Ja? Kijk in de gevangenis. Ikzelf heb er 3 bezocht in mn leven. Breng jij daar eens een bezoekje. Het grootste gedeelte is niet van nl afkomst.
Dus is het overgrote deel=....; slecht, toch(weet je hoeveel irritante witte/nederlanders ik ken, ik woon in dorp en het zit er vol mee, maar gelukkig zijn er zat peeps die ik wel mag en die deugen wat een makkelijke gedachtegang(n), heb je cijfers? Want zolang je geen feiten hebt getuigd dit niet echt van een nutiige uitspraak(n), maarja (n). Het is me al duidelijk dat de meeste mensen het vermogen gewoonweg niet bezitten om rationeel na-en door te door te denken over bepaalde problematiek of zich enigszins in te leven in een ander persoon. Het is des te makkelijker om stompzinnige en kortzichtige opmerkingen te maken maar daarmee verander je NIETS helaas.....
Op dit moment betekent meedoen met de maatschappij, slaaf zijn van het systeem, een consument zijn tot men sterft dit moet veranderen, daar worden mensen ongelukkig van en krijg je de bullshit van zoals die nu in de meeste ' ontwikkelde' landen speelt. De wereld is oneerlijk, vind je het gek dat Jan-en alleman daarvan mee wil profiteren? Dat is normaal, en iedereen moet ervan mee kunnen profiteren waarvandaan die persoon ook komt arm of rijk, i don't give a fuck!!
Als we in eerste instantie eerlijke handel hadden gedreven dan had iedereen vanaf het begin de middelen gehad om zich evenredig te ontwikkelen met de rest van de wereld. Maarja helaas zo gaat het niet in het echt, en dus is de ene helft van de wereld nu Rijk en de andere helft Arm....Wat denk je dat ze in Marokko of welk ander land te lui zijn om te werken? Als je dat denkt mag je van mij doodvallen, en eigenlijk schaam ik me ervoor dat ik dat zeg, maar als ik zie hoe weinig mensen elkaar gunnen, dan denk ik soms bij mezelf jullie verdienen het met je zielige gejank over buitenlanders dit en dat, en onveiligheid zus en zo....We komen met z'n allen van deze aardkloot en grenzen zijn een illusie....Ik kom uit nederland/Turlije Suriname dus ik moet Trots zijn??!!! wat een POEHA!! We zijn hier met z'n allen om samen te leren, te evolueren, en na te denken over het leven, ik ben er trots op om mens te zijn..........