4 volgers · 225864x bekeken
Uitspraak van Thijs-Beatz op woensdag 16 januari 2008 om 19:19:
Maar het waren er dus geen "paar" het was een groot deel van de "islamitische" jeugd bij ons in de wijk
was?= is...
Ik woon niet meer in die wijk.
Ben ook blij dat mijn ouders op een gegeven moment hebben gesloten om weg te gaan (net als de andere autochtonen) want je wil je kroost opvoeden in een veilige omgeving met zo min mogelijk discrminatie.
Dan kan men beter gaan onderzoeken hoe en waardoor het komt en wiens schuld het is, naar aanleiding van de ontstane problemen.
Daar heb al zo mijn ideeen over...
want je wil je kroost opvoeden in een veilige omgeving met zo min mogelijk discrminatie.
De veiligste omgeveing is voor je kroost het ouderlijke huis.
Daarbuiten begint HET echte leven.
Polderland of grote stad.
Enigste voordeel kan zijn: meer plaats om buiten te spelen zonder voor je flikker gereden te worden.
Tenzij Pa niet uitkijkt als hij met zijn tractor achteruit het erf af rijdt.
Discriminatie begint ook in het gezin.
Wat ouders uiten,wat en hoe ze denken en met elkaar en anderen bespreken dat pikken kinderen op.
Probeer eerst maar eens je jongste kinderen te beveiligen tegen open stopcontacten en een hete pan water op het gas en let zelf een beetje op je woorden,betreft vloeken en verwensingen.
Ook bij voetbalwedstrijden...hahaha
LEER EEN KIND ZELF ZIJN OORDELEN TE VELLEN EN GUN HET DAAR ZIJN EIGEN ERVARINGEN IN.
Een kind word geboren zonder dat het let op lengte,kleur,religie of lelijk/mooi.
Zijn omgeving echter beinvloed en de eerste die daar mee begint ben jij en je vrouw.
Ik heb nog nooit een Hollands kind van 5 racistische dingen horen roepen tegen bijv marrokkaanse leeftijdsgenootjes.
Ik wel,kom eens langs hier als de schooltjes uitgaan.
5 jarigen roepen zelfs kankerwijf.
Maar jij hoort ze vast liever "teringmongool"roepen of; "vieze homo", dan "rot marokkaan".
Dan blijven ze tenminste bij hun eigen volk..
laatste aanpassing
Wat ouders uiten,wat en hoe ze denken en met elkaar en anderen bespreken dat pikken kinderen op.
Inderdaad, bewust en onbewust worden die uitingen gedaan.
En volgens mij dringt dat bij sommigen niet door.
5 jarigen roepen zelfs kankerwijf
Dat heb ik zelf een keer één tegen zijn moeder horen zeggen.
laatste aanpassing
donateur
Geloof je dat nou zelf.
ja.
ben zelf denhaag fan, je moet eens weten hoevaak er zonder publiek gespeeld moest worden...
Dus de goeden moeten er ook aan geloven.
zo is het toch?
als het niet anders is, is het niet anders.
Dit nou nou echt zwart-wit denken.
nee is de realiteit in mijn beleving, dagelijkse aanvaringen.
Ik woon niet meer in die wijk.
waarom denk je dat er heel veel te koop staat hier in denhaag?
heel veel mensen willen weg.
niet helemaal mee eens mop, vergeet niet dat ik uit een PVDA gezin kom he....
Een kind word geboren zonder dat het let op lengte,kleur,religie of lelijk/mooi.
klopt, zodra het opsporing verzocht kan kijken is het verpest
Zijn omgeving echter beinvloed
wat is daar aan gelogen als ik zeg "denhaag" ?
Nop,nada,nietus....
Geeeeeeeeeeeertjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
De veiligste omgeveing is voor je kroost het ouderlijke huis.
Daarbuiten begint HET echte leven.
Polderland of grote stad.
Enigste voordeel kan zijn: meer plaats om buiten te spelen zonder voor je flikker gereden te worden.
Tenzij Pa niet uitkijkt als hij met zijn tractor achteruit het erf af rijdt.
Moet je tegen mijn moeder vertellen
Die vond het toen echt wel beter om de "zwarte" wijk te verlaten omwille van haar kroost, zichzelf i nde schulden gestoken voor mij en mijn broertje
Mocht ik kids krijgen en ik zie de wij khier om me heen ook in die zin negatief veranderen dan ga ik mezelf ook in de schulden steken. ik wil never nooit niet meer in een wijk wonen met een overduidelijke meerderheid aan mensen met een islamitische achtergrond. Geen zin in stress etc voor je kids die alleen meer worden gediscrimineerd omdat ze anders zijn dan de moslims
Zijn omgeving echter beinvloed en de eerste die daar mee begint ben jij en je vrouw.
Nou ik ben ze dankbaar dat ze op tijd zijn vertrokken uit die wijk. Wat zou jij doen als ouder als je ziet dat je kinderen doodongelukkig zijn vanwege hetgene wat ik hierboven vermelde. IOk denk dat je hetzelfde zou doen.
klopt, zodra het opsporing verzocht kan kijken is het verpest
waarom denk je dat er heel veel te koop staat hier in denhaag?
heel veel mensen willen weg.
Ja dat is ook logisch. Alhoewel er nu in de woningenmarkt erg veel te koop staat
laatste aanpassing
donateur
geen behoefte aan...
dus jij snapt deze hele opwinding niet ?
https://partyflock.nl/topic/992411:Ajax_supporter_vast_in_Dubai
als buitelander lijkt het me niet slim om op hem te stemme. al zijn lang niet al zijn ideen verkeerd
In principe maakt het niet uit wat je bent als je op hem stemt. Maar als je de conservatieve islam als hoogste denkgoed heb dan lijkt het me niet zo slim nee.
Zelf ik ook nog niet op hem gestemd en ik betwijfel of ik dat nog zal doen. Op Dit moment is de PVV meer een tegenbeweging en dan ga ik toch meer voor een bredere inhoudelijke boodschap.
als buitelander lijkt het me niet slim om op hem te stemme. al zijn lang niet al zijn ideen verkeerd
Dat ligt er helemaal aan wat voor een buitenlander je bent.
Als je een aanwinst voor deze maatschappij bent heb je niets te vrezen.
conservatieve islam
Het woord conservatief lijkt me niet echt op zijn plaats, wilders heeft het niet op alle denkgoed van de islam.
Anders zou hij nooit de koran willen verbieden toch?
zo kom je niet op mij over
Nee tot nu toe op mij ook niet echt.
Met alle respect, maar waarom gelijk zo'n extreme conclusie?
Goed, ik heb het beledigen gestart, laat ik het bij deze beeindigen met een excuus.
Mijn antwoorden lijken vaak wellicht extreem, alhoewel ik in die zin helemaal niet zo extreem ben.
Bovenstaande was bijvoorbeeld wijzend naar het strengere migratiebeleid ed wat Wilders uiteindelijk wilt doorvoeren.
Van wat hij zegt, is alleen om een bepaalde groep mensen aan te trekken maar wat hij werkelijk uiteindelijk door kan voeren is alleen mogelijk als hij een absolute meerderheid in de kamer haalt maar dat zie ik nog niet snel gebeuren.
Ik bezit ook nog enige vorm van realiteitszin, ik ken ook mijn feiten maar wat kamerleden proberen te ontkennen is gewoon een leugen (voor het Europese "Verdrag" van verdoemenis red.) maar erna weet ik niet meer wat er precies mogelijk is.
Om zich te onttrekken aan Europese regels is saamhorigheid in de regeringspartijen nodig.
Maar als zijn plannen doorgevoerd worden, zullen straks criminele buitenlanders heengezonden worden.
En hoe kan je daar in Gods naam bezwaar tegen hebben?
Goed, ik heb het beledigen gestart, laat ik het bij deze beeindigen met een excuus.
Mijn antwoorden lijken vaak wellicht extreem, alhoewel ik in die zin helemaal niet zo extreem ben.
Bovenstaande was bijvoorbeeld wijzend naar het strengere migratiebeleid ed wat Wilders uiteindelijk wilt doorvoeren.
Van wat hij zegt, is alleen om een bepaalde groep mensen aan te trekken maar wat hij werkelijk uiteindelijk door kan voeren is alleen mogelijk als hij een absolute meerderheid in de kamer haalt maar dat zie ik nog niet snel gebeuren.
Ik bezit ook nog enige vorm van realiteitszin, ik ken ook mijn feiten maar wat kamerleden proberen te ontkennen is gewoon een leugen (voor het Europese "Verdrag" van verdoemenis red.) maar erna weet ik niet meer wat er precies mogelijk is.
Om zich te onttrekken aan Europese regels is saamhorigheid in de regeringspartijen nodig.
Maar als zijn plannen doorgevoerd worden, zullen straks criminele buitenlanders heengezonden worden.
En hoe kan je daar in Gods naam bezwaar tegen hebben?
hier kan ik geen touw aan vast knopen. Wat bedoel je hiermee?
donateur
Klinkt net alsof er een tweede kristalnacht an zit te komen.
Krijgen de buitenlanders dan ook van die islam symbolen op hun voorhoofd gebrand?
sorry hoor, ik ben het absoluut niet vaak eens met Willen II, maar jouw post trekt Willem II zijn opmerking totaal in het zwarte.
ik vraag me ook af
En wie bepaalt dan of iemand een aanwinst voor deze maatschappij is? Wilders? Willem II? Ik?
ik geef er eerder de voor keur aan, wie deze maatschappij negatief beïnvloed, die heeft wat te vrezen. En wie dat bepaald zijn onze wetten die we door de jaren heen hebben, gemaakt.
Die we wel langzaam eens wat moeten aanpassen, omdat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat, heel veel wetten toch gemaakt zijn er van uitgaande dat we een bepaalde vorm van fatsoen hebben.
Maar dat geld dan niet alleen voor kut Marokkanen, maar ook Kut Campers, Kut Achterbuurters, Kut Kakkers, Kut Helss Angels, Kut... oftewel gewoon volk wat scheit heeft aan de maatschappij. En het Andere volk, laten we gewoon met rust.
Dus Goeie Campers, Goeie Achterbuurters, Goeie Kakkers, Goeie Helss Angels, Goeie ... daar zeiken we gewoon niet over.
Ik doel op het programma van Wilders waarvan over de helft wordt beweert dat ze nooit doorgevoerd kunnen worden.
Dit is grofweg een leugen.
Ok. Geen idee of dat werkelijk beweerd wordt, maar lijkt me meer een kwestie van willen dan van kunnen.
En wie dat bepaald zijn onze wetten die we door de jaren heen hebben, gemaakt.
Of nieuwe normen en waarden die we opnieuw bepalen.
Uitspraak van Thijs-Beatz op zaterdag 19 januari 2008 om 14:52:
op Dit moment is de PVV meer een tegenbeweging
denk eerder iets om de samenleving kapot te maken!
Als dat echt zo is dan ligt het aan de gevoeligheden binnen de samenleving, niet aan Geert Wilders die bepaalde gevoeligheden aan de kaak stelt. Dat moslims al zo heftig reageren zegt vooral veel over de moslims en minder over geert wilders
zo kom je niet op mij over. Het lijkt alsof het maar om 1 ding gaat en dat is hoe slecht die allochtonen zijn
Ik heb alelen kritiek op de islam. Net als op andere religies. Maar het mooie is dat er van de islam minder mag worden gezegd dan van andere religies waardoor je van die mooie discussies krijgt met islam-fans, (extreem)links en moslims die proberen je de mond nte snoeren onder het mom van gelijkheid. Maar het "mooie"ervan is dat ze juist het tegenovergestelde bereiken.
Het woord conservatief lijkt me niet echt op zijn plaats, wilders heeft het niet op alle denkgoed van de islam.
Anders zou hij nooit de koran willen verbieden toch?
De islam in zijn geheel is al erg conservatief. De moslims die het geloof boven alles stellen voelen zich aangevallen. En de moslims die op de eerste plaats mens zijn en dan pas moslim laten de kritiek ook eerder varen.
Met alle respect, maar waarom gelijk zo'n extreme conclusie?
Tja zo wordt je hier op pf wel eens wat vaker wat aangeluld omdat je niet in iemand zijn straatje past.
Ik doel op het programma van Wilders waarvan over de helft wordt beweert dat ze nooit doorgevoerd kunnen worden.
Dit is grofweg een leugen.
Leg dat dan eens even uit.
Want, zoals je zelf ook al zei dat de regering zich moet houden aan de Verdragen van Geneve.
Dus ook Geertje
Er is wel een vrije meningsuiting, maar dat houdt niet in dat die automatisch uitgevoerd kunnen worden.
FF: aanpassing gedaan.
laatste aanpassing
Dat moslims al zo heftig reageren zegt vooral veel over de moslims en minder over geert wilders
Zie het het als:
Geertje is een aansteeklont en de moslims is vuurwerk.
Door Geertjes onvoorzichtigheid en eigenwijsheid, krijgt men vuurwerk, omdat hij de bijsluiter/regels niet opvolgt.
Net als de vuurwerkramp Enschede.
Ik heb alelen kritiek op de islam.
Als je kritiek hebt op de religie, heb je kritiek op de volgelingen.
Geertje is een aansteeklont en de moslims is vuurwerk.
Door Geertjes onvoorzichtigheid en eigenwijsheid, krijgt men vuurwerk, omdat hij de bijsluiter/regels niet opvolgt.
Net als de vuurwerkramp Enschede.
Dus je gaat er vanuit dat moslims al vuurwerk zijn?
Lekker ben jij?
Of deel je de mening dat de islam een kruidvat is? Blijkbaar wel!
Het maakt niet uit wie het lontje aansteekt, als het kruid niet weg is dan is er altijd kans op explosiegevaar.
Je kan beter het kruid weghalen. Dan maken die lontjes niets meer uit. De verlichting voor de islam ala het Chrsitendom is de enige uitweg. Anders hebben moslims niets te zoeken hier in het westen. ALLE religies hier oogsten kritiek. Dus OOK DE ISLAM! Ik wil niet dat er met twee maten wordt gemeten omdat de moslims zo opvliegerig zijn. Dan leveren we 1 van onze beginselen in. Namelijk de vrijheid om je eigen mening te uiten
Als je kritiek hebt op de religie, heb je kritiek op de volgelingen.
laatste aanpassing
niet helemaal mee eens mop, vergeet niet dat ik uit een PVDA gezin kom he
Als de P.V.D.A niet zo lam was en wat directer en meer doorzettingsvermogen dan had het jouw partij ook kunnen zijn.
Maar ik bedoelde meer dat kinderen erbij zitten als ouders met vrienden op een verjaardag hun ongenoegen uiten in niet misverstane taal.
Kids pikken het op en doen hun na.
Ouders zijn immers voorbeeld en voorbeeld doet volgen.
. ik wil never nooit niet meer in een wijk wonen met een overduidelijke meerderheid aan mensen met een islamitische achtergrond. Geen zin in stress etc voor je kids die alleen meer worden gediscrimineerd omdat ze anders zijn dan de moslims
O,wel in pesten en zieken vanwege een brilletje?
leerachterstandjes?
bedplassen? overgewicht?
scheve neus en vooruitstaande tandjes?
Dacht je dat die pesterijen minder pijn doen?
Je overdrijft weer eens.
Zieken is zieken,of er nu op de hoek drie marokkaantjes op je wachten of drie boerenkinkels,de klappen blijven op dezelfde manier pijn doen als je de pispaal bent.
Wat zou jij doen als ouder als je ziet dat je kinderen doodongelukkig zijn vanwege hetgene wat ik hierboven vermelde
Mijn dochters zijn geziekt door dus puur nederlandse wijven,ze zijn opgewacht,van hun fietsen getrapt,nagezeten enz. enz.
Waar moet is dan heen verhuizen?
Ze zijn 1 keer op hun scooter door een allochtoon lastig gevallen...zelfs het wapen op hun kop vonden ze minder erg dan iedere dag niet weten of je wel of niet zonder kleerscheuren je school of huis bereikt.
laatste aanpassing
ik geef er eerder de voor keur aan, wie deze maatschappij negatief beïnvloed, die heeft wat te vrezen. En wie dat bepaald zijn onze wetten die we door de jaren heen hebben, gemaakt.
Die we wel langzaam eens wat moeten aanpassen, omdat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat, heel veel wetten toch gemaakt zijn er van uitgaande dat we een bepaalde vorm van fatsoen hebben.
Maar dat geld dan niet alleen voor kut Marokkanen, maar ook Kut Campers, Kut Achterbuurters, Kut Kakkers, Kut Helss Angels, Kut... oftewel gewoon volk wat scheit heeft aan de maatschappij. En het Andere volk, laten we gewoon met rust.
Dus Goeie Campers, Goeie Achterbuurters, Goeie Kakkers, Goeie Helss Angels, Goeie ... daar zeiken we gewoon niet over.
Je overdrijft weer eens.
Was het maar zo eenvoudig, ik wou dat i kdat ko nzeggen.
Ik heb dit in andere topics oo kgempost en ik kreeg spontaan bijval van een moeder die ook om deze reden recent nog weg was verhuisd uit een dergelijke wijk.
...zelfs het wapen op hun kop vonden ze minder erg dan iedere dag niet weten of je wel of niet zonder kleerscheuren je school of huis bereikt.
Kan ik me niet voorstellen.
Trouwens de allochtonen kwamen weer met wapens, ze hadden GVD dood kunnen zijn. Ach maar als je dat liever heb dan vindt ik dat een vreemd soort van gevoel hoor, zitten de allochtonenliefde zo diep?
Ik dacht altijd dat de meest succesvolle politicus het meest deed en uitvoerde waar iedereen behoefte aan had?
Ach Geert wilders doet volgens mij meer dan dit kabinet
Die bedient zich alleen maar van pappen en nathouden.
laatste aanpassing
Kan ik me niet voorstellen.
Trouwens de allochtonen kwamen weer met wapens, ze hadden GVD dood kunnen zijn. Ach maar als je dat liever heb dan vindt ik dat een vreemd soort van gevoel hoor, zitten de allochtonenliefde zo diep?
Je haalt het uit zijn verband en geef geen antwoord op de rest van mijn reply.
Mijn dochter vond de ene aanvaring op de scooter met 1 allochtoon die haar vertelde dat ding in te moeten leveren met een wapen tegen haar kop beslist niet leuk.
Afstappen en hem zijn zin geven echter was het enige en veiligste.
MAAR het dagenlange geziek op school,bij wisseling van lokalen,op weg naar huis,op weg naar schhol...dat vreet harder.
Van school moeten veranderen is ook niet leuk.
En dan...je raad het al,vinden ze je weer en ook op die route meppen ze je van je fiets.
Dat zijn dan onze eigen lieve jeugdigen,de autochtoontjes maar ik doe mijn best hoor,ik probeer meer van hen te houden dan van die allochtoon.
Die schatjes hebben ervoor gezorgd dat mijn meiden geen opleiding hebben afgemaakt.
Die allochtoon heeft er alleen maar voor gezorgd dat ook in het boerengat waar ze woonden het onveilig kan zijn heel laat in de avond.
En mijn liefde voor welk mens zit altijd diep...alleen zijn het dan wel mensen die het verdienen,die respect mogen hebben,mensen die leren,werken,aanpassen en niet profiteren,maakt mij dan niet uit welke kleur,welk ras.
Je haalt het uit zijn verband en geef geen antwoord op de rest van mijn reply.
Ja blijkbaar
Die schatjes hebben ervoor gezorgd dat mijn meiden geen opleiding hebben afgemaakt.
nou ieder heeft zo wel zijn problemen op school. ik heb mezelf soms ook wel erdoor moeten slaan, zowel door autochtonen als allochtonen. Maar ik denk nu achteraf wel dat ik daardoor sterker ben geworden.
Dus je gaat er vanuit dat moslims al vuurwerk zijn?
Te letterlijk.
Als je dat niet los kan zien dan is er echt iets mis met je
Dat is juist vaak het punt bij de Islam. Zij zien het precies het zelfde als hoe jij het nu zegt. Ze voelen zich te snel op hun teentjes getrapt.
Ik denk eerder, dat jullie het niet of willen begrijpen.
Als je innerlijk gevoel, bij iets hoord, zoals dat zo intensief is zoals bij hun, het geloof, dan kan iemand anders, sowieso dat gevoel niet evenaren of nabootsen.
Vandaar, als je kritiek hebt op hun geloof, heb je dat ook op hun persoon.
Dat is precies wat @[-individual-] ergens heeft gepost en zei.
Probeer jezelf dan in hun te verplaatsen.
Maar als je dat niet kan of wilt of anders zwart-wit denkt, dan lukt het helaas niet.
Hmmm. Domme voorbeeld (misschien
Als jij mij een stomp geeft en ik geef je één terug, wie zegt dan, dat we elkaar geëvenaard hebben.
Het is een kwestie van een innerlijke belevenis: De pijn, haat, liefde en niet vergeten het geloof.
En als het nog niet begrepen wordt, dan weet ik het voor degenen niet meer.
laatste aanpassing
nou ieder heeft zo wel zijn problemen op school. ik heb mezelf soms ook wel erdoor moeten slaan, zowel door autochtonen als allochtonen. Maar ik denk nu achteraf wel dat ik daardoor sterker ben geworden.
Je zegt het hierzelf al, wat ook te maken heeft met je fysiek, je eigen innerlijke.
En de één is daar op zijn eigen gebied sterker dan de ander.
laatste aanpassing
Geen zin in stress etc voor je kids die alleen meer worden gediscrimineerd omdat ze anders zijn dan de moslims
. ik heb mezelf soms ook wel erdoor moeten slaan, zowel door autochtonen als allochtonen. Maar ik denk nu achteraf wel dat ik daardoor sterker ben geworden.
Kijk eens hoe snel je het zelf door hebt.
Vluchten helpt niet...je erdoorheen knokken wel.
En er met zijn allen voor zorgen dat HEEL Nederland leefbaar is en blijft