Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 226039x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 00:48:
En er met zijn allen voor zorgen dat HEEL Nederland leefbaar is en blijft

:HUG:

Waarschuw beheerder
MMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm,knuffeltjes...I love it...:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 00:26:
Als je innerlijk gevoel, bij iets hoord, zoals dat zo intensief is zoals bij hun, het geloof, dan kan iemand anders, sowieso dat gevoel niet evenaren of nabootsen.
Vandaar, als je kritiek hebt op hun geloof, heb je dat ook op hun persoon.

Het is gewoon fundamenteel fout om jezelf zo aangevallen te voelen als je geloof kritiek krijgt. Ik krijg ook zo vaak kritiek omdat ik bepaalde dingen geloof en dan ga ik toch ook niet met mijn geestverwanten dreigen om de boel kort en klein te slaan omdat mijnziel gekrenkt zou kunnen worden? Het is gewoon een kwestie van tollerantie. En helaas kan ik bij behoorlijk wat volgelingen van de islam dit soort tollerantie niet vinden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 00:48:
En er met zijn allen voor zorgen dat HEEL Nederland leefbaar is en blijft

En ik vindt dan weer dat des te beperkter de invloed van de islam is des leefbaarder dit land zal zijn (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 januari 2008 om 15:32:
Het is gewoon een kwestie van tollerantie. En helaas kan ik bij behoorlijk wat volgelingen van de islam dit soort tollerantie niet vinden.

En waar is jouw tolerantie gebleven? Die tolerantie hoeft niet alleen van een ander te komen.
Ik krijg ook zo vaak kritiek omdat ik bepaalde dingen geloof en dan ga ik toch ook niet met mijn geestverwanten dreigen om de boel kort en klein te slaan omdat mijnziel gekrenkt zou kunnen worden?

Je komt behoorlijk fanatiek over en wie weet slaat dat bij jou wel om tot hele extreme dingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 16:17:
En waar is jouw tolerantie gebleven? Die tolerantie hoeft niet alleen van een ander te komen.

Ben tollerant genoeg. Iedereen is welkom wat mij betreft (Y) Maar ik weiger om vrijheid van meningsuiting in te leveren omdat een stel conservatieve baardmannen hun plaats niet weten. Hun plaats is tussen de mensen en niet boven de rest. Dat moeten ze maar eens leren. Gelijke behandeling voor iedereen. En dat betekend soms ook dat er wat negatiefs gezegd mag worden, dat mag van iedereen, dus ook over moslims. ik werk niet mee aan positieve discrminatie omdat het negatieve discriminatie oproept. zie je dat dan niet?

Je komt behoorlijk fanatiek over en wie weet slaat dat bij jou wel om tot hele extreme dingen.

Dat is nogal een hele aanteiging. Mag je je excuus wel eens voor aanbieden. Ik klim geoon fanatiek in het toetsenboord als ik voor mijn mening op kom. Daaruit kan jij helemaal niets opmaken (Y) en als je dat soort dingen zegt dan ben je naar mijn inzicht niet helemaal lekker in je bol maar goed je moet het helemaal zelf weten....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 januari 2008 om 16:46:
zie je dat dan niet?

Ik zie dat jij dingen ziet die er niet zijn. Natuurlijk is het beeld dat jij schetst ongewenst alleen het is helemaal niet aan de orde. Goed om op te komen voor je eigen belangen en die van anderen alleen pak je het net wat te extreem op allemaal. En aan moslimextremisme moet idd wat gedaan worden alleen door te doen alsof iedere moslim een extremist is bereik je precies het omgekeerde.

Dat is nogal een hele aanteiging. Mag je je excuus wel eens voor aanbieden. Ik klim geoon fanatiek in het toetsenboord als ik voor mijn mening op kom. Daaruit kan jij helemaal niets opmaken en als je dat soort dingen zegt dan ben je naar mijn inzicht niet helemaal lekker in je bol maar goed je moet het helemaal zelf weten....

Zo praat jij over iedere moslim. Ga je die dan ook allemaal je excuses aanbieden?

Waarschuw beheerder
Het is gewoon fundamenteel fout om jezelf zo aangevallen te voelen als je geloof kritiek krijgt. Ik krijg ook zo vaak kritiek omdat ik bepaalde dingen geloof en dan ga ik toch ook niet met mijn geestverwanten dreigen om de boel kort en klein te slaan omdat mijnziel gekrenkt zou kunnen worden?

Weer een zin waarin je overdrijft...weer alles zo ver drijft.
Je mag je best aangevallen voelen als men jouw geloof bekritiseert.
Ligt aan de mate en op welke manier.
Dat men door de kritiek echter aan het dreigen slaat en met geweld komt is inderdaad uit den boze.
Tenzij ze tegen je zeggen dat het gras niet groen is en dat als jij dat gelooft je gewoon een idioot bent en je dan ook nog ff in elkaar slaat.
Ja dan mag je van mij gaan dreigen...whahahaa
een stel conservatieve baardmannen hun plaats niet weten. Hun plaats is tussen de mensen en niet boven de rest. Dat moeten ze maar eens leren. Gelijke behandeling voor iedereen

Tijd voor een mailtje van jou naar de SGP....:cheer: Die weten er ook wat van hoor!

Dat is nogal een hele aanteiging. Mag je je excuus wel eens voor aanbieden

Kalm,kalm,ze geeft ( volgens mij) slechts aan hoe makkelijk een mening overgenomen word en hoe alle mensen over 1 kam worden geschoren....ze gaf even een voorbeeldje hoe men b.v een Islamiet direct als extremistje ziet...

Jaja,rijmen kan ik !!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 17:51:
Kalm,kalm

hehe :d

Waarschuw beheerder
Kalm,kalm,ze geeft ( volgens mij) slechts aan hoe makkelijk een mening overgenomen word en hoe alle mensen over 1 kam worden geschoren....ze gaf even een voorbeeldje hoe men b.v een Islamiet direct als extremistje ziet...

Jaja,rijmen kan ik !!

:yes: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hey er word tegenwoordig echt positief gediscussierd, in dit topic !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 17:16:
alleen door te doen alsof iedere moslim een extremist is bereik je precies het omgekeerde.

Ten eerste doe ik dat niet.
Ten tweede vindt ik het een dooddoener want er is volgens mij een vrij grote groep moslims die als ze zouden moeten kiezen liever de kant van de extremisten dan die van de vrije westerse maatschappij.
Kortom ik vindt dat kritiek op de islam te snel de kop in wordt gedrukt onder het mom van "anders worden ze allemaal extreem" ik vindt dat minachting van moslims (je verwacht al dat het kwaad erin zit) en als het wel zo is dan is hety alelen maa reen excuus om eerder extreem te worden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 17:16:
Zo praat jij over iedere moslim. Ga je die dan ook allemaal je excuses aanbieden?

Ja allemaal b)

Tijd voor een mailtje van jou naar de SGP.... Die weten er ook wat van hoor!

Ik heb een heel vervelend broertje die dat al lang heeft gedaan :p

over 1 kam worden geschoren....ze gaf even een voorbeeldje hoe men b.v een Islamiet direct als extremistje ziet...

Ik vindt de islam zelf al het beginsel van racisme. Niet iedere moslim hoeft een racist te zijn. Maar des te geloviger ze zijn des te meer discriminatie erbij komt kijken.

Dat men door de kritiek echter aan het dreigen slaat en met geweld komt is inderdaad uit den boze.

Ja hoor heel foei, nu moet je het eens aan die baardmannen gaan vertellen, in zowel binnen-, maar vooral in het buitenland. Ik ga wel met je mee maar ik denk dat we dan naast elkaar begraven kunnen worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Laat laatste geld dan natuurlijk vooral in het buitenland :p

Kon mijn post nog niet lezen /editten, database is een beetje sloom :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 12:49:
Dat ligt er helemaal aan wat voor een buitenlander je bent.
Als je een aanwinst voor deze maatschappij bent heb je niets te vrezen.

Van jou hebben ze toch wel wat te vrezen? :loL:
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 14:02:
MMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm,knuffeltjes...I love it...

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 januari 2008 om 19:07:
er is volgens mij een vrij grote groep moslims die als ze zouden moeten kiezen liever de kant van de extremisten dan die van de vrije westerse maatschappij.

?????????? Que?????
ik vindt dat minachting van moslims (je verwacht al dat het kwaad erin zit) en als het wel zo is dan is hety alelen maa reen excuus om eerder extreem te worden.

Dat heeft niets met moslims te maken. Dat is menselijk gedrag.
Ja allemaal

Mooi! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:38:
hey er word tegenwoordig echt positief gediscussierd, in dit topic

komt natuurlijk omdat ik weer mijn neusje erin heb gestoken :lol: :cheer:

ik weet het eigendunk stinkt...

er is volgens mij een vrij grote groep moslims die als ze zouden moeten kiezen liever de kant van de extremisten dan die van de vrije westerse maatschappij

gelukkig zeg je volgens mij en gelukkig heb je volgens mij geen gelijk :lol:

Waarschuw beheerder
Het is gewoon fundamenteel fout om jezelf zo aangevallen te voelen als je geloof kritiek krijgt.

Het is fundamenteel, dan ook goed fout, om te oordelen over iemands geloof en vooral omdat jij vindt dan een ander, zich eigenlijk moet gedragen zoals jij bent.
Omdat zoals je zegt:
Ik krijg ook zo vaak kritiek omdat ik bepaalde dingen geloof en dan ga ik toch ook niet met mijn geestverwanten dreigen om de boel kort en klein te slaan omdat mijnziel gekrenkt zou kunnen worden?

Dan vraag ik me af waar blijf dan die tollerantie grens van jouw?

ik werk niet mee aan positieve discrminatie omdat het negatieve discriminatie oproept. zie je dat dan niet?

Dan is het ook een kwestie van
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 00:42:
je fysiek, je eigen innerlijke.
En de één is daar op zijn eigen gebied sterker dan de ander.

Uitspraak van hanzje op maandag 21 januari 2008 om 17:16:
alleen door te doen alsof iedere moslim een extremist is bereik je precies het omgekeerde.

Ten eerste doe ik dat niet.

No offence, dat vind ik wel en je komt inderdaad ook
behoorlijk fanatiek over

ook met bepaalde uitspraken, zoals:
volgens mij een vrij grote groep moslims die als ze zouden moeten kiezen liever de kant van de extremisten dan die van de vrije westerse maatschappij.

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 20 januari 2008 om 22:00:
zitten de allochtonenliefde zo diep?

conservatieve baardmannen hun plaats niet weten

Ik vindt de islam zelf al het beginsel van racisme.

En er zijn nog een paar in de overige replys.

Het is waarschijnlijk een meningsuitings, maar het woord/denk gebruikt doet wel anders denken.
Gelijke behandeling voor iedereen.

En dat betekend soms ook dat er wat negatiefs gezegd mag worden, dat mag van iedereen, dus ook over moslims.

(Y) Maar niet enkel dat er iets gezegd mag worden, maar ook het respect naar mekaar toe en begrip van elkaars levenswijze oa het geloof.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 12:49:
Dat ligt er helemaal aan wat voor een buitenlander je bent.
Als je een aanwinst voor deze maatschappij bent heb je niets te vrezen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 13:09:
Klinkt net alsof er een tweede kristalnacht an zit te komen.
Krijgen de buitenlanders dan ook van die islam symbolen op hun voorhoofd gebrand?

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 13:33:
sorry hoor, ik ben het absoluut niet vaak eens met Willen II, maar jouw post trekt Willem II zijn opmerking totaal in het zwarte.

Is het zo erg? :lol:
Ik schok een beetje van zijn post hehe
Mijn post moet iig niet erger overkomen dan hij werkelijk is.

Een beetje "te" eigenlijk :p , en dat terwijl de spanning rondom de wildersfilm stijgt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:43:
en dat terwijl de spanning rondom de wildersfilm stijgt.

Bij Wilders zelf misschien :lol:

Waarschuw beheerder
Ik vindt de islam zelf al het beginsel van racisme. Niet iedere moslim hoeft een racist te zijn

Is deze zin niet een beetje tegenstrijdig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:50:
Is deze zin niet een beetje tegenstrijdig

:yes:

Maar om het leuk te houden dit forum,moeten we het niet wat meer oneens zijn dan?

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:50:
Is deze zin niet een beetje tegenstrijdig?

Beginsel van racisme = nog geen racisme. Maar geeft een soort van voorzetje in die richting.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 19:50:
Dat heeft niets met moslims te maken. Dat is menselijk gedrag.

Ik ben zo niet opgevoedt :x

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:05:
gelukkig zeg je volgens mij en gelukkig heb je volgens mij geen gelijk

Ja het is ook volgens mij idd, jij heb er een andere mening over :d Gelukkig kan dat ook gewoon (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:11:
Maar niet enkel dat er iets gezegd mag worden, maar ook het respect naar mekaar toe en begrip van elkaars levenswijze oa het geloof.

Als die levenswijze / overtuiging strijdig is met de vrijheden waarvoor onze voorouders hebben gwerkt/gevochten dan wordt er wat mij betreft een grens getrokken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:11:
Dan vraag ik me af waar blijf dan die tollerantie grens van jouw?

Redelijk hoog vergeleken met zowel links als rechts. Mesnen mogen van mij zijn wie ze zijn. Maar dan moeten ze vooral anderen niet ermee in de weg zitten. Ik vindt dat bepaalde lieden binnen de islam hun willetje te veel opleggen aan de rest van de wereld. En dan trek ik gewoon een grens. Wat Geert Wilders doet is dan puur een tegenreactie, niet 100% in mijn straatje maar nog binnen de grenzen omdat hij moslims niet verplicht om naar de film te kijken terwijl bepaalde moslims hem het liefst wel zouden verplichten om die film niet uit te brengen.
Waarschuw beheerder
Wilders is een idioot, een pop.
Veel punten ben ik het met hem eens, ook ik vind dat de Koran niet in West Europa thuis hoort, maar zal nooit op hem stemmen.
Zijn houding tegenover het Israël / Palestina conflict staat me ook niet aan.
Hij roept en kwetst mensen en culturen en dat hoort ook niet.
Een kapitalist is het ook nog eens. Er zitten vast wel goede politici in zijn party maar die hebben het vuile spelletje van Wilders ook niet door.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 januari 2008 om 22:00:
Als die levenswijze / overtuiging strijdig is met de vrijheden waarvoor onze voorouders hebben gwerkt/gevochten dan wordt er wat mij betreft een grens getrokken.

Welke voorouders?

:LOL: We zijn allemaal import!

http://histoforum.digischool.nl/ontstaan/index.htm

http://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_Nederland
Waarschuw beheerder
alles beter als balkelende............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 00:17:
We zijn allemaal import!

Kent je feiten zeker niet?
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 13:45:
Ok. Geen idee of dat werkelijk beweerd wordt, maar lijkt me meer een kwestie van willen dan van kunnen.

Ja dan gaat het ook alleen over zijn migratie standpunten
Ik heb een aantal verhitte discussies gezien waarbij dan in de kamer wordt gezegd dat Wilders' zijn plannen niet door te voeren zijn.
Dit klopt, als we de kabinetsafspraken ed erbij pakken, maar met een nieuwe regering zullen er ook nieuwe afspraken bij komen en oude vervallen..
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 januari 2008 om 18:21:
Leg dat dan eens even uit.
Want, zoals je zelf ook al zei dat de regering zich moet houden aan de Verdragen van Geneve.
Dus ook Geertje

Dat verdrag slaat op mensen in oorlogstijd, en we zitten hier in Nederland toch niet in oorlog dacht ik zo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 21 januari 2008 om 22:00:
Beginsel van racisme = nog geen racisme. Maar geeft een soort van voorzetje in die richting

Ik heb er tien minuten naar zitten kijken en wikken en wegen...maar?????

Dus het beginsel van een boom is een zaadje,maar dan is het nog geen boom maar een voorzetje in die richting???

Een Foetus is dus een voorzetje in de richting van een mens,maar is het nog niet???

Waaruit bestaat dat beginsel van rascisme dan?
Wat is dan dat voorzetje wat nog geen rascisme kan of mag heten?

Waarschuw beheerder
:knuffel: voor Fietsketting!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 15:10:
Wat is dan dat voorzetje wat nog geen rascisme kan of mag heten

haat ?
mening ?
vooroordeel ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 21:20:
Maar om het leuk te houden dit forum,moeten we het niet wat meer oneens zijn dan?

je riep ?
Waarschuw beheerder
Geert..... :cheer::cheer::cheer::cheer:
Waarschuw beheerder
In een democratisch land mag men het niet eens zijn met een ander.
Dat is democratie. Een vooroordeel mag daarom. De een wilt geen allochtonen hier en de ander wel. Het is hun goed recht om ze hier niet te willen. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om ze hier toe te alten en daarom wilt men ze weg. Haat is het niet want als ze in een ander land waren zou er niks aan de hand zijn.
Mijn keus is het ook niet geweest, ook mijn stem niet bij het kiezen van de regering. Dat heeft men maar te accepteren omdat Nederland een democratisch land is. Ja, dan heb je ook maar te accepteren dat ze er wel zijn maar dat doe ik niet omdat dit nooit mijn keus is geweest maar dit mij is opgedwongen door het systeem. Je hoeft het natuurlijk ook niet te accepteren dat ik en vele andere er anders over te denken en daarom zal het altijd blijven botsen in ons land. Daarom zal er altijd een linkse en rechtse kant blijven. Daarom zal er nooit maar dan ook nooit eenheid in dit land komen. Men heeft een mening en die mogen ze hebben. Dat hebben wij aan de zogenaamde democratie te danken.

Wilders is inderdaad een gevaar voor de samenleving omdat hij alleen maar uit op geld is en heel erg pro Israël is die nu zoals men weet een volk zwaar onderdrukt, dus wat staat ons te wachten als hij het voor het zeggen heeft? Daarom ben ik het dus wel eens met die internationale COMMUNISTEN dat hij een gevaar is. Maar ook zij zijn een groot gevaar voor de samenleving. Dus waneer verschijnen de bordjes met het verwijs van het extremisme van de internationale COMMUNISTEN?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 18:06:
haat ?
mening ?
vooroordeel ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 15:10:
Ik heb er tien minuten naar zitten kijken en wikken en wegen...maar?????

Dus het beginsel van een boom is een zaadje,maar dan is het nog geen boom maar een voorzetje in die richting???

Een Foetus is dus een voorzetje in de richting van een mens,maar is het nog niet???

Wat is dan dat voorzetje wat nog geen rascisme kan of mag heten?

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op dinsdag 22 januari 2008 om 18:59:
In een democratisch land mag men het niet eens zijn met een ander.
Dat is democratie. Een vooroordeel mag daarom. De een wilt geen allochtonen hier en de ander wel. Het is hun goed recht om ze hier niet te willen. Ze hebben er zelf niet voor gekozen om ze hier toe te alten en daarom wilt men ze weg. Haat is het niet want als ze in een ander land waren zou er niks aan de hand zijn.
Mijn keus is het ook niet geweest, ook mijn stem niet bij het kiezen van de regering. Dat heeft men maar te accepteren omdat Nederland een democratisch land is. Ja, dan heb je ook maar te accepteren dat ze er wel zijn maar dat doe ik niet omdat dit nooit mijn keus is geweest maar dit mij is opgedwongen door het systeem. Je hoeft het natuurlijk ook niet te accepteren dat ik en vele andere er anders over te denken en daarom zal het altijd blijven botsen in ons land. Daarom zal er altijd een linkse en rechtse kant blijven. Daarom zal er nooit maar dan ook nooit eenheid in dit land komen. Men heeft een mening en die mogen ze hebben. Dat hebben wij aan de zogenaamde democratie te danken.

Iedereen is van de wereld! :woep: En de wereld is van iedereen! :woep:

En links en rechts draaien niet alleen om allochtonen JA, of allochtonen NEE!

Links staat voor Progressief en Rechts staat voor Conservatief. Thats it..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 18:06:
Uitspraak van luister!! op dinsdag 22 januari 2008 om 15:10:
Wat is dan dat voorzetje wat nog geen rascisme kan of mag heten

haat ?
mening ?
vooroordeel ?

Ik vroeg het even aan onze Thijs....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op dinsdag 22 januari 2008 om 18:16:
je riep

Jaaahhaa,zeg is wat tegendraads...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 19:15:
Links staat voor Progressief en Rechts staat voor Conservatief. Thats it..

Dat was ook maar even een greep uit de verschillen.
Er zullen altijd verschillen blijven bestaan. Ook al is er een meerderheid er mee eens, toch al er altijd iemand die er tegen is.
En die zal zich er niet bij neerleggen, dit omdat het zijn goedrecht is volgens de democratische regels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 12:32:
Kent je feiten zeker niet?

Als jij die weet?
Als men zegt dat wij westerlingen zijn, ok.
Maar de echte volbloed Nld bestaat niet.

En over een tijd wordt het waarschijnlijk Europeaan.
Wij zijn nu de Europese Nederlanders, want je hebt ook de Caribische Nederlanders (de zogenaamde Antillianen en nu Aruba)
En al deze Nlders zijn geboren in het Koninkrijk der Nederlanden.

Dus net als Amerika: I am an American, born in Florida. ;p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 12:32:
Dat verdrag slaat op mensen in oorlogstijd, en we zitten hier in Nederland toch niet in oorlog dacht ik zo?

Dat verdrag slaat daar idd. op, maar vloeit uit op/naar
volkenrecht, publiekrecht etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=424]https://album.partyflock.nl/30868540.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=350 height=215 cacheid=000eef64002a4f711368c5371a022481c0]http://www.omroepbrabant.nl/graphics/image.aspx?object=news&type=large&image=pruik_geert_wilders_350.jpg[/img]

TILBURG - Wie er met carnaval echt bijzonder uit wil zien, moet dit jaar aan de Geert Wilders-pruik. De bijzondere haardos van de bekende politicus is dit jaar als carnavalspruik te krijgen.
Carnavalszaak De Feestspecialist in Tilburg zegt één van de weinigen te zijn die het ding verkopen

'Geertje'-pruik lijkt grote carnavals-hit te worden

Geertje, een pruik van het kapsel van PVV-voorman Geert Wilders, lijkt een grote hit tijdens canaval te gaan worden.
Sittard
Van onze verslaggeefster

De blonde herenpruik met zwarte uitgroei, met duizenden tegelijk gefabriceerd in Haarlem, ligt sinds twee weken in de winkels en wordt nu al volop besteld bij producent Folat. De pruik, kosten nog geen 9 euro, is ook in Limburg te koop.

[img width=468 height=526 cacheid=000eeef5002a4e51b99dfebb1a022481c0]http://www.geenstijl.nl/archives/images/laghumor.jpg[/img]

foto met dank aan versierartikelen.nl)

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

[img width=350 height=306 cacheid=00003f50000084de0a38d0c71a02248cd1]http://i28.tinypic.com/11inv49.jpg[/img]

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 22 januari 2008 om 21:48:
Als dat doorschiet heb je racisme in zijn puurste voorm.

Discriminatie heet het dan. Racisme slaat niet op religie maar op etniciteit.

Waarschuw beheerder
Je heb wel goed erover na zitten denken

Doe ik bij alles.....

Ook op je laatste reply broed ik nog een nachtje...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 21:17:
'Geertje'-pruik lijkt grote carnavals-hit te worden

En gaan we dan zo samen gezellig koffie drinken???

:knuffel:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 23:56:
En gaan we dan zo samen gezellig koffie drinken???

met die pruik op?

niet bij mij in de buurt dan....;)

ergens in "Oene" ofzow?

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 21:17:
Geertje'-pruik lijkt grote carnavals-hit te worden

lol ik ga juist als het omgekeerde, in vol camo en plo sjaal op me kop

(dat is gewoon hergebruikte mozart pruik btw)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Willem II op dinsdag 22 januari 2008 om 12:32:

NL zit wel in oorlogstijd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 19:20:
Jaaahhaa,zeg is wat tegendraads..

:insert death treads here:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De koran is het beginsel van racisme als mensen gaan denken dat ze in de eerste plaats moslim moeten zijn ipv een mens.

Dat zijn gewoon mensen die net iets teveel in dat sprookje (mijn mening) zijn gaan geloven.
Ik kan het maar moeilijk vergelijken met rassenhaat.

Als dat doorschiet heb je racisme in zijn puurste voorm.

Gaat dus over rassen en niet over religie, of dacht je dat alleen marokanen moslim zijn?

De koran verlangt dat zijn volgelingen. Er wordt dan al een sfeer gecreerd van ik ben moslim en die mensen niet, oftewel ongelijkheid. Ze staan dan al niet meer op dezelfde voet als de andere mensen. een soort van arrogantie.

Lijkt de bijbel wel, maar zijn het uiteindelijk niet de mensen zelf die dat doen toch en niet dat boek?
Ik ken een aantal gereformeerde die dezelfde vreemde dingen uit kramen over de "ongelovige/afvallige" uiteindelijk als een moslims.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 januari 2008 om 20:29:
Maar de echte volbloed Nld bestaat niet.

Idd, de feiten liegen daar niet om ...