Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 217225x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 30 september 2007 om 21:28:
Je weet wat Geert altijd zecht.
Wie de huur niet betaald zetten we het land gewoon uit .

Just like this.

Uitspraak van Light @ Night op vrijdag 28 september 2007 om 14:34:
Prachtig, die reacties weer!

tis allemaal aandacht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 1 oktober 2007 om 10:02:
nl is ze goedste vak hor

ik ben analfabeet.
Dat geef ik rustig toe maakt me niet uit en schaam me er ook zeker niet voor.

Lang leven de spellings correctie op Microsoft word. :banana: :banana: :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op maandag 1 oktober 2007 om 10:24:
ik ben analfabeet.

PS

Moet ik nu ook het land uit?

[img width=500 height=473]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLJPKAOH.jpg[/img]

nee, ma ik zal wel ff in je bek schijtuhhh muhuhhhhuhhh!

Waarschuw beheerder
is die kerel nu nog niet dood??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:53:

:nee: mag je nie zeggen he
doe ma gewoon denken, denk ik mee:X

Waarschuw beheerder
mij boeit dat hele politiek niet...ze doen toch niet wat ik wil dus kga me er ook lekker niet mee bezighouden;) veel makkelijker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 13:12:
mij boeit dat hele politiek niet...ze doen toch niet wat ik wil dus kga me er ook lekker niet mee bezighouden veel makkelijker

snap wat je bedoeld, ma als het dr op aankomt interesseert t jou wel hor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 12:53:

misschien kan 1 van je vriendjes je hiermee helpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zondag 30 september 2007 om 11:49:
Ik ken nog nog wel een Afghaan die Wilders bijles wil geven. Hij woont hier nu 4 en half jaar en heeft tijd over

logisch hebben ze tijd over!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 17:09:

:gaap: egt lache met jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 1 oktober 2007 om 12:48:
nee, ma ik zal wel ff in je bek schijtuhhh muhuhhhhuhhh!

LEKKKKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

:respect: WILDERS :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
zo mensen ff weer wat lees voer:

Peiling: PVV groter dan PvdA

DEN HAAG - De PvdA verliest verder terrein in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. De partij zou bij verkiezingen uitkomen op 21 zetels, drie minder dan een week geleden. De PVV van Geert Wilders zou goed zijn voor 24 zetels, een winst van een zetel, en dus groter worden dan de PvdA. Momenteel bezet de PvdA in de Tweede Kamer 33 zetels en de PVV heeft er negen.

Uit de peiling blijkt verder dat GroenLinks met elf zetels, tegen tien een week geleden, de hoogste score haalt van de afgelopen twee jaar. De fractie van Femke Halsema heeft momenteel zeven Kamerzetels.

De VVD verliest volgens De Hond deze week een zetel en staat op zeventien stuks. Bij de verkiezingen van 2006 behaalde de door Mark Rutte geleide fractie 22 zetels. Rita Verdonk maakt nog steeds deel daarvan uit, tegen de zin van de VVD. Donderdag liep een gesprek tussen haar en enkele ereleden van de partij over haar positie op niets uit. Zij zou met een eigen partij volgens De Hond, net als vorige week, 21 zetels scoren.

Verder geeft de nieuwste peiling aan dat het vertrouwen in het kabinet en premier Jan Peter Balkenende verder (bij elkaar vrijwel een volledig procentpunt minder dan begin augustus) is gedaald.

Maar ook de diverse fractievoorzitters boeten in aan vertrouwen. Vergeleken met de zessen voor Jan Marijnissen (SP) en André Rouvout (ChristenUnie) van vorig jaar, scoort niemand meer boven 4,8. Jacques Tichelaar (PvdA) is gezakt naar 4,2, gelijk aan de uitkomst voor Rutte.

D66-voorman Alexander Pechtold stijgt als enige duidelijk in de peiling, tot vlak onder 'toppertje' Marijnissen. De conclusie is dat de kloof tussen politiek en burger groter is geworden. De 'vlucht' naar rechts en links weg van regeringspartijen is daar ook een symptoom van.

bron:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/71995391/Peiling:_PVV_groter_dan_PvdA.html?p=25,1

:aai:
Waarschuw beheerder
hahaha totdat dr verkiezingen zijn;)

:aai: terug
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 21:44:
Peiling: PVV groter dan PvdA

DEN HAAG - De PvdA verliest verder terrein in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. De partij zou bij verkiezingen uitkomen op 21 zetels, drie minder dan een week geleden. De PVV van Geert Wilders zou goed zijn voor 24 zetels, een winst van een zetel, en dus groter worden dan de PvdA. Momenteel bezet de PvdA in de Tweede Kamer 33 zetels en de PVV heeft er negen.

Uit de peiling blijkt verder dat GroenLinks met elf zetels, tegen tien een week geleden, de hoogste score haalt van de afgelopen twee jaar. De fractie van Femke Halsema heeft momenteel zeven Kamerzetels.

De VVD verliest volgens De Hond deze week een zetel en staat op zeventien stuks. Bij de verkiezingen van 2006 behaalde de door Mark Rutte geleide fractie 22 zetels. Rita Verdonk maakt nog steeds deel daarvan uit, tegen de zin van de VVD. Donderdag liep een gesprek tussen haar en enkele ereleden van de partij over haar positie op niets uit. Zij zou met een eigen partij volgens De Hond, net als vorige week, 21 zetels scoren.

Verder geeft de nieuwste peiling aan dat het vertrouwen in het kabinet en premier Jan Peter Balkenende verder (bij elkaar vrijwel een volledig procentpunt minder dan begin augustus) is gedaald.

Maar ook de diverse fractievoorzitters boeten in aan vertrouwen. Vergeleken met de zessen voor Jan Marijnissen (SP) en André Rouvout (ChristenUnie) van vorig jaar, scoort niemand meer boven 4,8. Jacques Tichelaar (PvdA) is gezakt naar 4,2, gelijk aan de uitkomst voor Rutte.

D66-voorman Alexander Pechtold stijgt als enige duidelijk in de peiling, tot vlak onder 'toppertje' Marijnissen. De conclusie is dat de kloof tussen politiek en burger groter is geworden. De 'vlucht' naar rechts en links weg van regeringspartijen is daar ook een symptoom van.

bron:

het zijn maar peilingen en geen zetels. Zat de hond er niet altijd naast?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op maandag 1 oktober 2007 om 22:01:

Als het gaat over zetels voor de PVV zat hij er idd steeds naast, hij peilde 6 zetels en het werden er 9.
Als hij nu 24 zetels peilt zijn het er misschien wel 30 :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 september 2006 om 01:15:
Ben jij het met hem eens...

Ik ben het bijna nooit met hem eens...wat ik wel goed van hem vind is dat hij discussies op gang brengt over onderwerpen (dubbele nationaliteit hebben binnen het kabinet) die anders niet zo snel ter spraken zouden zijn gekomen.

Sommige uitspraken van hem zouden wat subtieler kunnen....:/ ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
uhm er werden voor de verkiezingen 12 zetels voor wilders gepeild.

Waarschuw beheerder
donateur
ps, Jeroen wb ;)

nooit te oud om te flocken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:06:
uhm er werden voor de verkiezingen 12 zetels voor wilders gepeild.

En de ander weer 6. En dat was volgens mij de hond die dat zei,
anyway de PVV kan een verdubbeling verwachten.
Op zijn minst.
Ik vindt het verre van ideaal.
Maar het is het verdiende loon voor de andere partijen die veels te onvoorwaardelijk zijn als het gaat om de islam en immigratie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op maandag 1 oktober 2007 om 22:01:

helemaal mee eens, maar gewoon leuk om te lezen. de hond zat er inderdaad in het nadeel van de pvv naast, net zoals Thijs zegt.. wie weet :x

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 1 oktober 2007 om 22:08:
Maar het is het verdiende loon voor de andere partijen die veels te onvoorwaardelijk zijn als het gaat om de islam en immigratie.

hier heb je een goed punt.

Waarschuw beheerder
donateur
volgende verkiezingen gaat Rita nog solo heh.
Waarschuw beheerder
idd zit miss wat in
ma denk ma nie dat t zo'n pretje word als meneer wilders in het torrentje zit:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 22:13:
volgende verkiezingen gaat Rita nog solo heh.

zit er wel in, geef haar eens ongelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
om solo te gaan dan he..

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op maandag 1 oktober 2007 om 21:52:
hahaha totdat dr verkiezingen zijn

[img width=200 height=223]https://partyflock.nl/images/user/661454_large.gif[/img]

:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben echt benieuwd naar Wilders 2.

Waarschuw beheerder
donateur
hoe bedoel je Focus?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:21:
hahaha totdat dr verkiezingen zijn

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af, of Wilders echt de verbetering kan brengen als velen mensen van hem ver wachten, want er zal ook een moment komen dat Wilders ook met slecht nieuws voor de kiezer zou moeten komen, als er een situatie zou komen dat de PVV regerings beleid gaat maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 23:36:
Ik vraag me af, of Wilders echt de verbetering kan brengen als velen mensen van hem ver wachten, want er zal ook een moment komen dat Wilders ook met slecht nieuws voor de kiezer zou moeten komen, als er een situatie zou komen dat de PVV regerings beleid gaat maken.

dat is waar.

het meeste "beleid" zat volgens mij al in de campagne/verkiezingspamflet.

Waarschuw beheerder
donateur
zoals we al eens ge discussierd hadden, Wilders bezuinigd dan miljarden op bepaalde punten, en schuift die zo makkelijk door naar lastenverlichting voor de burger. Zonder ook maar na te denken, wat de gevolgen zijn op de korte of lange termijn. Als een bezuinigen op "contributie" van de EU.
Ik neem toch aan dat dit gevolgen zal hebben op onze inspraak, subsidies en handel. Of denk je dat de andere lidstaten het totaal geen probleem vinden dat Nederland wat minder betaald?
soms heb ik het idee dat de Wilders aanhang denkt dat Nederland net zo makkelijk te regeren is als een voetbalclub, maar zelfs met deze logica lijkt mij dat toch voor de hand te liggen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"Geert en Rita zitten samen op een terrasje op
het Plein in Den Haag. Toevallig komt Jan Peter langs
die hen vraagt welke snode plannen ze beramen.
Geert zegt vervolgens: “We maken plannen voor WO
III. We zijn van plan 14 miljoen moslims en één
tandarts om te brengen.” “Waarom die tandarts?”
vraagt Jan Peter in opperste verbazing. “Zie je wel”,
zegt Geert tegen Rita, “Ik zei toch dat niemand zich
interesseert voor die moslims!”
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/10/column_wilders_integratieramp.html (het hele verhaal)

'De massa-immigratie van de afgelopen decennia is een van de voornaamste oorzaken van de grote problemen in ons land. De oververtegenwoordiging van niet-Westerse allochtonen in de criminaliteit, de grote druk op uitkeringen en gezondheidszorg en de mislukte integratie, het hangt allemaal deels samen met de massa-immigratie.

Fritsma was zes jaar lang werkzaam bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst. Hij zag daar met eigen ogen dat de IND zich keer op keer liet ringeloren door liegende en bedriegende vreemdelingen die onze gastvrijheid misbruikten en dat in veel gevallen deze leugens en bedrog beloond werden met een verblijfsvergunning.'
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Gelukkig is wilders wel serieus te nemen... :s gaat heen :loser: :-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 1 oktober 2007 om 19:08:

egt lache met jou

weet zeker dat jij je aangesproke voelt!!
Waarschuw beheerder
voor de duidelijkheid, nee ben geen afgaan;)
ma beetje lompe opmerking van je, dat wilde ik duidelijk maken

kindje

Waarschuw beheerder
donateur
liegende en bedriegende vreemdelingen die onze gastvrijheid misbruikten en dat in veel gevallen deze leugens en bedrog beloond werden met een verblijfsvergunning.'

of op kosten van de staat een bodyguard. maar ja dat is niet erg wan die zei iets wat we graag horen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 18:05:
of op kosten van de staat een bodyguard. maar ja dat is niet erg wan die zei iets wat we graag horen

sssst, doe nou nie verklappen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 13:24:
ik het idee dat de Wilders aanhang denkt dat Nederland net zo makkelijk te regeren is als een voetbalclub,

ook voetbal clubs houden de hooligans niet buiten het stadion ;)

je hebt gelijk, Wilders moet het als het "ooit" zover komt waarmaken, tot op heden zie ik Wilders als een ZWAAR tekort koming van de gevestigde partijen en kontdraaiers, die veel beloven en contenu van standpunt veranderen.

veel punten onder het tapijt schoffelen en doen als of er niks aan de hand is, terwijl er zoveel mis is.

weet zeker als bv een CDA erkenning zou geven aan de problemen en zou proberen met concrete oplossingen te komen ,zou je een partij als de PVV niet nodig hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:02:
'De massa-immigratie van de afgelopen decennia is een van de voornaamste oorzaken van de grote problemen in ons land. De oververtegenwoordiging van niet-Westerse allochtonen in de criminaliteit, de grote druk op uitkeringen en gezondheidszorg en de mislukte integratie, het hangt allemaal deels samen met de massa-immigratie.

Fritsma was zes jaar lang werkzaam bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst. Hij zag daar met eigen ogen dat de IND zich keer op keer liet ringeloren door liegende en bedriegende vreemdelingen die onze gastvrijheid misbruikten en dat in veel gevallen deze leugens en bedrog beloond werden met een verblijfsvergunning.'

komt nu als het goed is een onderzoek, ben erg benieuwd wat daar uit komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op dinsdag 2 oktober 2007 om 15:28:
Gelukkig is wilders wel serieus te nemen...

namen de gevestigde partijen hem maar eens serieus, of zijn standpunten, zou ze een hoop zetels schelen ( in hun voordeel)
op dit moment schommelen de peilingen tussen de 18 en 24 zetels, 1 zetel = 60.000 mensen.

neem een middweg en de pvv zou 20 zetels halen, zou betekenen dat er 20 x 60.000= 1200000 mensen achter de punten van Wilders staan.

wel serieus te nemen lijkt mij zo.
Waarschuw beheerder
en kijk wat voor mensen dat voornamelijk zijn...
plus t feit dat veel mensen op hem stemmen omdat ze iets missen bij andere partijen...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:16:
Wilders als een ZWAAR tekort koming van de gevestigde partijen en kontdraaiers, die veel beloven en contenu van standpunt veranderen.

veel punten onder het tapijt schoffelen en doen als of er niks aan de hand is, terwijl er zoveel mis is.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:27:
en kijk wat voor mensen dat voornamelijk zijn...
plus t feit dat veel mensen op hem stemmen omdat ze iets missen bij andere partijen...

ken veel mensen, die in mijn ogen gewoon normale burgers zijn van leraren, tot doktoren, er zullen ongetwijfeld ook mensen tussen zitten waar de partij niks mee te maken wilt hebben.

Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:27:

dat is zeker een feit, de vraag die ik me dan stel is waarom er niks mee gedaan wordt. door die andere partijen.
Waarschuw beheerder
vraag ik me idd ook af ja, ma is voor mij geen reden om op wilders te stemmen iig

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:39:
ken veel mensen, die in mijn ogen gewoon normale burgers zijn van leraren, tot doktoren, er zullen ongetwijfeld ook mensen tussen zitten waar de partij niks mee te maken wilt hebben.

zou graag de statistieken willen zien daarvan..
maar egt kiezers die achter hem staan, die zijn dr nie veel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:47:
zou graag de statistieken willen zien daarvan..

hebben ze jou gevraagd bij het stemmen wat voor "werk" je doet? of wat je doet in de maatschappij?

denk dat dat niet te achterhalen valt.

Uitspraak van My way... op dinsdag 2 oktober 2007 om 19:47:
maar egt kiezers die achter hem staan, die zijn dr egt nie veel hor

schat zelf zo'n 900.000 die dagelijks toenemen.

is mijn schatting.