Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 227348x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
BTW mijn waarden en normen (niet mijn geloof) hebben ook veelal betrekking op het rooms katholieke (is de schuld van mijn opvoeding).

Zo zou er bij iedere leugen, diefstal, moord, oplichting iedere keer dat ik iemand voor iets uitmaak/pijn doe etc. mijn geweten hard gaan knagen.

Dus daarom probeer ik zulke dingen ook niet te doen.

Waarschuw beheerder
ik vind t maar een nuttelose bezigheid dat politiek en dat geprobeer om een geloof weg te krijgen :S

en wat heeft t nut van zoeen film :S

ik vind t maar vaag...ik stem op niemand...ze doen toch niet wat ik wil...allemaal niet hahah :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:10:
da,s nou eens een goed idee ben dat gelul toch al beu over die film . i love you karian :respect:

Wat een slijmbal.
Als zij denkt dit te moeten vermelden, dan doet zij dat.

Als je het gelul en beu bent, over die film, dan moet je gewoon van dit topic wegblijven en niet zeuren.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 19:07:
Het feit dat men bang is voor rellen

Ik denk dat de meesten niet bang zijn voor rellen, maar voor de eventuele consequenties.

En het is niet altijd verstandig als je A hebt gezegd, dat je ook B moet zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 16:21:
Ben jij dan het christelijk of joodse geloof

Ik ben Nederlands hervormd...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 16:40:
enig bewijs van het bestaan van een God nog nooit is verkregen.

O ,ja hoor,moet he ff Googlen,trouwens,geloven is niet zeker weten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 17:51:
BTW mijn waarden en normen (niet mijn geloof) hebben ook veelal betrekking op het rooms katholieke (is de schuld van mijn opvoeding

SCHULD?
Wees blij dat je die normen en waarden hebt meegekregen.
dat je het verschil kent tussen goed en kwad.
Het maakt je een beter mens als je een geweten hebt.

Je hebt nu zelf de keuze om een geloof verder "aan te hangen" wil je dat niet,dan is dat toch gewoon aan jou?

Ik ben gelovig,ik haal er mijn kracht EN mijn troost uit.

Daarom ben ik nog niet achterlijk en het geloof ook niet,wat liefde predikt.
Daarnaast als alles wat duizenden jaren oud is,achterlijk is...arme archeologen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 19:27:
Als je het gelul en beu bent, over die film, dan moet je gewoon van dit topic wegblijven en niet zeuren.

:yes: want het is gewoon leuk,lullen over Wilders en over zijn film en over zijn daden en over zijn misdaden...whahahaha

NAF waar blijffie??????

Waarschuw beheerder
Moeilijk. Heel misschien bij gebrek aan beter?
Waarschuw beheerder
donateur
daar gaan we weer, weer woorden in de mond leggen...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:49:
Mensen die bang zijn voor een Sharia in Nederland .....

Dit was een voorbe.. weet je wat, laat ook maar (f)

veel plezier met deze discussie, ik lees verder nieteens meer, ik neem de moeite niet om te reageren.
Het veranderd gewoon niet hier.

Ik ken nog wel een paar eenzame bomen die een knuffel nodig hebben, ik zal je de locatie nog wel geven (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H³] op dinsdag 29 januari 2008 om 21:23:
weet je wat, laat ook maar

:yes:
ik lees verder nieteens meer, ik neem de moeite niet om te reageren

Dag Niels.....ook jij veranderd niet...:lol:
ik zal je de locatie nog wel geven

Nee je zou niet meer reageren....:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 19:07:
Het feit dat men bang is voor rellen, zegt 1000 keer meer over ons Nederlanders, dan moslims..

Eerder dat een bepaalde groep Nederlanders al helemaal bang is voor de islam.
Tonnt de noodzaak van de film juist weer aan (Y)
K hoop dat hij Bange balkie en co meeneemt in de film (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken nog wel een paar eenzame bomen die een knuffel nodig hebben, ik zal je de locatie nog wel geven

stuur even per prive bericht, anders is die fietseketting me voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 22:29:

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 29 januari 2008 om 21:50:
Eerder dat een bepaalde groep Nederlanders al helemaal bang is voor de islam.

En wat als het straks gewoon heerlijk rustig blijft. Op een paar rustig demonstraties na? Of één klein relletje in Slotervaart..

Wat dan? Geef je dan je ongelijk toe. Want mocht dat gebeuren dan geef je hiermee dus aan dat mensen onterecht bang zijn voor de Islam.

Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 29 januari 2008 om 21:50:
Tonnt de noodzaak van de film juist weer aan
K hoop dat hij Bange balkie en co meeneemt in de film

Dus mensen nog banger maken met een subjectieve film? :vaag:

Vreemde manier van denken heb jij Thijssie.. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 23:38:
Vreemde manier van denken heb jij Thijssie..

:YES:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op dinsdag 29 januari 2008 om 14:26:
Sinds wanneer is "de moslim" "de allochtone medemens" ?

sinds ze zichzelf zo leuk in het nieuws brengen met bommetjes hier en daar

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3106406/__Nederland_moslimstaat_maken___.html?p=19,2

dit is wat er wel gebeurd...

oprotten met dat hele geloof, jammer voor degene met goede bedoelingen, maar zo is dat noueenmaal met groeperingen. de rotte appels verpesten het voor de rest, jammer dan eigen schuld
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 21:08:
SCHULD?

Jonguuuuuuuuuuuu..... ik maar maar een grapje :aai:

Niet alles direct zo letterlijk nemen :bloem:
Ik ben gelovig,ik haal er mijn kracht EN mijn troost uit

Dat is dan toch mooi, ik haal mijn kracht gewoon uit het leven, van mijn vrienden en familie en iedereen om me heen, niet vanuit een geloof (misschien is dat wel mijn geloof, iedereen om me heen)

Daarom ben ik nog niet achterlijk en het geloof ook niet,wat liefde predikt

Dat over achterlijk, was als reactie op het feit dat Wilders de Islam achterlijk noemt (om het nog even uit te leggen)
Als Wilders de Islam achterlijk vind, vind ik het Christendom en Jodendom net zo achterlijk ;) hoop dat je het nu snapt.

Waarschuw beheerder
het geloof is gewoon iets om aan vast te houden hier in jkatwijk stikt et ervan maar maar denk ook eens aan het feit dat er ander leven is op andere planeten endus wij niet de enige zijn en misschien hier wel neergeplant zijn en de bijbel en andere varianten die zijn er om jou een goed mens te laten zijn (om de orde te bewaren}
het is gwn een sprookjesboek:jaja: NASA heeft strikte geheimhoudingplicht omdat wij schrikken als ze onthullen wat er allemaal om ons heen leeft,of wat er geweest is.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En wat als het straks gewoon heerlijk rustig blijft. Op een paar rustig demonstraties na? Of één klein relletje in Slotervaart..

Daar hoop ik op.

Wat dan? Geef je dan je ongelijk toe. Want mocht dat gebeuren dan geef je hiermee dus aan dat mensen onterecht bang zijn voor de Islam.

In een ander topic op de film had ik dit gezegd

Ik hoop op "nee"(dat er rellen uitbreken) ik hoop erop dat de moslims in Nederland niet zo zijn als in de welberoemde moslimstaten.

Anders voel ik me (zonder die film al) hier in Nederland toch niet veilig.
Dat betekend dus gewoon reeël dat er VEEL Moslims in Nederland zitten die dus geen kritiek op hun geloof kunnen verdragen en dit direct omzetten in geweld ipv normaal in discussie te gaan.
EN DAN heeft Wilders GELIJK (wat we stiekem toch niet hoopten).

Waarschuw beheerder
Wat ik ook niet begrijp van de linkse media, is dat moslimleiders in Nederland zonder tegenspraak van hun de homo's mogen beledigen,
terwijl als er een persoon is die de Islam beledigt (Voor de gein, dus in tegenstelling tot die moslimleider niet serieus denk aan een Theo van Gogh of een Hans Teeuwen) dat staat de gehele linkse media+maatschappij + de islam in Nederland op hun achterpoten.

Beetje krom?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:10:
Wat ik ook niet begrijp van de linkse media, is dat moslimleiders in Nederland zonder tegenspraak van hun de homo's mogen beledigen,
terwijl als er een persoon is die de Islam beledigt (Voor de gein, dus in tegenstelling tot die moslimleider niet serieus denk aan een Theo van Gogh of een Hans Teeuwen) dat staat de gehele linkse media+maatschappij + de islam in Nederland op hun achterpoten.

Heb de linkse-media-maatschappij nog nooit op hun achterste poten zien staan door van Gogh of Teeuwen? Of ben ik nou gek?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:03:
In een ander topic op de film had ik dit gezegd

Dit was op Thijssie toegespitst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 22:29:

Grrr :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:26:
Heb de linkse-media-maatschappij nog nooit op hun achterste poten zien staan door van Gogh of Teeuwen?

Nou submission, de linkse denktanks waren de wereld nog niet uit, om die film te bekritiseren.
Ook theo van gogh's uitspraken over dat allah een groot homoseksueel varken was, werdt effe breed uitgemeten, over bij hans teeuwen de uitzending van de meisjes van halal nog niet gesproken te hebben.

Waarschuw beheerder
Dit was op Thijssie toegespitst.

weet ik, maar ik wou mijn visie er even op geven ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:36:
over bij hans teeuwen de uitzending van de meisjes van halal nog niet gesproken te hebben.

Maar die clip werdt zelfs omarmd door links Nederland.. :D

Het is door de DWDD uitgeroepen tot televisie moment van het jaar. Het was gewoon een mooi televisie moment. Wat door links en rechts breed werdt uitgemeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:36:
over bij hans teeuwen de uitzending van de meisjes van halal nog niet gesproken te hebben.

Wat dan? Wel zo fijn als je meteen ff voorbeelden geeft.
Of ben ik nou gek?

:yes: ik ben het ook. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vreemde manier van denken heb jij Thijssie..

Out of the Box-thinking (Y)

Dus mensen nog banger maken met een subjectieve film?

Nee ze juist laten zien dat zij diegene zijn die zich laten intimideren terwijl dit niet nodig is.
De film zal aantonen dat de islam facetten heeft die toegespitst zijn op angst en verdeeldheid zaaien. Ik hoop dan dat mensen inzien dat het bang zijn voro de islam geen nut heeft en dat je je moet verzetten tegen diens totalitaire invloed.

DAt laatste relletje in slotervaart zal dan de aanleiding zijn voor mensen om te zeggen dat Geert wilders gelijk heeft.
Moslims en links-nederland moeten maar eens leren dat OOK de islam onderhevig is aan kritiek. Want het lijkt soms net of er over alles wat gezegd mag worden behalve de islam..... Dat noem ik meten met twee maten en dus ongelijkheid. K dacht dat links juist zo van de gelijkheid was........???????
Blijkbaar wordt die soms erg selectief toegepast...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 09:49:
Wat dan? Wel zo fijn als je meteen ff voorbeelden geeft.

Okay sorry ik heb mijn stelling met verkeerd beargumentatie beschreven :bloem:.

Ik zal het opnieuw doen zonder een onterechte aanval op linkse media (want die heeft er eigenlijk niks mee te maken).

Want er zullen ook veel mensen zijn die anders dan zogenaam "links" denken die in dit plaatje passen en ook veel linksdenkende mensen zijn die net als mij hierover denken.

---------------------------------------------------------------------
Stelling

Waarom mag van vele mensen die in Nederland wonen wel homo's beledigd worden,
terwijl deze op hun achterpoten staan als de Islam beledigd wordt?

Waarom doen moslims(leiders) homo's beledigen en wordt dit dan geen discriminatie genoemd,
terwijl als je de islam beledigd ze zich direct aangevallen voelen en door diezelfde velen dit wel als discriminatie wordt aangemerkt?

Op deze vraag ben ik gekomen door de uitspraken/omschrijvingen van de El Tawheed-moskee, dat men homo's van het dak moesten gooien en
dat ze een omstreden boek hebben gemaakt waarin Homoseksualiteit wordt veroordeelt.
Dit mag blijkbaar in hun ogen wel, terwijl je hun levensfilosofie niet mag aanvallen (lees "Film van Wilders en overige kritiek/spot met de Islam).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 08:24:
Jonguuuuuuuuuuuu..... ik maar maar een grapje

Meisje he!!

:lol:

Ik maakte ook maar een reply,beetje zaakje levendig houden,weet en wist hoe je het bedoelde.
Beetje krom?laatste aanpassing 30 januari 2008 09:13

:yes:

Het moet nu eenmaal altijd van twee kanten komen,anders slaat de weegschaal door en word het zakie krom ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 30 januari 2008 om 10:32:
De film zal aantonen dat de islam facetten heeft die toegespitst zijn op angst en verdeeldheid zaaien. Ik hoop dan dat mensen inzien dat het bang zijn voro de islam geen nut heeft en dat je je moet verzetten tegen diens totalitaire invloed

Je weet helemaal nog niet wat de film gaat aantonen,alles berust slechts op vermoedens.

IK DENK dat de stukken toegelicht gaan worden waarin Wilders aantoont hoeveel geweld mensen uit de Koran halen en dat als excuss aanvoeren om in deze tijd nog steeds misdaden te begaan.

Waarschuw beheerder

Beetje krom?laatste aanpassing 30 januari 2008 09:13

Moslims en links-nederland moeten maar eens leren dat OOK de islam onderhevig is aan kritiek. Want het lijkt soms net of er over alles wat gezegd mag worden behalve de islam..... Dat noem ik meten met twee maten en dus ongelijkheid. K dacht dat links juist zo van de gelijkheid was........???????
Blijkbaar wordt die soms erg selectief toegepast

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk.. Tegen de Islam moet net zo hard getrapt kunnen worden als het Christendom. Het gaat mij alleen helemaal niet om die film van Wilders.

Die moet er gewoon 'kunnen' komen. Gaat mij er meer om dat heel Nederland nu al op ze achterste poten staat voor er ook maar één shot is uitgezonden.

Hypocriet en bespottelijk vind ik dat, zowel van links en rechts.

En waar ik helemaal kwaad om kan worden zijn die Nederlandse koters hier die keihard hopen op een burgeroorlog.. :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 10:49:
Het moet nu eenmaal altijd van twee kanten komen,anders slaat de weegschaal door en word het zakie krom ja.

We zijn het eens met elkaar...jakkie

Waarschuw beheerder
Out of the Box-thinking

:roflol:

Anders geef jij jezelf even veren.. :lol:

Eerder-met-je-hoofd-diep-in-de-box-thinking-zodat-ik-niks-meer-zie-en-eenzijdig-ga-denken visie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 10:54:
En waar ik helemaal kwaad om kan worden zijn die Nederlandse koters hier die keihard hopen op een burgeroorlog

Ik ook, dan zou zo'n burgeroorlog alleen moeten komen vanuit een aantal zogenaamd islamitische jongeren.
Ik zeg zogenaamd, want Islamitisch zijn ze naar hun gedrag te zien al helemaal niet, anders had je net als een goed opgevoed Jood, Christen of Moslim gewoon de goede waarden en normen besef. ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 10:54:
We zijn het eens met elkaar...jakkie

:roflol: je bent het eens met jezelf :roflol:
(omdat je jezelf citeerd)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 10:47:
Waarom mag van vele mensen die in Nederland wonen wel homo's beledigd worden,
terwijl deze op hun achterpoten staan als de Islam beledigd wordt?

Ik kan mij herinneren dat heel nederland op zn achterste poten stond toen een paar jaar geleden homo's beledigd werden. Kloppen die herinneringen niet? Ik zal kijken of ik nog wat artikelen kan vinden.
Waarom doen moslims(leiders) homo's beledigen en wordt dit dan geen discriminatie genoemd,
terwijl als je de islam beledigd ze zich direct aangevallen voelen en door diezelfde velen dit wel als discriminatie wordt aangemerkt?

Goeie vraag. Denk alleen dat je op partyflock niet veel imams vindt. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 10:57:
Eerder-met-je-hoofd-diep-in-de-box-thinking-zodat-ik-niks-meer-zie-en-eenzijdig-ga-denken visie

True, true. Alles van Thijs gaat over moslims en GW. En dat is dan out of the box. hahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:03:
Ik kan mij herinneren dat heel nederland op zn achterste poten stond toen een paar jaar geleden homo's beledigd werden

Veel mensen ook niet, en ik heb nu expres de Term veel mensen in Nederland gekozen, omdat ik even niets wil uitsluiten (want naar mijn mening zitten er ook genoeg niet moslims en zelfs extreem rechtsen bij).
Deze Nederlanders (veelal (pro-)moslims dus) staan niet op hun achterste poten als homoseksuelen worden beledigd door moslims,
maar wel als de ISlam beledigd wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:03:
Goeie vraag. Denk alleen dat je op partyflock niet veel imams vindt

ach misschien heeft siverfaust wel een antwoord, of die wandelende koran (kom even niet op zijn naam)

ah tjilloeg fan

Misschien TYHARO wel, die weet ook veel(neutraal gezien dan).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:14:
Deze Nederlanders (veelal (pro-)moslims dus) staan niet op hun achterste poten als homoseksuelen worden beledigd door moslims,

Wan onzin.

Waarschuw beheerder
wist trouwens niet dat de hokjes al zover opgesplitst waren.

ze worden steeds specifieker. dalijk heeft iedereen zijn eigen hokje. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:20:
Wan onzin.

Waarom?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:21:
wist trouwens niet dat de hokjes al zover opgesplitst waren.

Tja dat heb ik proberen te voorkomen door gewoon mensen in nederland te noemen.

Waarom mag van vele mensen die in Nederland wonen

Veel mensen ook niet, en ik heb nu expres de Term veel mensen in Nederland gekozen, omdat ik even niets wil uitsluiten

Maar blijkbaar was dit te algemeen.
Dus pakte ik het wat specifieker aan wat toch weer fout uitpakt (had ik al gedacht).

Ik krijg als Nederlander het gevoel dat veel Moslims mogen zeggen wat ze willen, terwijl als wij wat zeggen dit niet getolereerd wordt.
Wat volgens mij ook veel Nederlanders met mij delen (die andere vele nederlanders he ;) )
Misschien net zo kortzichtig als die moslims(die juist weer het omgekeerde zeggen), maar niets of niemand in de media en politiek helpt om dit gevoel weg te nemen, eerder te versterken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:34:
Waarom?

Daarom.
Ik krijg als Nederlander het gevoel

Precies, het is je gevoel. Jij hebt het idee dat het zo is dat wil niet zeggen dat het ook werkelijk zo is. Heel flauw, maar je kunt nu eenmaal niet alles roepen omdat jij dat idee hebt. ;) Ik vind het anders als je er idd bij zet dat jij het idee hebt. Dat miste ik ff.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:41:
Daarom.

:lol: dus discussie gesloten :bloem: (daar kom ik makkelijk vanaf)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:41:
Heel flauw, maar je kunt nu eenmaal niet alles roepen omdat jij dat idee hebt

Maar ik geef het wel toe, en ik vind dat ik het op pf mag roepen wat ik wil (met bijbehorende argumentatie dan waarom ik het gevoel heb), maar idd moet wel zeggen dat ik het gevoel en idee hebt dat dat zo is
Als het zo werkelijk zo is of niet zo is , zal er geen discussie zijn,
want dan is het namelijk al een feit.

En wie de schuldige is van dat ik zo'n gevoel heb, in ieder geval niet de "gewone" moslim en nederlander zelf ben ik van mening.
In mijn directe omgeving is hier heel weinig last van, maar zie wel dat in sommige wijken waar allochtonen wonen wel de verpaupering erg hard toeslaat (er zijn opok wijken waar nederlanders wonen maar die zijn al 20 jaar verpauperd dus dit valt niet op) daar ga je je een beetje aan storen = dat je constant verhalen in de media en politiek hoort (wat geloof je op den duur).
Daat ga je je een beeld van vormen (voor of tegen of de gulden middenweg) en vormt zich een mening.

Nou mij mening (met vele medelanders) is dus dit.
Terecht of onterecht wie zou het zeggen.
Ik vind jouw mening ook niet onterecht, je komt altijd met goede argumentatie ervoor, en dan denk ik ja, zo zou ik het ook wel kunnen zien, maar mijn gevoel zegt iets anders.

Waarschuw beheerder
Deze Nederlanders (veelal (pro-)moslims dus) staan niet op hun achterste poten als homoseksuelen worden beledigd door moslims

Je moet even onderscheid maken in:

Politici die wat zeggen/doen en burgers die wat zeggen/doen.

Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als moslimtuig homo's in elkaar slaan. Evenmin dat de gewone Nederlander verantwoordelijk is voor skinheads die buitenlanders in elkaar rossen.

Behalve als een politici homo's gaat bashen of moslims achterlijk noemt wordt het iets anders. Dan is het een maatschappelijke probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:53:
Je moet even onderscheid maken in:

jajaja de ene keer doe ik teveel hokjes de andere keer weer te weinig :roflol:

als we nu geestelijk leiders en politici deze kwestie gewoon met elkaar laten uitvechten en wij als samenleving gewoon verder gaan, vind ik dat een nog beter idee.

het probleem is dat er zoveel mensen zich scharen achter de uitspraken van een geestelijk leider en een politicus.

Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als moslimtuig homo's in elkaar slaan. Evenmin dat de gewone Nederlander verantwoordelijk is voor skinheads die buitenlanders in elkaar rossen.

Tuurlijk niet, in dit soort gevallen moet je zeker niet mensen over een kam scheren, dit zijn individuele gevallen (van al dan niet groeperingen die zich helaas in nederland nestelen).
Het beeld dat er veel pedofielen zogenaamd vrij spel krijgen in nederland (stinchting martijnof zoiets = alle krantenartikelen)
vind je als Nederalander zeker jegens het buitenland toe ook niet fijn.

Behalve als een politici homo's gaat bashen of moslims achterlijk noemt wordt het iets anders. Dan is het een maatschappelijke probleem.

Geestelijk leiders ook he ;) mensen die een maatschappelijke functie
hebben en een deel van de bevolking representeren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 januari 2008 om 11:51:
dus discussie gesloten (daar kom ik makkelijk vanaf)

:D Ik ook O:)

Waarschuw beheerder
donateur

wat een onzin, Theo van Gogh is altijd controversieel geweest, of het nu over de Islam, Roken, gezondheidswaan, Liefde of sinterklaas sprak. Hij zocht heel bewust de confrontatie met wie dan ook.
Er waren media die hem een gek vonden, er waren Media die het geweldig vonden. Maar niemand die er zo'n heisa van maakte.

Uitspraak van hanzje op woensdag 30 januari 2008 om 11:20:
Wan onzin.
Waarom?

Als je het hebt over mensen die homo's van het dak gooien hebt, dat zijn mensen die hun geloof gebruiken als argument voor hun gelijk. Ik vraag me af welke passage in de Koran gaat over het van de doden gooien van Homo's. Ik kan me niet voorstellen dat in zo'n oud boek ergens een woord staat over mannen die andere mannen in de aars nemen. Op zich er is nog genoeg over te zeggen, maar kom eerst maar eens met die passage, voor je dat weer als argument gebruikt.