Pas wanneer je dat inziet kan je mij begrijpen.
Zij zijn prima tot rede vatbaar, alleen niet tot JOU rede. Waarom? Omdat ze een totaal andere cultuur erop nahouden met andere normen, ideeen en opvattingen.
Ik heb het enkel alleen over Moslims in het Midden-Oosten.
ik hoop niet dat je het erg vind.
Maar ik geloof daar geen holio van
Als hij gewoon een kritische film maakt, waarin bepaalde dingen aan de kaak worden gesteld, dan zeg ik: ja, dat recht heeft hij, dat valt onder vrijheid van meningsuiting.
Stel dat het een film zou zijn waarin korans verbrand worden en portretten van Mohammed verscheurd en noem maar op, dan zeg ik: ja, daar zie ik het nut niet van, wat wil je hier nou mee bereiken? Dan ben je alleen maar bezig om te provoceren en te beledigen, en dáár is de vrije meningsuiting dus niet voor bedoeld
Nogmaals, niemand dwingt hun om die film te kijken. Ik ga er vanuit dat verreweg de meeste mesnen op de wereld gewoon 100% zijn en dus die keus wel kunnen maken. ze zijn in het MO geen "untermensch" ofzo...
niemand dwingt hun om te kijken dus er is niets dominants aan. Ze zkijken uit hun eigen vrije wil.
Niemand vraagt hun om die film te bekijken!
Niemand wordt gedwongen om die film te kijken....
niemande dwingt hun om te kijken dat doen ze toch echt zelf.
Tuurlijk zijn ze knettergek als ze zelf naar die film kijken en vervolgens gaan rellen als de inhoud niet in hun (smalle) straatje past.
edit: het is dominant en arrogant als dat volk op basis van een film gaat rellen omdat het hun niet aan staat terwijl niemand ze dwingt om te kijken
Het is aan hunzelf om te kijken of niet.
Hun kiezen zelf ervoor om te kijken.
Ze nemen zelf aanstoot
Wilders verplicht niemand om die film te kijken.....
Waarom moeten wij maar altijd ons verdiepen in anderen? Naar mijn inzicht hebben we dat al meer dan genoeg gedaan En dat doen we nog steeds.
Waarom hebben wij WEL gelijk en zij niet? Sinds wanneer hebben wij Westerlingen de waarheid in pacht? En is de rest van de wereld gek geworden?
idd, is ook zo bij christenen, als je niet geloofd hoor je er niet bij en ben je toch een aparte
Gelukkig niet.
Maar als ik kijk naar de sociaal/economische situatie dan heb ik wel de neiging om te zeggen dat we het iig beter voor elkaar hebben dan hun.
je discussie-skills zijn verbluffend......
In het MO zijn er weer andere belangen die boven het economische belang staat, dus die vergelijking gaat niet op.
idd, is ook zo bij christenen, als je niet geloofd hoor je er niet bij en ben je toch een aparte
EEEhm.... Waarom zijn ze daar dan allemaal zo jaloers op "ons" en willen ze alleen maar meer en meer geld, ik heb zo onder d ehand het idee dat het daar erger is dan hier....
Als er straks een Nederlander in het Midden-Oosten vermoord wordt, is er maar één schuldige: Geert Wilders.
Stel dat het een film zou zijn waarin korans verbrand worden en portretten van Mohammed verscheurd en noem maar op, dan zeg ik: ja, daar zie ik het nut niet van, wat wil je hier nou mee bereiken? Dan ben je alleen maar bezig om te provoceren en te beledigen, en dáár is de vrije meningsuiting dus niet voor bedoeld!
Nederlandse moslims aanspreken op hun fouten, intollerant gedrag of gezeik? Prima!
Maar ga van mensen in het Midden-Oosten niet verwachten dat ze net zo 'democratisch' omgaan met dit soort dingen
Ik heb het enkel alleen over Moslims in het Midden-Oosten.
*ect...ect!!!!!
Ik ga ook geen Hell's Angels blokhut in wandelen en zeggen dat het wel een stel nichten lijken in die leren broekjes.
Daar kunnen hun daar nog wel wat van leren. Eerst hun hand in eigen boezem want wij dwingen hun niets op. Ze nemen zelf aanstoot.
we hier een andere cultuur
Nederlander
Hirsch Ballin wees Wilders op mogelijke juridische gevolgen. Het OM in Amsterdam onderzoekt al of Wilders voor eerdere uitspraken kan worden vervolgd.
Nog nooit gehoord dat de mensen uit het MO jaloers op westerlingen zijn. Oke mensen uit het MO willen vanzelfsprekend ook welvaart maar jaloezie, daar is geen enkel bewijs van volgens mij.
mening verschillen blijven er altijd wel maar waarom zou je dan iemand vermoorden?
is dat uiteindelijk niet het motief voor 98% van alle moorden?
en die komen overal voor...
Daarbij leren vooral moslims tegenwoordig van huis uit nog om zichzelf wel anders te zien dan "anderen"
en ik heb al wel eens gezegd dat ik dat een zaad vindt van racisme
Het zaad van racisme, zit in ieder mens, wachtend totdat het bevloeid wordt.
zo kan je het idd ook wel zien.
Dan vindt ik een geloof waarbij mensen zichzelf appart zien van andere mensen al een "goede" eerste bevloeing. Want als je jezelf appart gaat zien van andere mensen dan is de kans dat je andere mensen gaat minachten ook al een stuk groter.
Waarom zitten ze in pakistan nu al te zeiken.
En Youtube te hacken?
De islamitische religie is in eerste instantie geen kwaad, aangezien tientallen miljoenen moslims gewoon en vrede hun bestaan vinden. Het zijn de uitwassen van relifanaten die het kwaad zijn. Maar zij staan niet representatief voor de Islam, net als die koekebakker niet representatief is voor al het brood..
En dat had niks met Wilders te maken hoor, dat maakt de media ervan. Het ging over anti-Islam filmpjes waarvan er 1000en zijn op YouTube.
Ik vindt dat wel dat er onder de volgelingen van de islam wel bovengmiddeld veel uitwassen zijn. Niet iedere moslim is een terrorist, maar torroristen vaak wel moslim...
deze stelling is wel weer lekker kort door de bocht....er is in nederland naar mijn mening maar 1 terroristische aanslag geweest waarbij de persoon verklaarde in naam van islam te handelen...en dat was de moord op Theo van Gogh
Jij bepaalt nu voor hun hoe zij moeten denken
iedereen over 1 kam scheren.
Niet iedere moslim is een terrorist, maar torroristen vaak wel moslim...
Nederland is klein, de wereld is groot. als je procentueel kijkt naar de wereldoppervlakte dan hebben we dus bovengemiddeld veel terrorisme in ons land
Gekkigheid op een stokkie maar het is wel zo.
Zeker gezien de voedingsbodem voor extremisme steeds bij wordt gevoedt vanuit het midden oosten d.m.v. dubieuze investeringen in moskeeen....
als je procentueel kijkt naar de wereldoppervlakte
dubieuze investeringen
haaien zijn ook behoorlijk terroristisch hoor, zeker in de Stille Oceaan is het terreurprobleem schrijnend
nee.
ondanks de schade dat het nederland gaat opleveren(economie,aanslagen,doden
Tot nu toe zeiden de fracties dat de activiteiten van de PVV-leider zijn eigen verantwoordelijkheid waren.
hahahaha dus 1 is veel?
n noem mij dan eens een serieuze aanslag die is gepleegd door moslims, in naam van de godsdienst, dus niet economisch, relationeel, wat dan ook, waarvan je 100% zeker weet dat het zo is dat ie is gepleegd door die mensen....?
Dat wordt meer troepen sturen naar Afganistan en Irak want ik neem aan dat wilders hier niet aan toe geeft ondanks de schade dat het nederland gaat opleveren(economie,aanslagen,doden)
Als ze hier aan toegeven dan is hetgene waar nederland altijd voorstaat geschiedenis, deze periode kan weleens heel belangerijk gaan worden voor nederland maar ook voor onze toekomst en de toekomst van de generaties na ons!
er is nog GEEN film.
Niemand weet iets over de NHOUD van die film,wat lullen ze nu???
En jullie lullen mee.
Niemand weet iets over de INHOUD van die film,wat lullen ze nu???
Doemdenken
wat lul je nou man
die film is klaar
bekend geworden dat de film zal toewerken naar een qlimax waarin uiteindelijk iets met de koran/mohammed zal gebeuren
als jij zolang in de politiek meeloopt dan had je dit geweten
was namelijk vorige week in nova