Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 217294x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:50:
hebben ze jou gevraagd bij het stemmen wat voor "werk" je doet? of wat je doet in de maatschappij?

denk dat dat niet te achterhalen valt.

ja bij jou nie dan :rot: haha
ma bedoelde alleen dak da nieuwsgierig na was hor

schat zelf zo'n 900.000 die dagelijks toenemen.

is mijn schatting

jasgrap ben je ook he :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

is mijn schatting.

Haha Naf :respect:

Zo ken ik je weer :)

Waarschuw beheerder
is mijn schatting.

:vaag:

Ik dacht dat jij zo'n zwartkijker was.. :lol:

Optimist.. :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:53:
ja bij jou nie dan haha
ma bedoelde alleen dak da nieuwsgierig na was hor

ben zelf niet zo nieuwsgierig, zie het allemaal als mensen die het "zat" zijn dat beleid van pappen en nathouden enz.

Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:53:
jasgrap ben je ook he

mag mijn schatting toch wel geven...

die die 9 zetels van toen + wat er nu bijkomt in de peilingen.

druk ik me nog zacht uit met 900.000 ;)

kan er natuurlijk geen zekerheid bij hebben.. "schat" ook maar wat weg.

ben het zelf ook niet altijd eens met hem, laat staan een aantal standpunten, maar de meeste komen zeker overeen.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=800 height=600 cacheid=00096879001acd39de99f3921a02084ff5]http://i6.photobucket.com/albums/y214/MARCNAF/Pa201116.jpg[/img]

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:05:
Optimist..

zou je toch moeten blijven in dit landje, anders is het helemaal afgelopen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:05:
druk ik me nog zacht uit met 900.000

Dagelijks??! :vaag:

Hij had geeneens 900.000 stemmers die eerst stemronde, en jij verondersteld dat hij met 900.000 DAGELIJKS toeneemt? :S

rare..

Waarschuw beheerder
donateur
of ik schrijf het verkeerd of je begrijpt me verkeerd..

doelde meer op die +- 600.000 van toen ( 9 zetels) en de peilingen van nu 24 zetels volgens de laatste peilingen.

dan is 900.000 aan de magere kant.

zo iets duidelijker?

Waarschuw beheerder
donateur
zeg niet, bedoel niet dat er dagelijks 900.000 mensen bijkomen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:12:
zeg niet, bedoel niet dat er dagelijks 900.000 mensen bijkomen....

Oh.. my bad.. (Y)

Verkeerd begrepen.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb het verkeerd neergezet, 900.000 nu waar er dagelijks velen bijkomen O:)

zo nu staat i goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
900.000 die oploopt ( dagelijks)

zo nu kap ik met uitleggen ;)
Waarschuw beheerder
haha ma ik snapte je wel goed hor;) met ben het nog steeds nie met je eens denk, meer als de helft van zn kiezer staat nie voor 100% achter hem, en dan bedoel ik nie alleen zn ideeen ma t feit dat dr ook veel mensen op hem stemmen omdat ze dus iets missen bij andere partyen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:17:
900.000 die oploopt ( dagelijks)

gek heh, als het kabinet nu net op dit moment het kabinet impopulaire maatregelen heeft genomen.
Benieuwd hoe de pols worden als blijkt dat Wilders begroting gaten gaat vertonen, omdat de handel met de rest van europa zou stagneren, subsidies uit Brussel verminderd worden, Baggercontracten in het midden oosten om mysterieuze redenen worden opgezegd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 17:58:
voor de duidelijkheid, nee ben geen afgaan
ma beetje lompe opmerking van je, dat wilde ik duidelijk maken

kindje

en ik wil ef duidelijk make dat je t verkeerd begrijpt..had t niet over of jij een afgaan was ja of nee!maar ken niet veel afganen wat voor zijn brood hier zal werke! snappieeeeee????!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja snap ik arie, en daarom mijn reactie
vind een domme opmerking:D
Waarschuw beheerder
:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:36:
ma ik snapte je wel goed hor met ben het nog steeds nie met je eens denk,

dat kan, ben blij dat er temiste een normaal antwoord ggeven is (Y)

Waarschuw beheerder
Geert for president :respect:

Dit alleen al om die latente valse nichten bij de PVDA(fvalligen) op te laten rotten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 10:39:
Geert for president

Dit alleen al om die latente valse nichten bij de PVDA(fvalligen) op te laten rottenlaatste aanpassing 3 oktober 2007 10:43

;) goed voorbeeld genoeg?

Waarschuw beheerder
donateur
ik verbaas me er over, dat de geniggen die hier redelijk inhoudelijk discussieren toch op dit soort reacties reageren.
Waarschuw beheerder
was voor NAF bedoeld ma je hebt wel gelijk...:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 10:39:
Geert for president

Dit alleen al om die latente valse nichten bij de PVDA(fvalligen) op te laten rotten

De linkse technoscene is ook al niet meer wat het geweest is.. :vaag:

En dat voor een artiest, erg jammer.. (N)

Waarschuw beheerder
donateur
ja met magix music maker is open minded niet meer nodig voor een arties. Alhoewel ik vond hem wel erg origineel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 20:36:
van zn kiezer staat nie voor 100% achter hem,

Denk dat dat bij iedere partij is.
100% achter al de standpunten ...kan toch niet??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 22:07:
maar ken niet veel afganen wat voor zijn brood hier zal werke! snappieeeeee????!!

Ik wel,heel veel zelfs!

Waarschuw beheerder
De enige Afghanen die ik ken zijn cribs... en wonen nog wel in een piepklein boerendorpje naast Utrecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 20:04:
Denk dat dat bij iedere partij is.
100% achter al de standpunten ...kan toch niet??

dat is zo ja, ma bedoelde het meer in de trant dat dr veel mensne stemmen om hun ongenoegen te uiten over die andere partijen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik mocht em eerst wel, maar vind em langzamerhand te ver gaan met zen uitspraken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op woensdag 3 oktober 2007 om 21:17:
dat is zo ja, ma bedoelde het meer in de trant dat dr veel mensne stemmen om hun ongenoegen te uiten over die andere partijenlaatste aanpassing 3 oktober 2007 21:17

je kan het ongenoegen noemen, of belangrijke punten die andere partijen niet durven te benoemen of bespreekbaar maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Nederland maakt een ruk naar rechts.

Nederland maakt een ruk naar rechts. Wanneer we tenminste opinie-hoaxer Maurice de Hond mogen geloven. De PvdA doet er dan ook goed aan het linkse kabinet niet te laten vallen, want dan gaat er een hele andere wind waaien in dit land. Laten we de cijfers er even bijpakken: Geert Wilders zou, indien er nu verkiezingen worden gehouden, uitkomen op 24 zetels. Daarmee streeft de PVV de PvdA definitief voorbij, aangezien de sociaal democraten niet verder komen dan 21 stoeltjes in de Kamer. Ook dat andere rechtse geluid, Rita Verdonk, kan rekenen op 21 virtuele zetels, terwijl de VVD genoegen moet nemen met 17 zetels. Al met al doet de rechterzijde van de Kamer het met 62 zetels niet bepaald slecht. En hoe zit het dan met links? Welnu, GroenLinks wint eveneens en staat op 11 zetels, de SP dient genoegen te nemen met 22 stoeltjes en de PvdA met 21. Met 54 zetels is de linkse lente dus beland in de herfst van haar carrière. Minpuntje: het CDA blijft met 33 zetels de sleutel in handen houden wanneer het gaat om het vormen van een nieuwe coalitie. Balkenende 5 dus. Aan u als formateurs de schone taak rapport uit te brengen aan de koningin...

Waarschuw beheerder
donateur
dit soort berichten bevorderen de intergratie niet he:

http://www.youtube.com/watch?v=Yfktr5hQqYA

ga steeds beter begrijpen waarom Wilders zo aan het klimmen is in de peilingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 07:30:
Ook dat andere rechtse geluid, Rita Verdonk, kan rekenen op 21 virtuele zetels

Dat zal wel meevallen nu Rita opeens niet met de PVV en VVD mee stemt, maar met GroenLinks en de PvdA!

Ik denk niet dat PVV/VVD stemmers op iemand gaan stemmen die GL en PvdA standpunten onderschrijft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 07:53:
Dat zal wel meevallen nu Rita opeens niet met de PVV en VVD mee stemt, maar met GroenLinks en de PvdA

ik heb die peiling niet gemaakt Vip, dat is PVDA'er de Hond geweest :)

we zullen het allemaal zien hoe het gaat lopen.

heb trouwens Rita horen zeggen dat ze tussen de PVV en de VVD wilt gaan zitten qua beleid.

heb haar de GL of PVDA echt echt niet horen benoemen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 07:58:
heb trouwens Rita horen zeggen dat ze tussen de PVV en de VVD wilt gaan zitten qua beleid.

heb haar de GL of PVDA echt echt niet horen benoemen

Dan moet je maar eens kijken welke kant ze koos in het verhaal van Ayaan....die van GL/PvdA en uitdrukkelijk niet die van VVD/PVV

Veel lullen, weinig doen..typisch voor de rechterkant van NL ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Nederland maakt een ruk naar rechts. Wanneer we tenminste opinie-hoaxer Maurice de Hond mogen geloven. De PvdA doet er dan ook goed aan het linkse kabinet niet te laten vallen, want dan gaat er een hele andere wind waaien in dit land. Laten we de cijfers er even bijpakken: Geert Wilders zou, indien er nu verkiezingen worden gehouden, uitkomen op 24 zetels. Daarmee streeft de PVV de PvdA definitief voorbij, aangezien de sociaal democraten niet verder komen dan 21 stoeltjes in de Kamer. Ook dat andere rechtse geluid, Rita Verdonk, kan rekenen op 21 virtuele zetels, terwijl de VVD genoegen moet nemen met 17 zetels. Al met al doet de rechterzijde van de Kamer het met 62 zetels niet bepaald slecht. En hoe zit het dan met links? Welnu, GroenLinks wint eveneens en staat op 11 zetels, de SP dient genoegen te nemen met 22 stoeltjes en de PvdA met 21. Met 54 zetels is de linkse lente dus beland in de herfst van haar carrière. Minpuntje: het CDA blijft met 33 zetels de sleutel in handen houden wanneer het gaat om het vormen van een nieuwe coalitie. Balkenende 5 dus. Aan u als formateurs de schone taak rapport uit te brengen aan de koningin...

Dit is natuurlijk erg logisch, we hebben nu het meest linkse kabinet en vele decenia en zie wat er van komt, vooral ellende, betalen betalen betalen. De werkende man moet boeten voor zijn goedheid. Middenstand onderuit gehaald. Dat krijg je met links aan de macht (en een CDA die met alle winden mee waait)
Laat de linkse herfst maar beginnen.

en dat de PVV met 1!!!!!!!!!!!!!! standpunt als speerpunt groter kan worden dan de PvdA zegt ook meer dan genoeg lijtk me zo, wanneer gaan die ogen eens open in de tweede kamer? zo lang li9nkse partijen en metname de PvdA zo kritiekloos blijven als het gaat om de silam zal de PVV alleen maar harder en harder groeien!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 08:31:
Dan moet je maar eens kijken welke kant ze koos in het verhaal van Ayaan

zou je ontgetwijfeld 1 punt hebben... groen links en sp staan ook achter een onderzoek naar het IND beleid.. betekend dat ze het eens zijn met Wilders..... nee, je kan best op 1 of meerdere vlakken eens zijn met elkaar.

maar snap je wanhoop poging VIP :)

:bier:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 08:31:
Veel lullen, weinig doen..typisch voor de rechterkant van NL

dream on

Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 4 oktober 2007 om 09:47:
en dat de PVV met 1!!!!!!!!!!!!!! standpunt als speerpunt groter kan worden dan de PvdA zegt ook meer dan genoeg lijtk me zo,

bedoel ik, goed punt Thijs.

Waarschuw beheerder
donateur
Als Verdonk bij de eerste stemming de kant van links kiest, is het overduidelijk, opvallend hieraan is dat ze het tegenovergestelde stemt dan waar ze bij de VVD als minister voor stond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 oktober 2007 om 20:10:
wonen nog wel in een piepklein boerendorpje naast Utrecht

Bij mij net onder 010 wonen er 467.

Waarschuw beheerder
010?

Ik ben niet zo'n fervente randstadter :P
Waarschuw beheerder
ik heb geen hekel aan marokkanen, ik mag ze gewoon niet en zie ze liever allemaal gaan dan komen.
maar dat zijn ze in kanaleneiland, overvecht, etc ook met me eens.
beste admin, mag dat nog net gezegd worden of moet ik weer verder met een van mijn andere accounts?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 11:32:
Als Verdonk bij de eerste stemming de kant van links kiest, is het overduidelijk, opvallend hieraan is dat ze het tegenovergestelde stemt dan waar ze bij de VVD als minister voor stond

ben het met je eens, ja je leest het goed, zoals jij het neerzet is het ook "bos" achtig dus niet goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 4 oktober 2007 om 09:47:
en dat de PVV met 1!!!!!!!!!!!!!! standpunt als speerpunt groter kan worden dan de PvdA zegt ook meer dan genoeg lijtk me zo, wanneer gaan die ogen eens open in de tweede kamer? zo lang li9nkse partijen en metname de PvdA zo kritiekloos blijven als het gaat om de silam zal de PVV alleen maar harder en harder groeien!

Ken wel meer leuke voorbeelden uit de geschiedenis, dit is eerder iets om bang voor te zijn.

En het zegt genoeg over de massa.

Waarschuw beheerder
Inderdaad Knoalster, het zegt dat de massa haar bedenkingen heeft bij de ons door de strot geduwde multiculturele samenleving.
Mensen beginnen zich af te vragen wat immigranten die Nederland niet kennen, of Nederland haten en zich ook als zodanig profileren nog in Nederland doen, en subsidies krijgen voor hun instituten terwijl dat voor de kerk nog niet eens gebeurd!

Je kan zeggen wat je wilt, die massa dom noemen, maar feit blijft dat Wilders in trek is.
En dat het gros van die massa zijn bedenkingen heeft bij de multicultuur zegt meer over de kaffers dan over die massa...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:34:
Inderdaad Knoalster, het zegt dat de massa haar bedenkingen heeft bij de ons door de strot geduwde multiculturele samenleving.
Mensen beginnen zich af te vragen wat immigranten die Nederland niet kennen, of Nederland haten en zich ook als zodanig profileren nog in Nederland doen, en subsidies krijgen voor hun instituten terwijl dat voor de kerk nog niet eens gebeurd!

Je kan zeggen wat je wilt, die massa dom noemen, maar feit blijft dat Wilders in trek is.
En dat het gros van die massa zijn bedenkingen heeft bij de multicultuur zegt meer over de kaffers dan over die massa...

zijn steeds meer zaken die " Wilders" ooit aan het licht gebracht heeft, nu weer bv die "nederlandse" "turkse" dienstplichtigen..

nu hoor je zelfs de vvd schreeuwen 1 paspoort inleveren.. was Wilders niet ooit degene die daar ooit over begonnen is?

Kies je voor een land heb je 1 paspoort.

steeds meer "feiten" die nu aan het licht komen herken ik in de verkiezings punten van Wilders.
Waarschuw beheerder

----------------------------------------------------------->
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:46:

mag ik vragen waarom je je daaraan ergert als iemand 2 paspoorten heeft??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 17:46:
nu hoor je zelfs de vvd schreeuwen 1 paspoort inleveren.. was Wilders niet ooit degene die daar ooit over begonnen is?

roep ik ook al maanden hier.
Dat zal nou echt een hoop geld opleveren miljoenen wel te verstaan die elders weer kunnen gebruikt.
Gevangenissen die leger worden voor zo en zo 60%, Uitkeringen die je kan stoppen, Huur supsidies die je kan stoppen, Milieu vervuiling gaat omlaag door minder uitstoot oude vervuilende diesels, Minder straling door schotel antene's :lol:, minder kleine criminelen opstraat enz enz enz.
Kan het hier wel blijven herhalen maar in Den Haag doen ze er toch nits mee blijkt al jaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op donderdag 4 oktober 2007 om 18:18:
mag ik vragen waarom je je daaraan ergert als iemand 2 paspoorten heeft??

lees hier boven mij uitleg.
En doen ze wat fout en worden ze opgepakt en hadden ze gekozen voor het paspoort van land van herkomst? lekker terug sturen en daar laten berechten en straf uitzitten, En dus dan pas kan je zeggen dit land kom je nooit meer in!!!!!!