Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 221386x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:26:
Als ik het een moslim bij pauw en witteman hoor zeggen dan neem ik dat aan

neem je alles aan wat je zo her en der op tv ziet?
zag je hem als de eerlijke moslim?
of voede hij gewoon je negatieve beeld en dacht je bij je eigen : ''zie je nou wel'''.

en 850.000 of een 1.000.000 zit niet veel verschil in.

nee ok das zo, klein veschil eigenlijk, maarja er zijn wel heel veel verschillende nationaliteiten bij dit geloof betrokken en hangen de relegie aan he?
dacht je dat een leipe mocro het alleen recht op de islam heb?
daar kan hij/zij slechts over dromen.

De geschiedenis zegt voor mij al meer dan genoeg.

welke? die van jezelf? of van de tv? of van internet? of van men om je heen?
of die van het geleef en gedoe op de aarde tot aan de dinotyd zeg maar?
En jullie vatten de dingen totaal anders op dus discussieren heeft geen zin.

Als ik het een moslim bij pauw en witteman hoor zeggen dan neem ik dat aan

nee ik lees dat het zo idd geen zin heb nee, waarom wil je er dan uberhaupt over beginnen als je maar gewoon aan neemt her en der?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 02:53:
ons systeem bied zulke verstoorde onrealistische mensen een kans om de kamer ................en heb niks met mijn mening te maken..

Ik ben het met je eens, eigenlijk vind ik dat er ook een ding moet zijn wat dit tegen houd. Maar als je dan kijkt hoe andere mensen hun vreiheden, privacy, zelf willen bepalen hoe ze leven. DAn worden hun vreiheden ook ingeperkt.
En nu net de geniggen die het hards schreeuwen dat een Pedo partyverboden moet worden; de uiterst rechtse kant tot extreem rechtse kant van onze samenleving. Die zullen dan net zo hard vrijheden gaan verliezen die ze ook op eissen. Zoals het een Geloof omgaan als of het een enge ziekte is.
Nu zijn er wat meer mensen die een bepaald geloof een enge ziekte vinden, als dat er pedo's zijn.
Ik wil niet zeggen dat ik ook maar enigge apathie heb voor dit soort verachtelijke ventjes, maar ze maken gewoon gebruik van de vrijheden die we met z'n allen op eissen, ik kan het niet eens mazen in de wet noemen.
leef jij zo?

Nee, want ik werk wat harder als de zeikert die, om 5 uur zijn gereedschap uit de klauwen laat vallen, en mij alleen achter laat, "ik moet naar het voetbal, ik moet naar huis, ik moet naar de winkel", "Het werk moet af"
En ook die zeikert heeft een plasma TV thuis, elke half jaar een nieuwe GSM en gaat 3x zovaak op vakantie als ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Marokkanen in Gouda

Over tien jaar zijn wij hier de baas, zeggen Marokkaanse jongeren in Gouda. En dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit.

Ze spugen op de grond. In Gouda woedt een stammenstrijd. . Het is een conflict dat jaren is ontkend. Altijd werd er gesust: met opmerkingen als het is een kleine groep, het zijn incidenten. De politiek had geen oren voor de zorgen van de bevolking.

Nu begint het te dagen op het gemeentehuis en politiebureau. Twee maanden geleden verschenen twee rapporten waarin voor het eerst onomwonden werd gesteld dat de problemen in Gouda vooral Marokkaanse problemen zijn. Ten opzichte van de Nederlandse jongeren zijn de Marokkaanse bijna zeven keer oververtegenwoordigd in de politiestatistieken, schrijft de Arnhemse advies- en onderzoeksgroep Beke in het rapport Jeugdcriminaliteit onder allochtonen in Gouda. Wat iedereen op straat allang tegen elkaar zei, zeggen nu ook politici, beleidsmakers en de politie.

PvdA-burgemeester Wim Cornelis 53 trad aan in november 2001. Hij was onthutst. Gouwenaren voelen zich niet meer veilig en daar moetje wat aan doen. Het maakt niet uit of het een objectief of een subjectief gevoel is. De burgemeester staat een hardere aanpak voor. De politie, die tot nu toe niet altijd hard optrad, begint met een offensief onder het motto respect en repressie. Wie niet luistert, krijgt een bon. Dat is lang niet zo geweest. De politie concentreert zich intensief op zogenoemde veelplegers en leiders. Heel vaak wisten ouders niet wat hun kinderen uitspookten. Ze wisten zelfs niet eens dat hun kinderen met de politie in aanraking waren geweest. De politie gaat ook proberen overtreders met meer dan één delict op hun naam naar de rechter te sturen, zodat zij zwaarder worden gestraft. Jailmiles wordt dit spottend genoemd in de gemeenteraad. De burgemeester denkt er daarnaast over om de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst FIOD onderzoek te laten doen naar de verworven rijkdommen van Marokkaanse jongeren. Hoe kom je aan je scooter, aan je auto? Dat zijn speeltjes die status verlenen zegt Cornelis. En ze zeggen: Jij bent gek, want ik verdien in een dag meer dan jij in een maand.

Het is de vraag of beleidsmakers en ordehandhavers tijdig hebben ingezien wat ze door hun onachtzaamheid hebben veroorzaakt. De Marokkaanse jongeren wanen zich nu al de baas. Gouwenaren voelen zich geïntimideerd. Ouderen durven nauwelijks meer hun huizen uit. We zien een ontwikkeling, zegt commissaris Jaco van Hoorn 40, plaatsvervangend districtschef van Gouwe Dssel. Een groeiend aantal Marokkaanse jongeren gedraagt zich steeds grimmiger. Ze schelden, spugen en provoceren. Als de Vrijgemaakte Gereformeerde Kerk uitgaat, worden leden aangevallen door Marokkanen die rondhangen bij de skatebaan naast de kerk.

In drie wijken zijn Marokkaanse jeugdbendes actief. Ze breken in, halen autos leeg en handelen in drugs. In de afgelopen vier maanden werden in Gouda 180 inbraken gepleegd en 931 autos opengebroken. Dat is veel voor een gemeente van 72 duizend inwoners. Ook hangen Marokkanen, niet per se als bende, op straat rond. Ze intimideren voorbijgangers, gooien ruiten in en maken lawaai tot diep in de nacht. Bewoners die durven te klagen, worden geïntimideerd. Honden worden met stenen bekogeld.

Ik laat ze maar begaan, zegt Engel Oskam 56. Ze woont dertig jaar in Korte Akkeren, een wijk met 19 procent Marokkaanse bewoners. Voor haar deur is een wijkcentrum waar ongeveer elke week de ruiten worden ingegooid. Ik ben niet bang op straat, want ik heb net zo veel recht op de stoep als ieder ander. Maar ze zegt nooit wat tegen de Marokkaanse jongens voor haar deur. Dan gooien ze een steen door mijn ruit.

Ook de politie wordt bedreigd. We weten waar je kinderen op school zitten, zeggen ze als een agent ze aanspreekt op hun wangedrag. Politieautos worden gesloopt. Niet alle agenten zijn onder de indruk. Als ze me bedreigen, doe ik gewoon aangifte, zegt hoofdagent Tristan Brouwer.
De Zuid-Hollandse provinciestad heeft een relatief kleine, maar prominent aanwezige Marokkaanse gemeenschap: 5300 Marokkanen. De helft is jonger dan 24 jaar en dat is precies de groep die het meest in aanraking komt met de politie. Ze zijn gefrustreerd, mogen alles, kansen genoeg , maar ze willen niets. Ze uiten hun onvrede in vernielzucht en intimidatie. Ook andere steden kennen het probleem van groepen jonge allochtonen die de straat terroriseren. Bestuurders en ordehandhavers zijn onmachtig.

Demissionair D66-minister van Integratie en Grotestedenbeleid Roger van Boxtel D66 wees onlangs zestien gemeentes aan die op extra steun mogen rekenen bij bestrijding van deze allochtone overlast. Naast Gouda zijn dat Alkmaar, Almere, Amersfoort, Capelle aan den IJssel, Delft, Hoorn, Lelystad, Nieuwegein, Purmerend, Roosendaal, Spijkenisse, Vlaardingen, Zaanstad en Zoetermeer.

De politiek heeft lang gehoopt dat de problemen vanzelf zouden verdwijnen. De afgelopen tien jaar stelde Antoon Wassenaar 65 van Gemeentebelangen Gouda de Marokkaanse problemen aan de orde in de gemeenteraad. Hij was de enige. Al eind jaren tachtig zag hij Marokkaanse jongeren ontsporen. In 1998 voerde hij campagne met de slogan Gedogen, een teken van zwakte.
Als hij het woord nam in de raad, verliet de PvdA-wethouder Gea Gravensteijn-Witvoet de zaal omdat zij niet naar racistisch geklets wilde luisteren. Ook buiten de raadszaal wordt zijn kritiek niet door iedereen op prijs gesteld. Op bijeenkomsten wordt hij uitgescholden voor teringlijer en bespuugd. Soms wordt hij tot aan zijn huis achtervolgd.
De multiculturele samenleving, het is allemaal prachtig, vindt hij. Maar ik kan geen respect hebben voor iemand die mijn vrouw een ***** noemt, zegt Wassenaar. En hoe komt een kind van 10 erbij om tegen mij te zeggen dat ze ons allemaal in de oorlog hadden moeten afmaken? Zijn vrouw zegt: Ik hoop dat er niks gebeurt met ons in de flat. Als Wassenaar dagen later met de Elsevier-fotograaf een rondje rijdt door de wijk Oosterwei, wordt zijn auto klemgereden door drie autos met Marokkanen.

Het ongenoegen onder de autochtone bevolking groeit. Elke dag krijgt Wassenaar post en telefoontjes van verontruste Gouwenaren. Ze geloven niet meer in het zoveelste buurtpreventieproject . En ze zijn verongelijkt: wel subsidie voor het Marokkaanse inloophuis, en niet voor de zangvereniging. Bij de laatste verkiezingen steeg Gemeentebelangen van één naar vijf zetels. Het is nu de vierde partij in Gouda, na CDA, VVD en PvdA, die alle drie zes zetels hebben. Wassenaar krijgt geen plek in het college.
De sfeer in Gouda is in sommige wijken grimmiger dan in landelijk bekende probleemwijken in Amsterdam en Rotterdam.
Oosterwei, Klein Marokko in de volksmond, is voor meer dan een kwart Marokkaans. Het beeld van de wijk is dat van portiekflats, wasgoed en schotels op de balkons. De deuren zijn kaal. Onlangs sloot weer een Nederlandse winkelier zijn nering. Vrijwel alle middenstand in de wijk is nu Marokkaans.

Elsevier

Waarschuw beheerder
donateur
ik wist niet dat Wilders een Marokkaan was. is weer nieuw voor me

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die kneus heeft geen geld voor zijn films!!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 december 2007 om 13:11:
En dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit

Strak plan! :D

Waarschuw beheerder
geertje geertje waar gaat dat film over dan

Waarschuw beheerder
geertje geertje.. heb je geen doekoes voor je picca?

Waarschuw beheerder
Elsevier

amen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 19:42:
amen

je kan wel leuk amen zeggen of typen maar eigenlijk voel jij je nu gesterkt in je mening.
maar ik vraag nogmaals? waar staan de antwoorden in die lap tekst?
ik kan ze niet vinden, ik zie alleen maar klaaggezang, meer niet.
het is juist de angst van de bevolking dat deze machine voed.

De politiek heeft lang gehoopt dat de problemen vanzelf zouden verdwijnen

en dan komt wilders nu ons helpen? en dan word alles anders?
dat gaan we maar ff proberen?
cut the crap zou ik zeggen , het word is tyd dat we echt gaan denken en ons op de toekomst gaan richten.
oorlog is opleggen en opleggen leid naar niks...
hoe kan je in een politiek systeem als deze geloven als je jezelf niet eens vertrouwd/geloofd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Elsevier

rechts zooitje rijkelui's pikkies :gaap:

Waarschuw beheerder
en dan lees je dit :

Men profileert zich als spreekbuis van de 'werkende ruggegraat van Nederland', en probeert deze groepen te helpen bij allerlei keuzeproblemen bij studie, werk, persoonlijke financiën, vrije tijd. Toch is de signatuur van Elsevier nog steeds rechts-liberaal.

ruggegraat maar toch een kant kiezend?

dit staat dan weer op wikipedia-elsevier

bij elsevier claimen ze meer een sceptische houding aan te nemen ipv een iets na te streven.. zie : over elsevier

maar wat moet ik allemaal hoe op vatten en wat moet ik dan en wat schept het voor oplossingen?
blijven we peilen wat we allemaal denken te weten en te vinden?
laat ze crimaniteit eens goed aanpakken, lijkt me wel zo handig.
en dat gewijs helpt daar helaas niet bij.

Waarschuw beheerder
geloof je dit nou echt?
1400 eurie in de maand en dan met een gezin rondkomen en dan ook nog goede scholing hebben en tandarts huur belastingen enz enz betalen en dan nog eten ook?
als ik met me 1400 eurie een huis zou willen kopen dan lachen ze me uit joh, en trouwens leef jij zo?

Gast dit is werkelijkheid voor velen.
Vroeger hadden wij nog niet eens 2000 gulden op de plank, en dan spreek ik over tien jaar geleden.
Daarmee moesten 3 kinderen naar school, eten, hobbyen, kleren kopen evenals moeders.
Niemand die daarbij even komt helpen in naam van de staat ofzo.\Dat jij met je debiele ideeen dit niet kan geloven zegt meer over jou als over anderen.

Ja dat krijg je ervan als je het zorgstelsel afstemt op profiteurs..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 18:43:
Ja dat krijg je ervan als je het zorgstelsel afstemt op profiteurs

eigenlijk ben ik het met je eens, maar ik wil het toch anders fotmuleren.
Ons zorgstelse is gewoon goed opgebouwd, voor hardwerkende mensen. In iedergeval als ik naar mijn vader kijk die heeft van af die van schoolkwam hard gewerkt, tot die op 50 jarige leeftijd iets in zijn ruggemerg kreeg, waar door die 7 jaar later in een rolstoel zat.
Dan is het mooi dat gewoon het "Land" er voor zorgt dat de onbezorgde oude dag, waar hij heel zijn leven voor gewerkt heeft, deze ook gewoon gegarandeerd.
Het is alleen zo dat er te makkelijk misbruik van gemaakt kan worden van deze regelingen. Van de ene kant is het maak je voor Aso Piet, Sjaak of Mohamed, welke afkomst ook, het moeilijk om een uitkering te krijgen dan wordt dat net zo moelijk gemaakt. En dan is het net moeilijker voor iemand die het echt nodig heeft als een aansteller, of nog schandaligger iemand die de boel helemaal flest.
Waarschuw beheerder
nooit zou ik op zo'n mens stemmen.
Hij doet alsof allochtonen niet voelen, denken en minder zijn en voor mij is iedereen gelijk. Zo denkt hij duidelijk niet, dus absoluut geen geert wilders voor mij!

Waarschuw beheerder
Gast dit is werkelijkheid voor velen.

ok, heb je die velen allemaal gesproken? en hun levensverhaal en gevoel aangehoord?
nee want jij bent net zon egotripper als een overgrootdeel van de mensheid die alleen maar aan zijn eigen haggie denkt, niks meer.

Vroeger hadden wij nog niet eens 2000 gulden op de plank, en dan spreek ik over tien jaar geleden.
Daarmee moesten 3 kinderen naar school, eten, hobbyen, kleren kopen evenals moeders.

het zegt meer over jou dan over anderen dat je de tijden van toen op geld niveau vergelijkt met de tijden van nu, vroeger kon moeder thuisblijven, nu moet je daar een geleerde kwakbol voor zijn met een autistisch karakter die alleen maar om zijn eigen centen geeft en die mij opdrukt met zijn station car.
en er een stofzuiger op mijn portemonee staat.
en een tandarts me van alles aansmeerd...
en zelfs over mijn schijt word belasting betaald..

Niemand die daarbij even komt helpen in naam van de staat ofzo.\Dat jij met je debiele ideeen dit niet kan geloven zegt meer over jou als over anderen.

ben niet zo goedgelovig idd, heb je dat nooit geleerd? en dan verkondig je dat je levenervaring hebt? jammer joh..
uiteindelijk zul je beseffen dat lui als wilders je ook niet komen helpen.. dus over debiele ideen gesproken.
je leeft in een illussie man met je vooroordelen, waar wil je eindige? in 1 groot strafkamp?
vergeet je de alleenstaande moeders, zij die iets mankeren,mensen die ronddolen zonder verblijfsvergunning (door burocratie enz enz), iedereen krijgt een eerlijke kans zeg je? hoe groot is jou plaat?

ik trapte vroeger ook overal in, totdat de ogen eens open gaan en je denkt :
Uitspraak van Betercore op maandag 10 december 2007 om 00:28:
nooit zou ik op zo'n mens stemmen.
Hij doet alsof allochtonen niet voelen, denken en minder zijn en voor mij is iedereen gelijk. Zo denkt hij duidelijk niet, dus absoluut geen geert wilders voor mij!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 06:02:
ok, heb je die velen allemaal gesproken? en hun levensverhaal en gevoel aangehoord?
nee want jij bent net zon egotripper als een overgrootdeel van de mensheid die alleen maar aan zijn eigen haggie denkt, niks meer.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?STB=G2&LA=nl&DM=SLNL&PA=70958ned&D1=a&D2=a&D3=0-7&D4=0,45,52,72,76-77&D5=a&HDR=G3&LYR=G4:5,T:0,G1:3

het zegt meer over jou dan over anderen dat je de tijden van toen op geld niveau vergelijkt met de tijden van nu, vroeger kon moeder thuisblijven, nu moet je daar een geleerde kwakbol voor zijn met een autistisch karakter die alleen maar om zijn eigen centen geeft en die mij opdrukt met zijn station car.

Dit zegt meer over jouw, wat voor arrogante kwal je bent.
Als je het woord autistisch gebruikt, zoek dan eerst effe op wat dat precies is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geert Wilders is sukkel

Waarschuw beheerder

Weet je hoeveel gescheiden ouders er in Nederland leven, waarvan de moeder voor de kinderen zorgt en een of ander crappy baantje heeft?
Doe niet of je overal verstand van hebt want je hebt nergens verstand van,

Mijn moeder kreeg 900 gulden minder dan het bedrag dat jij besprak en dan kom je met zo'n argument aanzetten?
ben niet zo goedgelovig idd, heb je dat nooit geleerd? en dan verkondig je dat je levenervaring hebt? jammer joh..
uiteindelijk zul je beseffen dat lui als wilders je ook niet komen helpen.. dus over debiele ideen gesproken.
je leeft in een illussie man met je vooroordelen, waar wil je eindige? in 1 groot strafkamp?
vergeet je de alleenstaande moeders, zij die iets mankeren,mensen die ronddolen zonder verblijfsvergunning (door burocratie enz enz), iedereen krijgt een eerlijke kans zeg je? hoe groot is jou plaat?

Goedgelovig als wat?
Ik denk dat je toch nog wat te leren hebt, want van dat arrogante gebrabbel van je leert niemand iets!

Deze maal ben ik het ook zeker eens met focus.
Het zou beter zijn als je of jezelf informeert of kapt met onzin type individual

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 06:44:
Als je het woord autistisch gebruikt, zoek dan eerst effe op wat dat precies is.

ik kan niet zoeken, dus leg het eens uit knul want ik weet totaal niet wat dat inhoud, heb mensen die dat hebben ook nog nooit gezien,
ik zie wel dat het een woord is waar je over valt, en mij dan als een soort moraal ridder me op me woorden wijst en me gelijk heb ingeschat hebt, als een
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 06:44:
arrogante kwal

nog, zoek dan ook het woord kwal is op? of arrogant? of anders het woord 'woord' ,als we dan toch een lekker potje aan het zoeken zijn.
maarre ok ok : foei individual, dat mag je niet meer doen, zo goed?
ik vervang het woord wel voor hork ... laat jij je niet meer zo opfokken door woorden? is slecht voor je hart...

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 08:09:
Goedgelovig als wat?

al ehm , als ehhm, nee dat mag je zelf invullen, want

van dat arrogante gebrabbel van je leert niemand iets!

dus jezal vast gelijk hebben als je dat zo zeker weet, :lol:

of kapt met onzin type individual

of onzin die jij niet kan begrijpen? kan ook aan jou liggen dus, en kan je niet begrijpend lezen?

Mijn moeder kreeg 900 gulden minder dan het bedrag dat jij besprak en dan kom je met zo'n argument aanzetten?

alweer het gouden gulden tydperk voorbeelden berichtje?
leven we niet nu? andere tyden? andere levensfases? anders?

Ik denk dat je toch nog wat te leren hebt, want van dat arrogante gebrabbel van je leert niemand iets!

ik ben gewoon erg bijdehand tegen zogenaamde volksvertegenwoordigers die het niet kunnen hebben dat anderen het ene en het andere nooit uitsluiten, niets komt immers alleen in het leven,dacht nog echt dat we allemaal wat mochten zeggen?
ik test je, wil wel eens weten wat je echt te melden hebt onder je vooroordelen?

Het zou beter zijn als je of jezelf informeert of kapt met onzin type individual

ow dat is het, dat miste ik nog, informatie.

thnx
Doe niet of je overal verstand van hebt want je hebt nergens verstand van,

ehmm of jij?

Weet je hoeveel gescheiden ouders er in Nederland leven, waarvan de moeder voor de kinderen zorgt en een of ander crappy baantje heeft?

weet je ook hoe vaak dat misgaat? leuk hoor al die losse voorbeeldjes, maarre er zijn heel veel mensen, dus heel veel afzonderlijke verhalen, erg arrogant als je alles op 1 hoop gooit als je jezelf als de geweldige politieke onderlegde ziet.

en dan doe je dit en dat in je kop met mijn woorden.
face it we moeten allemaal nog leren in een leven zo groots ...
in een land met vrije meningen lijkt mee een schild tegen woorden wel handig eigenlijk ....en dan aan de gang met woordkeuzes en respect...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 18:10:
weet je ook hoe vaak dat misgaat? leuk hoor al die losse voorbeeldjes, maarre er zijn heel veel mensen, dus heel veel afzonderlijke verhalen, erg arrogant als je alles op 1 hoop gooit als je jezelf als de geweldige politieke onderlegde ziet.

en dan doe je dit en dat in je kop met mijn woorden.
in een land met vrije meningen lijkt mee een schild tegen woorden wel handig eigenlijk ....en dan aan de gang met woordkeuzes en respect...

:cheer:
Waarschuw beheerder
[individual] Je moet 's goed in je poepertje geneukt worden.

Waarschuw beheerder
de vesting : ik vind het zonde voor je dat je je fantasie op mij projecteerd.

Waarschuw beheerder
verzoek nummertje..

voor de afdeling treurwilg.. doet het goed met een kopje rooibosthee..(met honing)

ZZ en de Maskers-Ik Heb Genoeg Van Jou

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Volgens mij leid jij een heel eenzaam bestaan, je hebt werkelijkwaar overal een weerwoord op. Als je vrienden zou hebben zouden die er ook knettergek van worden.
Doe wat nuttigs ga ontwikkelingwerk doen ofzo.

Waarschuw beheerder
donateur
ach man hij wil wat rellen, goed geprobeerd, ik was er bijna in getrapt, en individual ga nu lekker maar weer buiten spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 22:15:
Volgens mij leid jij een heel eenzaam bestaan, je hebt werkelijkwaar overal een weerwoord op.

volgens sommige puberende gastjes die zeggen moslim te zijn zullen ze nederland overnemen als we niet oppassen...

volgens sommige neonazis zullen we net als vroegah verder met de bouw gaan van een blond ras (het super ras?.

volgens mij dromen die mensen allemaal, want waar geloven ze nou eigenlijk in? egoisme?

volgens mij he ben ik mischien een zwerver vet aan de drugs die bier een een laptop heb gejat en nu vanuit een park je loze argumenten en bevooroordelen bevraag en bediscusseer.

je hebt werkelijkwaar overal een weerwoord op

face it ,er is overal een weerwoord op, als je geen vragen steld stel dan maar eens de vraag of dat wel een realistisch beeld van het leven opleverd?

Als je vrienden zou hebben zouden die er ook knettergek van worden.

ieder mens is knettergek, zou vaag zijn als jij al je gedachtes gewoon maar normaal vind, durf je wel eerlijk te zijn tegen de wereld om j heen? of is dat de rede van je vooroordelen?

Doe wat nuttigs ga ontwikkelingwerk doen ofzo.

in sommige dingen heb ik zelf de keuze, dus je hoeft me niet te sturen, maar bedankt voor de tip anyway, zal erover nadenken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 22:47:
ach man hij wil wat rellen

je zegt weer genoeg over jezelf, denken voor mij.
sorry maat die levensfase dat ik relde op chatboxen die was al ff voorbij. al jaren..

ik was er bijna in getrapt

nee je trapt liever in je kortzichtige standpunten? met je statistiekjes? een paar loze voorbeeldjes her en der? er zijn heel veel sooten voorbeelden in alles, ontken je dat en gooi je alles op 1 hoop lul je net zo slap als die lui in den haag.

en individual ga nu lekker maar weer buiten spelen.

ik mag niet meer buiten spelen, daarvan is gebleken dat het brood op de plank er niet komt, nee ik ga ff lekker buiten werken.

ps: als jullie nou eens stoppen met alles door elkaar te willen bediscusseren om zo 1 totaal antwoord te vinden op alle problemen ,
het hele topic onderwerp raakt steeds zoek, al helemaal als je telkens voor een ander gaat denken...een vooroordeel is zo simpel gevormt ...

Waarschuw beheerder
ik test je, wil wel eens weten wat je echt te melden hebt onder je vooroordelen?

Waarschuw beheerder
Ga lekker in je eentje deze topic vervuilen, kneus.

Waarschuw beheerder
Ik ga niet eens meer in op dat gezeik.
Blijf bij wat ik zeg of reageer helemaal niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 11:25:
Ga lekker in je eentje deze topic vervuilen, kneus.

zou je denken dat dat lekker is?

kan je het ook zonder franje zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 17:30:
Ik ga niet eens meer in op dat gezeik.

niet eens? kan je het niet aan? of is het van jou juist stiekem gezeik en wil je dat eigenlijk niet zien?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 17:30:
Blijf bij wat ik zeg of reageer helemaal niet.

ehm? ik moet me aanpassen aan jou straatje en anders wil je geen discussie voeren?
zal een eenzijdig gesprek worden dan.. :lol:
face it, je heb eigenlijk geen goede argumenten en dus geef je het op, en dat durf je ivm je grootte ego niet toe te geven ...
is dan dat zo groter wordende rechts? loze populaire uitspraken zonder een echte goede onderbouwing .. lijkt links wel, net zo zinloos geouwehoer ..
blijf jij maar de rest van je leven worstelen met al je frustraties en tegenstrijdige gevoelens, beoordeel de wereld maar in 1 oogwenk,
lekker makkelijk.... was alles maar zo makkelijk zeg ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 07:19:
ps: als jullie nou eens stoppen met alles door elkaar te willen bediscusseren om zo 1 totaal antwoord te vinden op alle problemen ,
het hele topic onderwerp raakt steeds zoek, al helemaal als je telkens voor een ander gaat denken...een vooroordeel is zo simpel gevormt ...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ik heb gewoon een nare bijsmaak van vele vormen van verafgoding

(dit moet je heel breed opvatten, ook onzelf dus)

en met name de uiting ervan, er word mij teveel geuit op het gebied van :

mijn ding is het, en het maakt niet uit wat je zegt want mijn ding is alles en die van jou zijn ondergeschikt aan mij,
we rangschikken mensen in vele vormen,
en vaak doen we dat vanuit een manifestatie gevoel
(je zogenaamde medestanders).
het maakt eigenlijk niet uit wat de ander zegt want door de gedachte gang die jou in bezit heeft genomen, schud je alle andere vormen van gedachtes wegt en plaats er een verzonnen waarheid bij, die je weer van andere individuen zo links en rechts hebt opgevangen,
elk dingetje wat ook maar enigzins een aansluiting kan vinden bij jou gedachtepatroon die je dan hebt blijft plakken en de andere niet.

het gaat er niet in dus.
wil een ander persoon andere gdachtes op je projecteren dan reageer je defensief en zul je dat ding op je eigen manier aanvallen,
en dat wil je winnen, machtsstrijd, discussies op laten lopen tot weet ik veel hoever
waarom?
omdat we zekerheid vinden in die gedachtes
(teminste dat denken we)
is die zekerheid weg dan onstaat er onzekerheid, met alle nare gevoelens van dien
en uitingen ook vaak.
koran geeft zekerheid
haal je die weg dan word de reactie defensief
er zou dan mensen iets afgepakt worden
als ze jou iets heel kosbaars afpakken, iets van onschatbare waarde?
en je hebt al zoveel onzekere gevoelens ..
praat niet over de islam alof het een alles in een product is als je zelf ook best wel weet dat ik daar gelijk in heb.
ook dat alle levensellende erger lijkt te worden...
wat je over de islam denkt verder is niet aan de orde, je moet nagaan wat de gevolgen kunnen zijn van al dat hokjes gedoe.
de geestelijke capaciteiten vertonen klablijk sterk overeenkomende gevoelens en derdegelijke alleen onze manier van leven is veelomal verschillend.
we hebben allemaal verschillende levensfases.
allemaal vooroordelen.
allemaal zitten we in een leerproces.
allemaal op 1 planeet.
allemaal mensen.
allemaal geboren
we worden allemaal oud.
en gaan dood
klampen ons allemaal aan allemaal dingen vast.
(die ons zekerheid schijnen te geven.)
en toch willen we ons steeds maar weer suprieur stellen aan andere.
er gebeurd heel veel in je hersenen,
allemaal hele ingewikkelde processen
met makkelijk te beletterende uitleggen erover.
en als je dat vergelijkt met wat je allemaal om je heen hoord en denkt te leren
relegie kan heel ouderwets geuit worden door de mens,
of krampachtig nageleeft
maar dan zijn alle verzinzels van de mensen zelf

als je alle gedachte patronen van relegies vergelijkt,
oei wat ligt alles dicht bij elkaar zeg.
maar wie is dan de echte?
ik denk de mens zelf (maar daar zit ook weer een gedachte achter).
maar al met al er zijn ook gedragsregels die ook erg handig zijn
want als die er niet waren?
en er dus een onzekerheid is, en twijfel?
politiek maakt handig gebruik van onze eigen verwarde gevoelens en gedachtes, en wij klampen dan aan, is dat een eigen mening?
had ik dat moeten leren? dat normaal vinden? of echt geloofwaardig?
het lijkt erop dat de mensheid heel langzaam de aarde zelf wil vernietigen, mischien creeren we wel onze eigen judgement day, nog voor dat de aardse cyclus er aan toe is ... en met zijn alle creeren we onze eigen hell zo langzmerhand door geestselijk te lijden, erg jammer.. maarja het kan best het lot zijn van alles.
actie, reactie, bestemming...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
negeer functie maar eens aangezet. gewoon geen aandacht geven. dat doen zijn vrienden ook niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 18:08:
zal een eenzijdig gesprek worden dan..

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 19:32:
https://partyflock.nl/user/247802/ignoreform.html

Thanks man!!! :cheer:
Ik wist niet van deze functie af.

Waarschuw beheerder
Pfff wat een discussies hier waar maken sommige mensen zich al niet druk om....

Ff weer ontopic.....Wilders is een beetje te extreem naar mijn mening en zijn plannen zijn een beetje ondoordacht....

Paar voorbeelden:

-de gulden terug ( de euro staat nu eindelijk hoog laten we terugkeren)

-de voorgestelde Grondwetswijziging(en)
(onhaalbaar, onrealistisch, puur om zichzelf beter voor te doen dan hij is zodat hij weer zieltjes kan winnen van burgers die geen kennis van wetgeving e.d. hebben)

En ga zo maar door.....

Nee Wilders, mijn stem krijg je zeker niet!
Populist is het (en een racist lijkt het wel...)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 20:26:
Pfff wat een discussies hier waar maken sommige mensen zich al niet druk om....

ach jah, thats life he ... negatieve gedachtes die de positieve overheersen ...

ik denk zelf maar zo :
als men iedereen mijdt wat men niet begrijpt dan zal men nooit leren.

en nee ik bedoel dat niet over mezelf, maar gewoon om heel de wereld..

Waarschuw beheerder
Geert Wilders draaft door.. waar hij nu mee bezig is, is pure haat zaaien, het heeft geen nut zo

Waarschuw beheerder
donateur
Ik las vandaag in de friture een artikel/opinie van Thijs Wöltgens (ex burgemeester Kerkrade, en Enschede) over geert Wilders, dat hij het anti wilders platform niet correct vond, en niet thuis horen in onze democratie.
Ik baal er effe van dat ik het niet kan vinden online. iemand ?
In iedergeval ik ben het dus totale onzin, Wilders meent het recht te hebben om te mogen roepen wat die vind (en schijnbaar heeft die het recht), en dan mag je niet over wilders roepen wat je er van vind, heel vreemd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 06:02:
ik denk zelf maar zo :
als men iedereen mijdt wat men niet begrijpt dan zal men nooit leren.

Je hoeft toch niet van alles wat op te steken en sommige dingen zijn onbegrijpelijk ;)

Waarschuw beheerder
I like Wilders, he's the man! :yes: