Nee, daarom maakte ik die opmerking ook..
NIET nietlief betekend dat ik helemaal niet vervelend doe, ik uit een mening
En het was trouwens een steekpartij, geen schietpartij
oeps...
Wie de bal kaatst..
ik heb alles teruggelezen, ik was nergens grof...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:40:
Lees zelf nou eens goed. Je oordeelt dat ze wel een drankprobleem lijkt te hebben, en daarna zeg je dat je niet oordeelt dat ze een ordinair wijf is ja. Typ dat dan wat duidelijker.
ik heb nog es goed gelezen. kijk nou ff goed naar onderstaande:
als ik naar de pro van je vriendin kijk LIJKT ze wel een drankprobleem te hebben he?
met andere woorden; ik zeg helemaal niet dat ze dat heeft
hoor je mij oordelen dat ze vast ordinair wijf zonder hersens is vanwege een paar plaatjes en opmerkingen?
nee dus...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:40:
Ik word normaal niet grof, maar als je opmerkingen gaat maken over mijn vriendin die hier niets mee te maken heeft, wie is er hier dan zwak.
daar heb ik je dus gelijk in gegeven he?
je hebt gelijk dat je vriendin er helemaal niets mee te maken heeft en dat dat eigenlijk niet eerlijk/netjes van me was.
ik wou gewoon een duidelijk voorbeeld geven
heb jij geen fatsoen Chemical Sister?
hoe bedoel je dat?
doe es ff normaal opgefokt wijf
ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik niet 'normaal' denk en doe. jij ook niet en niemand niet.
wat ik in mijn leven doe of laat heeft (meestal) niets te maken met een mening die ik over een bepaald onderwerp heb. en al helemaal niet met het recht serieus genomen te worden. als ik het niet eens ben met de keuzes die iemand in/met zijn leven maakt laat ik diegene wel in zijn waarde. zolang je geen anderen beschadigd met jouw keuzes dan. ik vind het bijvoorbeeld volledig geschift om een marathon te gaan lopen. het levert wat mij betreft niets op, is hardstikke slecht voor je gezondheid en vreet tijd

nou en? als iemand dat dan wil... hij gaat z'n gang maar! en als ie ervan geniet ben ik nog blij voor hem ook...
en dit soort kortzichtigheid en onverdraagzaamheid veroorzaakt dus precies het soort excessen waar dit topic over gaat...
als ik nu een van jullie tegen kom he? schelden jullie me dan uit? slaan me in elkaar? steken me neer? schieten me neer? starten een oorlog?
"jij bent anders dan ik, ik schiet je dood"
jij en ik zijn het niet eens, ik steek je neer"
KUNNEN JULLIE DAN NU GEWOON INGAAN OP DE MENING DIE IK HIER GEUIT HEB?
waarom post je (en al die vergelijkbare posters en posts) dit? is het nu de bedoeling dat we allemaal ach en wee gaan roepen?
het is afschuwelijk dat zulke dingen gebeuren. en daar is iedereen het over eens. dus dat hoeven we echt niet nog eens allemaal te zeggen
zet er dan tenminste een commentaar van jezelf bij, kunnen we daar misschien een andere dan de "ach wat vreselijk nou weer, waar gaat het heen met de wereld" reactie op geven
oja: en jij....
Chemical Sister ik heb naar je foto's gekeken op je partyflock. het is ook echt overduidelijk te zien dat jij er flink aan zit, ik zou er maar niet zo trots op zijn als jij bent met al die kinderlijke verhaaltjes over pep op je pf. je bent 28 jaar haha. zoek een leven meid.
ik vind dat dit geen fuck te maken heeft met wie ik hier op pf ben maar hier is mijn leven:
nu heb ik het idd weggehaald ja.