Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 184269x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S/B op zondag 25 maart 2007 om 21:58:
Wij kruisigen toch ook niet iedereen die godverdomme zegt meer?

Dat zou godverdomme wat zijn zeg! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op zondag 25 maart 2007 om 16:02:
Waarom ga je er vanuit dat het 'erger' gaat worden dan in hun partijprogramma staat?

om dat dat op dit moment gebeurd, de hetze over het dubbele paspoort van politici en nu ook de politie ed. vind ik erg overdreven en erg eenzijdig bekeken. En gewoon iets wat voor geen meter in die lijn past van "wie zich wil aan passen"
Want wat is aanpassen, naar mijn idee is het dat ze mij niet teveel lastig vallen met hun moslim gedoe, net zo veel als ik op het moment gelovigge cristenen lastig val met mijn "niet gelovig" gedoe.
Als ze een moskee willen bouwen, ja ik vind het nutteloos, in een zaaltje van het patronaat kan je ook je geloof beleiden. Maar hier 50 meter verder op staat zo'n kut ding met een toren er aan, die meer lawaai maakt dan alle cafe's op de markt samen. Dan hebben Moslims net zoveel recht om voor hun een moskee er neer te pleuren als er ook christelijke kerken zijn. maar hier over discussieren we al ergens anders.
Als er een partij was die allemaal die schijnheiligheid zou verbieden, ja heerlijk. Maar daar durft zich nog niemand aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 23:05:
om dat dat op dit moment gebeurd, de hetze over het dubbele paspoort van politici en nu ook de politie ed. vind ik erg overdreven en erg eenzijdig bekeken. En gewoon iets wat voor geen meter in die lijn past van "wie zich wil aan passen"
Want wat is aanpassen, naar mijn idee is het dat ze mij niet teveel lastig vallen met hun moslim gedoe, net zo veel als ik op het moment gelovigge cristenen lastig val met mijn "niet gelovig" gedoe.
Als ze een moskee willen bouwen, ja ik vind het nutteloos, in een zaaltje van het patronaat kan je ook je geloof beleiden. Maar hier 50 meter verder op staat zo'n kut ding met een toren er aan, die meer lawaai maakt dan alle cafe's op de markt samen. Dan hebben Moslims net zoveel recht om voor hun een moskee er neer te pleuren als er ook christelijke kerken zijn. maar hier over discussieren we al ergens anders.
Als er een partij was die allemaal die schijnheiligheid zou verbieden, ja heerlijk. Maar daar durft zich nog niemand aan.

Ok, ik zie je punt, jij zegt "christenen een kerk, zij een moskee", echter, die kerken staan er soms al honderden jaren, en de nieuw gebouwde kerken hebben geen grote toren.
En je vindt het overdreven hoe er op bepaalde mensen gereageerd wordt op dit moment (oa. in de politiek).
Maar hoezo zou de PVV 'erger' worden dan ze nu in hun partijprogramma zeggen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De hardheid van de uitspraken van Wilders, ze zijn zo hard en compromisloos.
Alhoewel ik dezelfde ideeen heb over de SP, wat betreft compromis-lozigheid, maar de hardheid er van ontbreekt.
Die hardheid geeft mij een ontzettend nare smaak, en dat geeft niet alleen mij het gevoel van "is dit het begin van erger of niet" Ik wordt best bang van deze hardheid. Zeker als ik dit topic lees, waarin mensen gewoon openlijk zeggen dat ze het geweldig vinden dat iemand een moskee heeft geprobeerd aan te steken.
Zaken als de dubbele nationaliteits kwestie, is voor mij een teken dat het aanpassen verder gaat als, wat ik in mijn visi heb van aanpassen.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan veel van Wilders zeggen, maar hij zegt precies wat hij denkt. Soms is dat zijn zwakte, maar over het algemeen is het een sterk punt. Je weet namelijk wat je van hem kan verwachten, daarom ga ik er ook van uit dat hij niet van zijn programma afwijkt.

Dat vertrouwen heb ik bijvoorbeeld niet in Wouter Bos.
Hoevaak hij niet van mening is veranderd...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is politiek. je moet soms wat water bij de wijn doen om toch een groot deel van je doelen te bereiken. Het is beter een paar van je doelen te bereiken, die je de kiezers hebt versproken, als helemaal geen.
Maar ik kan me ook niet vinden in een Wouter Bos, trouwens, te glad en niet mijn ideeen.
Waarschuw beheerder
donateur
water bij de wijn is idd niet verkeerd, maar er zijn standpunten waar je gewoon niet van af kán wijken, omdat je daar gewoon voor staat (en het volk daarom ook op je gestemt heeft).
Waarschuw beheerder
Want wat is aanpassen

Het meest misbruikte woord en excuus voor mensen die hier liever helemaal geen allochtonen/marokkanen/moslims hebben. (alles wat ze verkeerd doen doen ze omdat ze niet goed aangepast zijn).. of juist wel.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga pitten, maar ik moet zeggen, ik vind deze vorm van discussieren een stuk fijner, waar bij je verplicht wordt om veel energie te steken om je eigen mening zo duidelijk mogelijk neer te zetten, en ook mijn eigen mening goed moet onderbouwen ipv. te discussieren op het randje van een scheldpartij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 23:48:
ik ga pitten, maar ik moet zeggen, ik vind deze vorm van discussieren een stuk fijner, waar bij je verplicht wordt om veel energie te steken om je eigen mening zo duidelijk mogelijk neer te zetten, en ook mijn eigen mening goed moet onderbouwen ipv. te discussieren op het randje van een scheldpartij.

Ik vind het ook fijn om een keer een gesprek te hebben in dit topic, zonder dat ik me moet verdedigen voor uitspraken die ik nieteens gedaan heb. Zonder dat er woorden in mijn mond gelegd worden. Zonder dat beledigings-randje idd.
Welkome afwisseling :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op zaterdag 24 maart 2007 om 09:22:
Weet je waarom Wilders en Fortuyn zoveel stemmen kregen?
Ze stelden zich juist NIET elitair op. Ze zeiden hardop wat velen dachten en denken, en ze zeiden het op een dusdanige manier dat iedereen het kon begrijpen. Er is niets mis met niet-elitair zijn (f)
(Jan Marijnissen is trouwens ook alles behalve elitair, hij heeft ook een grote achterban... zie je de overeenkomsten?)

Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders.dat is geen vent die dingen kan veranderen.....

Een botte opmerking misschien, maar zijn we niet teveel verwend in Nederland?In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen.

Kom op, je hebt waarschijnelijk een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje en marokkanen om over te klagen...so what????

Wilders moet begrijpen dat 85% van Nederland zich liever bezig houdt met Britney's zwangerschap of het leven van Patty Brard. Ik vind dat Nederland zich beter moet ontwikkelen en geen gebrek aan vermogen moet gaan belonen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op maandag 26 maart 2007 om 01:17:
Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders.dat is geen vent die dingen kan veranderen.....

Een botte opmerking misschien, maar zijn we niet teveel verwend in Nederland?In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen.

Kom op, je hebt waarschijnelijk een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje en marokkanen om over te klagen...so what????

Wilders moet begrijpen dat 85% van Nederland zich liever bezig houdt met Britney's zwangerschap of het leven van Patty Brard. Ik vind dat Nederland zich beter moet ontwikkelen en geen gebrek aan vermogen moet gaan belonen.

Die andere 15% heeft hem anders wel 9 zetels opgeleverd. Iedereen kan iets veranderen. Het enige dat je nodig hebt is voldoende middelen en voldoende steun. :)

(Ik woon trouwens op 2 hoog, ik heb dus geen aangeharkt voortuintje.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 01:28:
Die andere 15% heeft hem anders wel 9 zetels opgeleverd.

Met die plusminus 85% bedoel ik 85 % van de Wilders stemmers die zich niet echt hebben verdiept maar dat ene punt zo belangrijk vonden :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op maandag 26 maart 2007 om 02:01:
Met die plusminus 85% bedoel ik 85 % van de Wilders stemmers die zich niet echt hebben verdiept maar dat ene punt zo belangrijk vonden :x

Dan had je iets specifieker moeten zijn, je schrijft nu namelijk écht "85% van Nederland", en niet "85% van de Wilders-stemmers" :x
En er zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die zich niet in partij-programma's verdiepen. Maar dat is niet alleen zo bij Wilders-stemmers, ik ga er stiekem een beetje van uit dat je dat ook weet (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 02:12:
Dan had je iets specifieker moeten zijn, je schrijft nu namelijk écht "85% van Nederland",

Klopt dat was ff een foutje maar dat had ik in mn vorige reactie al aangepast ;-)
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 02:12:
Maar dat is niet alleen zo bij Wilders-stemmers, ik ga er stiekem een beetje van uit dat je dat ook weet (f)

tuurlijk maargoed, wie het hardst schreeuwt echoot het hardst, vooral in holle vaten

Waarschuw beheerder
Als ze een moskee willen bouwen

Moslim Broederschap ja, als je het aan de "gewone" geintegreerde moslim vraagt in Nederland hoeft dat allemaal niet van die Fata-Morgana's. Het zijn juist uit het buitenland-afkomstige strengere groepen (waar een duizendtal aanhangers in Nederland wonen) die zo'n lelijk, niet in ons straatbeeld passend ding willen hebben. En dat krijgen ze nog ook , omdat ze poen hebben (d.m.v. Europe Trust)
De gemiddelde in Nederland wonende moslim is tevreden met een "gewoon"gebouwtje waar hij zijn dienst kan volgen. En deze worden door zulk soort acties van "strengere" moslims in een kwaad daglicht gesteld.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zelfs Rit vind hem.. te fur gaan :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
GL wil opheldering wapens extreem-rechts

De Tweede Kamer-fractie van GroenLinks eist opheldering over de wapenvondst die onlangs gedaan werd bij een extreem-rechtse inwoner van Spijkenisse. Eerder deze maand werden daar bij de 25-jarige Arris de B., die lid zou zijn van de extreem-rechtse skinheadbeweging 'Combat 18' en de neonazistische Nederlandse Volksunie (NVU), onder meer explosieven, een automatisch vuurwapen, een jachtgeweer, een handvuurwapen en hoeveelheden munitie aangetroffen. Naast De B. werd ook diens 18-jarige vriendin gearresteerd.

GroenLinks wil dat de de ministers Hirsch Ballin (Justitie) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) opheldering geven over de wapenvondst. De partij van fractieleider Femke Halsema wil weten of ''mogelijk gewelddadige acties op handen'' waren. De politie heeft overigens al laten weten daar geen aanwijzingen voor te hebben.

GroenLinks-Kamerlid Naïma Azough van GroenLinks wil ook weten wat voor maatregelen de ministers voor ogen hebben om ''dit soort vormen van criminaliteit'' te voorkomen en te bestrijden. Azough zegt de indruk te hebben dat er sprake is van ''een blinde vlek in de opsporing en vervolging'' van rechts-extremisten die strafbare feiten plegen
bron: Fok!

Terecht dat er vragen over gestelt zijn, weg met het extremisme!
Alleen jammer dat je GL hier geen vragen over hoort stellen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wilders heeft over het algemeen hele goede punten :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 09:26:
Moslim Broederschap ja, als je het aan de "gewone" geintegreerde moslim vraagt in Nederland hoeft dat allemaal niet van die Fata-Morgana's. Het zijn juist uit het buitenland-afkomstige strengere groepen (waar een duizendtal aanhangers in Nederland wonen) die zo'n lelijk, niet in ons straatbeeld passend ding willen hebben

Heb je daar ook een bron voor?

Want het is namelijk in het algemeen gezien zo, dat een nederlandse architect het ontwerp maakt, dat de nederlandse welstand het plan goedkeurt, dat de buurt akkoord gaat met de vergunning verstrekking, dat de raad (wat over het algemeen nederlanders zijn) goedkeurt en wat het college (wat ook over het algemeen nederlanders zijn) ten uitvoer brengt samen met een nederlandse ontwikkelaar/aannemer.

Er komt dus niets uit het buitenland bij kijken, op een ding na en dat is het geld, wat een gevolg is door het feit dat een moskee niet wordt gesubsidieerd door de overheid.

Dus tenzij je een bron hebt die anders bewijst, zit je er nogal naast :)
Waarschuw beheerder
Dan effe een onnozele reactie van mij ! Pim blijf het beste.
Wilders geen verkeerde vent, maar heeft niet al te beste ideeen en niet zo betrouwbaar. en SP Te links alles wat ze zeggen komen ze niet eens na, in tegendeel tot Wilders!

Die staat bekant elke dag in 't nieuws , omdat die natuurlijk "extreem" is volgens die Antifa.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op zondag 25 maart 2007 om 17:34:
Ze moet nog een hoop leren vandaar de aai dat ik haar niks kwalijk neem. Wat jij al eerder zei mbt d'r leeftijd maar ze wil het gewoon niet zien.

leeftijd hoeft er nix mee te make hebbe;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van les op maandag 26 maart 2007 om 18:25:
Dan effe een onnozele reactie van mij !

Idd laten we het daar maar op houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op maandag 26 maart 2007 om 02:01:
dat ene punt zo belangrijk vonden laatste aanpassing 26 maart 2007 02:05

Wil dus zeggen dat een groot deel van de bevolking wil dat de politiek zich met juist "dat ene punt" zich meer bezig gaat houden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 18:12:
Heb je daar ook een bron voor?

Stond afgelopen zaterdag levensgroot uitgemeten in de Telegraaf.

Dat het geld en de ideen allemaal kwamen van de Moslim-broederschap bekostigd door de Europe Trust ;).

Waarschuw beheerder
Want het is namelijk in het algemeen gezien zo, dat een nederlandse architect het ontwerp maakt, dat de nederlandse welstand het plan goedkeurt, dat de buurt akkoord gaat met de vergunning verstrekking, dat de raad (wat over het algemeen nederlanders zijn) goedkeurt en wat het college (wat ook over het algemeen nederlanders zijn) ten uitvoer brengt samen met een nederlandse ontwikkelaar/aannemer.

En daar komt heel wat onderhands geld bij kijken, ze kunnen alles neerzetten zolang je de betreffende ambtenaar maar goed betaald (y). (Bron zie de bouwfraude ;) ) heb het dagelijks gemerkt op het werk, toen ik nog boekhouding deed bij een bouwbedrijf ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 23:26:
Dat is politiek. je moet soms wat water bij de wijn doen

Dat is juist wat de meerderheid van de politiek anders om doet , wijn bij het water . En dat is wat wilders net niet doet . Hij haalt juist de dingen aan die waarschijnlijk de wilders stemmer ook ergert of iriteerd . Het eenigste wat wilders misschien verkeerd doet , is dat ie het lomp brengt ( is mijn meening hoor )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van les op maandag 26 maart 2007 om 18:25:
Dan effe een onnozele reactie van mij ! Pim blijf het beste.

Is niet onnozel, Pim was nou eenmaal de beste...

Na die meneer wiens naam je hier niet mag noemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:09:

Geen hakenkruizen
Geen Hitlergroet
Geen Hitlerverering (sieg heil, heil Hitler, 88 etc.)
Geen racistische opmerkingen (blank is beter, vol is vol, Holland=volland, houzee, massheil)
Geen hatelijke opmerking over mensen van een ander ras
Geen white power (ook kettinkjes etc.)
Geen SS verheerlijking (NLaterSS en maSSol etc.)
Geen uitspraken als 'eigen volk eerst', EVE, E.V.E

idd, jammer voor je (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ga toch fietsen mafketel.....

Vandaar dat er vaak een berg negatieve geluiden van de omwonenden komt als ze horen dat er een moskee in hun wijk komt..

Vandaar dat de huizen prijzen drastisch zakken...

Jazeker, de mensen die daar wonen vinden dat helemaal niet erg en geven toestemming...

Ik zal je eens iets vertellen, de gemeente zegt daar komt een moskee, en dat zeggen ze zelfs pas als de plannen rond zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:11:

Geen hakenkruizen
Geen Hitlergroet
Geen Hitlerverering (sieg heil, heil Hitler, 88 etc.)
Geen racistische opmerkingen (blank is beter, vol is vol, Holland=volland, houzee, massheil)
Geen hatelijke opmerking over mensen van een ander ras
Geen white power (ook kettinkjes etc.)
Geen SS verheerlijking (NLaterSS en maSSol etc.)
Geen uitspraken als 'eigen volk eerst', EVE, E.V.E
idd, jammer voor je (f)

Tja..... Maar eerlijk is eerlijk, hij die niet genoemt zal worden heeft voordat hij krankzinnig werd wel aardig wat goede dingen bedacht....

Snelweg... Uitkering.. Zorgsysteem.. de auto's gingen ook met sprongen vooruit.. eerst raket technologie.. eerste straalmotoren.. etc etc etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:16:
Ga toch fietsen mafketel.....

Vandaar dat er vaak een berg negatieve geluiden van de omwonenden komt als ze horen dat er een moskee in hun wijk komt..

Jazeker, de mensen die daar wonen vinden dat helemaal niet erg en geven toestemming...

Ik zal je eens iets vertellen, de gemeente zegt daar komt een moskee, en dat zeggen ze zelfs pas als de plannen rond zijn.

True, bezwaar maken tegen dergelijke plannen zijn vaak slechts van symbolische waarde, omdat je de bouw daar slechts een week mee uitstelt, op z'n meest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:19:
Tja..... Maar eerlijk is eerlijk, hij die niet genoemt zal worden heeft voordat hij krankzinnig werd wel aardig wat goede dingen bedacht....

Snelweg... Uitkering.. Zorgsysteem.. de auto's gingen ook met sprongen vooruit.. eerst raket technologie.. eerste straalmotoren.. etc etc etc.

Hij hield ook van dieren en kinderen, maar maakt hem dat dan een goed mens?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:19:
hij die niet genoemt zal worden

Voldemort :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:20:
Hij hield ook van dieren en kinderen, maar maakt hem dat dan een goed mens?

Ik zeg niet dat hij een goed mens was, noch een slecht mens, enkel dat hij goede ideeen had voordat hij krankzinnig werd...

Hij heeft ook het land in 10 jaar van niets naar grootmacht gemaakt... Dat zie ik zelfs een Pim Fortuyn niet doen...

Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:21:
Voldemort :x

Ja die ja^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:25:
Ik zeg niet dat hij een goed mens was, noch een slecht mens, enkel dat hij goede ideeen had voordat hij krankzinnig werd...

Hij heeft ook het land in 10 jaar van niets naar grootmacht gemaakt... Dat zie ik zelfs een Pim Fortuyn niet doen...

Hij heeft niet alleen slechte dingen gedaan. Maar het goede weegt ab-so-luut niet op tegen het slechte. En een grootmacht, ach, als dat de manier is? 't is al nauwelijks mogelijk je eigen land op orde te krijgen, moet je dan echt heel europa naar je zin zetten? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:28:
En een grootmacht, ach, als dat de manier is? 't is al nauwelijks mogelijk je eigen land op orde te krijgen, moet je dan echt heel europa naar je zin zetten? :/

=====>

Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:28:
voordat hij krankzinnig werd...

Zijn land was al groot voordat hij europa in trok...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:31:
Zijn land was al groot voordat hij europa in trok...

Hij had zijn land grootgebracht óm europa in te trekken.. Je denkt toch zeker niet serieus dat al die autobahns werden aangelegd voor de VW's? Alles wat hij deed, deed hij voor het uiteindelijke doel: Het derde rijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op maandag 26 maart 2007 om 22:33:
Hij had zijn land grootgebracht óm europa in te trekken..

Maar dat was dus ook aardig gelukt...

Uit het niets naar grootmacht in 10 jaar...

Uit mijn hoofd 600.000 werklozen weer aan het werk.

etc etc etc etc..

Maar we gaan erg ver off topic nu.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:35:
Uit mijn hoofd 600.000 werklozen weer aan het werk.

in wapen/munitiefabrieken, en aan wegen, om de tanks en troepen snel te kunnen verplaatsen.
Waarschuw beheerder
donateur
ben pleite, zo de trein pakken naar huis :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:16:

Dat is dus niet waar.
Als er vergunningen verstrekt worden, is de gemeente verplicht om dit publiek te maken zodat mensen hierop kunnen reageren.

Mooi toch, kan je planschade indienen.

True, bezwaar maken tegen dergelijke plannen zijn vaak slechts van symbolische waarde, omdat je de bouw daar slechts een week mee uitstelt, op z'n meest.

Symbolisch? Als er teveel bezwaren zijn (zoals jullie impliceren) dan gaat de bouw niet door en het kan altijd nog voor de rechtbank aangevochten worden.

De meeste mensen interesseert het gewoon niets.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van paal-tje op maandag 26 maart 2007 om 22:35:
Maar we gaan erg ver off topic nu.

ik ben er weer een avondje niet en het zakt weer af naar een discussie van kus me klote, geloof ik.
dat vergelijk met de 2e wereld oorlog is me toch zovergezocht, ik ben te moe om pecies door te lezen wie waar mee kwam. Maar dit vergelijk is absurt.
We discussieren over de toekomst dacht ik.
Morgen weer een dag.
Waarschuw beheerder
MSTERDAM - Een Frans echtpaar eist opheldering van de Amsterdamse politie over de dood van hun 17-jarige dochter. De studente overleed vorige week zaterdag nadat ze van een brug bij het wetenschapsmuseum Nemo de Amsterdamse IJ-tunnel insprong. Het meisje was onder invloed van hallucinogene paddestoelen.

Bekijk video

Dat meldt dagblad De Pers maandag.

Volgens de ouders wilde het meisje niet dood. "Ze wilde leven, daar ben ik van overtuigd", aldus de moeder. "Het zijn de drugs die haar hebben gedood."

Woedend

De ouders zijn woedend over het feit dat hun minderjarige dochter paddo's heeft kunnen kopen bij een Amsterdamse smartshop. In de krant laten ze weten de Nederlandse staat verantwoordelijk te houden voor de vrije verkoop van deze drugs.

Volgens de warenwet mogen smartshops geen paddo's verkopen aan jongeren onder de achttien jaar.

Tripmiddel

Paddo's worden tot de 'tripmiddelen' gerekend. Ze kunnen hallucinaties veroorzaken waardoor de gebruiker dingen ziet en ervaart die er niet zijn.

Hier gaat wilders kamervragen over stellen

beetje onzinnig niet ?>

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 27 maart 2007 om 00:24:

beetje onzinnig niet ?>

Fijn dat ie nu ook eens aan zijn andere standpunten gaat beginnen. Denk dat dat hem veel stemmers gaat kosten. 8)

Uitspraak van [H³] op dinsdag 27 maart 2007 om 00:17:
Ligt meer aan de aanwezigheid van vip, dan aan jouw afwezigheid
Maar misschien was het idd een combinatie van beide

Bron?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 27 maart 2007 om 00:24:

beetje onzinnig niet ?>

mwah, ik weet het niet.. Hij is tegen het gedoogbeleid (ik niet, hoewel ik geen drugs gebruik, ik vind alleen dat de politie zich met belangrijkere dingen bezig moet kunnen houden dan iemand die een jointje rookt), en als hij opheldering wil hierover, waarom een 17 jarige dit kon kopen, dan moet hij daar idd vragen over stellen. Ik wist trouwens niet dat hij van plan was om er vragen over te stellen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 00:26:
Fijn dat ie nu ook eens aan zijn andere standpunten gaat beginnen. Denk dat dat hem veel stemmers gaat kosten. 8)

Dat wil je te graag.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 00:26:
Bron?

bron