da,s nou eens een goed idee ben dat gelul toch al beu over die film . i love you karian
Het feit dat men bang is voor rellen
Ben jij dan het christelijk of joodse geloof
enig bewijs van het bestaan van een God nog nooit is verkregen.
BTW mijn waarden en normen (niet mijn geloof) hebben ook veelal betrekking op het rooms katholieke (is de schuld van mijn opvoeding
Als je het gelul en beu bent, over die film, dan moet je gewoon van dit topic wegblijven en niet zeuren.
Mensen die bang zijn voor een Sharia in Nederland .....
weet je wat, laat ook maar
ik lees verder nieteens meer, ik neem de moeite niet om te reageren
ik zal je de locatie nog wel geven
Het feit dat men bang is voor rellen, zegt 1000 keer meer over ons Nederlanders, dan moslims..
Eerder dat een bepaalde groep Nederlanders al helemaal bang is voor de islam.
Tonnt de noodzaak van de film juist weer aan
K hoop dat hij Bange balkie en co meeneemt in de film
Sinds wanneer is "de moslim" "de allochtone medemens" ?
SCHULD?
Ik ben gelovig,ik haal er mijn kracht EN mijn troost uit
Daarom ben ik nog niet achterlijk en het geloof ook niet,wat liefde predikt
En wat als het straks gewoon heerlijk rustig blijft. Op een paar rustig demonstraties na? Of één klein relletje in Slotervaart..
Wat dan? Geef je dan je ongelijk toe. Want mocht dat gebeuren dan geef je hiermee dus aan dat mensen onterecht bang zijn voor de Islam.
Wat ik ook niet begrijp van de linkse media, is dat moslimleiders in Nederland zonder tegenspraak van hun de homo's mogen beledigen,
terwijl als er een persoon is die de Islam beledigt (Voor de gein, dus in tegenstelling tot die moslimleider niet serieus denk aan een Theo van Gogh of een Hans Teeuwen) dat staat de gehele linkse media+maatschappij + de islam in Nederland op hun achterpoten.
In een ander topic op de film had ik dit gezegd
Heb de linkse-media-maatschappij nog nooit op hun achterste poten zien staan door van Gogh of Teeuwen?
over bij hans teeuwen de uitzending van de meisjes van halal nog niet gesproken te hebben.
over bij hans teeuwen de uitzending van de meisjes van halal nog niet gesproken te hebben.
Of ben ik nou gek?
Vreemde manier van denken heb jij Thijssie..
Dus mensen nog banger maken met een subjectieve film?
En wat als het straks gewoon heerlijk rustig blijft. Op een paar rustig demonstraties na? Of één klein relletje in Slotervaart..
Wat dan? Wel zo fijn als je meteen ff voorbeelden geeft.
Jonguuuuuuuuuuuu..... ik maar maar een grapje
Beetje krom?laatste aanpassing 30 januari 2008 09:13
De film zal aantonen dat de islam facetten heeft die toegespitst zijn op angst en verdeeldheid zaaien. Ik hoop dan dat mensen inzien dat het bang zijn voro de islam geen nut heeft en dat je je moet verzetten tegen diens totalitaire invloed
Wat ik ook niet begrijp van de linkse media, is dat moslimleiders in Nederland zonder tegenspraak van hun de homo's mogen beledigen,
terwijl als er een persoon is die de Islam beledigt (Voor de gein, dus in tegenstelling tot die moslimleider niet serieus denk aan een Theo van Gogh of een Hans Teeuwen) dat staat de gehele linkse media+maatschappij + de islam in Nederland op hun achterpoten.
Beetje krom?laatste aanpassing 30 januari 2008 09:13
Moslims en links-nederland moeten maar eens leren dat OOK de islam onderhevig is aan kritiek. Want het lijkt soms net of er over alles wat gezegd mag worden behalve de islam..... Dat noem ik meten met twee maten en dus ongelijkheid. K dacht dat links juist zo van de gelijkheid was........???????
Blijkbaar wordt die soms erg selectief toegepast
En waar ik helemaal kwaad om kan worden zijn die Nederlandse koters hier die keihard hopen op een burgeroorlog
We zijn het eens met elkaar...jakkie
Waarom mag van vele mensen die in Nederland wonen wel homo's beledigd worden,
terwijl deze op hun achterpoten staan als de Islam beledigd wordt?
Waarom doen moslims(leiders) homo's beledigen en wordt dit dan geen discriminatie genoemd,
terwijl als je de islam beledigd ze zich direct aangevallen voelen en door diezelfde velen dit wel als discriminatie wordt aangemerkt?
Ik kan mij herinneren dat heel nederland op zn achterste poten stond toen een paar jaar geleden homo's beledigd werden
Goeie vraag. Denk alleen dat je op partyflock niet veel imams vindt
Deze Nederlanders (veelal (pro-)moslims dus) staan niet op hun achterste poten als homoseksuelen worden beledigd door moslims,
maar wel als de ISlam beledigd wordt.
Wan onzin.
wist trouwens niet dat de hokjes al zover opgesplitst waren.
Waarom mag van vele mensen die in Nederland wonen
Veel mensen ook niet, en ik heb nu expres de Term veel mensen in Nederland gekozen, omdat ik even niets wil uitsluiten
Waarom?
Ik krijg als Nederlander het gevoel
Daarom.
Heel flauw, maar je kunt nu eenmaal niet alles roepen omdat jij dat idee hebt
Deze Nederlanders (veelal (pro-)moslims dus) staan niet op hun achterste poten als homoseksuelen worden beledigd door moslims
Je moet even onderscheid maken in:
Ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden als moslimtuig homo's in elkaar slaan. Evenmin dat de gewone Nederlander verantwoordelijk is voor skinheads die buitenlanders in elkaar rossen.
Behalve als een politici homo's gaat bashen of moslims achterlijk noemt wordt het iets anders. Dan is het een maatschappelijke probleem.
Uitspraak van hanzje op woensdag 30 januari 2008 om 11:20:
Wan onzin.
Waarom?