Partyflock
 
Forumonderwerp · 897211
Dus bij deze:
Ga jij weleens stappen met je broer(tje) of zus(je)?
Of ga je liever met je vrienden/vriendinnen stappen en heb je zoiets..neeee niet met mn eigen broer(tje) of zus(je) opm stap? Zo ja, waar gaan jullie dan heen, samen feesten of liever naar n discotheek?

Ikzelf ben 1x wezen stappen met mn broertje en een vriendje van hem, maar wij verschillen zoveel van muziek (hij R&B en HipHop enzo. en ik hardstyle enz.) Dat was voor hem de laatste keer ook gelijk, maar het was in principe wel gezellig..ook al heeft ie zich niet echt vermaakt op Loudness toen 8) Zou nog wel een keer met m willen stappen, gezellig met zijn vrienden en/of mijn vrienden :) Maar ja we verschillen ook maar 13maanden.

Hoe zit dat bij jullie?? Wel of niet op stap met broer of zus? En waarom wel en waarom niet!
laatste aanpassing
Geen probleem mooier kan toch niet met je broer hard gaan:P:P
mijn zusje is 19 maar houd niet van hardere muziek.

mijn broertje houd wel van dezelfde muziek maar die is pas 15 dus die moet nog even wachten :d
Duik nog zo af en toe met m'n zussje de korenmarkt op, we houden beiden van Lol maken dus dat komt goed uit :)
laatste aanpassing
Ga wel 's stappen met me broertje, hij houdt vooral van R&B/Hiphop, en ik vind 't wel om aan te horen. En hij vind hardstyle etc wel om aan te horen, dus gaat prima samen.
Tis altijd super, alleen jammer dat ie nu praktisch 24/7 bij zn vriendin is, of aan 't bellen met dr is :D

Me zusje ging ik ook vaak mee stappen... hebben altijd de grootste lol samen, alleen die zit nu weer voor een jaar in Amerika, dus wordt weer ff wachten :(

Gaat prima samen hoor.. moet wel zeggen dat het vroeger heel anders is geweest, onze relaties. Kon hun niet uitstaan! :P
Uitspraak van chrizzle op woensdag 30 augustus 2006 om 14:19:
moet wel zeggen dat het vroeger heel anders is geweest, onze relaties. Kon hun niet uitstaan

Ja, dat ken ik. Had het een 5/6 jaartjes eerder gevraagd en dan was het antwoord echt 100% nee geweest.
Uitspraak van :bounce: Westervoort :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 15:16:
Ja, dat ken ik. Had het een 5/6 jaartjes eerder gevraagd en dan was het antwoord echt 100% nee geweest.

Hehe, idd.. kon me broertje vroeger niet uit staan! :P Zusje ook een periode gehad dat ze beter uit me buurt kon blijven :D

Maar nu wordt je toch ouder en verstandiger ;) en gaat het prima. Me broertje is zelfs mee geweest naar Qlimax, en gaat misschien mee naar Q-Base (als ie mag van zn 'verloofde' :D)
Uitspraak van blondraver op maandag 28 augustus 2006 om 21:01:
Toen ik voor het eerst uit ging moest ik wel met m'n broer mee. Maar dat was al snel afgelopen, hij was te bezorgt en hield me steeds in de gaten. Daarna ben ik alleen nog maar naar hc feesten gegaan en daar houd hij niet van. En nu we wat ouder zijn vraag ik hem wel eens mee. Maar hij wil nooit. Ik denk dat hij het niet aan durft

Maar nu gaan wij altijd :D:D ;) ook gezellig, 1 grote family!
Mijn zusje is ook wel eens mee geweeest. Maar het hoeft van mij niet al te vaak :D
ik ga wel is stappen met mn broer en zn vrienden, maar niet naar feestjes. Daar houd die niet meer zo van. Hij gaat misschien nog maar 1 keer int jaar en dan gaat ie met zn eigen vrienden.
een paar jaar geleden ging ik wel is met mn zus, maar die houd helemaal niet meer van stappen.
En mn andere zus heeft 2 kinderen en is zwanger van de 3e dus als die een keer gaat stappen is het ook met haar eigen vriendinnen :)
 
NOuw daar begin ik niet aan hoor..
paar keer gedaan maar ze drinkt te veel
laatste aanpassing
 
Ik ga wel is stapn met mn zus, kun je wel mee lachen dus!:D
m'n zusje is 14 en t lijkt me echt tof als ze over een paar jaar mee gaat stappen...
 
Ik zou wel willen maar mijn broertje is niet zo'n feestbeest. :(
lijkt me wel wat :D helaas is tie nog 15 maar als tie 16 is wil tie een x mee
Ik ga regelmatig met mn zusje op stap!

Zeker gezellig! :D
Nooit!!!
1 broer en 1 zus zijn getrouwd, aan de kids en burgerlijk en heb nog een zus maar daar ga ik echt geen discotheek mee in!!! :no:
 
ken heel gezellig zijn hoor :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 20:45:
Ga regelmatig met mijn broertje naar een feestje.
We hebben ook dezelfde vrienden, en hij is ook echt mijn maatje

:yes: Zo is het bij mij en m'n broertje ook :yes:
 
Ik ga meestal met mijn broertje uit :) ===> MartinoPikant heet ie hier
 
Nee nooit mijn broertje van 18 is een liefhebber van R&B en Rap en dat is niks voor mij (f)
wel 1 x meegegaan met hem naar een concert van Eminem in de Amsterdam Arena in 2003
Was wel lachen :bier:
ow kan best met m'n zusje uitgaan, al houdt zij van r&b en ik van hardstyle :D
 
Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
:yes:

vaak zat met m'n broer samen naar feesten toe :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 16:34:
vaak zat met m'n broer samen naar feesten toe

Jij ook al? :P
 
hehe ;)
Mijn broertje en zijn nieuwe vriendin gaan ook weer een keer mee met stappen
 
ga regelmatig met mn zusje!we schelen maar 1 jaar namelijk!zijn heeeeele goeie vriendinnen van elkaar,super toch???!!!
 
Ik ga altijd stappen met mijn zusje of broer
ze zijn allebei net zo oud als mij (drieling) en dat is super lachen. Een ''grote'' broer die op je past B) en een klein zusje waar je jongens mee kan kijken whaha :P
ook al heb ik vriend kijken mag :yes:

hebben ook bijna de dezelfde vrienden.
Ga wel vaker met mijn zusje stappen wel gezellig altijd :P
 
Altijd met broer en zusje! We gaan zelfs met elkaar op vakantie!
 
Nooit, en m'n broer en zus houden zelfs niet van de muziek waar ik van hou
 
ga zeker wel een naar feesten met me zusje en dr vriend, ook me broertje soms. en echt gezellig hoor, zelfs me moeder gaat wel een mee leuk met de hele fam...
laatste aanpassing
ik stap geregeld met mn broer...altijd superr
 
bijna elk weekend ga ik met me broertje op stap. Altijd leuk en gezellig....eigenlijk te gezellig want we komen pas zondag 's avonds weer thuis.....
 
ik ben 19 en heb een broer van 25 dus dat kan op zich wel.
soms ga ik mee naar de kroeg. hij nooit naar een discotheek :P logisch haha isie btj oud voor. ik ken iemand die gaat alleen maar met haar zusje uit :S en dat elke week. en neemt zelf geen vriendin mee. dat zusje wel.
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 20:40:
hij nooit naar een discotheek logisch haha isie btj oud voor

waarom te oud?
ben laatst nog met mijn beide broers op pad gegaan in Rotterdam (now&wow)

Was bizar goed te doen :bounce:

kan zowieso wel goed met mijn broers omgaan
Heb me broertje nog steeds niet echt meegekregen...
Probeer m nog steeds n keer mee te krijgen, vrienden van hem, willen wel nog n keer met mij naar n feestje of stappen :D altijd gezellgg
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 20:40:
hij nooit naar een discotheek logisch haha isie btj oud voor.

Hmmm :S te oud... Oh my ik mag me wel vast gaan inschrijven voor een bejaardetehuis :P of niet dan ???
M`n broertje en z`n vriendin krijg ik af en toe nog wel mee naar een feest,en die blijven dan ook niet de hele avond nuchter,ze :blowen: ook allebij dus (Y)

Maar m`n zusje heb ik nog nooit mee genomen naar een feest,en m`n broer ook niet,die zijn wat `rustiger` zeg maar :p

Maar`s altijd wel leuk om met fam. op stap te gaan :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 00:05:
hij nooit naar een discotheek logisch haha isie btj oud voor.

Hmmm te oud... Oh my ik mag me wel vast gaan inschrijven voor een bejaardetehuis of niet dan ???

ben je afgeschreven na je 25e??
als men broertje nu oud genoeg was nam ik hem zeker mee :d
 
Ik ga weleens stappen met mijn broer hoor, is super gezellig :)
 
Mijn broertje is 12...

Zodra die een jaar of 15 16 is neem ik heb wel een keertje mee..
 
mijn zusje mag altijd mee als ze wil....
 
ik ga wel eens met mijn zusje stappen dan is het erg gezellig....
 
mijn zus woont in het buitenland, maar op het moment dat ik daar ben of zij in Nederland stappen we vrijwel altijd samen...

helaas zie ik haar te weinig
 
Ga redelijk vaak met mijn zusjes stappen :D

25 November ook met mijn zussie en beste vriendinnetje naar Qlimax !!! Jeej zin in!
Ik ga bijna ieder weekend met mijn zus opstap, is altijd kei gezellig :9
laatste aanpassing