Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 212457x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op zondag 2 september 2007 om 23:52:
dus moet je op geert wilders stemmen?

Waar zeg ik dat? Dat zijn jouw woorden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 september 2007 om 20:19:
Hij heeft wel partijgenoten, namelijk degenen die namens de PVV in de kamer zitten.
Die moeten zich aan PVV-richtlijnen houden, anders had Wilders ze niet gekozen en zouden ze waarschijnlijk snel genoeg buiten de boot vallen.
Ik had het niet over leden, maar partijgenoten een wezenlijk verschil.

Die zijn geen lid van een politieke partij en het zijn dus ook geen partijgenoten van Wilders. Dit was overigens bij de LPF ook al het geval bij diverse kamerleden.

Zo zie je maar hoe weinig verstand je van dit soort zaken hebt en hoe hard je uit je nek lult.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op zondag 2 september 2007 om 10:36:
Geert Wilders, hij is de leider van fatsoenlijke mensen. Die van de Nederlanders die van origine uit Holland komen dus.

Geert

:aai:
Waarschuw beheerder
Geloof mij nou maar, als we niet snel allemaal op wilders gaan stemmen is over 50 jaar nederland een moslimstaat..
Waarschuw beheerder
:lol:

ik ruik bangigheid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
altijd een grote mond ma wel bang zijn om 'nix'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 09:34:
altijd een grote mond ma wel bang zijn om 'nix'

Tegen wie heb je dat?? verklaar nader svp..
Waarschuw beheerder
tegen jij mij vriend. Snap nie dat je bang bent. Voor de islamisering van nederland??
sorry ma da lach ik hard om. Ik zit da ook nie op te wachten hoor, begrijp me nie verkeerd maar meneertje wilders lost dat egt nie op op de manier waarop hij dat wild. Hij maakt mensen alleen ma radicaler, zowel de moslims en mensen zoals jou. (om t ma ff snel uit te leggen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm.. oke.. Tjah.. ik zelf ben van mening dat toch echt die kant op gaat... We krijgen steeds meer moslims in ons land en ze zijn een stuk radicaler hier in nederland dan dat ze in turkije of marokko zijn (in utrecht zie je meer hoofddoeken dan in Istanbul).. Mensen in de moslim gemeenschap nemen meer kinderen dan de 'Nederlanders'.. De groep groeit, ik neem aan dat je het daar mee eens bent..

Op gegeven moment gaan er politieke partijen onstaan die opkomen voor de belangen van de moslims.. Tjah.. dan zul je vanzelf zien dat ons land steeds meer na de klote gaat (altans ik vind het persoonlijk geen cultuur verrijking).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 10:09:
islamisering van nederland

Trouwens.. Ik weet niet of jij regelmatig in grote steden komt maar m.i. is dit al aan de gang.. Als ik in utrecht over hoog caterijne loop voel ik me de buitenlander, niet normaal meer hoeveel moslims daar lopen. Tevens zie ik steeds meer moskeën en zijn er meerdere moskeen die de hele wijk mee laten genieten van die arabiche gebla..
Waarschuw beheerder
ben t met je eens dat de politiek t verkeerd aanpakt idd, ma wilders hoort daar ook bij. Opkomen voor moslims is nix mis mee hor na mijn idee, zijn ook ma mensen. Alleen denken zij anders als ons westerlingen. de groep groeit idd ma vind onmenselijk om te zeggen, jij mag er in, en jij niet.
ja dr moet wat gebeuren ben ik helemaal met je eens, ma nie op deze manier.
in utrecht zie je idd meeer hoofdoeken dan in instanboel ma dan noem je ook een land...in marokko zie je dat wel weer wat meer denk ik. ma snap je punt... Als ik iemand in een hoofdoek zie denk ik nie, pas je nou eens aan of dat is nou een bedreiging of zoiets dergelijks.
Radicalisering moet je aanpakken, zowel van moslims als van de zogenaamde racisten. en niet de hele groep moslims
als jouw buurman (nederlander) iets pikt of flikt dan kijk ik jou da ook nie op aan omdat je ook een nederlander bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OT:

Standbeeld voor Wilders (wel nu dat 'ie nog leeft!)
Geerts' grote schoonnmaak is al even begonnen.
Het duurt nog wel even, maar dan krijgen we er ook wat voor terug!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 10:36:
jij mag er in, en jij niet

Vind zelf dat de grens maar dicht moet voor ec vluchtelingen. Ik vind de multicultie samenleving een flop.. moeten eers maar is zorgen dat we het op orde hebben voordat we weer mensen erin laten..

Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 10:36:
Als ik iemand in een hoofdoek zie denk ik nie, pas je nou eens aan of dat is nou een bedreiging of zoiets dergelijks.

Soms heb ik echt het idee dat ze het doen om zich meer nauw verbonden te gaan voelen met elkaar (de moslims); dat ze het express doen.. Maar miss ben ik de enige hier maar ik voel me ook soort van beledigd als ik iemand met een hoofddoek zie, alsof ik minderwaardig ben dat ik hun haar niet mag zien ofzo.. Of van kijk mij ik ben een moslim dus beland wel in de hemel.. (ps ben dus tegen openbare uiting van je godsdienst)

maar goed lang verhaal kort te maken.. Ik denk dat men er goed aan doet om op wilders te stemmen omdat hij het tenminste aan de kaart brengt.. Wilders in combinatie met de vvd en eventueel cda of d66..
Die linkse politiek begint me nu echt de strot uit te hangen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 10:48:
Die linkse politiek begint me nu echt de strot uit te hangen.

Wat was dan het laatste linkse kabinet? Vlg mij is dat al heeel lang geleden of vergis ik me?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 08:06:
Die zijn geen lid van een politieke partij en het zijn dus ook geen partijgenoten van Wilders. Dit was overigens bij de LPF ook al het geval bij diverse kamerleden.

Zo zie je maar hoe weinig verstand je van dit soort zaken hebt en hoe hard je uit je nek lult.

Toch moeten ze de PVV volgen want zij zijn vertegenwoordigers van deze partij, waar wij het dan ook over hadden.
Laat ik ze in het vervolg maar kamerleden noemen ;)

En het is best frapant dat je van alle reacties alleen deze uitkiest (en niet degene die je niet kunt weerspreken, wat je constant doet)
Nogmaals; waar staat dat Wilders gefinancieerd wordt door joden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 10:48:
vluchtelingen

das weer een ander verhaal vriend, ma dat je zelfs daartegen bent :S
wees blij dat je zelf nie na een ander land toe moet om een 1 of andere reden;) makkelijk praten zo

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 11:10:
Die linkse politiek begint me nu echt de strot uit te hangen

:lol: je snap t ook egt he
ik voel me hier egt slim tussen bepaalde personen hier:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 11:10:
Wat was dan het laatste linkse kabinet? Vlg mij is dat al heeel lang geleden of vergis ik me?

Volgens mij is dat toch echt momenteel..

- belasting verhoging voor de werkende burger.
- extra ontwikkelings hulp
- gratis inburgeringscursussen
- corporaties net als bedrijven vennootschapsbelasting moeten gaan betalen
- De fiscale bijtelling voor de auto van de zaak stijgt van 22 naar 25 procent en de accijns op een liter benzine gaat een cent omhoog.
- de aftrekbaarheid van pensioenpremies voor topinkomens beperkt
- de accijnzen op alcohol en tabak omhoog
- lastenverlichting voor de minima
Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 11:15:
Uitspraak van Hardcore junky! op maandag 3 september 2007 om 10:48:
vluchtelingen

das weer een ander verhaal vriend, ma dat je zelfs daartegen bent
wees blij dat je zelf nie na een ander land toe moet om een 1 of andere reden makkelijk praten zo

Zijn genoeg andere landen
Waarschuw beheerder
ag weetje wat geen zin meer om me hier mee te bemoeien wel wat beters te doen..Ciao
Waarschuw beheerder
Geert, de man, voor het volk, voor een beter Holland.
Geert, hij is er voor de goedwillende mensen, voor de burgers die wél mee willen draaien in de samenleving.
Geert, breng ons terug naar de tijden zoals de jaren 50 en 60.
Ook daar waren er tekortkomingen, maar lang niet zo als nu.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 11:13:
Toch moeten ze de PVV volgen want zij zijn vertegenwoordigers van deze partij, waar wij het dan ook over hadden.
Laat ik ze in het vervolg maar kamerleden noemen

Ook niet waar, dat is zelfs verboden bij de grondwet.

Elk kamerlid moet zonder last of ruggespraak kunnen spreken!!

Jij zegt in principe dat de PVV-kamerleden corrupt zijn.

Nogmaals; waar staat dat Wilders gefinancieerd wordt door joden?

Op de PVV website en al een keer of 5 in dit topic.
Dat je te lui bent om terug te bladeren is jouw probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op maandag 3 september 2007 om 11:23:
Geert, hij is er voor de goedwillende mensen, voor de burgers die wél mee willen draaien in de samenleving.

Jezus jij bent écht een mongool.. :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 12:36:
Jezus jij bent écht een mongool..

Wel onderbouwen graag. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 13:23:
Uitspraak van Oxygen op maandag 3 september 2007 om 12:36:

Ik ben zelf geen christen maar vind deze uitspraak een beetje ongepast..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 13:38:
Ik ben zelf geen christen maar vind deze uitspraak een beetje ongepast..

Jij zou hier niet meer reageren. Dat houd je ook niet lang vol.

Wat heeft het eigenlijk met christen te maken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 11:21:
Uitspraak van Hardcore junky! op maandag 3 september 2007 om 10:48:
vluchtelingen

das weer een ander verhaal vriend, ma dat je zelfs daartegen bent
wees blij dat je zelf nie na een ander land toe moet om een 1 of andere reden makkelijk praten zo

Zijn genoeg andere landen

ga ik nie op in, sorry...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij zou hier niet meer reageren

Jezus jij bent écht een mongool

Geert, onze held, ons lichtbaken :respect:

[img width=45 height=25 cacheid=000062ab0000ba483a18f3fa1a0200fe8a]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hollandflag.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 12:36:

pssst...nie vertellen he..... hij is stiekem beetje verliefd op meneer wilders:O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op maandag 3 september 2007 om 14:05:
Geert, onze held, ons lichtbaken

Wie bedoel je nog meer met 'ons'?
Waarschuw beheerder
pssst...nie vertellen he..... hij is stiekem beetje verliefd op meneer wilders

:aai:

[img width=41 height=40 cacheid=00001c970005bd43205fc53b1a0200ffbc]http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_funnyface.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 13:43:
Jij zou hier niet meer reageren. Dat houd je ook niet lang vol.

Sorry man, net zoals jullie heb ik geen leven aight,..

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 13:43:
Wat heeft het eigenlijk met christen te maken?

Gast WTF wat voor leeghoofd ben jij..

Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 14:04:
ga ik nie op in, sorry...

Njah weet dat de meningen er over verdeeld zijn.. Nederland heeft de afgelopen jaren als europees land de meeste vluchtelingen toegelaten maarja daar gaat de discussie niet echt over.. dus houd ik over op..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op maandag 3 september 2007 om 14:05:
Geert, onze held, ons lichtbaken

JOU held, JOU lichtbaken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 14:40:
JOU held, JOU lichtbaken..

juist, zegt het voort!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 14:37:
Sorry man

Vrouw :flower:

Uitspraak van Baas op maandag 3 september 2007 om 14:37:
Gast WTF wat voor leeghoofd ben jij..

Pardon, dus omdat ik jou een vraag stel ben ik een leeghoofd? Snap ik ook niet. Wellicht kun je alles wat meer uitleggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 14:45:
Snap ik ook niet

Pfffffffffffffffffffffff

Een Christen heeft er last van als jij Jezus een Mongool noemt...

Zo duidelijk???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 15:02:
Pfffffffffffffffffffffff

Een Christen heeft er last van als jij Jezus een Mongool noemt...

Zo duidelijk???

:lol: hahaha, hij is grappig. :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Light @ Night op maandag 3 september 2007 om 16:24:
Geert is dé verlosser

:)

Geert is een bangepoeperd, die tonnen belastingsgeld erdoor heen smijt om beveiligd te worden. Ben ik het daar mee eens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 16:27:
Geert is

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 september 2007 om 16:27:
Geert is een bangepoeperd

gelukkig zijn dr nog mensen die dat ook zien:D

en idd, hij kost ook veel geld die Geert, de verlosser, de almachtige :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
onee, zo moet t dan he

:respect: wilders ochbar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 2 september 2007 om 22:17:
Ja? Kijk in de gevangenis. Ikzelf heb er 3 bezocht in mn leven. Breng jij daar eens een bezoekje. Het grootste gedeelte is niet van nl afkomst.

Dus is het overgrote deel=....; slecht, toch(weet je hoeveel irritante witte/nederlanders ik ken, ik woon in dorp en het zit er vol mee, maar gelukkig zijn er zat peeps die ik wel mag en die deugen wat een makkelijke gedachtegang(n), heb je cijfers? Want zolang je geen feiten hebt getuigd dit niet echt van een nutiige uitspraak(n), maarja (n). Het is me al duidelijk dat de meeste mensen het vermogen gewoonweg niet bezitten om rationeel na-en door te door te denken over bepaalde problematiek of zich enigszins in te leven in een ander persoon. Het is des te makkelijker om stompzinnige en kortzichtige opmerkingen te maken maar daarmee verander je NIETS helaas.....
Op dit moment betekent meedoen met de maatschappij, slaaf zijn van het systeem, een consument zijn tot men sterft dit moet veranderen, daar worden mensen ongelukkig van en krijg je de bullshit van zoals die nu in de meeste ' ontwikkelde' landen speelt. De wereld is oneerlijk, vind je het gek dat Jan-en alleman daarvan mee wil profiteren? Dat is normaal, en iedereen moet ervan mee kunnen profiteren waarvandaan die persoon ook komt arm of rijk, i don't give a fuck!!
Als we in eerste instantie eerlijke handel hadden gedreven dan had iedereen vanaf het begin de middelen gehad om zich evenredig te ontwikkelen met de rest van de wereld. Maarja helaas zo gaat het niet in het echt, en dus is de ene helft van de wereld nu Rijk en de andere helft Arm....Wat denk je dat ze in Marokko of welk ander land te lui zijn om te werken? Als je dat denkt mag je van mij doodvallen, en eigenlijk schaam ik me ervoor dat ik dat zeg, maar als ik zie hoe weinig mensen elkaar gunnen, dan denk ik soms bij mezelf jullie verdienen het met je zielige gejank over buitenlanders dit en dat, en onveiligheid zus en zo....We komen met z'n allen van deze aardkloot en grenzen zijn een illusie....Ik kom uit nederland/Turlije Suriname dus ik moet Trots zijn??!!! wat een POEHA!! We zijn hier met z'n allen om samen te leren, te evolueren, en na te denken over het leven, ik ben er trots op om mens te zijn..........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 2 september 2007 om 22:17:
Ja? Kijk in de gevangenis. Ikzelf heb er 3 bezocht in mn leven. Breng jij daar eens een bezoekje. Het grootste gedeelte is niet van nl afkomst.

klopt! is keer op keer bewezen dat dat zo is.
ook in opsporing verzocht en regionaal zie je niets anders dan lui die niet van nl'se origine zijn.
geert werkt aan een oplossing en we merken de warme gevoelens van de mensen gezien de peilingen.
helaas zijn er ook flink wat mensen die 'blind' zijn en het steeds voor de 'gasten' opnemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van My way... op maandag 3 september 2007 om 16:45:
wilders ochbar

Achum.. :respect: Wilders Akbharrrrrrr!!