Partyflock

Forumonderwerp · 897797

Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.

Pascal Bosschaart genoot zijn voetbalopleiding op Varkenoord, maar brak pas echt door toen hij in 1997 terecht kwam bij FC Utrecht. De Rotterdammer speelde zeven seizoenen voor de club uit de Domstad, voordat hij in 2004 terugkeerde op het oude nest. Voor Feyenoord speelde Bosschaart in twee seizoenen 53 competitiewedstrijden. Dit seizoen leek Bosschaart bij Feyenoord buiten de boot te belanden.

Met zijn overgang naar ADO Den Haag kiest Bosschaart er bewust voor opnieuw voor een volksclub te gaan spelen: ‘De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers – net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord – een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht.

www.feyenoord.nl
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 augustus 2006 om 23:31:
klopt , en hij heeft aan den lijfe ondervonden dat je beter niet bij zon arrogante club kan gaan voetballen , en dat ej beter soms niet voor t geld kan kiezen , maar je hart moet volgen . was een wijze les waar die lang over na heeft kunnen denken op de bank bij die ow zo geweldige arrogante tyfusclub

ricardo heb gesproken

Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 31 augustus 2006 om 23:25:
dan weet je vast wel voor welke club die in de steek heeft gelaten en naar welke club die liever ging

Ja als je kan kiezen tussen een eredivisie club die je
een groot salaris betaal of toen dertijd een eerstedivisie
club die nauwelijks geld kon uitgeven...

en vroeger stond de ajaks opleiding hoog aangeschreven....
ik heb nog in de jeugd tegen hem gespeeld maar toen had die een Feyenoord shirt aan...
Knopper is er ook bij :P
goeie aankopen, wordt 'n leuk jaartje..

ja onze goede aankoop maak wel ff 2 fouten waardoor
de 2 doelpunten ontstaan....

Hoop dat is de volgende wedstrijd zich van een positieve
kant kan laten zien.....

Artiest NLZ
hehe die bosschaart amaai wat een flapdrol

Uitspraak van Subculture op vrijdag 1 september 2006 om 01:29:
goeie aankopen, wordt 'n leuk jaartje..

nu nog een trainer met verstand van zaken :bier:

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:50:
amaai

watte?
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 15:05:
nu nog een trainer met verstand van zaken

die mening deel ik, alleen wie daarvoor in aanmerking komen zou k zo niet kunne verzinne, als er punten gepakt worden hoeft daar ook niet over nagedacht worden maar met 0 uit 3 wel. Adelaar moet is wat meer lef gaan tonen, kvind 't maar een laf mannetje.

Vrijdag uit bij RKC de eerste punten!
laatste aanpassing

Was goed bezig vrijdag :lol: :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 12:50:
hehe die bosschaart amaai wat een flapdrol

altijd al gezegd, zeer beperkt
wat een feest
Wat een aanfluiting die Bosschaart! HAHA!

Uitspraak van le freak01. op zondag 10 september 2006 om 21:56:

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 22:27:
Uitspraak van Finn L. is back! op zondag 10 september 2006 om 21:56:

kenne we um nie ruile voor een zak chips en paar flippo´s?
Ado ken echt beter stoppuh met spelers kopen!!!haal uit de eigen jeugd.. veel betere spelers

Uitspraak van Buri :bier: op woensdag 13 september 2006 om 18:35:
haal uit de eigen jeugd.. veel betere spelers

noem s wat namen dan ?

Hij is nah weer geblesseerd:x dus doet vrijdag niet mee miss is het wel positief:lol:
Christiaan Kum, Raimund Riedewald, Levi Schwiebbe, Samir el Moussaoui,

waarschijnlijk niet kwalitatief genoeg
als ze denken dat ze iemand kunnen laten doorstromen doen ze dat heus wel . kijk maar naar elia
al vind ik dat elia meer speeltijd moet krijgen want is een goede voetballer . jong en wild maar doorzettertje
toendertijd toch ook M. pronk vanuit de jeugd maakte nog een hele belangrijke doelpunt toen .
en toen nog mounier el nog wat toendertijd .ook uit de jeugd
dus jongens uit de jeugd mits ze niet gekaapt worden door sparta of excelsior krijgen heus wel dr kans als ze goed genoeg bevonden worden :bier:
geloof me maar.. ik ken ze beter dan jij denkt!! hun komen echt wel in de basis!!! en dan gaat ado veel beter voetballen.. en dit zijn allemaal verdedigers behalve Schwiebbe dan.. dat is een middenvelder.. maar aanvallers staan eerder in de picture dan verdedigers maar die andere 3 zijn zeker niet minder dan die gasten die er nu staan!
laatste aanpassing

Uitspraak van Buri :bier: op woensdag 13 september 2006 om 23:46:
geloof me maar.. ik ken ze beter dan jij denkt!! hun komen echt wel in de basis!!!

voorlopig staan ze dr nog niet of je ze nou beter kent of niet
ik denk dat dat irrelevant is voor een basisplaats in t eerste of jij ze goed kent of niet
en ze zullen heus wel goede voetballers zijn zoals je zegt , maar als ze(jeugdopleiding) vinden dat ze dr klaar voor zijn komen ze dr wel te staan .
waarom staan ze dr nu volgens jou en hunzelf niet dan ?
:bier:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 23:51:
waarom staan ze dr nu volgens jou en hunzelf niet dan ?

verkeerde trainer!!!

je bedoeld adelaar ?

adelaar is een prutser eerste klas in mijn ogen daar niet van .
maar denk je niet dat als ze spelers uit de jeugd kunnen inzetten dat dat ook gebeurd ,een club die zo op ze centen zit koopt liever dan dat ze goede spelers uit de jeugd halen ?

Makkelijk om de trainer de schuld geven!!! Laat het eerst zelf maar zien, Kum vorig goed ingevallen andere spelers nog niet zien voetballen!!
En trouwens nog jong en misschien wel fysiek nog niet toe aan het eerste laat ze maar lekkah bij jong FCDH rijpen dan komen ze vanzelf wel in het eerste.
Die samir heeft vorig jaar nog een zware blessure gehad dus wat verwacht ie nah??

Niet lulle maar gwn voetballen en juh voeten laten spreken!

en bier voor supporters ofzo :bier: :lol:

en dan wou ik nog eff toevoegen mr buri
als ze werkelijk zo goed zijn als je zegt , en ze krijgen geen kans bij den haag .waarom heb bijv excelsior of sparta dan hunnie niet weggekaapt ?

:no: doe mij maar een breezah:lol:

annanas of een toppertjuh :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:03:
en dan wou ik nog eff toevoegen mr buri
als ze werkelijk zo goed zijn als je zegt , en ze krijgen geen kans bij den haag .waarom heb bijv excelsior of sparta dan hunnie niet weggekaapt ?

En dan nog wat waarom is er dan geen vertrouwen in die gasten laat ze zich eerst maar bewijzen bij jong en dan komt vanzelf wel het grote FC Den Haag.

En dan nog wat die gasten hebben nog niks bereikt dus jij wou zeggen dat ze betah zijn als Vreven, Goran, Loumptis en Bosschaart!!!
Maar goed jij kent ze goed:bier:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:05:
annanas of een toppertjuh

En een dubbele wisky ijs:x

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:07:
En een dubbele wisky ijs:x

jij ken mij beter dan ik dacht :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:11:
jij ken mij beter dan ik dacht

Mensenkennis:o
Rustige, lief en zachtaardig jongeman ben juh Ric:lol:
Zit geen kwaad bloed in jah lichaaaaaam

(l)
ik word er gewoon een beetje eng van :D je kijkt door mijn boosaardig getrokken gezicht heen :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:15:
ik word er gewoon een beetje eng van

Ik altijd zie in iedereen wat goeds:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 00:15:
je kijkt door mijn boosaardig getrokken gezicht heen

Licht eraan als juh helemaal kaal bent of een beetjuh haar op juh kop:lol:

haha nah jah :d wat maak t verschil dan :D :lol:

Kale koppen zijn niet te stoppen:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 23:28:
mounier el nog

mounir el hamdaoui (excelsior, spurs, willem II)..?

zou een aardige speler geweest zijn voor fcdh, mja kverwacht dit seizoen doelpunten van Santi Kolk, opzich met Knopper, Bodde, Bunjevcevic, Kolk, Elia, etc wel een aardig elftal.. tijd dat Adelaar lef gaat tonen!

klinkt inderdaad echt goed op papier petta
maar die adelaar moet niks meer tonen behalve t aanzoien van zijn rug wanneer die vertrekt van t veld
vind je t niet te laat ook dan om nu ineens lef te gaan tonen . als die t nu zou doen zou je me nog kwaaier maken omdat t dan wel zou lukken zeg maar :lol:
ik vind het al anderhalf jaar niks die man :no:

Uitspraak van Subculture op donderdag 14 september 2006 om 01:24:
mounir el hamdaoui (excelsior, spurs, willem II)..?

ik bedoel andere boy
paar keer gespeeld en toen zijn been gebroken
en nooi tmeer wat van gehoord kende m vanuit de buurt
weet nie of hij dat is trouwens maar die achternaam is ook zo makkelijk :lol:

Uitspraak van Buri :bier: op woensdag 13 september 2006 om 22:14:
Samir el Moussaoui,

Dus jij kent hem tog betah als Buri:lol:

Adelaar TD en Kruijs trainer lijkt me ook geen optie.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 01:27:
vind je t niet te laat ook dan om nu ineens lef te gaan tonen . als die t nu zou doen zou je me nog kwaaier maken omdat t dan wel zou lukken zeg maar
ik vind het al anderhalf jaar niks die man

ben ik het mee eens, maar zolang die vogel er zit kan ie beter nuttig wezen en voor punten zorgen (hoe dan ook), ipv laf voetbal spelen!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 01:37:
Adelaar TD en Kruijs trainer lijkt me ook geen optie.

en een vervanging voor Adelaar daar ben ik nog niet uit.. kvond Frans Körver vroeger altijd wel actief langs de lijn, zo'n type trainer moet er komen!

Uitspraak van Subculture op donderdag 14 september 2006 om 01:54:
en een vervanging voor Adelaar daar ben ik nog niet uit.. kvond Frans Körver vroeger altijd wel actief langs de lijn, zo'n type trainer moet er komen!

Zo er wel een paar kunnen verzinnen maar goed onlogisch Jol en Adriaanse:lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 02:12:
Jol

ja die mag van mij ook komen, maar alleen als ie Jenas, Defoe, King, en Robinson meeneemt :lol:

Uitspraak van Subculture op donderdag 14 september 2006 om 02:25:
ja die mag van mij ook komen, maar alleen als ie Jenas, Defoe, King, en Robinson meeneemt

Hahah en terecht:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 23:28:
M. pronk vanuit de jeugd maakte nog een hele belangrijke doelpunt toen .
en toen nog mounier el nog wat toendertijd .ook uit de jeugd

en uit onze buurt :P

Uitspraak van Kevin Kaos op donderdag 14 september 2006 om 09:23:
en uit onze buurt :P

we kennen m beter dan ze denken :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 01:37:
Dus jij kent hem tog betah als Buri:lol:

:lol: