Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 184329x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 17:05:
ben alleen benieuwd of 'ie de koran weleens heeft gelezen...

Ja dat heeft ie. ;)

Waarschuw beheerder
wat staat er in dan:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 17:17:
wat staat er in dan

Je bedoelt toch of Geert Wilders de koran heeft gelezen? Zeg ik: JA.

Waarschuw beheerder
thought so...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 17:17:
wat staat er in dan:\

Je vraagt of Geert Wilders dat ding heeft gelezen, je kreeg als antwoord 'ja', en nu moet iemand anders maar gaan citeren wat er in staat? eh?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van paal-tje op vrijdag 23 maart 2007 om 14:00:
Niets meer en niets minder!

Ben je racistisch als je tégen een multiculturele samenleving bent ? NEE
Ben je racistisch als je er op tegen bent dat dit kleine landje een immigratieland moet zijn of worden ? NEE
Ben je racistisch als je vindt dat dit land niet zomaar iedereen permanent moet toelaten die hier aanklopt ? NEE

Ik denk dat jij het niet begrijpt. Wat jij opnoemt is niet op Wilders van toepassing.
Als je zegt dat in Nederland geen ruimte meer is voor Joden dan discrimineer je, omdat je duidelijk onderscheid maakt. En dat is wat Wilders doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 23 maart 2007 om 17:47:
Je vraagt of Geert Wilders dat ding heeft gelezen, je kreeg als antwoord 'ja', en nu moet iemand anders maar gaan citeren wat er in staat? eh?

Als Wilders de Koran had gelezen, zou hij niet zulke domme dingen hebben geroepen.
Dus het is vrij duidelijk dat hij het niet gelezen heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 05:39:
mits ze zich gedragen... dus er is wel een weg, nu die wil nog

handig filmpje!
dat buitenlanders mogen blijven mits ze zich gedragen ben ik deel mee eens
1 miljoen moslims :O vind je t gek al die ruzie`s
sommige jongeren hoeven die lui niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 18:53:
Als Wilders de Koran had gelezen, zou hij niet zulke domme dingen hebben geroepen.

Leg mij uit waarom en waardoor dat zo duidelijk is, voor je weer loos in de ruimte schreeuwt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Partygirl21 op vrijdag 23 maart 2007 om 19:20:
dat buitenlanders mogen blijven mits ze zich gedragen ben ik deel mee eens

Het gaat om mensen die niet meer welkom waren in Nederland (uitgeprocedeerd), maar het gewoon verdomden om weg te gaan. Ze verbleven dus illegaal in Nederland, en ze wisten dat ze niet langer welkom waren.
Nu krijgen ze alsnog een generaal pardon, waardoor er alleen maar meer en meer gelukszoekers komen, die ook weer illegaal hierblijven als ze niet langer welkom zijn, in de hoop dat ze uiteindelijk alsnog mogen blijven.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=28 height=20 cacheid=00008b34001c8abee139cd8e1a01d1b8b4]http://www.clicksmilies.com/s1106/sauer/angry-smiley-009.gif[/img] de k...n
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 20:27:
http://www.click ... y-smiley-009.gif de k...n

En fuck de b..bel erbij ;)

Waarschuw beheerder
donateur

dacht dat jij weg zou blijven?

en voor jou dom,voor veel " duidelijk"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 23 maart 2007 om 20:30:
En fuck de b..bel erbij

inderdaad [img width=28 height=20]http://www.clicksmilies.com/s1106/sauer/angry-smiley-009.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 20:31:
dacht dat jij weg zou blijven?

:nee: loze beloftes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 23 maart 2007 om 20:35:
loze beloftes

wederom een ander z'n mening niet respecteren.

eigenlijk geen goed antwoord erop hebben dus maar gelijk " dom"

:nee:

triest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 20:37:
wederom een ander z'n mening niet respecteren

vind het meer , het niet accepteren van meenings uiting

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 20:40:
vind het meer , het niet accepteren van meenings uiting

zo kan je het ook zien.

Waarschuw beheerder
donateur
hij vind dat wilders , jij
ik en iedereen om hem heen wat dus niet met hem zijn meening strookt rechts of weet ik veel zijn . DUS LINKS . je mag geen meening hebben en niet zeggen wat in het linkse straatje past
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet niet hoe vip denkt of wat hij vindt, maar ik weet wel dat hij snel schreeuwt, en denkt dat zijn mening maar als waarheid gezien moet worden.
De vele loze discussies bewijzen dat wel. :)

Waarschuw beheerder
Wilders is niet links, wilders is niet rechts

Wilders is recht door zee (y)

En iedereen heeft recht van meningsuiting, dus ook in de politiek, dus ook Wilders.

Daarmee basta!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 23 maart 2007 om 20:50:
De vele loze discussies bewijzen dat wel.

mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 13:40:
Dus een verschil maken op basis van religie is absoluut racisme.

Doen gelovigen nog harder tegen NIET-of Anders gelovigen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 21:04:
Doen gelovigen nog harder tegen NIET-of Anders gelovigen!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 20:59:
mee eens

alweer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op vrijdag 23 maart 2007 om 20:50:
ik weet niet hoe vip denkt of wat hij vindt, maar ik weet wel dat hij snel schreeuwt, en denkt dat zijn mening maar als waarheid gezien moet worden.
De vele loze discussies bewijzen dat wel.

Nee, jij verdraait mijn woorden en vervolgens als je denkt dat ik er niet ben ga je achter mijn rug om lullen.

Het lijkt me wel duidelijk dat Wilders nooit de Koran heeft gelezen, anders zou hij die uitspraken niet doen.
En als jij dit niet snapt, dan is het misschien verstandig om ook eens een boek te lezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 21:50:
achter mijn rug om lullen.

whahahahaha.......leg me dat es ff uit.....jij hebt echt geen leven he?....achter iemands rug lullen doet men irl.....remember?!? hier gebeurt niets achter je rug,check the logs dude!!!
Waarschuw beheerder
Wilders nooit de Koran heeft gelezen, anders zou hij die uitspraken niet doen.

ik heb de bijbel ook nog nooit gelezen......maar de acties van de volgelingen van dat boek,door de eeuwen heen,doet me kokhalzen....moet ik eerst iets lezen om er over mee te mogen praten?? breek me de bek niet open.....wat was de reactie van 'zogenaamde' gelovigen op geschriften van bijv. C.Darwin of A.Einstein?

Waarschuw beheerder
donateur
Wilders nooit de Koran heeft gelezen, anders zou hij die uitspraken niet doen

en stel , gewoon stel ! hij heeft hem wel gelezen maar hij vind hem net als vele nederlanders ( behalve jij ) het een klote boek en zegt gewoon wat ie er van vind en zegt wat ie denkt .dan toont ie nog steeds meer lef als jouw . want jij verschuilt je nog steeds achter dat linkse mileu geleuter en andere bullshitt

Waarschuw beheerder
donateur
je kan ook Jip en Janneke lezen, en er een verkeerde boodschap uit halen.
Ik denk dat ik begrijp wat Wilders bedoelt met "de helft van de Koran verscheuren" En wat die bedoelt in mijn visie zal wel zo bij de waarheid komen.
Maar zal heel anders uit gelegd worden door een Moslim, al dan niet streng gelovig. Die er toch al van uitgaat dat Wilders een hekel aan hem/haar heeft.
Daarom vind ik zulk soort uit spraken ontzettend onverstandig.
Want dan sta je op een punt waar door een
Moslim gevoelsmatig maar twee kanten op kan. Of buigen, of vechten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 22:25:
Moslim gevoelsmatig maar twee kanten op kan. Of buigen,

da's nou net het punt......da's wat die radicale moslims niet kunnen....buigen.....hun zienswijze is in hun ogen de enige.....en daar gaan ze de fout in.......in ONZE samenleving telt ieders mening!!! kee,wilders stelt het allemaal wat populistisch....maar of je nou voor of tegen hem bent....hij heeft recht op z'n mening.....net zoals Pim...en vooral zoals Theo....
Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt me wel duidelijk dat Wilders nooit de Koran heeft gelezen, anders zou hij die uitspraken niet doen.
En als jij dit niet snapt, dan is het misschien verstandig om ook eens een boek te lezen

Wilder sis juist een kenner van de Koran! Hij heeft al vele bezoeken gebracht aan moslimlanden en geestelijken gesproken. Aanraking met de islam en de koran lezen staat niet garant voor positieve denkbeelden over die religie. Dat heb je toch ook niet met de bijbel, in beide heb ik passages gelezen / van gehoord die in gaan tegen van alles en nogwat wat gangbaar is in de huidige samenleving, de islam is geen uitzondering. Ik heb zelf ook dingen gelezen als öngelovingen dienen gedoodt te worden" dergelijke passages staan zowel in de koran als in de bijbel.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 22:25:
Daarom vind ik zulk soort uit spraken ontzettend onverstandig.
Moslim gevoelsmatig maar twee kanten op kan. Of buigen, of vechten

Denkbeelden uit de koran verplichten "moslims"tot deze acties, als ze de koran nou eens zouden zien als leidraad voor het leven en geen obsolute waarheid dan zou dat wereldwijd al heel erg veel gezeik schelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, jij verdraait mijn woorden en vervolgens als je denkt dat ik er niet ben ga je achter mijn rug om lullen.

[img width=306 height=336]https://album.partyflock.nl/6539181.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Wilders: straks komt er een steen van links - Nederlands Dagblad
vrijdag 23 maart 2007

Geert Wilders is woedend over de manier waarop hij door zijn tegenstanders wordt neergezet. De leider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) voelt zich opgejaagd door zijn critici. Die zouden hem massaal in de 'fascistische hoek' drukken. ,,Als nu een gek een steen tegenkomt denkt hij: het mag toch?'
DEN HAAG - Volgens PVV-leider Geert Wilders scheppen zijn critici het klimaat voor een politiek gemotiveerde moord. ,,Er is een sfeer ontstaan van haat en agressie. In dit klimaat kan iemand denken dat buitenwettelijke middelen geoorloofd zijn om mij en mijn mensen af te stoppen. Ik zeg het hard: mijn critici zijn er medeverantwoordelijk voor als er iets verschrikkelijks gebeurt. Een gek kan een steen tegenkomen en denken: het mag toch?''

Wilders, die al tweeënhalf jaar wegens bedreigingen wordt beveiligd en wiens Partij voor de Vrijheid sinds de Kamerverkiezingen van november in de peilingen van negen naar zeventien zetels is gegroeid, reageert op een aantal recente initiatieven van zijn tegenstanders. Zo werd deze week op initiatief van de voormalige Amsterdamse PvdA-wethouder Michael van der Vlis de website tegenhaatzaaien.nl geopend.

Volgens Van der Vlis is het 'de hoogste tijd om Geert Wilders weerwoord te geven'. ,,Wilders zaait haat tegen moslims en de Tweede Kamer reageert daar niet handig op. Ook de PvdA zou zich harder moeten opstellen.''

Wilders is verontwaardigd ,,dat de Partij van de Arbeid in een website het begrip 'haat zaaien' met mij in verband brengt''. Ook protesteert hij tegen een serie debatavonden deze week in het land met als centrale vraag: 'Hoe temmen we Wilders?'. 'Stigmatiserend' en 'demoniserend', vindt Wilders dat.

Complot
De PVV-leider, die met zijn kritiek op de radicale islam het politieke debat beheerst, ontwaart een complot. ,,Columnisten als Paul Scheffer, Marcel van Dam en Bart Tromp, allemaal afkomstig uit hetzelfde linkse nest, zetten mij neer als een racist, als iemand die buiten de wet staat, als de aanvoerder van een fascistische partij, die ademocratisch zou zijn en overeenkomsten vertoont met de nazi's. Ze hebben domweg geen argumenten meer.''

Voormalig Kamerlid voor GroenLinks, Mohammed Rabbae, noemde hem tijdens een debat aan de Universiteit van Amsterdam een 'islam-racist'. Wilders: ,,En daar wordt dan massaal voor geapplaudiseerd!''

Volgens Rabbae roept Wilders indirect op tot geweld. ,,Over onze ruggen wil hij groeien, met als gevolg dat wij in de wijken een burgeroorlog met elkaar krijgen.''

Wilders vindt het ,,schandalig dat ex-politici als Van der Vlis en Rabbae dit soort uitspraken doen''. ,,Links ligt met zichzelf overhoop. Ze zijn bang en in paniek. Ze zien dat ook hun achterban naar ons overloopt. Hun politiek-correcte intellectuelen, die denken dat zij het alleenrecht hebben op fatsoen, maar die zich ondertussen door en door onfatsoenlijk gedragen, hebben bewust besloten om mij te demoniseren. Als een soort laatste redmiddel. Maar wij worden er alleen maar populairder door.''
Waarschuw beheerder
[img width=337 height=233 cacheid=001402410004a11bb9d7ca6d1a01d1cc2f]http://www.opinieleiders.nl/techlog/images/wilders3.jpg[/img]

Kijk eens in de spiegel Wilders
Waarschuw beheerder
donateur

En als jij dit niet snapt, dan is het misschien verstandig om ook eens een boek te lezen.

Ja, ik lul achter je rug om, in een openbaar topic, op een openbaar forum, waar iedereen het altijd en overal terug kan lezen. Wat jij wil.
Je gaat er van uit dat Wilders dat blad niet gelezen heeft, en kennelijk dat ik uberhaupt nooit een boek lees.
Dat zijn aannames, nooit doen (f) (ik heb overigens een goed gevulde boekenkast)
Uitspraak van smashing op vrijdag 23 maart 2007 om 22:04:
whahahahaha.......leg me dat es ff uit.....jij hebt echt geen leven he?....achter iemands rug lullen doet men irl.....remember?!? hier gebeurt niets achter je rug,check the logs dude!!!

Ik heb geen flauw idee wie je bent, maar 2 zielen, 1 gedachte :9
Uitspraak van No-nonsens op zaterdag 24 maart 2007 om 08:48:

Weet je waarom Wilders en Fortuyn zoveel stemmen kregen?
Ze stelden zich juist NIET elitair op. Ze zeiden hardop wat velen dachten en denken, en ze zeiden het op een dusdanige manier dat iedereen het kon begrijpen. Er is niets mis met niet-elitair zijn (f)
(Jan Marijnissen is trouwens ook alles behalve elitair, hij heeft ook een grote achterban... zie je de overeenkomsten?)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met papa [H3] eens...het zich niet elitair opstellen gaat je veel volksstemmen opleveren. Vooral van de..uhm...hoe ga ik dit zeggen....lager opgeleiden, die zich over het algemeen toch minder kunnen identificeren met elitaire ideeen voor de rijkere laag van de samenleving. Je zag het ook met LFP, heel veel stemmen in de randstad, en onder de 'arbeiders'

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [H³] op zaterdag 24 maart 2007 om 09:22:
Weet je waarom Wilders en Fortuyn zoveel stemmen kregen?
Ze stelden zich juist NIET elitair op. Ze zeiden hardop wat velen dachten en denken, en ze zeiden het op een dusdanige manier dat iedereen het kon begrijpen. Er is niets mis met niet-elitair zijn
(Jan Marijnissen is trouwens ook alles behalve elitair, hij heeft ook een grote achterban... zie je de overeenkomsten?)laatste aanpassing 24 maart 2007 09:23

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S/B op zaterdag 24 maart 2007 om 09:45:
LFP

lpf bedoel je zeker :) lijst.pim. fortuyn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S/B op zaterdag 24 maart 2007 om 09:45:
Ben het met papa [H3] eens...het zich niet elitair opstellen gaat je veel volksstemmen opleveren. Vooral van de..uhm...hoe ga ik dit zeggen....lager opgeleiden, die zich over het algemeen toch minder kunnen identificeren met elitaire ideeen voor de rijkere laag van de samenleving. Je zag het ook met LFP, heel veel stemmen in de randstad, en onder de 'arbeiders'

En arbeiders zijn nog altijd de grootste groep in Nederland (als ik me niet vergis).
Niet alleen lager opgeleiden trouwens, mensen met een MBO diploma (middelbaar opgeleid) kunnen zich ook goed identificeren met mensen die zich niet-elitair opstellen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
elitair of niet . dat vind ik niet echt belangrijk . wilders en net als theo en pim zeiden wat ze dachten . wilders nog gelukkig en of dat dan elitair moet zijn weet ik niet. vind het meer to the point en niet het gedraai er om heen . het is gewoon normaal begrijpelijk nederlands
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 08:14:
Volgens Van der Vlis is het 'de hoogste tijd om Geert Wilders weerwoord te geven'. ,,Wilders zaait haat tegen moslims en de Tweede Kamer reageert daar niet handig op. Ook de PvdA zou zich harder moeten opstellen.''

Wilders is verontwaardigd ,,dat de Partij van de Arbeid in een website het begrip 'haat zaaien' met mij in verband brengt''

De PvdA en andere linkse partijen dulden geen enkele voorm van kritiek op de conservastieve moslims omdat dat in conflict is met hun achterban. Vandaar dat Ze zich zo achterlijk opstellen. Daarbij beginnen ze met het opzetten van dit soort sites steeds meer naar de pijpen te dansen van mensen zoals Mohammed B. Lekker hoor. En dat mag allemaal maar?!? :s
Die PvdA-ers willen haat bestrijden door haat te zaaien, het is net de antifa "wij zijn tegen geweld dus zullen wij het uiterste geweld gebruiken om dit te bewerkstelligen" beetje dubbel vindt ik het wel :x

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 08:14:
Er is een sfeer ontstaan van haat en agressie. In dit klimaat kan iemand denken dat buitenwettelijke middelen geoorloofd zijn om mij en mijn mensen af te stoppen. Ik zeg het hard: mijn critici zijn er medeverantwoordelijk voor als er iets verschrikkelijks gebeurt. Een gek kan een steen tegenkomen en denken: het mag toch?''

Het is wel zo. De mensen die zeggen dat GW haat zaait, zaaien zelf ook haat agressie. Als GW dood wordt geknald dan is het ook de schuld van die mensen die in de lijn van mohammed B handelen en zo willen zeggen "zeg vooral niets over de (conservatieve)islam want dan overkomt je wat"

Waarschuw beheerder
donateur
en dan mag je dus niet zeggen pas je aan of rot op
Waarschuw beheerder

Jonge doe niet zo eigenwijs

Wilders stelde eerder deze week in een interview met het dagblad De Pers dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren als ze in Nederland willen blijven. "Ik heb de Koran gelezen en ik weet dat er genoeg verschrikkelijke dingen in staan."
Bron: nu.nl

Iedereen weet dat er dingen instaan die niet meer kunnen als je in de Westerse wereld van nu leeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Logisch? NEE

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op zaterdag 24 maart 2007 om 08:48:

40 " bekende" probleem wijken...

nee hoor, het gaat goed met nederland :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 23 maart 2007 om 23:05:
Denkbeelden uit de koran verplichten "moslims"tot deze acties, als ze de koran nou eens zouden zien als leidraad voor het leven en geen obsolute waarheid dan zou dat wereldwijd al heel erg veel gezeik schelen.

Ik denk dat ik de koran net zoveel gelezen heb als jij, maar je kunt acties op verschillende manieren op vatten.

1) je pakt je beste pistool en schiet dat varken overhoop.
2) je spreekt dat varken aan en zegt dat dit niet de goede leven wijze is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 11:12:
40 " bekende" probleem wijken...

Den Haag (4): Stationsbuurt, Schilderswijk, Den Haag Z-West, Transvaal

http://denhaag.nl.eu.org/

zie het nu zelf.

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen lees vandaag de telegraaf eens (y)

Staat een leuk arrtikel in over de moslim broederschap( grootste oppositie in Egypte) , die in heel Europa Moskeen bouwt en de grootste en duurste van heel Europa momenteel aan het bouwen is in Rotterdam.

Deze Broederschap willen (en dat geven ze ook zelf toe) in heel Nederland Grote Moskeen bouwen, met als uiteindelijke doel een grote politieke partij starten en de sharia hier invoeren.

En ze leven zogezegd naar de politiek van de Koran, die zegt dat overal geleefd moet worden naar regels van de Koran en dat ze dit door strijden gaan bereiken.

Ik zou zeggen lees de telegraaf en je gaat anders over Wilders denken (zoals ik).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die moskee in rotterdam word echt mooi, de moslim broederschap wil niet overal met de regels van de koran leven, maar alle landen tussen spanje en irak willen hun tot 1 groot islamitich land/staat vormen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 12:08:
Deze Broederschap willen (en dat geven ze ook zelf toe) in heel Nederland Grote Moskeen bouwen, met als uiteindelijke doel een grote politieke partij starten en de sharia hier invoeren.

Dat zal nog wel even duren voor het zover is, en dan nog als die tijd is gekomen. Zijn er heel veel moslims zo verwesterd dat ze dat helemaal niet willen, en de kut marokkanen willen het al helemaal niet, want dan zijn ze veel te snel van hun handen af.

zo hadden we ook een pedofielen partij, en het enigste wat die bereikt hebben is dat ze verketterd werden of uit gelachen.
En in de buurt van ieder partij lid weet nu iedereen wat voor lievertje ze in de buurt hebben wonen.