Partyflock

Forumonderwerp · 897129

Tja, als er een god is dan is er ook een kerel met horentjes en bokkepootjes.

dus wie o wie?

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 17:55:
Satanisten offeren geen mensen en geen dieren.

Tenslotte, we schenden geen graven. Op verschillende plaatsen op het internet wordt dit beweerd, maar dit is onjuist. Ten eerste gaat dit tegen onze regels in, ten tweede hebben we wel wat belangrijkers te doen

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag want zover was ik al :p
rien,jij bedoelt denk ik hollywoodsatanisten,mensen die een film op tv hebben gezien en denken dat het daar om draait.

net zoals zogenaamde slachtoffers van sexueel misbruik door satanisten,kinderen zijn in het satanisme heilig,omdat ze er hun eigen idee op na houden en de wereld nog zien als een kind het hoort te zien.

jaren geleden is er een docu geweest over gabberhouse waarin een jongen beweerde dat de duivel werdt aanbeden door gabbers,en dat hij zelf ook werdt gedwongen om zijn ziel aan de duivel te geven,eigenlijk wel grappig aangezien satanisten niet in de duivel geloven.

later bleek dat die jongen programmeur was voor de eo.
Ik geloof niet in god, dus waarom zou ik wel geloven dat er een duivel is?
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:26:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag want zover was ik al

Wat versta je dan onder vage shit en snijden?

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 17:18:
En wat zijn die mafkezen dan die zichzelf snijden en vage shit uithalen en zeggen dat ze in Satan geloven??

Mensenoffers is het grootste onzinvooroordeel.

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 18:16:
sphere?

jah kanw el kloopen weet niet meer. was iedergeval met z'n vage goude bol. :D en als ze daar inw aren geweest gebeurde er allemaal vage dingen.
Uitspraak van actief op maandag 28 augustus 2006 om 18:44:
jah kanw el kloopen weet niet meer. was iedergeval met z'n vage goude bol. en als ze daar inw aren geweest gebeurde er allemaal vage dingen

Dat is Sphere.

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 18:39:
Wat versta je dan onder vage shit en snijden?

Hetgene wat het zelf al zegt toch??

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 18:39:
Mensenoffers is het grootste onzinvooroordeel

Dat weet ik

Uitspraak van jelken op maandag 28 augustus 2006 om 18:33:
rien,jij bedoelt denk ik hollywoodsatanisten,mensen die een film op tv hebben gezien en denken dat het daar om draait

Kijk, en dit is nou een antwoord op mijn vraag :d
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 18:56:
Hetgene wat het zelf al zegt toch??

Vage shit kun je nogal ruim nemen en snijden heb ik nog nooit gehoord of gezien....ook niet in films.
Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 15:52:
Er is een religie die de mensheid niet onderdrukt.
Er is een religie die de mens neemt zoals zij is.
Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen zijn gevoerd.
Er is een religie die accepteert dat ieder mens anders is.
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetisjen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.

Er is een religie voor mensen als U en ik.

Deze religie heet Satanisme

Dit is dus de enige juiste religie
raar

als je in satan gelooft ( santanisme )
dan geloof je ook in goed
t een niet zonder het ander lijkt me

Maar als je satanist bent kies je voor de partij die altijd verliest . .
beetje rare keuze . .
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:37:
ij zit in ons allemaal. Hij is dat stemmetje dat ons oproept tot haat of het benadelen van andere mensen in dienst van ons persoonlijk gewin.
De duivel uit de bijbel is een symbolische kant. Het is gewoon de slechte kant die in ieder mens zit.
Als je er teveel aan toegeeft zul je een liefdeloos leven leiden. En een leven zonder liefde is een hel op aarde.

Mooi gezegd ramon !!!! (y)
Het is ook mogelijk om je een periode inte laten met de duivel
best leuk trouwens.
Heb het zelf ook een periode gedaan en het heeft me veel gebracht.

Bang zijn voor de duivel is zeker niet nodig
de kettingen ziten los en we kunnen ze af doen
wanneer we willen ,
soms lijkt het of mensen vast zitten in verslavingen en jaloerzie , maar als ze het echt willen kunnen ze ook de kettingen af doen.

deze symboliek vind je prachtig terug in de tarotkaart

De duivel zie ik nu als een goede vriend hij heeft me veel mooie ervaringen gebracht , en doordat ik t duister zo goed ken , ben ik er punt 1 niet meer bang voor
en punt 2 waardeer ik nu pas echt t licht ! :D
laatste aanpassing

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 19:05:
Vage shit kun je nogal ruim nemen en snijden heb ik nog nooit gehoord of gezien....ook niet in films.

Er zijn bestwel veel debielen in bv. Amerika die zichzelf snijden omdat ze bij een een-of-ander vaag Satanisch clubje zitten ofzo.
Heb vaak genoeg docu's gezien.
Niet dat ik zelf zo over Satanisme denk hoor :)

Waarom zien nog maar zo weinigen dat geloof inderdaad shit is,
en nog gevaarlijke shit ook?!

- Omdat de meesten gemakzuchtig zijn.
- Omdat ze ergens bij willen horen.
- Omdat ze zo opgevoed zijn en zelf niet willen denken.
- Omdat ze bevooroordeeld zijn.
- Omdat ze geïndoctrineerd zijn.
- Omdat ze bang zijn.
- Omdat ze er een onterecht gevoel van eigenwaarde aan ontlenen.
- Omdat ze dom willen blijven.
- Omdat ze gestoord zijn.

Elke weldenkend en onbevooroordeeld mens die objectief kijkt naar het geloof ziet zonder meer:

batsa ik heb gelijk,alle topics over goden en duivels kunnen gesloten worden.
- de huichelachtigheid van de voorgangers;
- het machtsmisbruik van de leiders;
- de tweespalt die het teweegbrengt;
- de discriminatie die het met zich mee brengt;
- het geweld wat het veroorzaakt.

Het wordt hoog tijd om volwassen te worden en die shit los te laten.
Stap uit de kerk, de tempel of de moskee. Stijg uit boven de beperkingen van je eigen geloof en verbeter daarmee meteen de wereld. Voor jezelf en voor iedereen.
Ga zelf nadenken. Bepaal zelf wat goed en kwaad is. Zo moeilijk is dat niet.
Maak ECHT geen onderscheid tussen christenen, joden, moslims, hindoe's enzovoort. Dat kan alleen door er volledig mee te kappen.

dus ook satanisme.....
laatste aanpassing

Ver voor onze tijd was er een groepje wetenschappers die in opstand kwam tegen de kerk. De kerk verfoeide hen en noemde deze wetenschappers shaitan. Shaitan (satan) betekent tegenstander. En ja deze wetenschappers waren tegenstanders van de kerk. Zij wilden de mens nieuwe denkbeelden aanbieden ten nadele van de kerk. De kerk vreesde haar machtspostie en beschuldigde dit groepje geleerden als de manifestatie van het kwaad. Satan is idd niets anders als de verzamelnaam van alle kwade gevoelens/negatieve krachten van de mens
Alles wat ze niet zint is satan voor hun...ook verschillende natuurreligies worden op die hoop gegooit...

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 23:43:
dus ook satanisme.....

Wat als ze dat wat jij aankaart nou ook echt niet doen en juist aansporen om voor jezelf te denken enzo? ;)
Datgene wat jij graag zou willen zien heeft in dit geval de naam satanisme gekregen...
Dan zou je hoogstens problemen kunnen hebben met het naampje wat erop geplakt is omdat je geen waarde hecht aan naampjes...
Daar heb je ook gelijk in wat dat betreft...

Maar van dat soort dingen als wat jij stelt kan je ze echt niet beschuldigen hoor... :)
Zoveel dingen niet...maar jij ziet dat onderscheid blijkbaar niet...
Beetje dieper op de stof ingaan voordat je een oordeel klaar hebt en alles op 1 grote hoop gooit zou voor jou ook geen kwaad kunnen...
laatste aanpassing
Relaaaax... 8)
nee, maar hij gelooft in mij :vaag:
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 14:15:
Tja, als er een god is dan is er ook een kerel met horentjes en bokkepootjes.

dus wie o wie?

Eerst zien dan geloven, zo werkt dat bij mij met dat soort dingen.. :devil:

Mensen die in wat voor ´n godsdienst ook geloven moeten ook concluderen dat er ´n duivel is.

Die twee kunnen niet zonder elkaar
´t zijn partners in crime
laatste aanpassing
God si een verzinsels door mensen die bang zijn om dood te gaan, en ze zijn te laf om hun eigen fouten onder ogen te komen, ik vind christenen een schande, die zich (onbewust) beter voelen dan niet gelovigen, ik vind het waardeloze mensen, maarja das mijn mening
Uitspraak van N[ii]entje op dinsdag 29 augustus 2006 om 09:03:
Eerst zien dan geloven, zo werkt dat bij mij met dat soort dingen..

Als je het ziet, dan is het geen 'geloven' meer, maar 'zeker weten'

Godsdienst heeft niets met het geloof te maken
Godsdienst is geldklopperij.

Satanisme is eigenlijk een organisatie die dat probeerd tegen te gaan.

´n soort greenpeace dus (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:44:
´n soort greenpeace dus (Y)

:roflol:
Uitspraak van teQuila op dinsdag 29 augustus 2006 om 11:52:
God si een verzinsels door mensen die bang zijn om dood te gaan, en ze zijn te laf om hun eigen fouten onder ogen te komen, ik vind christenen een schande, die zich (onbewust) beter voelen dan niet gelovigen,

:respect:

Uitspraak van an[n]o73niem op maandag 28 augustus 2006 om 15:52:
Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht.
Er is een religie die accepteert dat de mens fetisjen heeft en vindt dat die uitgeleefd moeten worden.
Er is een religie die ernaar streeft ieder mens op te tillen naar een hoger niveau en tegelijkertijd realiseert dat ieder mens dit op een andere wijze doet.
Er is een religie die vindt dat mannen en vrouwen gelijk behandeld dienen te worden.

Er is een religie voor mensen als U en ik.

Deze religie heet Satanisme

Bullshit, er zijn meer dan genoeg "religies" waarin al dit soort dingen onder vallen.
En waar wordt beweerd dat Satanisme dit als enige heeft?

Kun je deze vele religies noemen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 00:14:
Ver voor onze tijd was er een groepje wetenschappers die in opstand kwam tegen de kerk. De kerk verfoeide hen en noemde deze wetenschappers shaitan. Shaitan (satan) betekent tegenstander. En ja deze wetenschappers waren tegenstanders van de kerk. Zij wilden de mens nieuwe denkbeelden aanbieden ten nadele van de kerk. De kerk vreesde haar machtspostie en beschuldigde dit groepje geleerden als de manifestatie van het kwaad. Satan is idd niets anders als de verzamelnaam van alle kwade gevoelens/negatieve krachten van de mens

idd
Geloof er niet in...
De Negen Satanische Zonden

1. Stommiteit.

2. Pretentie.

3. Naïviteit.

4. Zelfbedrog.

5. Conformeren aan de kudde.

6. Gebrek aan perspectief.

7. het vergeten van verleden en gewoonten.

8. Tegenproduktieve trots.

9. Gebrek aan esthetiek.
De 11 Regels der Aarde

1. Geef geen mening of advies, tenzij u dit gevraagd wordt.

2. Vertel uw problemen niet aan anderen, tenzij u zeker weet dat zij hiernaar willen luisteren.

3. Wanneer u zich in iemands territorium bevindt, betoon dan uw respect of blijf er anders weg.

4. Indien een gast in uw territorium u vernedert, behandel diegeen wreed en zonder mededogen.

5. Maak geen sexuele toenadering, tenzij een teken van andere zijde is gegeven.

6. Neem niet datgene wat een ander toebehoort, tenzij het een last voor de ander is en de ander smeekt ervan verlost te worden.

7. Erken de Krachten der Magie indien u deze krachten succesvol heeft gebruikt om datgene te verkrijgen wat u wenste. Indien u echter deze Krachten ontkent nadat u ze met succes heeft gebruikt, zult u alles weer verliezen.

8. Klaag nooit over zaken die niet direct met uzelf te maken hebben.

9. Mishandel nooit kinderen.

10. Dood nooit dieren, tenzij men aangevallen wordt of voor voedsel.

11. Al lopend in open of neutraal terrein, val niemand lastig. Indien iemand u lastig valt, vraag diegeen daar mee op te houden. Doet die persoon dat dan niet, vernietig diegeen!!

Meeste regels kan ik me wel in vinden,eigenlijk.
laatste aanpassing
laatste aanpassing
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:08:

Ik geloof zelfs dat t de essentie van ELKE religie is . .

note: kees mediumsize kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de misinterpretaties van ''de kudde'' ;-)
Uitspraak van Nanda op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:32:
Ik geloof zelfs dat t de essentie van ELKE religie is

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:16:
Er is een religie in wiens naam nog nooit oorlogen zijn gevoerd

Er is een religie die accepteert dat sommigen op hun eigen geslacht vallen en anderen op het andere geslacht

Weet je het zeker?
Als iemand het satanisme ooit verkeerd gaat interpreteren dan is er ook de kans dat er een oorlog gevoerd gaat worden uit naam van het satanisme...
Is het satanisme daar dan verantwoordelijk voor of de misinterpretatie van de mens zelf? :)

Ik bedoel zoiets als:
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:20:
11. Al lopend in open of neutraal terrein, val niemand lastig. Indien iemand u lastig valt, vraag diegeen daar mee op te houden. Doet die persoon dat dan niet, vernietig diegeen!!

Vernietigen kan verkeerd opgevat worden...als zijnde doden...
Jij weet dat dat niet zo is...ik weet dat...maar er lopen genoeg mongolen rond die dat misschien niet snappen...
laatste aanpassing

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:38:
Als iemand het satanisme ooit verkeerd gaat interpreteren dan is er ook de kans dat er een oorlog gevoerd gaat worden uit naam van het satanisme...
Is het satanisme daar dan verantwoordelijk voor of de misinterpratie van de mens zelf?

Ja, dat zal een leuk paradox kunnen opleveren. Dat de Satanisten die Christenen aanvallen omdat die wel regels hebben in hun geloof en zij zelf zijn voor indiciduele vrijheid. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:43:
Ja, dat zal een leuk paradox kunnen opleveren. Dat de Satanisten die Christenen aanvallen omdat die wel regels hebben in hun geloof en zij zelf zijn voor indiciduele vrijheid.

Maar als ik het goed begrijp doen Satanisten pas iets als hun iets wordt aangedaan.
Ze gaan uit van wraak maar zullen nooit zelf beginnen.......als ik het goed gelezen heb,tenminste.

Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:49:
Maar als ik het goed begrijp doen Satanisten pas iets als hun iets wordt aangedaan.

Maar ik bedoelde wat kan gebeuren als men wat Tyharo al zei: mensen de boel verkeerd gaan interpreteren. Wat al door elke godsdienst gebeurd.
Godsdienst wel...religie niet...in naam van het boeddhisme is ook geen oorlog gevoerd bijvoorbeeld... :)

Wat ze pro hebben is dat er gevraagd word je eigen normen en waarden op te stellen...je los te koppelen van de heersende normen en waarden en daarmee op zoek te gaan naar je innerlijke...de god in jezelf...
Godsdiensten zoals het christendom hebben vast opgestelde normen en waarden die voor iedereen gelden...ze geloven dat die regels het enige goede zijn...daarom maken ze ook altijd ruzie...ze denken het slechte te bestrijden...
Als je enkel je eigen regels volgt en beseft dat deze voor iedereen anders zijn is goed en slecht meer iets relatiefs...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:52:
Maar ik bedoelde wat kan gebeuren als men wat Tyharo al zei: mensen de boel verkeerd gaan interpreteren. Wat al door elke godsdienst gebeurd

Dat begrijp ik......vernietigen verwarren met doden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:43:
Dat de Satanisten die Christenen aanvallen

Bedoelde deze zin.....maar als je het verkeerd oppakt kan idd alles.

Maar Satanisme is geen godsdienst......hun bijbel van het moderne satanisme moeten ook vraagtekens bij worden gezet volgens hunzelf en meer als leidraad gezien worden.
Je beslist zelf welke dingen je overneemt/gebruikt en welke niet.
laatste aanpassing

Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:17:
1. Stommiteit.

2. Pretentie.

3. Naïviteit.

4. Zelfbedrog.

5. Conformeren aan de kudde.

6. Gebrek aan perspectief.

7. het vergeten van verleden en gewoonten.

8. Tegenproduktieve trots.

9. Gebrek aan esthetiek.

Nah, lekker oordelend zeg. Ieder mens heeft naar mijn mening vele levens nodig om allerlei kwaliteit zichzelf eigen te maken.

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:38:
Vernietigen kan verkeerd opgevat worden...als zijnde doden...
Jij weet dat dat niet zo is...ik weet dat...maar er lopen genoeg mongolen rond die dat misschien niet snappen...

Vandaar ook erg slim omdat zo als een een van de geboden in je schrift op te nemen. Echt heel erg doordacht. (Y)
Bullshit, er zijn meer dan genoeg "religies" waarin al dit soort dingen onder vallen

Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 29 augustus 2006 om 17:08:
En waar wordt beweerd dat Satanisme dit als enige heeft?

Ok

- Wicca
- Druïdisme
- Sjamanisme
- Thomas evangelie (tak van christendom)
- Boeddhisme

Verder ken ik uit uiteraard niet iedere religie op aarde. Maar er zijn er meer van zat.

Men moet gewoon eens ophouden met allemaal religies te erkennen die hier in de Westerse wereld bekend zijn en eens wat verder kijken dan z'n neus lang is. Reken maar dat je dan heel wat goeds kan tegenkomen.

en dan nog iets: Satanisten mogen dan misschien wel zo leuk tegen het Christendom zijn, maar door de naam "Satanisme" aan je way of life te geven, voedt je uiteindelijk toch ook allemaal het Christendom maar met zo'n naam. Waarom zou je het Christendom niet gewoon compleet negeren. Satan is toch echt een figuur uit de bijbel hoor.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 18:36:
Nah, lekker oordelend zeg. Ieder mens heeft naar mijn mening vele levens nodig om allerlei kwaliteit zichzelf eigen te maken.

jammer voor jou dus dat je maar 1 leven hebt...