor GOD en GOD heeft nooit
ingegrepen!!!! Dus of hij heeft nooit bestaan, OF Hij keurt het goed.

NO shit what are you a genius ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 21:26:
NO shit what are you a genius ?

Wat een zinlose opmerking. Wat wil je ermee zeggen meneertje dreig!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beetje grappig dat je tegen eenvrouw ineens heel anders doet dan tegen een gozer. Of ben ik de enige die het opvalt. Mij ga je lopen bedreigen als ik
het over Wilders hebt, en nu ga je ineens heel netjes lopen doen.
Beetje doorzichtig joh.
Waarschuw beheerder
Aangezien de nederlanders wereldsterren zijn in het opspuiten van land (zie dubai ed) zouden ze mischien ergens op een plek een eiland moeten spuiten die de naam 'tuig eiland' gaat krijgen, als we daar nou eens al het kansloze/toekomstloze tuig dumpen (atochtoon/allochtoon en alle andere soorten tonen) dan zijn we a: er van af, b: het bied werkgelegenheid (landspuiters en tuigdumpers) en is dus uiteindelijk iedereen happy, dit plan moet nog verder uitgewerkt worden vanuit deze nu nog ruwe schets maar ik denk dat het toch een eerste goede punt is van mijn eenmanspartij progamma. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 21:18:
doe dat maar niet want daar ben je veels te mooi voor !!

Ik ga het wel doen.
Ben het helemaal zat, kan mij het schelen wat er gebeurt... Misschien helpen anderen mij(waarschijnlijk niet), wat dat betreft is het wel zo dat Nederlanders nogal snel de andere kant opkijken.
Daar moeten we eens mee kappen.

Ik zie je bericht trouwens niet als iets bedreigends hoor, want dan zou ik me bedreigd moeten voelen en werkelijk waar, het interesseert me geen moer als ik klappen of iets zou krijgen, heb dan in elk geval gezegd wat ik wilde.
Klappen ben ik aan gewend, so go ahead.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 21:24:
sorry dat gebeurt alleen in verwegistan

Ja in landen als Marokko, Algarije, Libië, Syrie... Kortom, moslimlanden.

dus autochtonen die in staat zijn om te werken kunnen en mogen een uitkering trekken? volgens jou>?

Nee zeker niet, iedereen moet werken voor zijn geld.
Ik zie alleen wel verschil in waar iemand recht op heeft. Allochtonen waarvan de ouders nooit gewerkt hebben, die zelf ook geen werk kunnen/willen vinden, teren met zijn allen op de werkenden. Ze klagen dat ze te lage uitkering krijgen en daardoor moeten stelen en roven, maar zien niet in dat ze blij mogen zijn met wat ze krijgen. Je KRIJGT het maar! Zonder ooit iets voor gedaan te hebben.... zonder ooit salaris voor afgestaan te hebben.

Als ik in de stad zie hoeveel moslima's met hoofddoeken rondlopen, die geen NL spreken, dan denk ik.. die kunnen allemaal geen werk hebben, aangezien een hoop banen als vereiste hebben dat je goed NL spreekt/schrijft.
Enig idee hoeveel mensen dat nu al zijn? Mensen die hier zomaar ineens gekomen zijn zonder ooit iets te hebben afgedragen?

WAAR eruit??? het probleem verplaatsen naar een ander land denk je nou echt dat een ander land op tuig staat te wachten wederom zij gaan zeggen HET is jou PROBLEEM

Jullie hebben toch zo graag een dubbel paspoort en de koning van Marokko wil toch niet dat Marokkanen hun nationaliteit opgeven? Dus kunnen ze gewoon terug en kunnen ze zeggen dat het ons probleem is, maar dat zullen we nog wel zien.
Gewoon op het vliegtuig zetten die gasten en kan me na de Europese grens geen reet meer schelen wat er met die gasten gebeurt.

ok gelijk heeft ie maar nu over het islam kunnen we net zo goed een nieuw topic openenen

Ik heb sowieso nooit gezegd dat ik het eens ben met alle uitspraken die Wilders doet. Vind dat mensen moeten kunnen geloven als ze dat willen, als ik er maar geen last van heb. En dat laatste is het punt waar het om gaat, ik heb er wel last van.
Waarschuw beheerder
Jij bent hier degene die onwetend is, je bent namelijk gelovig. Geloof is niet weten. God is niks anders dan een verzinsel uit een tijd dat men het ontstaan van de Aarde niet kon verklaren maar graag wilde weten hoe dat kon. Men geloofde dat de aarde plat was, en dat je ervan af kon lazeren. Men had nog niet de wetenschap die men nu heeft. Waarom stond er niet in de Bijbel dat de aarde rond was, en niet plat? Waarom staat er niks over dat de zon het midden is van ons zonnestelsel en dat de aarde er gewoon omheendraait? En niet andersom. Dat achterlijke geloof verkondigde dat de aarde het middelpunt is van het heelal en datalles eromheen draaide. Nicolasz Copernicus heeft(met vrees voor zn leven door het grote dogmatische instituut) bewezen dat dat niet correct was. De aarde was simpelweg 1 van vele planeten, die om haar moederster de zon draaidde. Daar was dat enge geloof van jou het helemaal niet mee eens, maar kon er op een gegeven moment niet meer omheen. God of de Bijbel heeft nooit
verteld hoe het werkelijk in elkaat zat. Maar die Bijbel van jou werd keer op keer aangepast omdat Het gedrocht KERK en GELOOF anders ongeloofwaardig leek.
Er werd maar gedraaid en gedraaid zodat het leek alsof de kerk dat altijd al heeft geweten, maar het is allemaal vastgelegd in de geschiedenis. Geloof en geloofshuizen zijn opgericht om de mensen bang te maken(en die bangmakerij gaat verder als Wilders waar je het steeds over hebt) de mensheid werd zwaar onderdrukt door de kerk en de Bijbel. Als jij denkt aan de ideologie en daden
van de Nazi's en Hitler zal je waarschijnlijk er niet veel goeds voor overhebben. En terecht, maar je vergeet dat het gedachtegoed Geloof nog veel meer heeft gedaan om afschuw op te roepen. Maar daar heb jij geen moeite mee.
Nee je loopt er achteraan en verkondigt dat ik onwtend ben, en als ik op Wilders stem dat ik stem op een heel eng mannetje. JIJ loopt achter de grootste engerd aan die de wereld ooit heeft gekend GOD, de grootste tiran ooit. Erger zijn ze er nog niet geweest. Uit naam van die GOD van jou is meer gemoord dan uit naam van Hitler, Saddam Hoessein, Baby dog, en welke andere dictator dan ook
bij elkaar. Maar dat vergeet je voor het gemak maar even. En nu zal je denken dat heeft de mens gedaan. Ja maar wel uit naam en voor GOD en GOD heeft nooit
ingegrepen!!!! Dus of hij heeft nooit bestaan, OF Hij keurt het goed.

DUS Denk ff na voordat je het in je arrogante bolletje krijgt om mensen onwetend
of intolerant of debiel te noemen. Kijk eerst es in de spiegel dan zie je alles wat je een ander noemt in 1.

Verder ben ik klaar met je je bent te eigenwijs en arrogant om een fatsoenlijke discussie mee te hebben als ik je mening niet deel.

Zo!!!! Dat lucht op.

Wat je blijkbaar niet begrijpt, is dat er een verschil is tussen de boodschap en de mensen die de boodschap opvolgen of zeggen op te volgen of beweren in naam van God te handelen. Maar daar kom je pas

achter als je de boodschap leest en de moeite ervoor neemt je erin te verdiepen. Godsdienst is een menselijke constructie. Je kunt God niet de schuld geven van de misstanden van de Kerk, die misstanden begaan mensen. Als iemand roept dat hij of zij in naam van God handelt, betekend toch niet automatisch dat het ook zo is. De boom herkend men aan zijn vruchten, preekte Jezus. M.a.w. hebben die Katholieke priesters die o.a. in Amerika zo’n 3000+ bekende gevallen van pedofilie hebben begaan, niets gemeen met de boodschap van liefde die Jezus predikte. Als je het nieuwe testament in de Bijbel leest, lees je dat de boodschap van Jezus recht tegenover het walgelijke gedrag dat georganiseerde religie in het verleden heeft getoond staat en nog steeds vertoon. Toen bijv. de Spanjaarden het goud van de Zuid-Amerikanen gingen jatten, heeft het Vaticaan besloten, via een stemronde, dat de Zuid-Amerikanen, hun medemensen, gelijk stonden aan dieren en aangezien dieren geen ziel hebben, was het prima om ze af te slachten. Je hoefde geen moeite te doen om ze te bekeren, de Kerk keurde genocide goed.
Ik ben het helemaal met je eens dat de Katholieke Kerk en in het bijzonder het Vatiaan een machtsinstrument is geweest om de mensen onder de duim te houden, eeuwen lang. Verwerpelijk en dat gaat in tegen wat in de Bijbel staat in het Nieuwe Testament.
Maar het Christendom is meer dan alleen maar het Vaticaan. Ik ben van huis uit Protestants opgevoed en vindt het werk van Christen zoals Johannes van het Kruis en het werk van Theologica Germanica erg interessant en leerzaam. Daarnaast zijn er verschillende Christelijke mystici Dat zul je niet gepreekt horen in een gemiddelde kerkdienst op zondag, maar dat maakt wel deel uit van het Christendom. En Jezus preekte naastenliefde t.o.v. niet gelovigen. Genoeg voorbeelden in het Nieuwe Testament waarin staat beschreven hoe Jezus aanschuift bij bijv. Romeinse tollenaars. Dat werd door de meeste Joden gezien als collaboreren met de vijand want de tollenaars waren de N.S.B.’ers onder de Joden. Maar Jezus vertelde juist dat hij niet voor de gelovigen is gekomen, want die geloven al. Hij is voor de mensen die uitgekotst worden, de mensen die geen liefde kennen. Daar mensen die zichzelf Christelijk noemen daar niet naar handelen, is niet de schuld van God, maar dat is een menselijke fout.

Je kijk op het Christendom is echt te eenzijdig. En daarnaast doe je net voorkomen alsof het elke dag oorlog is op straat in Nederland. Een oorlog tussen Christenen en niet gelovigen. We kunnen toch prima samenleven, dat zie je toch elke dag in de praktijk. Of je moet als niet gelovige in Urk op Zondag een restaurant willen openen, want dan heb je een probleem. Maar dat dat zijn excessen.

En dat je gelovigen onwetend noemt is complete onzin. Zoals ik ook al poste, en waar jij niet op gereageerd hebt, is dat de grootste Westerse wetenschappers gelovig waren. Volgens een onderzoek van Science, het meest betrouwbare wetenschappelijke magazine, uit 2003 gelooft bijna 40% van de wetenschappers in een gegeven definitie van God. Dat betekend niet automatisch dat gelovigen per se intelligent zijn, dat zou onzin zijn, maar dat betekend wel dat geloof en verstand prima samen kunnen gaan. Sowieso, de Jezuïeten (gelovigen) hebben het hele idee van een universiteit bedacht en zijn de eerste die (gestandaardiseerde, genormaliseerde) scholen hebben gesticht in Europa.

De Islam ken ook een rijke geschiedenis. Periodes van intolerantie en periode van tolerantie t.o.v. van andersgelovigen en niet gelovigen. Daarnaast is algebra afkomstig uit Arabische landen, Irak is de bakermak van onze samenleving en de grootste inspiratie voor de Grieken (Europese brainpower) was bepaalde filosofie binnen Islam en o.a. die algebra ( o.a. Pythagoras).

Dus ja, je weet inhoudelijk niets over Islam, de Christelijke boodschap. Bewijs daarvoor lever je zelf.

Dat zeg ik toch niet? Hoe kom je daar nou weer bij. Jij zegt tegen Thijs dat hij zn mening moet vormen over religie door het uit eerste hand te verkrijgen.
Maar een rechter hoeft dat van jou niet. Je meet echt met 2 maten. Een rechter mag zn uitspraak vormen op de mening van anderen. Je weet het wel, maar het komt je niet uit.

Ik kan wel weer moeite gaan doen om het citaat op te zoeken en je op je ongelijk te wijzen. Dat heb ik ook met 2 andere beschuldigen van je aan mijn adres gedaan, maar dat negeer je dan gewoon.

Maar ik wil het best. Geef je mij eerst ff een reactie op mijn twee antwoorden op je 2 beschuldigingen. :)

Het Christendom gaat nog veel verder. Dood aan alles wat de kerk tegenspreekt,
ken je geschiedenis. Als je dat aanhangt, hoe kan JIJ het in vredesnaam over fatsoen hebben.

Maak je weer de fout om te denken dat omdat ik Christelijk ben, ik automatisch alle mistanden van Katholieke Kerk, dat maar één onderdeel is van het Christendom ( maar wel de meest dominante en wiens daden ik vaak verwerpelijk vind ) maar goedpraat en met de mantel der liefde bedek. Verre van dat, ik ben een grote criticaster van de Katholieke Kerk en het Vaticaan terwijl ik gelovig ben.

Maar alle gelovigen, alle 2 komma zoveel miljard gelovigen, zijn natuurlijk allemaal hetzelfde. Allemaal willen ze alle ongelovigen dood zien en allemaal kennen ze alleen maar naastenliefde gericht naar medegelovigen.
Daarom vangen kerken ook geen niet-gelovigen en asielzoekers op die moslim zijn en daarom gaat een Christelijke organisatie zoals Leger des Heils, vanuit diezelfde naastenliefde, de straat op en vragen eerst aan zwervers of ze wel Christelijk zijn voordat ze onderdak of eten krijgen ‘Tuurlijk, elke Christen is per definitie intolerant.

Gaap.

En je hebt helemaal gelijk hoor. Er heerst tegenwoordig een burgeroorlog tussen Christenen en niet gelovigen in Nederland. Knokploegen op straat, alles. Zo erg is het al.

Dubbele gaap.

Doodstraf voor meervoudige moordenaars of moordenaars die ook kinderen verkrachten/vermoorden, ja. Niet moord uit naam van het geloof waar jij zo vol van bent.

Dat wat ik geloof, keurt niet de doodstraf goed. Heb ik je ook al eerder aangeven. Je weet niets van mijn geloof, maar denkt er alles van te weten. Dat jij voor de doodstraf bent is je goed recht, maar ik deel je mening niet.

Je stapelt aanname op stereotypering. Blijf maar lekker onwetend en bevooroordeeld.

Tenzij je ongelovig bent of de kerk tegenspreekt dan is de naastenliefde ver te zoeken.

Je leeft niet meer in de Middeleeuwen. Tegenwoordig kun je gewoon zeggen dat je niet geloofd in God. Die ruimte is er. Ik hoef je toch niet mijn argumenten over naastenliefde i.v.t. de boodschap van Jezus in de Bijbel te herhalen.

Hmm angezien je het zo goed weet.
Legmij eens uit wat mijn
zieke opvatting van Islam en Christendom

Dan wel is?

Je beweerde dat de Islam, samen met de Nederlanders van Marokkaanse afkomst, verantwoordelijk zijn voor al de problemen in achterstandswijken in Nederland. Daarnaast beweerde je dat moslims en Christenen per se intolerant is.

Daar staan ook quotes uit de Koraan die niet zo vriendelijk zijn hoor. Over Homo's en vrouwen, en word de ongelovige uitgemaakt voor misleid en slecht.
Dus wat is je punt? Naastenliefde waar je zo mee dweept, geld in religie
niet voor mensen die zich niet onderwerpen aan de grote DOGMATISCHE INDOCTRINATOR, pik.

Naastenliefde waar ik zo mee dweep? Alsof naastenliefde iets slecht is. Dan is asocialiteit zeker iets positiefs in jouw beleving. Leuk joh, daar hebben we echt meer mensen van nodig die zo denken. Dat is nou precies het Nederland waar ik niets mee heb.

Omgedraaide wereld.

Mijn punt maak jij nu zelf. Juist. Je geeft zelf aan dat je citaten kan vinden die liefde prediken t.o.v. van andersgelovigen en niet gelovigen en je kunt citaten vinden waarin dat niet wordt gepredikt. Context is zo belangrijk. Zo maar een citaat uit 2 ‘boeken’ die zo’n 2000+ blz dik zijn gebruiken voor je gelijk of ongelijk, is oneerlijk als het niet deel uit maakt van een rode draad door diezelfde ‘ boeken’.

Ik ken het topic wel, pik. Zie hierboven.

Zie mijn opmerkingen bij bovenstaand citaat van je.

Wat jij wilt, aangezien jij geloofd denk ik dat jij de realiteit niet helemaal snapt. Je geloofd in een God die de mens naar zn evenbeeld heeft geschapen, doch mensen zien er onderling totaal verschillend uit. De grote almachtige God
die de mens en de aarde heeft geschapen, om vervolgens de mens zijn wil op te leggen en als een zombie achter alles wat hij opdraagd aan te lopen. En waarvoor? Voor een plek in de Hemel, eenbelofte die je maar moet aannemen want bewijs is er niet voor. Dus de grote DOGMATISCHE INDOCTRINATOR creeert de aarde en de mens en alles daar omheen, geeft ze een eigen wil, maar die moeten ze vervolgens totaal negeren en als makke lammetjes de grote dictator volgen. Hoezo zinloos??? Volgens het Christendom is de aarde niet ouder dan 6000 jaar,
doch waar komen dan de fossielen vandaan? Waar schrijft de Bijbel over Dinosauriers? Etc, etc. Allemaal gebaseerd op iemand die 2009 jaar geleden geboren zou zijn uit een maagdelijke moeder?? En die zegt; Ik ben de weg naar God. Waar is je bewijs voor het bestaan van God?? Heb je niet, sterker nog.
Je durft er niet eens over na te denken. Want dan zou je gaan twijfelen, en dat mag niet, stel je voor dat je in de hel terecht komt. En JIJ durft tegen MIJ te zeggen

Fossielen geloof ik niet in? Hoe weet je dat? Weer zo'n stereotypering gebaseerd op onwetendheid.

Gaap.

Tussen de eerste regel van Genesis en de tweede regel van Genesis kan wel miljoenen/miljarden jaren hebben gezeten. De tijd van de dino’s misschien. Wat weet jij daar nou van? Wat weet ik daar nou van? Bewijs voor dino’s hoef ik toch niet per se in de Bijbel te zoeken, dat kun je aan biologen vragen. Er worden ook geen cowboyhoeden beschreven in de Bijbel, betekend het nu dat cowboyhoeden niet bestaan volgens Christenen?

Slaat nergens op die redenering, alles moet maar in de Bijbel staan volgens jou? En als het er niet staat, is dat een bewijs dat God niet bestaat? Bizarre logica, maar in je onderbuik zul je het vast wel snappen.

Sowieso, hoe kun je nou iets ontkennen dat iets bestaat dat je fysiek in de grond hebt gevonden? Dat slaat toch nergens op, en hoe kun je nou de wetenschappelijke methode van C-14 (koolstof)-datering ontkennen. Daarnaast heeft Genesis meerdere lagen, waaronder Kabbalistische overtuigingen/ideeën. Kabbalisten maken gebruik van getallen. Getallen hebben een symbolische betekenis. Zo staat 12 voor bestuurlijke perfectie waardoor er 12 stammen van Israël waren en waarom er 12 discipelen van Jezus waren. 1 is het symbool voor God, 40 jaar heeft het volk Israël door de woestijn gezworven en 40 dagen heeft Jezus door de woestijn gezworven (40 staat voor een geestelijke reiniging, een pad tot geestelijke reiniging, 666 is het Beest, enz…

Maar jij bepaald dus dat alles in Genesis letterlijk genomen moet worden, begrijp ik? Ben je bij de schrijvers zo’n 5000 jaar geleden geweest dat je dat weet?

En ik als gelovige moet tolerant zijn en beleefd blijven tegen mensen die beweren dat mijn geloofsovertuiging er een van intolerantie is (terwijl die persoon niet eens het ‘boek’ heeft gelezen waarop ik die overtuigingen baseer) en die beweert dat ik de realiteit niet begrijp?
Terwijl iemand die niet gelovig is altijd maar gelovigen kan kwetsen op hun geloof. Heb je maar te slikken. Want als je daar commentaar op hebt als gelovige ben je intolerant. Weer die dubbele moraal.

Laat mij niet lachen.

En als laatste ga ik je nu voor de vijfde keer vragen waarom je denkt dat Islam en een typisch Marokkaanse opvoeding de oorzaak zijn voor alle problemen in achterstandwijken. Ik heb daarop een reactie gegeven, volgens mij is het de straatcultuur aangezien dat gedrag in Marokko niet wordt getolereerd en het volgens de Islam verboden is terwijl je datzelfde gedrag ook ziet bij immigranten met een niet-moslim achtergrond in andere landen in andere werelddelen.

Graag zie ik je reactie tegemoet. Want laten we er niet omheen draaien. Als je geen argumenten voor je mening hebt, ben je simpelweg een racist en een Islamofoob.

Zo simpel is het. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Je bent ingelogd als: WJTN op vrijdag 5 juni 2009 om 22:04:
Wat je blijkbaar niet begrijpt, is dat er een verschil is tussen de boodschap en de mensen die de boodschap opvolgen of zeggen op te volgen of beweren in naam van God te handelen.

Zucht, ik heb geen zin om nog op je spelletjes in te gaan eigenlijk,
maar op de een of andere manier onlok je het me toch doordat je mn
woorden gaat verdraaien, of gewoon botweg liegt. Dus daar gaan we
weer.

Ten eerste waar blijkt uit dat ik dat niet begrijp? Ik begrijp het
maar al te goed. En ook het laffe spelletje wat gelovigen dan spelen.
God is almachtig en God's woord moet koste wat kost opgevolgd worden
op straffe van steniging, verbranding, verbanning etc, etc. Daarna nog
hel en eeuwige verdoemenis op de koop toe. En jij durft te praten over
een God van liefde?? Volgens mij ijl je, maar goed moet je zelf weten.
Maar ga mij niet vertellen dat ik onwetend ben. Jij(nogmaals) en elke
andere die gelooft bent de onwetende. Het heet immers niet voor niks
geloof. ER IS NOOIT HET KLEINSTE STUKJE HARD BEWIJS GELEVERD VOOR HET
BESTAAN VAN EEN GOD!!!! Doch al 2000 heeft Christendom de kans gehad
bewijs te leveren.

achter als je de boodschap leest en de moeite ervoor neemt je erin te verdiepen. Godsdienst is een menselijke constructie.

Precies en helemaal niks meer dan dat.
Je kunt God niet de schuld geven van de misstanden van de Kerk, die misstanden begaan mensen.

Nee kan ook niet OMDAT IE NIET BESTAAT!!!
Maar even vanuit jouw standpunt.
Volgens jou bestaat hij wel, dus;
God heeft de mens geschapen (want dat geloof jij, toch?) en heeft de mens op de
aarde gezet om onder zijn spelregels te bewijzen dat hij(de mens) het waard is
in de Hemel te komen. Waarom????? Wat is het nut, volgens jou? Dan had God toch
veel beter mensen perfect kunnen maken?? Maar nee, dat doet ie niet. Wat God wel
doet is. Hij zet de mens op de aarde geeft ze express een vrije wil met de mogelijkheid na te denken. Geeft ze express allerlei verleidingen die ze moeten
weerstaan. Geeft ze allerlei ellende, pijn, ziektes, oorlog en wreedheden.
Dat alles moet de mens doorstaan, zonder ook maar 1 moment aan de goedheid van God te mogen twijfelen. Dat klinkt niet als een God van liefde en goedheid.
Dat is een smerig etterig saddistisch klootzakje, dat zn vergrootglas op mieren zet om ze te treiteren en op te blazen. Maar die mieren mogen niet boos op hem
zijn daarom, o nee dat kan niet. Want dan ga je naar de hel!!!!

Gast echt
God niet de schuld geven van de misstanden van de Kerk

Natuurlijk wel. Hij laat het toch toe. Hij laat mensen die hem trouw volgen
de meest verschrikkelijke dingen meemaken, waarom??? Of het is een saddist.
Of hij bestaat gewoon niet. God is toch almachtig?? Ja je moet wel blijven
geloven dat hij almachtig is!! Maar zijn almachtigheid gebruiken om de wereld
te zuiveren van al die bagger en ellende??? Nee dat doet ie niet.
Maar wel blijven geloven dat ie bestaat. God heeft je al zoveel bewijs gegeven dat ie niet bestaat, maar je wil er niet aan, waarom niet? Waarschijnlijk omdat
Christendom en de kerk en zn volgelingen je zo verschrikkelijk bang hebben gemaakt voor eeuwige verdoemenis dat het je hersenen dusdanig heeft geindoctrineerd dat ze het risico niet durven te nemen om te twijfelen.
Want stel dat het(hoe onwaarschijnlijk het ook is) toch waar is dat je
naar de hel en eeuwige verdoemenis gaat. Dat is wel zo gruwelijk dat en het duurt eeuwig. Eeuwig zou je branden!!! Tsja erger kan het niet(mits je het gelooft). Nee dan maar geen risico nemen. Dan maar geloven dat hij bestaat
en niet twijfelen, niet twijfelen(blijf het jezelf en anderen om je heen wijsmaken) Hij bestaat, Hij bestaat. Niet twijfelen want dan ga ik naar de hel,
en eeuwige verdoemenis zal mij overkomen. Als ie niet bestaat ben je je leven lang in de zeik genomen, bestaat ie wel dan zit ik goed. Ga ik lekker niet naar de hel. Hmm, maar nou zijn er ook nog andere religische stromingen. Wat nou als JIJ toch de verkeerde hebt gekozen. Verdorie net het verkeerde boek, he wat dan.
Ga je nog naar de Hel misschien. Dat zou jammer zijn WJTN, lullig man.
Als iemand roept dat hij of zij in naam van God handelt, betekend toch niet automatisch dat het ook zo is.

Als de Almachtige die alles ziet en weet het gewoon toelaat, blijkbaar wel.
Want hij is toch de alwetende, de almachtige.
Het is net als Sinterklaas WJTN, denk toch es na man. Kinderen, als jullie
stout zijn komen de Zwarte pieten en die geven je de roe, en die nemen je mee
naar Spanje. Maar als je lief bent dan krijg je lekkers en speelgoed.
Op dat niveau zit het en het is niks anders. Want het werkt, kinderen(een gedeelte ervan in ieder geval) geloven het, en zijn bang en willen aan de andere kant cadeautjes. Het is precies hetzelfde. Ik vertel je nu Sinterklaas
die bestaat niet, net als God. Word wakker. Als je mij niet geloofd, prima
moet je helemaal zelf weten. Maar zolang jij geloofd in een God die bestaat uit
een en al tegenstrijdigheden, zonder dat je hem gezien hebt of er hard bewijs
voor hebt. Moet je mij en anderen niet vragen om meningen te onderbouwen, bewijs aan te voeren voor dingen die ik zeg etc. Want van god vraag je ze ook niet, het staat ergens in een oud en stoffig boek. En je neemt het allemaal klakkeloos aan. Maar iemand met een andere mening moet het onderbouwen en bewijzen. Hoe kan ik je dan nog serieus nemen???? Mens moet de bindende factor
zijn NIET RELIGIE. Een mens kan je vastpakken, God is dat wat je ook maar wilt geloven dat het is. Hetis gebakken lucht.
in Amerika zo’n 3000+ bekende gevallen van pedofilie hebben begaan, niets gemeen met de boodschap van liefde die Jezus predikte.

Toch lopen die smeerlappen nog gewoon rond. Als ze stuk voor stuk door de bliksem getroffen worden, dan hebben we het ergens over. Tot die tijd is het niks meer dan excuses zoeken om toch maar te kunnenblijven geloven.
Toen bijv. de Spanjaarden het goud van de Zuid-Amerikanen gingen jatten, heeft het Vaticaan besloten, via een stemronde, dat de Zuid-Amerikanen, hun medemensen, gelijk stonden aan dieren en aangezien dieren geen ziel hebben, was het prima om ze af te slachten. J
e hoefde geen moeite te doen om ze te bekeren, de Kerk keurde genocide goed.

En toch deed God helemaal niks en liet het gewoon gebeuren de saddist.
Maar toch deel jij de zelfde grondvesten als bovengenoemd. Dat de Christendom er
in Nederland niet meer mee wegkomt is niet te danken aan religie of god hoor WJTN. Dat is te danken aan de terugloop en de ontkrachtingen van religie door de wetenschap. De kerken en de Pauselijk Oberst.......hrer komen er hier niet meer mee weg. Want nog steed proberen ze vanuit religie de boel te onderdrukken
maar de aanhang van het Christendom kent een enorme terugloop sinds de middeleeuwen. Men wat in de middeleeuwen te bang om niet te geloven, niet zozeer uit angst voor de hel maar voor de kerk die je kop eraf hakte of je op de brandstapel gooide als je niet meespeelde in het grote Goddelijke toneelstuk.
Die macht en angst is op veel plekken niet meer reeel(doch sommige babtistengemeentes, geroformeerdegemeentes) werken nog steeds met het Dogmatische scepter door iemand te verstoten als hij niet meespeelt.
Maar over het algemeen is de angst uit de Middeleeuwen hier geluwd.
Nou heb je echter nog landen die hetzelfde in andere landen doen
ald hier 600 jaar geleden. Het zijn veelal landen die in vergelijk met
westerse landen nog steeds in middeleeuwse sferen verkeren. Daar werkt
het nog zij het wel onder een iets andere naam. Ook weer god, maar met een iets
andere invalshoek. Een Jezus die 600 jaar na Jezus kwam. Het is inmiddels
de grootste religie ter wereld. Net als Christendom dat was 600 jaar geleden.
Zie je het verband?? Het is bijna te voorspellen hoe het daarmee zal lopen.
De geschiedenis heeft ons geleerd wat men met het Christendom probeerde,
gelukkig heeft het gefaald. Nu is het de beurt aan de nieuwe stroming, van 600 jaar later. De overeenkomsten zijn over en overduidelijk. Maar ook het nieuwe
toneelstuk zal falen, net als het Christendom. Ook daar zal een kentering
komen net als die er was bij het Christendom. Religie is gedoemd te falen, aangezien het is gebnaseerd op een verhaal dat eenvoudig te ontkrachten is wanneer men simpelweg gaat durven twijfelen. Exhter in een aantal landen is twijfel eenletterlijke doodszonde en daarom werkt het daar nog, net als hier in de middeleeuwen. Maar ook dat zal overgaan. GELOOF MIJ!!

Als ik zeg de nieuwe Messias te zijn en 40 mensen om me heen daarin meegaan.
Er door die 40 mensen boeken over mij en wat ik beweer uit naam van MIJN God
en zijn regels worden geschreven. Zou je mij dan achternaalopen en mijn God??

Dat is namelijk precies wat je nu doet, andere Messias, andere God, maar verder hetzelfde.
Ik ben het helemaal met je eens dat de Katholieke Kerk en in het bijzonder het Vatiaan een machtsinstrument is geweest om de mensen onder de duim te houden, eeuwen lang. Verwerpelijk en dat gaat in tegen wat in de Bijbel staat in het Nieuwe Testament

Ja, en waarom is er een nieuw Testament? Ik zal het je vertellen.
Omdat simpelweg een aantal mensen zich er niet meer ion konden vinden.
Dus dan maar iets nieuws schrijven waar we een eigen kerk mee kunnen
stichten. Zo gaan we zelf onze eigen religie maken. Als God Almactig was
waarom was het dan niet de eerste keer gelijk goed? Als je er over nadenkt
en alle andere christelijke stromingen er naast legt, vind je religie dan nog wel geloofWAARDIG?? Is het niet simpelweg een manier van blijven aanpassen van religie omdat het zo vaak ontkracht is en er daarom krampachtig maar steeds "hervormd" word??? Ik ga er maar vanuit dat je een gezondstel hersens hebt, maar gebruik ze dan eens.
De Islam ken ook een rijke geschiedenis. Periodes van intolerantie en periode van tolerantie t.o.v. van andersgelovigen en niet gelovigen. Daarnaast is algebra afkomstig uit Arabische landen, Irak is de bakermak van onze samenleving en de grootste inspiratie voor de Grieken (Europese brainpower) was bepaalde filosofie binnen Islam en o.a. die algebra ( o.a. Pythagoras).

Dus ja, je weet inhoudelijk niets over Islam, de Christelijke boodschap. Bewijs daarvoor lever je

Wanneer het goed gaat zeg je kijk religie is niet slecht. Wanneer het fout gaat
zeg je nee het is de mens die het fout doet niet religie. Dat is meten met 2 maten jongen, word eens wakker.
Dus ja, je weet inhoudelijk niets over Islam, de Christelijke boodschap. Bewijs daarvoor lever je zelf.

Ik hoef er ook inhoudelijks vanaf te weten. Het is niet meer dan het Sinterklaas verhaal. Ik weet wat er achter zit. Jij niet jij gelooft wat er achter zit.
Zo ff genoeg voor nu, morgen ga ik misschien verder. Ligt een beetje of je het nu snapt of hoe je reageert.
Waarschuw beheerder
Het is in zekere zin niet fout om te stemmen op de PVV als je er achter staat. Persoonlijk zal iedereen hier natuurlijk zijn mening over hebben :).

Maar mijn vraag is: HOE KAN JE NOU ACHTER EEN PARTIJ ALS DE PVV STAAN ALS JE GEENEENS WEET HOE ZE HUN DOELEN GAAN BEREIKEN.

PVV kaart problemen aan die niet gemakkelijk worden besproken in de hedendaagse politiek of waar mening persoon zich niet voor uit durft te laten komen. Maar een oplossing die is er niet. Zo kan iedereen wel een mega partij hebben. Problemen signaleren is altijd makkelijker dan ze oplossen...

Wat kom je doen in de politiek dan???? Politiek is compromis sluiten. Dat resulteert er dan weer in dat je de meeste burgers tevreden houdt.

En dan wil ik het nog geeneens hebben over wat er wel niet mogelijk zou kunnen zijn als PVV aan de macht komt :O. Berg je dan maar haha. Nu is alles tegen Balkenende, dan is het gewoon alles tegen Wilders. Want die heeft mooie one liners, maar heeft er geen oplossingen voor....

Daarvoor ben ik er zo voor dat iedereen zich goed moet inlezen bij verkiezingen. Hierbij moet je denken aan de standpunten van de partij goed doornemen etc. Het lijkt me niet meer dan normaal als je dat doet zodat je op een partij stemt die echt voor jou als persoon goed kan doen.
Waarschuw beheerder
De pvv is gewoon puur een protest partij, en omdat men de draaikonterij van de huidige politiek gewoon spuugzat is vind het zoveel draagvlak, er spelen problemen waar ook de huidige politiek geen antwoorden op kan verzinnen, die problemen lopen steeds verder uit de hand en plop je hebt een draagvlak voor een protest partij.
Ik baal zelf ook van de inhoudsloze uitstraling van de partij, ze benoemen problemen (en hoe) en komen vervolgens met geen of zinloze onrealistiche oplossingen. maarja het is en blijft protest uiteindelijk in mijn ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op vrijdag 5 juni 2009 om 21:49:
Jullie hebben toch zo graag een dubbel paspoort

jullie?? ik dacht dat me mokum vlag mij zou verraden maar niet ik ben een geboren en getogen amsterdammer ik heb maar 1 paspoort

Waarschuw beheerder
En als laatste ga ik je nu voor de vijfde keer vragen waarom je denkt dat Islam en een typisch Marokkaanse opvoeding de oorzaak zijn voor alle problemen in achterstandwijken. Ik heb daarop een reactie gegeven, volgens mij is het de straatcultuur aangezien dat gedrag in Marokko niet wordt getolereerd en het volgens de Islam verboden is terwijl je datzelfde gedrag ook ziet bij immigranten met een niet-moslim achtergrond in andere landen in andere werelddelen.

Graag zie ik je reactie tegemoet. Want laten we er niet omheen draaien. Als je geen argumenten voor je mening hebt, ben je simpelweg een racist en een Islamofoob.

Zo simpel is het

kan hij niet hij is een flapdrol als wilders

ivan
Waarschuw beheerder
deze man wil kraken verbieden, en zonder krakers mis ik een hoop freetek dussss
Waarschuw beheerder
Eeeuhm mensen. Als een politieke partij meedoet aan verkiezingen, dan staan in het programma de doelen en standpunten beschreven en vaak niet hoe deze bereikt gaan worden.
Of een doel/standpunt bereikt wordt is maar de vraag, want anders zou politiek en een land besturen ook een stuk gemakkelijker zijn geweest.

Zo heeft de PVV doelen en standpunten gecreëerd voor het programma, veel mensen sluiten zich aan bij deze doelen en standpunten en nu is het aan de PVV om deze doelen zien te bereiken.

Haalt hij het, dan is die de held.
Haalt hij het niet, dan zijn mensen waarschijnlijk het vertrouwen in hem kwijt en zal het hem ook niet lukken weer een nieuwe kans te krijgen.
Zo gemakkelijk zit het allemal in elkaar! Daarbij heeft PVV maar een klein deel invloed, terwijl iedereen moord en brand loopt te schreeuwen.

Wat een stel stakkers zijn jullie zeg! Ben je het niet eens met de politiek, dan rot je ook maar lekker op, of sticht je een eigen politieke partij.

AMEN! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eclipse-one op vrijdag 5 juni 2009 om 21:43:
Aangezien de nederlanders wereldsterren zijn in het opspuiten van land (zie dubai ed) zouden ze mischien ergens op een plek een eiland moeten spuiten die de naam 'tuig eiland' gaat krijgen, als we daar nou eens al het kansloze/toekomstloze tuig dumpen

:lol: dat was ff lachen tussen al serieuze gesprekken :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van aiiidooo op vrijdag 5 juni 2009 om 23:33:
HOE KAN JE NOU ACHTER EEN PARTIJ ALS DE PVV STAAN ALS JE GEENEENS WEET HOE ZE HUN DOELEN GAAN BEREIKEN.

ze kunnen ze niet eens gaan bereiken, want ze zetten zich zelf op zo'n plaats neer dat ze die niet eens kunnen bereiken. Zoals nu het europees parlament, ze gaan er alleen in zitten, zonder een verbond aan te gaan met andere partijen. Waar mee ze bereiken dat ze misschien 5 min spreektijd hebben in een jaar.
Zo krijg je, dus niet een punt wat voor jouw belangrijk is door.
Wilders zit al meer als 15 jaar in de politiek dus hij moet dat weten. Niet dat je hem moet betekenen als een groentje wat het nog niet helemaal snapt. Want als je dat na 15 jaar in de kamer nog niet snap, dan ben je gewoon achterlijk. Dat laatste beweer ik ook niet.
Want naar mijn mening speelt die gewoon een spelletje, en genoeg schapen die er intrappen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:28:
ik zei dat jullie niet durfen een marokkaan op straat aan te spreken als hij zich misdraagt fggit je verdraait mijn woorden en inderdaad een fcking racist verdient niets anders dan een pak slaag

heb je wel gezegt in het verleden

ga het nu niet opzoeken,

iets van jullie schijten, recht van de sterkste in die trend geloof ik, en iets van klein Casablanca
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TL87 op zaterdag 6 juni 2009 om 02:02:
Eeeuhm mensen. Als een politieke partij meedoet aan verkiezingen, dan staan in het programma de doelen en standpunten beschreven en vaak niet hoe deze bereikt gaan worden.
Of een doel/standpunt bereikt wordt is maar de vraag, want anders zou politiek en een land besturen ook een stuk gemakkelijker zijn geweest.

Zo heeft de PVV doelen en standpunten gecreëerd voor het programma, veel mensen sluiten zich aan bij deze doelen en standpunten en nu is het aan de PVV om deze doelen zien te bereiken.

Haalt hij het, dan is die de held.
Haalt hij het niet, dan zijn mensen waarschijnlijk het vertrouwen in hem kwijt en zal het hem ook niet lukken weer een nieuwe kans te krijgen.
Zo gemakkelijk zit het allemal in elkaar! Daarbij heeft PVV maar een klein deel invloed, terwijl iedereen moord en brand loopt te schreeuwen.

Wat een stel stakkers zijn jullie zeg! Ben je het niet eens met de politiek, dan rot je ook maar lekker op, of sticht je een eigen politieke partij.

AMEN! :D

En jij kan niet lezen :S. Ik zeg toch ook niet dat de doelen dan ook bereikt worden. IK ZEG: HOE DEZE BEREIKT WORDEN..... Dus de oplossingen/ initiatieven etc. En kom nou niet met oplossingen als: alle buitenlanders het land uit...

Kleine invloed??? Als ik mening normaal mens spreek dan stemmen ze op Wilders. En hoezo? Wel gewoon omdat hij HET durft te zeggen. Als je dan doorvraagt hoe gaat hij het oplossen dan zie je ze vaak hun mening terugnemen...

Trouwens waar is het voor nodig om iedereen hier te generaliseren dat we stakkers zijn.... Niet mee eens zijn en gezamenlijk over spreken/ debatteren mag dus niet :S?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 19:28:
inderdaad een fcking racist verdient niets anders dan een pak slaag

pak slaag is een gebrek aan communicatieve vaardigheden. Je zal er door nooit verder komen in je gelijk.
je klok loopt een paar decennia achter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:37:
Juist daarom vind ik dat het hypocriet om te schijten op het materialistische bord wat je juist de ruimte heeft gegeven om jezelf op deze manier te ontwikkelen.

Je hebt gelijk, maar waar zeg ik dan dat mensen in 3e wereldlanden of in landen waar minder welvaart is, zij meer spiritueel zijn of juist minder kapitalistisch? ik heb nooit zo een vergelijking gemaakt, dus wat je zegt slaat helemaal nergens op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweld is een taal die mensen begrijpen en wanneer het nodig is klinkt het prachtig!!
AMEN

dat is het probleem jullie zijn te soft wij komen uit een fucked maatschappij

in marokko gedragen mensen zich niet zo want dan krijg je een pak slaag van oom agent en zelfs van omstanders dus lul geen bullshit alsof jullie weten hoe wij in elkaar steken

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 12:02:
pak slaag is een gebrek aan communicatieve vaardigheden. Je zal er door nooit verder komen in je gelijk.

????

keep on dreaming
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zaterdag 6 juni 2009 om 11:17:
heb je wel gezegt in het verleden

ga het nu niet opzoeken,

iets van jullie schijten, recht van de sterkste in die trend geloof ik, en iets van klein Casablanca

jij bent gewoon een flapdrol!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

zeg dat maar tegen bush en israel

moslims en palestina heeft zeker een rol te maken hier!! of een onderdeel dat de wereld constant goedkeurt hoe israel over de palestijnen walst onrechtvaardig en de hele wereld doet niks

Waarschuw beheerder
leuk he in volendam wonen dr maar 3 % allochtonen en toch vonden zij dat er teveel buitenlanders en moslims in het land 3% hou toch op mensen

Waarschuw beheerder

Ben ik niet mee eens.
Dat men deze handeling hedendaags zo MOET toepassen, zou idd. iets van een paar decennias terug; van toepassing geweest moeten zijn.

Als de communicatieve vaardigheden in ons moderne maatschappij geen gebrek zou zijn; dan zouden we allicht minder problemen moeten
hebben.
Want de jeugd van tegenwoordig toont al geen respect voor bijv. de politie.
Dus enkel aan het communicatieve heeft men niks.
Dus een goed pakslaag (geen mishandeling) wilt vaak wel helpen. ;p

Men heeft het dan vaak ook over straf, maar een kamerarrest met tv; internet; spelcomputer ed. is ook geen optie.
Dan maar constante communicatieve vaardigheden met hulpverleners t.w. maatschappelijk werkers ed. want de meeste ouders
zijn niet thuis.
Die werken om het materialisme of om rond te kunnen komen.

Want oma/opa willen niet op jeudige kleinkind passen, daar het kind te verbaal is.
En als je een kind al bijwijze van spreken al enkel een draai om zijn oren geeft; dan dreigen ze al
de kindertelefoon op te bellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 12:48:
zeg dat maar tegen bush en israel

ik wist niet dat Bush en israel hun problemen hier op de straat hoek proberen op te lossen.
sorry hoor, maar jouw vergelijk is net zo achterlijk , als die van Wilders.

Problemen moeten hier op gelost worden, en hebben niets te maken met wat er gebeurd 1 meter over de grens of verder.

Zolang je die onzin allemaal er bij gaat halen, of we het nu over Bush, Israël, Irak, stenigingen in een afgelegen dorp in de Saoedi Arabië, ophangen van homo's in Iran, Martelingen in de Abugraip en Kruistochten. Er bij gaat halen, dan blijf je bezig.

We zijn in Nederland.
Moslims moeten zich tot een bepaald niveau aan Nederland aanpassen. Naar mijn mening zo aanpassen dat ik geen last van hun heb, in net zo'n mate als dat ik accepteer van mijn mede kaaskoppen.
En ik vind dat mijn mede kaaskoppen Moslim net zoveel rechten moeten gunnen als ze voor zich zelf eisen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 12:43:
geweld is een taal die mensen begrijpen en wanneer het nodig is klinkt het prachtig!!
AMEN

Te soft? De meesten willen graag een niet softe aanpak van de problemen.
En daarom stemt men Wilders. Maar zeg iemand dat, springt jouw voicemail weer
aan. En ga je weer lopen tieren hier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 13:28:
De meesten willen graag een niet softe aanpak van de problemen.

nee, tot dat ze zelf in een dronken toestand tegen een politie auto aan staan te zeiken, als de politie agent hun heel streng aan kijkt en roep dat je een stoute jongen bent, en het niet meer mag doen.
Dan vind je hier op partyflock een post over buitensporig politie machtsvertoon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom reageer ik ook eigenlijk nog op die gast.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
in marokko gedragen mensen zich niet zo want dan krijg je een pak slaag van oom agent en zelfs van omstanders dus lul geen bullshit alsof jullie weten hoe wij in elkaar steken

AMEN

Ziedaar het probleem, hij zegt het zelf al. Nederland moet zich aanpassen aan Mocro's.

Gats HET IS ANDERSOM PAS JE AAN AAN NEDERLAND!!!!!

Zo niet, hard aanpakken is wat Wilders zegt, is dan een oplossing die volgens jou het beste is. Hard aanpakken. Maar omdat Wilders het zegt is het weer niet goed. En dan ook nog zeggen dat Nederland zich moet aanpassen aan de Marokkanen.

Echt gast ik ga steeds meer twijfelen of je wel een Marokkaanse achtergrond hebt. Het begint allemaal zo erg te lijken op iemand die Mocro's zwart probeert te maken/belachelijk. Je spreekt jezelf keer op keer tegen, bij tegenspraak ga je gelijk racist en KKK roepen en ga je lopen schreeuwen dat diegen die je tegenspreekt klappen moet krijgen. Je bevestigt alle vooroordelen die er maar te bedenken zijn. Of je bent een nepper die Mocro's belachelijk wil maken.
Of het is dus blijkbaar allemaal waar wat Wilders zegt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 13:03:
leuk he in volendam wonen dr maar 3 % allochtonen en toch vonden zij dat er teveel buitenlanders en moslims in het land 3% hou toch op mensen

Als ze allemaal zo als jou zijn dan snap ik ze echt wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 13:20:
ik wist niet dat Bush en israel hun problemen hier op de straat hoek proberen op te lossen.
sorry hoor, maar jouw vergelijk is net zo achterlijk , als die van Wilders.

dat bedoel ik je weet niks !!!

ik dacht dat je pro wilders was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 13:44:
Of je bent een nepper die Mocro's belachelijk wil maken.

sukkel check me foto maar als je dan niet kan zien dat ik een fcking mocro ben GTFO

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 13:54:
sukkel check me foto maar als je dan niet kan zien dat ik een fcking mocro ben GTFO

het is dus blijkbaar allemaal waar wat Wilders zegt.

Punt gemaakt, dank je voor je antwoord.

Waarschuw beheerder
Ziedaar het probleem, hij zegt het zelf al. Nederland moet zich aanpassen aan Mocro's.

Gats HET IS ANDERSOM PAS JE AAN AAN NEDERLAND!!!!!

ik snap het niet ben je een retard ofzo ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 13:57:
pool die geen nederlands hoef te spreken

:roflol: hoef. Leer het eerst zelf eens.:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 13:57:
laatste aanpassing 6 juni 2009 14:00

:roflol::roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 juni 2009 om 13:57:
Punt gemaakt, dank je voor je antwoord.

Of het is dus blijkbaar allemaal waar wat Wilders zegt.

ja hij heeft gelijk je moet bang voor ons zijn want wij zijn de baas

en over dat bang is al duidelijk dat je pvv stemt vanwege een paar snotaapjes op straat want de echte criminelen die hoor en zie je niet