ben geen satanist, maar het occulte trekt mij wel meer. Demonologie vind ik gewoon mooi.
Ik persoonlijk geloof ook niet in het stereotype Satan met de geitekop, vrouweborsten e.d (red. Baphomet)
Ik denk meer dat het hele duistere sfeertje gewoon meer iets is wat is (of was) gecreerd door ons, de mens. Niet dat het een aloud sluimerende kracht is die hier al was voor de mensheid wachtend tot het ontketend wordt in het Armageddon, Apocalyps, Ragnarok of hoe je het ook maar wilt noemen....daar benk toch wat te nuchter voor.
Ik persoonlijk geloof ook niet in het stereotype Satan met de geitekop, vrouweborsten e.d (red. Baphomet)
Ik denk meer dat het hele duistere sfeertje gewoon meer iets is wat is (of was) gecreerd door ons, de mens. Niet dat het een aloud sluimerende kracht is die hier al was voor de mensheid wachtend tot het ontketend wordt in het Armageddon, Apocalyps, Ragnarok of hoe je het ook maar wilt noemen....daar benk toch wat te nuchter voor.
de meeste mensen op partyflock snappen er toch niks van en roepen maar wat,het grappigste vind ik nog die verhalen over kindermisbruik door satanisten,kinderen zijn bijna heilig voor satanisten omdat ze nog voor alles open staan en niet in hokjes denken.
de laatste regel is gewoon stoerdoenerij.
ja idd
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:15:dus wie o wie?
das da mannetje wat zo nu en dan bezit van me neemt
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:15:Tja, als er een god is dan is er ook een kerel met horentjes en bokkepootjes.
Ik geloof ook niet in god....dus ook niet in satan...
Uitspraak van inactief op vrijdag 16 februari 2007 om 16:25:Ik geloof net zo min in Satan als ik in God geloof.
Beide verzinsels van mensen die dingen proberen te verklaren die ze niet snappen en om in het gareel te blijven. Straf (satan/hel) als ze iets slecht doen. Beloning (god/hemel) als ze goed leven.
Zo is het!
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:15:dan is er ook een kerel met horentjes en bokkepootjes.
Ik weet wel wie zijn moeder is!