Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 223013x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 15:40:
wat een bullshit allemaal en hoe zit het met rotterdam terror corps met kank*r n*ger en nog vele andere bullshit

Is geen RTC nummer. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 januari 2008 om 15:38:
Is geen RTC nummer

ja klopt iemand kwam met feiten weet niet meer wie (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 16:48:
ja klopt iemand kwam met feiten weet niet meer wie

kort termijn geheugentje? hehehe ..

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 16:23:
jammer dat ik degene ben die dan weeeer met de feiten moet komen :
rotterdam terrorcorps bestaat uit
mc raw (een gekleurde man)
dj/producer distortion (een blanke man)
dat is rtc dus..

duzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 16:23:
let dan vooral op de reactie op het laatst van die camera man !! whahaha
wat een hobbys zeg..

ik heb echt zo in een scheur gelegen toen ik die voor het eerst zag :lol: dat mensen zo dom kunnen zijn :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 januari 2008 om 15:37:
Wilders is tegen moslims niet tegen radicale moslims. Iedereen kent zijn stellingen, tis dus zinloos moslimhaat goed te praten door te doen alsof het hem alleen om de radicale islam gaat

Ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in,Wilders in inderdaad tegen alle moslims, ook tegen degenen die het geloof voor zichzelf houden.
En dat is inderdaad best belachelijk....

Oke ik ga iets schrijven wat best ver gaat....Zal wel hoop commentaar krijgen maar ja...
IK geloof zelf namelijk dat 11 september niet een aanslag was, die door moslims gepleegd werd.Ik denk dat de Amerikaanse regering er zelf achter zat, om een plan uit te kunnen voeren.
Ook denk ik dat mensen als Geert Wilders en Ayaan Hirshi Ali erop uigestuurd zijn om haat te zaaien in andere landen en verdeeldheid te kweken tussen bevolkingsgroepen.
Want ik vond het zeer opmerkelijk dat Ayaan uiteindelijk naar Amerika vertrok en daar terecht kwam in een neo-conservatieve denktank.Zij bevind zich nu onder de kopstukken die naar mijn mening meer weten van de aanslagen op 11 sept.
Wilders is ook van plan om van Nederland een politestaat te maken en een hoop mensen vergeten dat.Die staren zich blind op de ideeën die hij over moslims uit en vergeten daarbij wat hij verder op zijn programma heeft staan.Wilders werkt in feite mee met de Amerikaanse regering... Die willen algehele controle en wereldbeheersing.

Dus nee Q-MASTERDAMMER, ik ben geen Wilders-fan.Ik zou dan eerder op de partij van Rita Verdonk stemmen.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 2 januari 2008 om 12:49:
Die willen algehele controle en wereldbeheersing.

er bestaat bij mij een vermoeden dat israel uiteindelijk een grotere rol speeld in alles met vs als grootte vriend.. de rollen op de wereld lijken omgedraait te zijn, zouden de joden het zijn?
de blindheid lijkt overeen te komen met de weg naar de dag des oordeels..(maarja dat is speculeren he).

the new world order ...

hoe zit het met :

-gesmolten staal twin towers? (staal dat smelt bij kerosine ontbranding? schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat dit onmogelijk is)
-hoe kan een gastje (of gastjes) dat nog niet eens een klein vliegtuigje kan besturen een boeing op een gebouw vliegen (vliegen is een zeer ingewikkeld proces)
-hoe zit het met het derde gebouw wat door een ''implosie'' is ingestort
- de explosies (naar wat mensen vertellen die in het gebouw waren) voordat het 1e vliegtuig klapte
-wetenschappers en ingieurs verklaren dat een twin towers niet bij een dergelijk inpact op de wijze in kan storten zoals ze deden, tig berekeningen gaven aan dat de constructie een dergelijk inpact kan hebben..bij de bouw athans..
men moet eens megastructures gaan kijken om in de keuken van de bouw van wolkenkrabbers te kijken ...
- hoe zit het met de verdwenen camera beelden bij het pentagon?
-schijnbaar waren er geen eens wraksukken (de vliegtuigmoters kunnen niet in vlammen opgaan!)
-en waarom wer alles bedenkt met grind en zand nog voordat er echt goed naar sporen gezocht kon worden.
-was er echt een oefening gaande met zogenaamde kapingen en was daarom het overzicht weg voor de verkeersleiding? (volgens mij kan dit overzicht nooit weg zijn eigenlijk anders gaat er wel iets goed mis,luchtverkeersleider ben je niet zomaar)
-er zijn geen militaire vliegtuigen op af gestuurd en dat terwijl de vliegtuigen uit koers waren? (klinkt allmaal erg tegenstrijdig eigenlijk) er is altyd een noodplan voor het luchtruim lijkt me hoor.
-waarom zijn er geen kernwapens in irak gevonden? is olie de drijvende kracht?
-en iran dan? die waren al lang gestopt met hun kernwapen progamma in 2004?
-werkte de huidige president van afganistan werkelijk in de top van de oliemaatschappij
- is bin laden wel echt? en niet een hoax? om te verdelen en te heersen?
-hoezo mochten er geen cameras bij het overleg zijn van de opgesteldcommisie rondom 11 sept en kwam er uiteindelijk een positiever oordeel over de regering uit terwijl er eigenlijk een waslijst met vragen is..

er zijn best veel vragen eigenlijk..

vaag gedoe allemaal, en toch heb al dat gezeik een grootte inpact op ook nederland.. waar sommige gretig gebruik van maken .. helaas
men onderschat ook de kracht van de carnard (hoax) lulverhalen die als waarheid doorgaan.. goedgelovige mensen..

Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 2 januari 2008 om 12:49:
Zal wel hoop commentaar krijgen maar ja...

iedereen heeft immers de hand op zijn waarheid ... :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 15:41:
en op hardcore feestjes holland holland schreeuwen en allochtonen lastig valen die voor de muziek komen!!!!

Nog nooit meegemaakt :nee:
Of iig nog nooit gezien.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 14:17:

die allemaal makkelijk ontkracht kunnen worden, zelf een kleuter die bouwkunde heeft gestudeerd kan al die vragen zo ontkrachten. Maar voor sprookjesverhalen voor volwassennen over 09/11 hebben we hele apperte topics hoor :flower:

Uitspraak van Knoalster op dinsdag 1 januari 2008 om 15:37:
Wilders is tegen moslims niet tegen radicale moslims. Iedereen kent zijn stellingen, tis dus zinloos moslimhaat goed te praten door te doen alsof het hem alleen om de radicale islam gaat.

Is ialm in zijn geheel is ook vrij radicaal. Het drijft mensen uit elkaar en zaait ook best wel wat haat, al is het maar omdat mensen dit geloof (te makkelijk) verkeerd interpreteren.
alles leuk en aardig, van mij mogen mensen hun religie erop na houden. Maar als er (in combi met cultuere achtergrond) er problemen uit voort komen dan kan ik wel begrijpen waarom mensen invloed van de islam liever zien gaan dan komen. Het is net als met de kerk. Daarvan willen de mesnen tegenwoordig ook minder invloed en dat is gelukt in de afgelopen decenia. Maar van het Christelijk geloof mag er wel wat gezegd worden maar oei oei oei wat ben je intollerant als je wat van de islam zegt :x :x :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tondeuse erover! ( b) )

Waarschuw beheerder
is bin laden wel echt? en niet een hoax

check fahrenheit 9/11 getraint door de C.I.A

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 15:10:
Nog nooit meegemaakt
Of iig nog nooit gezien.

kom je zeker pas net op feestjes? ik hou al sinds holy noise van house,
mocht later pas naar feesten en heb in de laatste jaren wel degelijk holland holland horen schreeuwen..
al is die hype inmiddels alweer over..
sorry thijs, slechte onderbouwing ..
je beroept je alleen op je eigen beleving.. en meer niet ..

thijs .. ik kom met dit :

hoe zit het met :

-gesmolten staal twin towers? (staal dat smelt bij kerosine ontbranding? schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn dat dit onmogelijk is)
-hoe kan een gastje (of gastjes) dat nog niet eens een klein vliegtuigje kan besturen een boeing op een gebouw vliegen (vliegen is een zeer ingewikkeld proces)
-hoe zit het met het derde gebouw wat door een ''implosie'' is ingestort
- de explosies (naar wat mensen vertellen die in het gebouw waren) voordat het 1e vliegtuig klapte
-wetenschappers en ingieurs verklaren dat een twin towers niet bij een dergelijk inpact op de wijze in kan storten zoals ze deden, tig berekeningen gaven aan dat de constructie een dergelijk inpact kan hebben..bij de bouw athans..
men moet eens megastructures gaan kijken om in de keuken van de bouw van wolkenkrabbers te kijken ...
- hoe zit het met de verdwenen camera beelden bij het pentagon?
-schijnbaar waren er geen eens wraksukken (de vliegtuigmoters kunnen niet in vlammen opgaan!)
-en waarom wer alles bedenkt met grind en zand nog voordat er echt goed naar sporen gezocht kon worden.
-was er echt een oefening gaande met zogenaamde kapingen en was daarom het overzicht weg voor de verkeersleiding? (volgens mij kan dit overzicht nooit weg zijn eigenlijk anders gaat er wel iets goed mis,luchtverkeersleider ben je niet zomaar)
-er zijn geen militaire vliegtuigen op af gestuurd en dat terwijl de vliegtuigen uit koers waren? (klinkt allmaal erg tegenstrijdig eigenlijk) er is altyd een noodplan voor het luchtruim lijkt me hoor.
-waarom zijn er geen kernwapens in irak gevonden? is olie de drijvende kracht?
-en iran dan? die waren al lang gestopt met hun kernwapen progamma in 2004?
-werkte de huidige president van afganistan werkelijk in de top van de oliemaatschappij
- is bin laden wel echt? en niet een hoax? om te verdelen en te heersen?
-hoezo mochten er geen cameras bij het overleg zijn van de opgesteldcommisie rondom 11 sept en kwam er uiteindelijk een positiever oordeel over de regering uit terwijl er eigenlijk een waslijst met vragen is..

en dan kom jij met dat????? :

die allemaal makkelijk ontkracht kunnen worden, zelf een kleuter die bouwkunde heeft gestudeerd kan al die vragen zo ontkrachten. Maar voor sprookjesverhalen voor volwassennen over 09/11 hebben we hele apperte topics hoor

dit geeft aan dat je niet eens lezen wil, dat je niet geintreesseerd bent in het leven om je heen ...een bouwkundig kan alle verhalen ontkrachtigen?
lijkt me erg sterk...
kom maar een met een eigen onderbouwing waarom.. en geef daarbij vooral de bronnen weer, lukt dat niet dan raad ik gewoon aan niks te zeggen ..

Is ialm in zijn geheel is ook vrij radicaal. Het drijft mensen uit elkaar en zaait ook best wel wat haat, al is het maar omdat mensen dit geloof (te makkelijk) verkeerd interpreteren.
alles leuk en aardig, van mij mogen mensen hun religie erop na houden. Maar als er (in combi met cultuere achtergrond) er problemen uit voort komen dan kan ik wel begrijpen waarom mensen invloed van de islam liever zien gaan dan komen. Het is net als met de kerk. Daarvan willen de mesnen tegenwoordig ook minder invloed en dat is gelukt in de afgelopen decenia. Maar van het Christelijk geloof mag er wel wat gezegd worden maar oei oei oei wat ben je intollerant als je wat van de islam zegt

je hebt je niet eens verdiept in wat de islam is,
dus wederom ga je eens verdiepen in de matirie voordat je veroordeeld..
wil je vertaling ervan lezen? of hoe het uberhaupt beschreven word?
vraag me trouwens wel af of je vel te makkelijk oordelende karaktertje dat wel aan kan.. want wow je leeft je in zeg .. NOT!!

volgens mij heb je nog verdomt weinig met het christendom te maken gehad, of ben je er zelf 1? en verdedig je alleen je eigen straatje?
ik kom uit een christelijke en gereformeerd milieu van oorsprong, nee daar was ruimte voor een tegenmening.. NOT!!!!!

thijs zegt het woord carnard je iets? of hoax? vast niet..

nee vind te wel een beetje jammer dat je een discussie voerd en die totaal niet serieus neemt eigenlijk...had ik niet verwacht..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat die randdebiel toch....!en... ome GOD bestaat NIET!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 4FUNONLY op woensdag 2 januari 2008 om 16:20:
ome GOD bestaat NIET!

ik geloof ook eigenlijk liever in jou .. hehe
beter?
beroep me op me keuze vrijheid ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
4funonly waarom nou........ met je prachtige mooie lichaam god bestaat degelijk wel kijk maar naar dat lichaam van je........ are you a angel? xxxxxxxx geilerd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en god zal ons echt haten bi en single.......... wat doe je me aan!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 16:08:
whaha nou ik wel hoor, bijvoorbeeld in outland, de hele zaal, holland holland, of met de ffwd, achter de hardcore kar, holland holland..
maar die hype is wel weer voorbij eigenlijk want hoor het nu ook niet meer..

Nou dat heb ik ook nog wel laatst gehoord op een feest, Boeie. Ik zie er niets racistisch in.
volgens mi jdit een typisch gevalletje van Generaliseren maar goed (of eerder niet goed)

ik speuculeer ja, en ben maar een leek, maar alles intresseerd me wel echt ja..
ik verdiep me graag een beetje, sorry

Ik zal er niet te diep op ingaan. Maar ik ken via mijn (afgbroken) opleiding bouwkunde hoe staal in dat soort constructies zich gedraagd en Staal hoeft echt niet te smelten om mee te geven, al op 700 graden is 60% van de draagkracht verloren (afhankelijk van het soort staal)

hebben alle moslims op de wereld de schuld van de straatterroristen?
dan denk je echt heeeel erg kort door de bocht .. ook sorry maar ik meen het wel .. je weet nog niet half wat voor effect dat kan hebben voor onschuldige mensen.. die geen moer gedaan hebben ..
ga eers de koran maar eens lezen . AUB

In het midden oosten is ook meer dan genoeg negatieve propaganda. Het is gewoon racistisch. Daar heb ik het al eerder over dan over straatschoffies.
En nee niet iedere moslims, maar er komt gewoon veels te veel negatieve shit voort uit dat geloof.

daar mag je geen reet over zegen want met elke christen (veel eigenlijk)met wie ik een discussie wil loopt ik gelijk tegen het blok van god .. helaas ik mag eigenlijk niks zeggen want hun claimen ook de waarheid...
ik kom uit christelijke en gereformeerde kringen.. van oorsprong .. brrr ik word me hele leven al met het woord van god geconfronteerd...

:/ :nee:
Dat blok is wel bekend, maar hioe mag je bijv in de media wel van alles en nogwat zeggen over Christenen. Maar over de islam niet want oei oei dan komen de baardmannen met lange tenen hoor :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 17:17:
Nou dat heb ik ook nog wel laatst gehoord op een feest, Boeie. Ik zie er niets racistisch in.
volgens mi jdit een typisch gevalletje van Generaliseren maar goed (of eerder niet goed)

ja dat vind ik ook, ook daar zijn veel vooroordelen over, deels onterecht.. is ook een typisch gevalletje van generaliseren, net als over lonsdale.
allemaal verzinsels die deels een eigen leven zijn gaan leiden..
maar waarom zeg je dan dit? :

Nog nooit meegemaakt
Of iig nog nooit gezien.

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zal er niet te diep op ingaan. Maar ik ken via mijn (afgbroken) opleiding bouwkunde hoe staal in dat soort constructies zich gedraagd en Staal hoeft echt niet te smelten om mee te geven, al op 700 graden is 60% van de draagkracht verloren (afhankelijk van het soort staal)

dat is iig een betere onderbouwing vind ik heb liever dat je er wel dieper op in gaat omdat een halve waarheid maar half is ook al is het je eigen wijsheid die je geleerd hebt ..
maar waarom verklaren diverse mensen die schijnbaar daar waren (brandweermannen ) dat het net leek alsof ze in een staalfabriek waren met gesmolten staal? op ground zero he.
en een medewerkr die verklaard dat er voordat de eerste vliegtuig insloeg er exposies te horen waren?
en het derde gebouw wat lijkt door implosie in elkaar gevallen te zijn?
ken je de preciese constructie van deze gebouwen? ook diktes, laspunten of andere zwakte punten, de uitzettingen van het matriaal en de precieze kracht die erop komt te staan en de eventuele moeheden binnen de constructie?
mensen die zeggen ingenieur te zijn verklaren dat een dergelijke constructie practisch onmogelijk zo kunnen instorten vanwege de berekeningen ie gedaan zijn voor de bouw van deze enorme torens.
het is wat anders als een balkonnetje die naar beneden pleurd volgens mij .. ik ben maar een leek maar zet er wel vraagtekens bij .. :d

In het midden oosten is ook meer dan genoeg negatieve propaganda. Het is gewoon racistisch. Daar heb ik het al eerder over dan over straatschoffies.
En nee niet iedere moslims, maar er komt gewoon veels te veel negatieve shit voort uit dat geloof.

wat heb dat in godsnaam met het geloof zelf te maken? het is toch de cultuur die uitgedragen word?
op een mens zelfverzonnen manier, je zegt veels te veel, we horen veels te veel negatieve dingen ja, alle goede lijken buiten beeld te blijven, goed nieuws is minder intressant he, kijkcijfersss.
en carnards ook, ontken de carnard maar eens, de geschiedenis zit er vol van..en dat zijn er waarschijnelijk heeeel erg veel..

Dat blok is wel bekend, maar hioe mag je bijv in de media wel van alles en nogwat zeggen over Christenen. Maar over de islam niet want oei oei dan komen de baardmannen met lange tenen hoor

en dus is dat gelijk de schuld van de hele islam?
hebben alle kerken schuld van een aantal pedofiele binnen hun systeem?
heeft elke gelovige daar schuld aan?
roep je dat wel dan zullen alle gelovigen zich op hun manier hier tegen verweren, nomather wat je boodschap is.
ik ken zat lange tenen verhalen die van christelijke bodem komen.
ook het veroordelende karakter daarvan, and again het zijn uiteindelijk zelf de mensen die dat doen, daar kan je de bijbel toch niet voor verantwoordelijk houden?
dus ook de koran ook niet voor de bullshit die her wilders erover bept.
dat is smet op het boek leggen, je tast daarmee ook het spirituele aspect aan.. en dan zijn d gevolgen denk niet mals...
eerder well done of aangebrand eigenlijk..

u cant have one without the other, thats is impossible 2 think ..

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
negatieve propaganda

hier sla je een spijker op zijn kop.. propaganda

Propaganda (communicatie)

Propaganda is het beïnvloeden van de publieke opinie om aanhangers te winnen voor bepaalde principes. Het omvat alle activiteiten waarmee mensen proberen anderen over te halen om hen te steunen. Het woord propaganda vindt zijn oorsprong in het Latijnse propagare wat uitbreiden of voortplanten betekent. Oorspronkelijk betekende propaganda dan ook het verbreiden van een boodschap. Het eerste gebruik van het woord is waarschijnlijk geweest in de naam van de Congregatio de propaganda fide door paus Paus Gregorius XV: de congregatie ter verbreiding van het geloof. Lange tijd werd het woord slechts in godsdienstige zin gebruikt, pas in de laatste 200 jaar ook daarbuiten.

Kenmerken van propaganda

In zijn algemeenheid is propaganda gericht op acceptatie van een idee, ideologie, opvatting of stelling en heeft als communicatietechniek een beïnvloedende intentie. De initiatiefnemer is meestal niet-commercieel en komt grotendeels voort uit maatschappelijke, kerkelijke of politieke stelsels. In die zin is er een overlap met sociale marketing en marketing van non-profitorganisaties

Geschiedenis

Propaganda is een begrip waar tegenwoordig niet zoveel wordt bij stilgestaan. "Iets wat recht uit de geschiedenisboeken komt." Het is echter nog steeds zeer actueel. Een definitie die nog steeds van toepassing is:

Propaganda omvat het gecontroleerde gebruik van elke vorm van communicatie om de overtuigingen en gevoelens van een zekere groep te sturen in een welbepaalde richting. - Linebarger, Paul Myron Anthony - 1954 - Psychological Warfare -
Hevige campagnes zoals bekend uit WO II zijn dus niet de enige vorm van propaganda. Het begrip is veel uitgebreider dan algemeen wordt aangenomen, en daar ligt juist ook het gevaar. Het kan iets overduidelijks zijn zoals een persbericht, een poster of een toespraak, maar ook heel subtiel zoals een mop, een roddel of zelfs gewoon een kleur. Men wordt elke dag opnieuw geconfronteerd met een massa aan informatie. Communicatie-technologieën hebben zich de voorbije jaren enorm ontwikkeld. De introductie van de televisie bracht voor velen ontspanning en entertainment terwijl het internet een nog groter communicatie-potentieel heeft gegeven aan de mens. Maar men vergeet vaak de nadelige gevolgen die in de schaduw staan van al dat informatie-geweld. Deze media hebben immers een sterkere invloed op de mens dan men zou vermoeden.

Nog steeds wordt propaganda als middel ingezet bij oorlogen. Bijvoorbeeld bij de golfoorlog en de strijd tegen terroristen in Afghanistan. Het is dan ook niet vreemd dat propaganda in haar geschiedenis is gestempeld door oorlogspropaganda. Er zijn bij de grote heersende landen propagandadiensten. Deze diensten zorgen voor beeldvorming (image building) en de politieke belangen, intern als extern.

propaganda op thinkquest
De rol van propaganda in totalitaire systemen - Hitler en Stalin
scholierenpuntcom werkstuk propaganda

uhu
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Vind ik ook....

die allemaal makkelijk ontkracht kunnen worden, zelf een kleuter die bouwkunde heeft gestudeerd kan al die vragen zo ontkrachten. Maar voor sprookjesverhalen voor volwassennen over 09/11 hebben we hele apperte topics hoor

:S wat heeft bouwkunde te maken met het horen van explosies en mensen die in de kelder verbrand waren enz..
Maar uhm, als jij of iemand die je kent het allemaal zo goed kan ontkrachten.... doe dat ff dan.

Maar van het Christelijk geloof mag er wel wat gezegd worden maar oei oei oei wat ben je intollerant als je wat van de islam zegt

Daar ben ik het dan wel weer mee eens...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 15:54:

Wist ik al ja... en hij ook denk ik.:)

dit geeft aan dat je niet eens lezen wil, dat je niet geintreesseerd bent in het leven om je heen ...een bouwkundig kan alle verhalen ontkrachtigen?
lijkt me erg sterk...
kom maar een met een eigen onderbouwing waarom.. en geef daarbij vooral de bronnen weer, lukt dat niet dan raad ik gewoon aan niks te zeggen

Ja inderdaad.... doe dat effe want heel veel van die vragen vallen niet te ontkrachtigen..

Zal best, kan best... maar dan ontkrachtig je nog steeds niet de ooggetuigenverklaringen die mensen destijds live op tv hebben gezegd.En ook ontkrachtig je niet de explosies in de kelder van het WTC waar mensen verbrand vandaan kwamen...en ook niet het verhaal achter building 7... enz enz.
Maar goed, het gaat hier eigenlijk over Wilders, mijn punt is dat hij net als Bush verdeling onder de bevolking zaait en dat lukt hem nog aardig ook...
Waarschuw beheerder
Een kleuter die bouwkunde heeft gestudeerd kan verklaren waarom getuigen nooit zijn gehoord, Verklaringen zijn verdwenen, bewijsmateriaal massaal is vernietigd, een vliegtuig neerstort en verdwijnt, Bin laden wordt beschermd ipv gezocht etc etc.
De schade is al aangericht en mensen zoals Wilders maken daar handig gebruik van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 17:54:
maar waarom verklaren diverse mensen die schijnbaar daar waren (brandweermannen ) dat het net leek alsof ze in een staalfabriek waren met gesmolten staal? op ground zero he.

Tja waarom, pegels? Sensatiezoekerij? Voor de kick?
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 2 januari 2008 om 18:55:
Maar goed, het gaat hier eigenlijk over Wilders, mijn punt is dat hij net als Bush verdeling onder de bevolking zaait en dat lukt hem nog aardig ook...

Bush Zaai verdeling, al Gore ook, Amerika heeft nu twee tirrannen. 1 om de recvhter zijde te bedienen en 1 om de linker zijde te bedienen. Angst is een machtig middel.

Ja inderdaad.... doe dat effe want heel veel van die vragen vallen niet te ontkrachtigen..

Juist kinderlijk makkelijk, zo makkelijk dat mensen die in complotten willen geloievben het toch niet aannemen. Mensen geloven toch wel wat ze zelf willen. Dat is hetzelfde met religie. Al weet je dat het niet voor de volle 100% waarheid KAN zijn ze blijven het toch geloven.
Waarschuw beheerder
Dat blok is wel bekend, maar hioe mag je bijv in de media wel van alles en nogwat zeggen over Christenen. Maar over de islam niet want oei oei dan komen de baardmannen met lange tenen hoor

Nooit last van gehad. Non-argument.

"als ik in Nederland zeg dat moslims kut zijn gebeurt er niks maar anti-christenen in Oeganda worden gelynched.... ow ow wat zijn christenen slecht"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 19:06:
Tja waarom, pegels? Sensatiezoekerij? Voor de kick?

aha, hun wel, en al die andere niet? ja ja .. :no:

Bush Zaai verdeling, al Gore ook, Amerika heeft nu twee tirrannen. 1 om de recvhter zijde te bedienen en 1 om de linker zijde te bedienen. Angst is een machtig middel.

precies , weer een spijker op zijn kop..

Juist kinderlijk makkelijk, zo makkelijk dat mensen die in complotten willen geloievben het toch niet aannemen. Mensen geloven toch wel wat ze zelf willen. Dat is hetzelfde met religie. Al weet je dat het niet voor de volle 100% waarheid KAN zijn ze blijven het toch geloven.

precies..
ik trek overgens gewoon in twijfel, stel ergens vragen bij, dat heb ik geleerd, sorry ..
ik speculeer, sommige verkopen alles als DE WAARHEID, ik zie van die feitjes die een beetje haaks op andere feitjes staan en kan dan niet zomaar iets uitsluiten.
wie ben ik om alles uit te sluiten? :p

snappievoe?

maar gewoon keihard speculeren mag ook toch? is dat niet ons recht?
als dat al onderwerp van discussie moet zijn..
ik ben leek, jij ben leek en wilders zit in de politiek .. 1+1=2 :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 19:41:
Dat jij er geen last van heb wil niet zeggen dat het probleem dan niet bestaat, tuurlijk vindt je het als linkse rakker al snel best dat de media politiek-correct centrum links zit.

ken je mijn leven? :no:
ik links? :no:

Nou daar hoef je echt geen excuus voor aan te bieden hoor. Ik doe het zelf ook wel eens ook bij 09/11 alleen was het door mijn achtergrond makkelijker om bepaalde dingen in te zien. Met andere complotten kan ik in principe net zo makkelijk beide kanten opgaan.

en toch keur je het andere eigenlijk direct af
en bestempeld het als ontkrachtigd? door bouwkundige? alleen hun?
ook jij kan niet de hele wereld helder relativeren.. jij begrijpt ook niet alles, het is te groot.. en dus moeilijk te beoordelen..
maar wel bepraatbaar.. lijkt me.

- maar eigenlijk moet het over wilders gaan en zijn houding..
on topic dus .. :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geert Wilders? Whahahaha(LMFAO)
Nee, ik vind het geen goed idee om te stemmen op iemand die eigenlijk in een circus thuishoort.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 15:54:

Wist ik al ja... en hij ook denk ik.

:)
(edit) die heb ik niet gezien , er zijn vele compotten die dezelde kant op wijzen, weet wel wat michael moorre vastlegt, diverse misstanden in america, juist voor tegenlicht..
ook het zorgstelsel..
goed bezig, volgens mij is idd niet alles zoals het lijkt..

secret society

the new world order

zeitgeist

veel vragen.. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat jij er geen last van heb wil niet zeggen dat het probleem dan niet bestaat,

Wie zegt dat het niet bestaat? Jij doet alsof het regel. Of geloof je echt dat iedereen die commentaar heeft op het christendom gelynched wordt? Blijft een poep-argument.

Oeganda? Man waar heb je het over je bent vaag.... ik heb het toch over de media hier??

Ik vergelijk een non-argument met een non-argument. Jij begrijp?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 19:53:
ken je mijn leven?
ik links?

Had het niet tegen jou...

en toch keur je het andere eigenlijk direct af
en bestempeld het als ontkrachtigd? door bouwkundige? alleen hun?

Men mening, en ik gun de jouwe ook. Maar ik vindt bepaalde complotten onzin.
ook jij kan niet de hele wereld helder relativeren.. jij begrijpt ook niet alles, het is te groot.. en dus moeilijk te beoordelen..
maar wel bepraatbaar.. lijkt me.

(Y)
Nu vraag ik me alleen af waarom mijn vorige post is verwijderd :/

Uitspraak van Knoalster op woensdag 2 januari 2008 om 20:16:
Ik vergelijk een non-argument met een non-argument. Jij begrijp?

Nee. Blijk van onmacht als je er niet dieper erom in kan gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [individual] op woensdag 2 januari 2008 om 16:08:
whaha nou ik wel hoor, bijvoorbeeld in outland, de hele zaal, holland holland, of met de ffwd, achter de hardcore kar, holland holland..
maar die hype is wel weer voorbij eigenlijk want hoor het nu ook niet meer..

> Individual Is gekomen na een Mystery Land toen er een EK-wedstrijd van NL op een groot beeld te zien was..heeft niks met racisme te maken (zou je moeten weten ouwe)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 21:37:
Nee. Blijk van onmacht als je er niet dieper erom in kan gaan.

Wat? :vaag:
Waarschuw beheerder
Juist kinderlijk makkelijk, zo makkelijk dat mensen die in complotten willen geloievben het toch niet aannemen

NOu zoals ik al eerder zei,ontkrachtig het even...
Vraag even aan die mensen die zwaar verbrand uit de kelders van het WTC kwamen waarom zij "zichzelf in brand gestoken hebben"... onee dat hebben ze natuurlijk voor de
pegels? Sensatiezoekerij? Voor de kick?

gedaan...
Droom jij maar fijn verder jongen... en vooral alles blijven geloven wat regeringen je vertellen..;) komt helemaal goed met jou..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 19:28:
ik speculeer, sommige verkopen alles als DE WAARHEID, ik zie van die feitjes die een beetje haaks op andere feitjes staan en kan dan niet zomaar iets uitsluiten

Juist, niemand weet het zeker maar wat daar dan wel weer zeker aan is, is dat veel van die vragen door de 9/11 commissie gewoon niet uitgezocht zijn of helemaal genegeerd...
Ik snap bv. nog steeds niet dat er geen camerabeelden zijn van het vliegtuig wat in het Pentagon vloog,weet je hoeveel camera's er zijn om dat gebouw?Klopt niet man..

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 21:37:
Blijk van onmacht als je er niet dieper erom in kan gaan

Jij gaat zelf ook niet dieper in op de gestelde vragen.Je zegt alleen dat het kinderlijk makkelijk ontkrachtigd kan worden maar echte voorbeelden daarvan noem je daarbij niet..
Btje makkelijk..

Wilders heeft wel erg makkelijk gebruik/misbruik gemaakt van de na 9/11 ontstane afkeer/haat jegens moslims...
Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik ben wel van mening dat mensen zich hier moeten aanpassen naar onze manier van leven en onze gewoontes.Ik zie liever geen hoofddoeken op straat en hoor liever geen vreemde talen in de metro.
Maar ik haat geen mensen.... Wilders niet en moslims ook niet.
Ik vind alleen dat beiden nogal snel op hun teentjes getrapt zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op woensdag 2 januari 2008 om 22:56:
Juist kinderlijk makkelijk, zo makkelijk dat mensen die in complotten willen geloievben het toch niet aannemen

Zoals geloven dat een enge baardman vanuit zijn hypermoderne grot in afghanistan de grootste en best georganiseerde terroristische aanslag op amerikaanse bodem heeft gepleegd met behulp van saddam hussein en dat allemaal omdat hij en zijn vrienden onze levenstijl niet waarderen en tegen vrijheid zijn. :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag even aan die mensen die zwaar verbrand uit de kelders van het WTC kwamen waarom zij "zichzelf in brand gestoken hebben"... onee dat hebben ze natuurlijk voor de

De Fabeltjeskrant (Y)
;)
We hebben die topics helemaal vol zitten spammen weet je nog :flower:

Droom jij maar fijn verder jongen... en vooral alles blijven geloven wat regeringen je vertellen.. komt helemaal goed met jou..

Doe ik niet. Maar de technische feiten zijn voor mij gewoon feiten ;)

Jij gaat zelf ook niet dieper in op de gestelde vragen

Niet als het over het WTC gaat daar is dit topic niet voor.

Wilders heeft wel erg makkelijk gebruik/misbruik gemaakt van de na 9/11 ontstane afkeer/haat jegens moslims...
Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik ben wel van mening dat mensen zich hier moeten aanpassen naar onze manier van leven en onze gewoontes.Ik zie liever geen hoofddoeken op straat en hoor liever geen vreemde talen in de metro.
Maar ik haat geen mensen.... Wilders niet en moslims ook niet.
Ik vind alleen dat beiden nogal snel op hun teentjes getrapt zijn.

Daar ben ik het wel mee eens (Y)
Beide hebben kinderlijke trekjes als kleuters en beide kunnen soms ook wel redelijk zijn met de tijd. Het licht gewoon aan de situatie.
Geert Wilders heeft mijn stem nog steeds niet. En dat zal hij ook niet zo snel krijgen. Daar heb ik zo mijn redenen voor (Y) Maar ik vindt het wel logisch dat er een "tegenbeweging" is opgestaan. Mensen zijn niet blij met bepaalde invloeden van de islam omdat de islam toch geen synoniem meer is van vrede en vooruitgang als je kijkt naar de mentaliteit/situatie in de (meeste)landen waar de islam grote invloed heeft. En toevallig gaat het in landen waar de invloed van de islam is beperkt opeens een stuk beter (zoals Turkye en Maleisie).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 2 januari 2008 om 23:52:
En toevallig gaat het in landen waar de invloed van de islam is beperkt opeens een stuk beter (zoals Turkye en Maleisie)

Beter op welk gebied?
Waarschuw beheerder
De Fabeltjeskrant

We hebben die topics helemaal vol zitten spammen weet je nog

We...:S Spammen.... :S
Kan me niks herinneren....;P
Ja Thijs ik weet wel waar je het over hebt maar ik ben inmiddels toch weer van mening dat het een smerig zaakje is en die mening had ik toen trouwens ook al maar ik twijfelde nog door wat tegen argumenten.Inmiddels zijn die twijfels gedaald en ben ik er zowat van overtuigd dat het anders is gegaan als wat ons verteld word..

Uitspraak van Knoalster op woensdag 2 januari 2008 om 23:13:
Zoals geloven dat een enge baardman vanuit zijn hypermoderne grot in afghanistan de grootste en best georganiseerde terroristische aanslag op amerikaanse bodem heeft gepleegd met behulp van saddam hussein en dat allemaal omdat hij en zijn vrienden onze levenstijl niet waarderen en tegen vrijheid zijn

Kijk idd.... dit bullshit verhaal geloof ik dus gewoon niet.Tis eigenlijk gewoon te lachwekkend belachelijk..

Daar ben ik het wel mee eens
Beide hebben kinderlijke trekjes als kleuters en beide kunnen soms ook wel redelijk zijn met de tijd. Het licht gewoon aan de situatie.
Geert Wilders heeft mijn stem nog steeds niet. En dat zal hij ook niet zo snel krijgen. Daar heb ik zo mijn redenen voor Maar ik vindt het wel logisch dat er een "tegenbeweging" is opgestaan. Mensen zijn niet blij met bepaalde invloeden van de islam omdat de islam toch geen synoniem meer is van vrede en vooruitgang als je kijkt naar de mentaliteit/situatie in de (meeste)landen waar de islam grote invloed heeft.

De tegenbeweging die opstaat en roept dat er ernstige vraagtekens gezet moeten worden bij 9/11, die doe jij wel af als doemdenkers,fabeltjeskrant-believers enz..
Waarom houd je die optie dan niet open?

9/11 heeft teveel haat gezaaid in de wereld en Geertje maakt daar dankbaar misbruik van.
Thijs zou jij in een politie staat willen wonen?Onder het mom van veiligheid?Terwijl het niet eens over veiligheid gaat maar puur om controle en machtsmisbruik..?
Nee oke, je stemt geen Wilders, dat weet ik maar wat vind je van dat standpunt van Wilders?Dat wij allemaal onze burgervrijheden op moeten geven?

Waarschuw beheerder
Maar de technische feiten zijn voor mij gewoon feiten

nou vertel.. ben benieuwd..
trouwens .. wat vind je van dat artikel over propaganda?
complot theorie? :lol:
nee maar zo is de wereld niet.. :no:
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat heeft bouwkunde te maken met het horen van explosies en mensen die in de kelder verbrand waren enz..

logisch nadenken of eerst lezen of gewoon blond?

Waarschuw beheerder

gelukkig is het een vrij land aanpassen ben ik met je eens alleen dat laaste ..........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 06:17:
alleen dat laaste ..........

haha je kijkt weer vanuit moslim oogpunt he..
nee jij was kaaskop en fan van de sinterklaas en sint maarten ..

vreemde talen is wel een keihard punt vind ik,

een hoofddoek is een igewikkeld verhaal die op eigen keuze neerkomt eigenlijk..

maar vreemde talen spreken vind ik echt not done, openbaar dan ..
iemand die hier al heel lang woont dient gewoon nederlands op straat te spreken..
uit een gevoel van normen en waarden ..
ik zie dat als een soort eilanden gedrag, en dat is gewoon jammer,
er zijn zelfs mensen die niet eens nederlands willen leren..
nee dat vind ik raar,
en het laat een gevoel van desintresse van anderen uit bij me achter..
en ik spreek echt niet alleen over moslims overgens..
gewoon anders talige.. vind ik ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 06:15:
logisch nadenken of eerst lezen of gewoon blond?

Verklaar u nader s.v.p.
Bouwkunde kan niet al die ooggetuigenverklaringen ontkrachtigen.Bovendien zijn er ook beelden van dat er explosies hebben plaatsgevonden.
Zo heb ik eens een beeld gezien van iemand die het WTC aan het filmen was en zn camera op een statief had staan.Die camera trilde een aantal seconden voor het instorten van de torens, wat er dus op wijst dat er een ondergrondse explosie is geweest.Ook zijn er geluidsopnames van explosies...
En kan je misschien proberen mijn haarkleur buiten deze discussie te houden?Is wel zo respectvol....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 10:45:
iemand die hier al heel lang woont dient gewoon nederlands op straat te spreken..

:yes: idd..
Waarschuw beheerder

Wat is een moslimoogpunt? :/
En waarom moet je hem bij zijn geloof noemen? Dat doe je bij mij toch ook niet? Ik zie het ook zo, en dat komt niet uit mijn christenoogpunt (whatever that may be)

vreemde talen is wel een keihard punt vind ik,

Vind ik eigenlijk ook niet. Ik vind dat ik altijd en overal duits met mij oma mag praten. En vind het eerder een blijk van normen en waarden als anderen dat respecteren.
(Daar komt bij dat ik de vrijheid en het recht heb om op welke manier dan ook te praten in het openbaar)

Als mensen de hoofddoek als een lap stof gaan zien ipv iets dat bij DE MOSLIM hoort verandert dat natuurlijk de hele zaak. Mensen hebben problemen met hoofddoeken omdat ze problemen hebben met moslims. Als ik met een lap stof op mijn hoofd loop zal menig wildersfan hier wss niet eens van opkijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus wat typt iedereen hier veel tekst :O

Waarschuw beheerder
donateur
het is niet verplicht het te lezen.

Waarschuw beheerder

normen en waarden is dat je iemand accepteerd voor wie die is

ik dacht dat dit nederland was vrijheid van ...........

:vaag:

zelfde met talen toch voorhetzelfde geld spreekt die gene engels, plat nederlands,turks, chinees who cares het moet je echt dwars zitten als je dat stoort in de metro als je op vakantie gaat ga je dr toch niet overzeiken dat krijg je eenmaal met een multiculti samenleving I.P.V zeiken en zeuren kan je het maar beter accepteren........

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 3 januari 2008 om 11:54:
Vind ik eigenlijk ook niet. Ik vind dat ik altijd en overal duits met mij oma mag praten. En vind het eerder een blijk van normen en waarden als anderen dat respecteren.
(Daar komt bij dat ik de vrijheid en het recht heb om op welke manier dan ook te praten in het openbaar)

:respect:

maar sommige gasten begrijpen dat niet die vinden zichzelf zo belangrijk dat iedereen om hun heen zich moeten aanpassen

en gisteren op het nieuws geert wilders iemand van zijn eigen partij heeft een zweeds paspoort :vaag: was hij niet degene die zei van als een dubbele paspoort hebt ben je niet loyaal :vaag: en vervolgens geen commentaar geven hypocriet geert flapdrol

Waarschuw beheerder
nee jij was kaaskop en fan van de sinterklaas en sint maarten ..

man als ik chinees wil praten of wat dan ook dat bepaal ik zelf en niemand anders waar jullie willen naar toe gaan is het zelfde in tweede wereld oorlog straks moeten we allemaal nog sterretjes dragen..........

Waarschuw beheerder
ik ben trouwens niet eens zwaar gelovig geloof zit in je hart zolang je maar respect hebt voor de mede mens en geloof hoor je niet uit te dragen op andere mensen ben geen jehova getuige
Waarschuw beheerder

je kan mij nie vertellen dat een vrouw het mooi vind om der in te wikkelen in een hoofddoek of erger een boerka

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 3 januari 2008 om 00:40:
wat vind je van dat standpunt van Wilders

hoe kan je hem serieus nemen met je standpunt als er iemand van zijn eigen partij een dubbele paspoort op het nieuws van gisteren!!!!!!

als je een wilders fan bent dan ben je een hypocriet!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2008 om 16:14:
iemand van zijn eigen partij een dubbele paspoort op het nieuws van gisteren!!!!!!

naam graag