4 volgers · 221512x bekeken
Je hoeft toch niet van alles wat op te steken en sommige dingen zijn onbegrijpelijk
dit gebeurd niet bewust maar je vormt toch een bepaald beeld van iets.
sommige dingen zijn onbegrijpelijk
zeker waar, maar een kritische blik naar het leven kan ook heel voordelig zijn.
als je er maar goed mee omgaat teminste dan he, dat is in deze discussie niet echt het geval dan (ook van mijn kant), maar ik leer meer van reacties dan van dat eeuwige geklaag over buitenlanders, zulke gevoelens levereren alleen maar frustraties op, en erg weinig voldoening of zekerheid.
vind dat wilders de onzekerheid onderschat bij de bevolking van dit land...
ik geef slechts mijn eigen mening hoor..
laatste aanpassing
Geert Wilders draaft door.. waar hij nu mee bezig is, is pure haat zaaien, het heeft geen nut zo
Zo word ie door de media wel afgeschilderd inderdaad. Alles word uit z'n verband gerukt.
Ik heb een tijd geleden een docu met hem en andries knevel gezien. Daarin zie je dat hij ook maar gewoon een mens is en geen racist, zoals velen willen laten gelofen.
Achja in de politiek moet ook iemand de boeman zijn...
donateur
niet alleen wat de media er van maakt, hij doet het ook zelf vaak genoeg. openlijk in de kamer.
ik vind niet dat hij de boe man gemaakt wordt, dat doet hij bewust zelf, om maar zielig te kunnen zijn. Ik vond de collumn vam Joep van Deudekom zo toepasselijk. Ook ik vind Wilders Briljant, alleen ik ben het totaal niet eens met hem.
ik vind niet dat hij de boe man gemaakt wordt, dat doet hij bewust zelf, om maar zielig te kunnen zijn. Ik vond de collumn vam Joep van Deudekom zo toepasselijk. Ook ik vind Wilders Briljant, alleen ik ben het totaal niet eens met hem.
Wilders is een beetje te extreem naar mijn mening en zijn plannen zijn een beetje ondoordacht....
Heb je gelijk in en sommige plannen zijn ook niet haalbaar. Maar hij laat politiek wel weer leven en durft bepaalde dingen ook te zeggen en te bespreken. Alleen daarom zou ik al op hem gaan stemmen ook al ben ik het niet met bepaald dingen eens. Maar dat probleem heeft elke politiek partij.
De man is aan het doorslaan..
Dit is toch wel je reinste staaltje openbaar facisme:
treffende reactie die ik zag op zijn voorstel:
Zo, de definitieve ontmenselijking van de moslims is begonnen. Tweederangsburgers. Het is nu wachten op de dag dat Geertje wil dat iedere moslim een halve maan op zijn jas naait
Zo, de definitieve ontmenselijking van de moslims is begonnen. Tweederangsburgers. Het is nu wachten op de dag dat Geertje wil dat iedere moslim een halve maan op zijn jas naait
idd..
Dit is pure discriminatie cq. racisme..
dat kan em een hoop stemmen schelen!
Dat is het dus.. met al dat geblairt WINT hij stemmen
interview gelezen in HP de Tijd?
Nope.. weet wel dat hij geen doekoes heeft voor zijn Koran film
geertje heeft wel wat goeie dingen maar de laatste tijd gaat het hem alleen op om de islamieten te discrimineren... (waar je niks aan heb?)
overigens vind ik wel dat hij door moet gaan.. want de islam is nou eenmaal een ziek geloof... maaaaar het christendom is ook niet alles
hoop dat ie wat mensen wakker schud, teveel hippie's hier in NL die ons land laten verkrachtten.
overigens vind ik wel dat hij door moet gaan.. want de islam is nou eenmaal een ziek geloof... maaaaar het christendom is ook niet alles
hoop dat ie wat mensen wakker schud, teveel hippie's hier in NL die ons land laten verkrachtten.
'ons land?' Ben je stamoudste ofzo?
laatste aanpassing
'ons land?' Ben je stamoudste ofzo?
gekkeng boi
geert wilders is een doorgeslagen rascist
echt he
gelukkig kan je erom lachen, maar het trieste is dat veel mensen met hun gedachten nog in het tijdperk van de Rimboe leven....
sommige mensen geloven graag in sprookjes.
daarom elk geloof verbannen.
hoe moeten mensen dan ooit nog in zichzelf geloven dan?
ik vind dat wilders stamoudste moet worden
van de noordpool....
ik soldeer je dicht gek
solderen - mijn grote hobby. het zet echt rust in me
maar ik kan je gelijkgeven (niet op het gebied van solderen) Wilders is gewoon doorgeslagen, maar de domme mensen in de maatschappij vinden het heerlijk
maar de domme mensen
Nee, gefrusterede mensen.
owow grote mond
Neger Pimol
maar ik kan je gelijkgeven (niet op het gebied van solderen) Wilders is gewoon doorgeslagen, maar de domme mensen in de maatschappij vinden het heerlijk
Nee, gefrusterede mensen.
Vertel, hoe maak je ervan dat ze dom zijn?
Dom vind ik pas die mensen die willens en wetens grenzen wagenwijd openzetten, allochtonen steeds meer macht en meer (als de Nederlander) inspraak geven in beleid.
Mensen die problemen aan de kaak stellen gelijk hebben staan aan racisme.
Dat zijn de dommen, maar goed daar zullen hun nakomelingen over een paar generaties wel op komen.
Als het al veeeel te laat is
"In de categorie slechtste politicus eindigde Wilders op 1. Hij is volgens de jongeren niet aardig, niet betrouwbaar en niet deskundig"
helemaal mee eens
helemaal mee eens
laatste aanpassing
Molims zijn het probleem?
Dus ook Bonsiers en zo? Van die, niet eens 1 miljoen, zijn misschien wat mensen van Islamitisch kom af.. die shittig bezig zijn.
Maar goed.. Als je ALLE moslims appart gaat behandelen.. komt het natuurlijk goed
donateur
Maar goed.. Als je ALLE moslims appart gaat behandelen.. komt het natuurlijk goed
ik snap even niet hoe je dit ziet
het is toch belachelijk dat je als aanhanger van een geloof automatisch gezien wordt als het uit schot van deze wereld. omdat toevallig het over grote deel van het uitschot van de wereld jouw geloof aan hangt.
Dom vind ik pas die mensen die willens en wetens grenzen wagenwijd openzetten, allochtonen steeds meer macht en meer (als de Nederlander) inspraak geven in beleid.
Klote he gelijke rechten.
Nederland is blijkbaar geen plek voor jou.
Is dat hetzelfde als degenen die racisme en discriminatie aan de kaak stellen belachelijk te maken door te doen alsof degenen die ze aansrpeken niet discrimineren maar gewoon problemen aan de kaak stellen?
Of vind je dat een immigratiestop voor Joden "problemen aan de kaak stellen" is ipv Racisme?
Dat zijn de dommen, maar goed daar zullen hun nakomelingen over een paar generaties wel op komen.
Als het al veeeel te laat is
Vertrek dan.