Je weet wat Geert altijd zecht.
Wie de huur niet betaald zetten we het land gewoon uit .
Just like this.
Prachtig, die reacties weer!
Je weet wat Geert altijd zecht.
Wie de huur niet betaald
ik ben analfabeet.
ik ben analfabeet.
PS
Moet ik nu ook het land uit?
![[img width=500 height=473]http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLJPKAOH.jpg[/img]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-KLJPKAOH.jpg)
Peiling: PVV groter dan PvdA
DEN HAAG - De PvdA verliest verder terrein in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. De partij zou bij verkiezingen uitkomen op 21 zetels, drie minder dan een week geleden. De PVV van Geert Wilders zou goed zijn voor 24 zetels, een winst van een zetel, en dus groter worden dan de PvdA. Momenteel bezet de PvdA in de Tweede Kamer 33 zetels en de PVV heeft er negen.
Uit de peiling blijkt verder dat GroenLinks met elf zetels, tegen tien een week geleden, de hoogste score haalt van de afgelopen twee jaar. De fractie van Femke Halsema heeft momenteel zeven Kamerzetels.
De VVD verliest volgens De Hond deze week een zetel en staat op zeventien stuks. Bij de verkiezingen van 2006 behaalde de door Mark Rutte geleide fractie 22 zetels. Rita Verdonk maakt nog steeds deel daarvan uit, tegen de zin van de VVD. Donderdag liep een gesprek tussen haar en enkele ereleden van de partij over haar positie op niets uit. Zij zou met een eigen partij volgens De Hond, net als vorige week, 21 zetels scoren.
Verder geeft de nieuwste peiling aan dat het vertrouwen in het kabinet en premier Jan Peter Balkenende verder (bij elkaar vrijwel een volledig procentpunt minder dan begin augustus) is gedaald.
Maar ook de diverse fractievoorzitters boeten in aan vertrouwen. Vergeleken met de zessen voor Jan Marijnissen (SP) en André Rouvout (ChristenUnie) van vorig jaar, scoort niemand meer boven 4,8. Jacques Tichelaar (PvdA) is gezakt naar 4,2, gelijk aan de uitkomst voor Rutte.
D66-voorman Alexander Pechtold stijgt als enige duidelijk in de peiling, tot vlak onder 'toppertje' Marijnissen. De conclusie is dat de kloof tussen politiek en burger groter is geworden. De 'vlucht' naar rechts en links weg van regeringspartijen is daar ook een symptoom van.
bron:
het zijn maar peilingen en geen zetels. Zat de hond er niet altijd naast?
Ben jij het met hem eens...
uhm er werden voor de verkiezingen 12 zetels voor wilders gepeild.
het zijn maar peilingen en geen zetels. Zat de hond er niet altijd naast?
Ik vraag me af, of Wilders echt de verbetering kan brengen als velen mensen van hem ver wachten, want er zal ook een moment komen dat Wilders ook met slecht nieuws voor de kiezer zou moeten komen, als er een situatie zou komen dat de PVV regerings beleid gaat maken.
ik het idee dat de Wilders aanhang denkt dat Nederland net zo makkelijk te regeren is als een voetbalclub,
'De massa-immigratie van de afgelopen decennia is een van de voornaamste oorzaken van de grote problemen in ons land. De oververtegenwoordiging van niet-Westerse allochtonen in de criminaliteit, de grote druk op uitkeringen en gezondheidszorg en de mislukte integratie, het hangt allemaal deels samen met de massa-immigratie.
Fritsma was zes jaar lang werkzaam bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst. Hij zag daar met eigen ogen dat de IND zich keer op keer liet ringeloren door liegende en bedriegende vreemdelingen die onze gastvrijheid misbruikten en dat in veel gevallen deze leugens en bedrog beloond werden met een verblijfsvergunning.'
Gelukkig is wilders wel serieus te nemen...
Wilders als een ZWAAR tekort koming van de gevestigde partijen en kontdraaiers, die veel beloven en contenu van standpunt veranderen.
veel punten onder het tapijt schoffelen en doen als of er niks aan de hand is, terwijl er zoveel mis is.
en kijk wat voor mensen dat voornamelijk zijn...
plus t feit dat veel mensen op hem stemmen omdat ze iets missen bij andere partijen...
plus t feit dat veel mensen op hem stemmen omdat ze iets missen bij andere partijen...
ken veel mensen, die in mijn ogen gewoon normale burgers zijn van leraren, tot doktoren, er zullen ongetwijfeld ook mensen tussen zitten waar de partij niks mee te maken wilt hebben.
zou graag de statistieken willen zien daarvan..
maar egt kiezers die achter hem staan, die zijn dr egt nie veel hor