Partyflock
 
Forumonderwerp · 897211
Dus bij deze:
Ga jij weleens stappen met je broer(tje) of zus(je)?
Of ga je liever met je vrienden/vriendinnen stappen en heb je zoiets..neeee niet met mn eigen broer(tje) of zus(je) opm stap? Zo ja, waar gaan jullie dan heen, samen feesten of liever naar n discotheek?

Ikzelf ben 1x wezen stappen met mn broertje en een vriendje van hem, maar wij verschillen zoveel van muziek (hij R&B en HipHop enzo. en ik hardstyle enz.) Dat was voor hem de laatste keer ook gelijk, maar het was in principe wel gezellig..ook al heeft ie zich niet echt vermaakt op Loudness toen 8) Zou nog wel een keer met m willen stappen, gezellig met zijn vrienden en/of mijn vrienden :) Maar ja we verschillen ook maar 13maanden.

Hoe zit dat bij jullie?? Wel of niet op stap met broer of zus? En waarom wel en waarom niet!
laatste aanpassing
ik ga bijna altijd met me zussen of met broer uit
altijd gezellig
Ja hoor, geen enkel probleem mee. Ik vin dat juist gezellig, het schept toch een band, je vol gieten met je broer en broertje en mn stiefbroers..
 
afgelopen wekdn voor t eerst. lokaal tentje waar ik heen ging toen ik 15 was en nu gaat zij daar heen, maar ze was wel trots op me hoor. hhehe ..op naar het grote feest nu!!
Werkzaam bij DDC Event Services
Werkzaam bij {SHOWLIST location 20471, 2698}
Ik ga vanavond met mijn broertje, hij is 13, ik 22... super lache !!!
 
Ik stap heel vaak met mijn zusjes:d Erg leuk:p
 
Mijn zusje is 5 jaar jonger.Een aantal jaar geleden moest ik er niet aan denken om samen op pad te gaan. Sinds ik haar vorig jaar een keer mee genomen heb naar een feestje. Nu wil ze niets meer missen en mis ik er als ze niet mee gaat stappen!
 
ja vind het gezellig met mijn broertje!! hij is 6 jaar jonger maar nog gekker dan ikzelf!
 
Ja ik ga wel regenmatig met me broer en zusje op stap :D Me zusje heeft ook wel een andere muziekstijl maar dat hindert niet, we hebben toch wel lol :D
 
:no: ga echt nooit met me zus op stap
ik stap zo wel met me zussie en met me vrienden en het gaat super al kan ze nog niet naar alle feessie maar dat vind ze niet erg dan ga ik gezellig met me vrienden :yes:
 
Regelmatig...
ik ga regelmatig met mijn jongste broertje uit :) en als ik in de stad ben..en hij niet, bel ik m vaak ook nog of die oook komt...en me oudste broertje ga ik wel es mee uit..maar dies meer van de feesten enzo...en heel soms (met verjaardagen ofzo) gaan we met z'n 3en :) echt altijd leuk en gzellig :D:D:D
laatste aanpassing
 
kom hem wel eens tegen op feesten maar dat was het ook.
as zaterdag weer met mn broertje naar ILT :jaja:

verder regelmatig met mn zusje('s) naar de kroeg, een x met mn jongste (18jr) naar de Matrixx geweest..

Kom uit een groot gezin en vindt het (y) om met broer en/of zus te gaan stappen!!
laatste aanpassing
Krijg mn broertje nog steeds niet mee naar een leuk feestje..
Ga altijd met mijn broer naar feesten.! Echt super gezellig !
 
als ik heb een handycap
maar zusje is blind
dus kan haar niet alleen
maar dus kan geen kwaad

maar mensen die niet zien
horen beter
dus een goeden uit stap
Altijd gezelli met mn zussie feesten!! :bounce:
 
Jahoor met mijn zussie ga ik wel een naar feesten toe! :yes:
 
Met mn zus van 19 ga ik zoiezo nooit op stap, simpelweg om de reden dat ze een ziekte heeft en gewoon niet de energie heeft om op stap te gaan.
Mijn broertje van 14 komt natuurlijk nog nergens in, alleen in kinderdisco's enzo:P
maar het lijkt me op zich wel heerlijk om later met hem op stap te kunnen gaan!:D ookal houdt hij van r & b en hiphop enzo:(
Ik kom mijn broertje wel eens tegen tijdens het uitgaan en is altijd erg gezellig :D
1x ook meegenomen naar een feest, was ook helemaal super.
Moeten we snel nog weer eens doen!
 
Ik ga vaak genoeg stappen met mijn zus gezellig toch.
 
Uitspraak van Sierellûh© op maandag 28 augustus 2006 om 19:39:
Ga jij weleens stappen met je broer(tje) of zus(je)?

:yes:
Als ik met mijn broertje ga stappen worden we toch lam. We verschillen ook te veel van muzieksmaak dat we maar gaan zuipen.
hahahah nou dacht het niej!!!
niej dak em niej mag ofsow hoor harstikke graag ma hijs te beschermend altijd zit iej op me te letten niej dak het zon probleem vind ma vind zonde van zijn avond;)
alleen op vakantiej gaan we saampiejs de 1ste dage;)
gelukkig zijn wij ook nooit in de zelfde club ofsow laat staan de zelfde plaats:P
 
Ik ga soms wel eens wat drinken met m'n zus ja, Hardstikke gezellig!!
 
Hardstikke gezellig, maar zo denke zij er ni vaak over :bloos: me broertje heb nog nachmerries :roflol:
mn zusje is geen feester, mn bro wel, maar hij is 5jaar jonger dus we gaan nie vaak samen
Niks mis mee..ging eerder regelmatig met mn oudste zus stappen..heel erg gezellig (y)
 
nee dank je
1 keer en nooit meer
 
Ik ga regelmatig met mijn oudste zus stappen, feestjes of gewoon een discotheek...

En met mijn jongste zusje kan ik beter niet uitgaan..dat is voor we de deur uit zijn al oorlog :D:D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 20:40:
soms ga ik mee naar de kroeg. hij nooit naar een discotheek :P logisch haha isie btj oud voor

ik ga nog naar discotheeken hoor en ik ben 28 veel van de tenten waar ik heen ga mag je pas op je 21 en de andere pas op je 24e in
 
overgens ga ik best wel vaak met me zus stappen zij is 21, vroeger konden wel elkaar wel villen maar nu is het echt super met elkaar!
 
:D ik ga (ging meer) regelmatig met mn zus op pad :D
en mn zusje kom ik ook wel eens tegen en dat is best heel gezellig :bounce:
 
Moet kunnen. Mijn broertje en ik schillen 9 jaar en hij is net 16 geworden, dus nu moet ie af en toe mee gaan houzen!
 
Aantal leuke feesten gehad met men broer, maar soms was het ook erg irri
 
ga regelmatig met me broertje naar een feest :jaja:
goed te doen
zelfde humor
beetje gek doen :cheer:
 
Jah hoor ga weleens met mijn zus op stap!
Of we komen elkaar tegen.. Gezellig toch :D
Artiest Q-riz
Ik ga meestal met gewoon me eigen vrienden op stap :) maar naar de grotere feesten, hardstyle feesten, ga ik echt alleen met me zus :D Kan echt lachen als ik met haar uit ga dus dat blijf ik voorlopig ook nog wel doen :)
ga meestal met zussen of met broer naar feesten dat vinden me vrienden niet zo leuk
mijn broertje niet
die gaat niet uit, vind ie niet leuk.
wel met het broertje van mn beste vriendin.

mja zij is als een zusje en hij als een broertje van me.
dus die gaat best vaak mee (Y)

super gezellig (Y)
zelfde humor
vet lachen (Y)

en naar een feest, neem ik ze allebei voorlopig nog ff niet mee :p
de muziek kunnen ze op zich wel aan, maar niet tot 7 uur smorgens :9
 
Altijd gezellig stappen met mn broer..:D
 
Moet er niet aan denken, mijn zusje is 12,
en mn broertje kan ik al helemaal niet goed mee opschieten.
vaak genoeg:P hij gaat ook vaak mee naar feestjes. kwa uitgaan lijken we enorm op elkaar:P dus is gezellig
bijna altijd zijn we er samen bij kei gezellig!!! :lief:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 november 2006 om 17:47:
ik ga (ging meer) regelmatig met mn zus op pad
en mn zusje kom ik ook wel eens tegen en dat is best heel gezellig

alkmaar rulez ja!
je moet gewoon weer mee GAAN naar alkmaar haha

we gaan vrijdag wel weer stampen denk? :bounce:
Mijn broertje gaat alleen naar kinderdiscos:P'
 
ik ben tweeling..

We hebben wel veel dezelfde vriendinnen

dus ga wel met haar op stap ja :yes:

gewoon naar discotheken enzo :)
Mijn zusje en ik gaan vaak samen naar feesten, altijd lachen
M'n broertje gaat wel eens mee, is hartstikke leuk:D