Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 183676x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
de wetgeving, het is altijd hoe je het uitlegd, en dat is het probleem.
Je hebt mensen die de islam uit leggen als een godsdienst waar voor je moet vechten met bommen.
Je hebt mensen die de islam uit leggen als een godsdienst waar voor je moet vechten met woorden.
De bommen leggers vallen natuurlijk meer op als de praters, en dat zijn de mensen waar voor iedereen bang is. Wie daar niet bang voor is helemaal gek geworden.
Ik zelf zie de mensen die praten over de islam, ook als bond genoten tegen de bommenleggers.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 23:31:
Overigens ken ik iemand die nu in Dubai zit en het valt daar verschrikkelijk hard mee met de islamitische wetgeving en die geloof ik eerder dan jou met "ze leven daar in de middeleeuwen".

Dubai oogst niet voor niets erg veel kritiek van landen zoals Iran, Yemen en Syrie. Het is een progressieve omgeving waar de islam veel minder de leidraad is voor politieke denken, zoals ik dat graag zie :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 23:39:
de wetgeving, het is altijd hoe je het uitlegd, en dat is het probleem

Dat is ook inderdaad zo, daarom zseg ik ook dat ik persoonlijk liever zie dat de islam wordt gezien als een "leidraad des levens"(zoals het ooit bedoeld was) ipv dat de islam de absolute waarheid is (zoals de conservatieve moslims beweren).
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 23:39:
Ik zelf zie de mensen die praten over de islam, ook als bond genoten tegen de bommenleggers

Zo lang ze de islam niet zien als absolute waarheid / dat niet willen opleggen aan anderen vindt ik alles best. Het is toch te gek voor woorden dat symboolspraak vaak zo wordt verdraait dat mensen helemaal gek worden als er bijv een cartoontje wordt gemaakt omdat de profeet belangrijker zou zijn dan ieder ander persoon op de wereld.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:43:
Opvallend, dat je dit verdedigt, doe je dat omdat extreem-rechts jou zo ligt of dat je gewoon op mij wil zeiken?
Ik ben benieuwd

Ik ga voor de optie die je niet genoemd hebt, optie C.
Ik vind jullie allemaal even erg. :)
Extreem rechts ligt mij niet, ik ben rechts, maar ik ben geen neo-nazi, zoals paaltje.
En op jou zeiken, mwah, 't is verleidelijk, maar ik wil mijn 'gelijk' gewoon halen op de eerlijke manier, via een open discussie ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 23:19:
Ja, echt de middeleeuwen daar!

Zo goed als alles wat ik hier over wilde zeggen, is al gezegd... dus ik sluit me aan bij thijs :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 01:15:
Ben jij het met hem eens...

Op veel punten wel, op sommige punten niet

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 01:15:
Zijn nieuwe partij???

Ik weet het! Dat is: Partij voor de Vrijheid B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 maart 2007 om 23:52:
Dubai oogst niet voor niets erg veel kritiek van landen zoals Iran, Yemen en Syrie. Het is een progressieve omgeving waar de islam veel minder de leidraad is voor politieke denken, zoals ik dat graag zie

Beide zijn islamitische staten en Iran ligt niet in het midden-oosten.

Dus ik denk dat we er ruim over eens kunnen zijn dat ze in het midden-oosten niet in de middeleeuwen leven.

Overigens zit in Qatar de Islamitische Raad die de Sharia invulling geeft, dus zo progressief zijn ze daar niet hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op woensdag 28 maart 2007 om 23:59:
Ik ga voor de optie die je niet genoemd hebt, optie C.
Ik vind jullie allemaal even erg.
Extreem rechts ligt mij niet, ik ben rechts, maar ik ben geen neo-nazi, zoals paaltje.
En op jou zeiken, mwah, 't is verleidelijk, maar ik wil mijn 'gelijk' gewoon halen op de eerlijke manier, via een open discussie

Dan snap ik nog steeds niet waarom je dat dan hebt gezegd.
Het is een mooie manier om je ergens onderuit proberen te lullen, maar het klopt niet.

Dus ik ben beniewd naar je echte beweegredenen en kom dan niet weer met een half verhaaltje aanzetten.

"Waarom hebben we een bord voor onze kop als we tegen extreem-rechtse argumentatie in gaan?"

Zo goed als alles wat ik hier over wilde zeggen, is al gezegd... dus ik sluit me aan bij thijs

Nou, vertel dan ook maar eens waarom ze in Qatar, Dubai en Koeweit in de middeleeuwen zouden leven, terwijl het op wereldschaal 3 high-tech landen zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 21:02:
Pff.. Staat gewoon op internet: http://www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/ en ze liggen in diverse musea.

Saai boek trouwens, veel droge stof.

Heb gewoon de Nederlandse versie:/

Uitspraak van Knoalster op woensdag 28 maart 2007 om 17:33:
Onzin! Jij vergelijkt nu GELOVIGEN met NIET GELOVIGEN. Een strenge Christen is net zo gelovig als een strenge Moslim.

Het punt dat ik hier wou maken is dat de moslim over het algemeen in mijn ogen veel meer aan zijn geloof denkt dan wij.

En dus ook veel sneller na foute dingen luisterd die zijn imam preekt.

Uiteraard heb je ook streng gelovige Christenen, je hebt mij niet zien zeggen dat dat niet zo is, maar globaal gezien zijn er dat veel minder.

Daarbuiten komt nog eens dat ik zowel het christendom als de islam achterlijk vind.

Uitspraak van [H³] op woensdag 28 maart 2007 om 21:55:
Wel grappig, Paaltje vs. knoalster, vip en hanzje.
Ik vraag me af wiens bord nu dikker is 8)

Tja... 3 totaal verschillende mensen met duidelijk verschillende meningen en verschillende manieren van denken...

Overeenstemming bereiken we toch niet^^

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:43:
Nee, ik geef iemand met extreem-rechtse ideeen inderdaad niet zomaar gelijk, vooral niet als het argumenten zijn die nergens op slaan.

Dat bedoel ik dus^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 16:57:
Op welke bladzijde staat dat volgens jou?
Ik heb de Koran namelijk wél gelezen en sterker, ik heb het boek ook in huis.

vers 5 uit Soera Het Berouw
(“doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag…”)

Is overal op internet te vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op woensdag 28 maart 2007 om 21:55:
Wel grappig, Paaltje vs. knoalster, vip en hanzje.
Ik vraag me af wiens bord nu dikker is

Ik heb dus een bord voor de kop?

Leg es uit:

Uitspraak van Knoalster op woensdag 28 maart 2007 om 17:33:
Onzin! Jij vergelijkt nu GELOVIGEN met NIET GELOVIGEN. Een strenge Christen is net zo gelovig als een strenge Moslim.

De gemiddelde seculiere Nederlander vergelijken met een overtuigde moslim slaat natuurlijk nergens op.

Wel de goede vergelijking maken he.

De gemiddelde Seculiere Nederlander vergelijken met een overtuigd moslim vind jij dus normaal?
Waarschuw beheerder
- TILBURG - Vader Ahmed Salam weigerde Rita Verdonk de hand. Zoon Suhayb liet voor een lezing de mannen scheiden van de vrouwen. Diens verloofde Samira besloot haar mannelijke collegas niet langer de hand te schudden. Zijn zij een bedreiging voor de Nederlandse samenleving?

Ahmed Salam, rechts de Haagse imam Fawaz.
Het is 19 juni 2002. Ahmed Salam verschijnt op het Tilburgse stadhuis. Zijn moskee in Tilburg-Noord is net twee maanden open. Salam moet burgemeester Stekelenburg tekst en uitleg verschaffen over een uitzending van Nova.

Daarin komt hij, samen met zijn Haagse geestverwant imam Fawaz, naar voren als een van de radicale imams in het land. Op het stadhuis staan de cameraploegen klaar. Salam ontkent stellig anti-westers te zijn.

Nu, bijna vijf jaar later, blijkt de imam weer op het matje te zijn geroepen. Deze keer wordt hij stevig onderhouden door burgemeester Vreeman. Die is het gedoe met de familie zat. Ditmaal gaat het gesprek ook over Salams zoon, Suhayb. De oudste telg is de afgelopen jaren uit de schaduw van zijn vader gestapt. Suhayb veroorzaakt na de zomer van 2006 een eigen relletje op de Technische Universiteit Eindhoven. Hij is uitgenodigd door studentenvereniging Mosaic voor een lezing over de ramadan. Maar Suhayb stelt een opvallende eis. De dames moeten achterin gaan zitten, de heren voorin. De overrompelde studentenvereniging stemt toe. Dit komt haar later op een waarschuwing te staan van het TU-bestuur.
Suhayb heeft zich gestort op de dawa, de missie. Hij geeft lezingen door het hele land. Vooral aan hoger opgeleide jongeren die meer willen weten over de 'ware islam'. Suhayb komt ook vaak in de als radicaal te boek staande moskee El Twaheed in Amsterdam.
De website van het mede door hem opgerichte Instituut voor Opvoeding en Educatie ziet er gelikt uit, kenmerkend voor de 'politieke salafi's' die als geen ander weten ze hoe ze jongeren kunnen bereiken. De stroming is recht in de leer en geeft zoekende jongeren klip en klare antwoorden die ze bij de traditionele imams niet vinden. Suhayb begrijpt dit goed. Niet voor niets startte hij - in november in Utrecht en in februari in Amsterdam - twee islamopleidingen, in het Nederlands.
De jonge Salam is verloofd met de 23-jarige Samira Dahri uit Utrecht. Ook zij haalt met een opvallende daad de media. De docente aan een vmbo-school in Utrecht weigert na de laatste zomervakantie haar mannelijke collega's nog langer de hand te schudden. De commissie Gelijke Behandeling stelt Samira later in het gelijk, maar ze keert niet meer terug op school.
Opmerkelijk aspect: Suhayb zou al een vrouw en kind hebben in Syrië. Zo vader, zo zoon? Want ook vader Salam leeft niet meer met zijn eerste vrouw in Tilburg, met wie hij vier kinderen heeft. Hij heeft nu een tweede, jongere vrouw in Berkel-Enschot. Hij zou haar ontmoet hebben bij de taalles. Bij sommige moskeebezoekers heeft dit de wenkbrauwen doen fronsen. Niet echt gepast dat een vrome imam zijn echtgenote zo achterlaat. Dubbele moraal? Ook op ander vlak laadt de familie die verdenking op zich. Oproepen geen belasting te betalen, maar wel zelf jarenlang een uitkering genieten? Inmiddels is Salam in dienst van de moskee, de uitkering is gestopt. Maar zijn eerste vrouw heeft die wel en de tweede krijgt schuldhulpverlening.
De AIVD houdt Salam scherp in de gaten. De Islamitische Stichting voor Opvoeding en Overdracht in Tilburg, waarvan de imam ook voorzitter van is, blijft opduiken in rapporten van de veiligheidsdienst. In het rapport 'Saoedische invloeden in Nederland' (2004) staat dat de moskee is opgericht via missie en financiering uit Saoedi-Arabië. Het signaleert tevens dat de radicale imams in hun uitingen voorzichtiger zijn geworden, maar dat hun strikte geloofsopvatting vermoedelijk onveranderd is.
Die zienswijze overheerst ook ten stadhuize, waar Salam wordt gezien als iemand die niets op heeft met onze moderne samenleving, die vindt dat vrouwen beter niet kunnen werken, voor wie gemengd schoolzwemmen taboe is en die afvalligheid als een doodzonde beschouwt. Eerder een rem op, dan een stimulans voor integratie, prominent exponent van 'de islamisering van Nederland'. Oprecht wellicht in zijn afwijzing van geweld, maar actief bewerker van een mogelijke voedingsbodem.
Een rapport over radicalisering in Tilburg kenschetst Salam als 'een van de meest geleerde salafitische voorgangers in Europa'. Zo kennen ook Tilburgse moslims hem. Een vroom man, schrijver van zeven religieuze boeken die de meesten boven de pet gaan. Mensen kloppen bij hem aan voor raad. Zoon Suhayb heeft in eigen stad dat aanzien veel minder.

(brabants dagblad)
Waarschuw beheerder
Partij voor de Vrijheid :respect:

Vrijheid om zelf te bepalen wie je wel en geen hand geeft. (Y)

Leve het Liberalisme
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 08:25:
Dan snap ik nog steeds niet waarom je dat dan hebt gezegd.
Het is een mooie manier om je ergens onderuit proberen te lullen, maar het klopt niet.

Dus ik ben beniewd naar je echte beweegredenen en kom dan niet weer met een half verhaaltje aanzetten.

"Waarom hebben we een bord voor onze kop als we tegen extreem-rechtse argumentatie in gaan?"

Ik moet het elke keer weer in drievoud doen he?
Jullie hebben een bord voor de kop.
Alle 4.
Niet vanwege het links/rechts gebeuren.
Doe niet net of je het niet begrijpt, je bent weer aan het verdraaien, en je geeft mij de mogelijkheid om te kiezen uit 2 foute antwoorden, dat is dus ook weer een beetje proberen woorden in de mond leggen.. (f)

Nou, vertel dan ook maar eens waarom ze in Qatar, Dubai en Koeweit in de middeleeuwen zouden leven, terwijl het op wereldschaal 3 high-tech landen zijn.

Je bent vervelend :vaag:
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 maart 2007 om 23:25:
Ik heb het over de mate waarin ze de religie praktiseren en daarbij soms ook steken laten vallen als het gaat om respect voor anderen. Daarbij is het wapewntuig van tegenwoordig veel gevaarlijker.

En wat die foto's betreft: Nu mag je twee keer raden door welke ondernemingen / aannemers die zijn neergezet :D ik geef je 1 tip, die komen iig NIET uit het midden oosten!

Edit en offtopic: Rotterdam gaat trouwens de komende jaren ook zo heel erg de hoogte in, de skyline wordt verdriedubbeld qua volume en dubbel zo hoog qua bouwhoogte :p Kuwait en Qatar laat je dan makkelijk achter je, Dubai is een ander verhaal, maarja die bouwen met hun Belgische aannemers gebouwen tot 808 meter hoog en er zijn plannen voor 1200 meter hoge gebouwen

Dubai oogst niet voor niets erg veel kritiek van landen zoals Iran, Yemen en Syrie. Het is een progressieve omgeving waar de islam veel minder de leidraad is voor politieke denken, zoals ik dat graag zie :D

Dat is ook inderdaad zo, daarom zseg ik ook dat ik persoonlijk liever zie dat de islam wordt gezien als een "leidraad des levens"(zoals het ooit bedoeld was) ipv dat de islam de absolute waarheid is (zoals de conservatieve moslims beweren).

Zo lang ze de islam niet zien als absolute waarheid / dat niet willen opleggen aan anderen vindt ik alles best. Het is toch te gek voor woorden dat symboolspraak vaak zo wordt verdraait dat mensen helemaal gek worden als er bijv een cartoontje wordt gemaakt omdat de profeet belangrijker zou zijn dan ieder ander persoon op de wereld.

Vip, met wie 'regeren' jullie in Bergen op Zoom?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Het Midden-Oosten is ZOVEEL GROTER als alleen Qatar, Dubai en Koeweit... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 12:12:

En niet geheel ontoevallig 3 van de rijkste staten van het midden oosten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op donderdag 29 maart 2007 om 12:18:
En niet geheel ontoevallig 3 van de rijkste staten van het midden oosten

(Y) inderdaad

Waarschuw beheerder
Het ging toch over Geert Wilders? O:)
Waarschuw beheerder
En niet geheel ontoevallig 3 van de rijkste staten van het midden oosten ;)

Mwa dan heb je nog Landen als de VAE, Brunei en SA zijn qua kapitaal rijker dan de meeste Westerse landen vanwege de aanwezigheid van olie. ;-) qua welvaart zit het daar ook goed en dan heb je nog landen als Syrie en Irak (en nog wel een paar), die arm zijn maargoed wij hebben roemenie etc
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 29 maart 2007 om 12:35:
die arm zijn

En zijn dat ook niet toevallig de wat 'minder gematigde of minder progressieve' landen / staten? ;)

Ik zie een verband :9
Waarschuw beheerder
VAE

Dubai is één van de Emiraten of ben ik nou zo gek?

Mwa dan heb je nog Landen als de VAE, Brunei en SA zijn qua kapitaal rijker dan de meeste Westerse landen vanwege de aanwezigheid van olie.

Gaat niet over kapitaal, maar over de (overheersende) levensstijl en die is niet van deze tijd. (Brunei buiten beschouwing is zoooo klein)

Waarschuw beheerder
het wilders promotiepakket = helaas uitverkocht
[img width=300 height=300]http://groepwildersshop.nl/shop/images/products/3.jpg[/img]

er zijn nog wel mokken en muismatten verkrijgbaar

[img width=300 height=300 cacheid=00140359002761b6226103881a01d35c02]http://groepwildersshop.nl/shop/images/products/4.jpg[/img]

[img width=300 height=300]http://groepwildersshop.nl/shop/images/products/6.jpg[/img]

en voor onze echte die-hard Techno-liefhebbers zijn er ok nog petjes verkrijgbaar

[img width=300 height=300 cacheid=0014035a002761b865c179581a01d35c02]http://groepwildersshop.nl/shop/images/products/7.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 20:51:
mein kampf"

Wilder shheft nu ook een boek geschreven

[img width=100 height=150]http://groepwildersshop.nl/shop/images/products/10.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[quote]De verlaging van de loon- en inkomstenbelasting leidt tot een netto inkomensverbetering van ruim 7% voor de middeninkomens. De hogere inkomens zullen wat meer en de lagere inkomens wat minder profijt hebben maar de inkomenseffecten zijn voor iedere inkomensgroep positief.[/qoute]

Spreekt mij wel aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 12:41:
Gaat niet over kapitaal, maar over de (overheersende) levensstijl en die is niet van deze tijd. (Brunei buiten beschouwing is zoooo klein)

De landen die ik net opnoemde zijn qua levenswijze erg modern,en dan heb je nog jordanie egypte en turkije perzie

Uitspraak van [H³] op donderdag 29 maart 2007 om 12:38:
En zijn dat ook niet toevallig de wat 'minder gematigde of minder progressieve' landen / staten? ;)

Ik zie een verband :9

alleen jemen en iran zijn wat betreft geloof heel erg streng
de andere landen zijn aangetast door dictatuur (irak oa )
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 12:41:
Dubai is één van de Emiraten of ben ik nou zo gek?

Klopt 1 van de 7 emiraten Abu Dhabi, Dubai, Sharjah, Ajman, Umm Al Qaywayn, Ras al-Khaimah en Fujairah.
(dubai) was al eerder genoemd idd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 29 maart 2007 om 13:17:
perzie

Daar vliegen ze toch nog op tapijten?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 29 maart 2007 om 13:17:
perzie

Perzie bestaat toch niet meer? is dat tegenwoordig niet Iran? (althans, gedeeltelijk?)
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 maart 2007 om 23:25:
En wat die foto's betreft: Nu mag je twee keer raden door welke ondernemingen / aannemers die zijn neergezet :D ik geef je 1 tip, die komen iig NIET uit het midden oosten!

Dat denk jij. De Bin Laden Company (ja, waar die enge man met die tulband familie van is), die bouwen echt heel het middenoosten vol met wolkenkrabbers etc. Ze wilden al de hoogste toren ter wereld hebben (zou binnie daarom het WTC....)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S/B op donderdag 29 maart 2007 om 13:31:
welke ondernemingen / aannemers die zijn neergezet

BAM NBM en Ballast Nedam onder andere. :yes:

allebij Nederlandse bedrijven, heb vrienden die daar in die landen bouwen, eentje werkt in Dubai voor Ballast nedam om de zeebodem daar gelijkvloers te krijgen.

Olie sheiks willen mooie huizen voor hun harem.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op donderdag 29 maart 2007 om 13:22:
Perzie bestaat toch niet meer? is dat tegenwoordig niet Iran? (althans, gedeeltelijk?)

ja klopt was ff in de war, en Iranier noemen zich zelf vaak zo om zich te distantiëren van het huidige Iran.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 13:20:
Daar vliegen ze toch nog op tapijten?

gesluierd en wel
Waarschuw beheerder
Partyflock... echt verschrikkelijk.. Probeer je een discussie te voeren wordt de helft van mijn posts verwijderd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 14:05:
Partyflock... echt verschrikkelijk.. Probeer je een discussie te voeren wordt de helft van mijn posts verwijderd?

Dan moet je hem nog een keer plaatsen (y) 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 14:12:
Dan moet je hem nog een keer plaatsen

Ja dat doe ik in het vervolg ook ik kwam er net achter dat donkergroene posts zijn verwijderd.

Waarschuw beheerder

Censuur, komt door de neo-christelijk-facistische beweging van Balkenende en Bos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 14:22:
neo-christelijk-facistische beweging van Balkenende en Bos.

:):s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 08:21:
Beide zijn islamitische staten en Iran ligt niet in het midden-oosten

geografisch gezien ligt het wel in de buurt, 30 minuten vliegen vana Dubai, dat is niet ver, dat is even ver als vanaf Hier naar Groningen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 08:21:
Dus ik denk dat we er ruim over eens kunnen zijn dat ze in het midden-oosten niet in de middeleeuwen leven.

Overigens zit in Qatar de Islamitische Raad die de Sharia invulling geeft, dus zo progressief zijn ze daar niet hoor

Ik heb het puur over de mate waarin men aldaar de politiek vermengd met religie, Het was hier in Europa een puinhoop toen we dat hier op grote schaal deden. Diezelfde paralel zie ik nu met het huidige midden oosten.

Uitspraak van S/B op donderdag 29 maart 2007 om 13:31:
Dat denk jij. De Bin Laden Company (ja, waar die enge man met die tulband familie van is), die bouwen echt heel het middenoosten vol met wolkenkrabbers etc. Ze wilden al de hoogste toren ter wereld hebben (zou binnie daarom het WTC....)

Nou zelfs zonder WTC zijn er wereldwijd andere hogere gebouwen, en die Burj Arab van 808 meter wordt gebouwd door een Belgische aannemer. Nix Bin ladens aan hoor :p

Om dan weer terug te valelen op het topic, ik vindt dus wel dat GW gelijk heeft als hij zegt dat moslims die hier willen wonen de "helft van de koran"wel kunnen verscheuren omdat het niet in de progressieve omgeving past. Let wel erop dat dit symboolspraak is, net zoals de helft van koran, maar er zijn mensen die al deze letteren zoals die van GW eenderzijds of de koran anderzijds veels te letterlijk nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P*I*E*T*E*R* [NL] op donderdag 29 maart 2007 om 12:12:
En niet geheel ontoevallig 3 van de rijkste staten van het midden oosten

Ja, das wel logisch als dat gebied daar zo beetje de meeste olie van de wereld oppompt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 maart 2007 om 16:25:
"helft van de koran"wel kunnen verscheuren

Even voor de duidelijkheid: GW bedoelt hiermee dat de helft van de Koran gewoon niet kan in onze westerse cultuur. (niet letterlijk)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zelfs zonder WTC zijn er wereldwijd andere hogere gebouwen, en die Burj Arab van 808 meter wordt gebouwd door een Belgische aannemer. Nix Bin ladens aan hoor :p

Ik weet er het fijne niet van. Iig, die tulbanditos zijn daar wolkenkrabbers aan het neerplanten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S/B op donderdag 29 maart 2007 om 19:04:
die tulbanditos zijn daar wolkenkrabbers aan het neerplanten.

Kunnen de amerikanen mooi een vliegtuig in planten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 17:37:
Even voor de duidelijkheid: GW bedoelt hiermee dat de helft van de Koran gewoon niet kan in onze westerse cultuur. (niet letterlijk)

DAt is inderdaad zo, de koran tot op de letter naleven is gewoon enorm fout. een schande voor het geloof, en daarbij een bron van intollerantie. Daarom zouden moslims net als de meeste hedendaagse christenen gewoon hun heilige boek als leidraad des levens moeten zien, en dus niet als absolute waarheid, dat kan gewoon niet meer.

Uitspraak van S/B op donderdag 29 maart 2007 om 19:04:
Ik weet er het fijne niet van. Iig, die tulbanditos zijn daar wolkenkrabbers aan het neerplanten

Er zijn daar weinig wolken om te krabben :lol:

Het is iig met westerse technologie, het enige wat die dingen daar mogelijk maakt is het vele geld van die oliesheiks daar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 29 maart 2007 om 19:43:
met westerse technologie

Juist.

In Pakistan zijn het de westerlingen die huizen gebouwen e.d. bouwen. de Pakistaanse bevolking doet er amper wat aan, laat staan hun eigen huis schilderen (wel vrendelijke lui daar trouwens)

Waarschuw beheerder
It's Open Season

Tjek de reacties op youtube ;)

-Basmallah how old are you?
-three and a half.

-are you a muslim
-yes

-Basmallah, do you know the Jews
-Yes.

-Do you like them?
-no!

-Why don't you like them?
-Because

-Because they are what?

-They are apes and pigs!

-Because they are apes and Pigs
Who said that about them?

-Our God

-Where did he say that about them?
-in the Koran.

-He said this in the Koran about them. That's right!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 13:34:
eentje werkt in Dubai voor Ballast nedam om de zeebodem daar gelijkvloers te krijgen.

Is dat niet ook van dat palmboomeiland wat vol chique hotels komt te staan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op donderdag 29 maart 2007 om 20:09:
Is dat niet ook van dat palmboomeiland wat vol chique hotels komt te staan?

:yes:
Waarschuw beheerder
Geert Wilders?

Die man zal inmiddels wel miljonair zijn omdat hij zoveel geld van Israel op zijn rekening geschreven krijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vorst op donderdag 29 maart 2007 om 20:51:
Die man zal inmiddels wel miljonair zijn omdat hij zoveel geld van Israel op zijn rekening geschreven krijgt.

Heb je daar bewijzen voor? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het puur over de mate waarin men aldaar de politiek vermengd met religie, Het was hier in Europa een puinhoop toen we dat hier op grote schaal deden. Diezelfde paralel zie ik nu met het huidige midden oosten.

Ja, dat gebeurt in Nederland zeker niet :P

Het is iig met westerse technologie, het enige wat die dingen daar mogelijk maakt is het vele geld van die oliesheiks daar.

ja, dus?

In Pakistan zijn het de westerlingen die huizen gebouwen e.d. bouwen. de Pakistaanse bevolking doet er amper wat aan, laat staan hun eigen huis schilderen (wel vrendelijke lui daar trouwens)

Pakistanen werken over de hele wereld in de bouw, daar staan ze bekend om.
DAt is inderdaad zo, de koran tot op de letter naleven is gewoon enorm fout

De Koran komt voor 70% overeen met de Bijbel.
Vertel mij eens, hoe verklaar je dat dan?
Lees eerst het boek zelf eens en vorm dan een mening, anderen napraten is zo makkelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:49:
Lees eerst het boek zelf eens en vorm dan een mening, anderen napraten is zo makkelijk.

De bron is hetzelfde. Alleen bepaalde uitingsvormen zijn anders. Bovendien is er veel manipulatie die mensen weer persoonlijk transformeren. Ik kan me voorstellen dat veel moslims steun aan hun geloof hebben. zo makkelijk hebben ze het niet hier en in hun land van oorsprong / land van voorouders ook niet. Ik zeg het nog maar een keer: velen hier zitten klem tussen twee culturen en dan nog eens een generatiekloof en levend in een sloppenwijk met islamofoben :rot:

Maargoed.. over het algemeen hoeft het voor mij nou ook weer niet zo nodig dat mensen zo hun uiterlijk koppelen aan geloofsovertuiging. Maarja gabbers met kale koppen, gothics en zwartekousen landgenoten heb je ook. Ik denk maar zo.. doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:49:

En menselijk DNA verschilt maar 1% van het DNA van een Oerang Oetang..

is toch ook een 'klein' verschilletje ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind veel moslims gevaarlijk en naar

Waarschuw beheerder
donateur

dit ligt aan de toon van je reacties. zover mij opgavallen is, is dit topic niets ver wijderd. omdat we hier wel fatsoendelijk kunnen praten, ondanks dat we het niet met mekaar eens zijn. en ik ben er in middels achter gekomen dat de genigge waarvan ik dacht dat onze menig loodrecht op mekaar staat. Dat mijn en zijn mening niet zo ver schillen. We hebben alleen een ander idee over de oplossing.
Uitspraak van : P*I*E*P*K*E* op donderdag 29 maart 2007 om 17:37:

dat klopt gegarandeerd (dat hij dat zo bedoeld). maar weetje, er zijn veel mensen zo trots op de duidelijke taal van Wilders. Nouw in dit soort beeldspraak vind ik dat hij te onduidelijk is.
Als je al slecht leest of luisterd, begrijp je dat je de Koran door midden moet scheuren.
De negatieve toon is al in de hele vreemdelingen discussie, en ik vind het ontzettend gevaarlijk, om dan dit soort uitdrukkingen te doen.