Partyflock

Forumonderwerp · 896922

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Dodelijke steekpartij in Drie Gezusters

groningen - Een nog onbekende man is vannacht tegen half twee doodgestoken in café de Drie Gezusters aan de Grote Markt.. Toen de politie arriveerde, was het slachtoffer al overleden. Een vermoedelijke dader werd gearresteerd. Over de exacte toedracht of de aanleiding kon de politie vannacht nog geen mededelingen doen.

De hele zuidwand van de Grote Markt, waar de meeste cafés met elkaar in verbinding staan, werd direct na de dodelijke steekpartij ontruimd door het personeel en enkele bezoekers. Terwijl enkele tientallen politiemensen sporenonderzoek uitvoerden en zo veel mogelijk ooggetuigen verhoorden, bleven honderden van de jeugdige bezoekers voor de deur staan. Later in de nacht kwamen daar andere nieuwsgierigen bij.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article843349.ece

Waarschuw beheerder
Wat dit het?

Waarschuw beheerder
Oei niet zo best dit :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
:\ Ben ik blij daT we daar niet heen zijn gegaan...

Sterkte voor Fam. vrienden.....

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
niet best :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:03:
Wat dit het?

was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:10:
was

(Y)
Waarschuw beheerder
op het gevaar af dat iedereen nu over me heen valt:

waarom post je (en al die vergelijkbare posters en posts) dit? is het nu de bedoeling dat we allemaal ach en wee gaan roepen?
het is afschuwelijk dat zulke dingen gebeuren. en daar is iedereen het over eens. dus dat hoeven we echt niet nog eens allemaal te zeggen :/

zet er dan tenminste een commentaar van jezelf bij, kunnen we daar misschien een andere dan de "ach wat vreselijk nou weer, waar gaat het heen met de wereld" reactie op geven
Waarschuw beheerder
donateur
Fleur wat is er aan de hand?

-Is je speed op?

-Of heb je een afterspeeddip?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen van beiden :/ wat een kinderachtige reactie zeg

waarom heb je dit gepost?

Waarschuw beheerder
mwah, misschien omdat bijna je gehele profiel over speed gaat?

Maar goed..steekpartij..vreselijk :s
Helaas lopen er teveel opgefokte mensen rond met verkeerde intenties (n)
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Een 25-jarige Stadjer is zaterdagnacht om het leven gekomen bij een steekpartij in een café aan de Grote Markt.

Een 16-jarige jongen uit Assen is vrijwel direct na het incident aangehouden. Beveiligingsmedewerkers van het café hadden de jongen vastgehouden totdat de politie kwam. Een andere medewerker en een klant hebben eerste hulp verleend aan het slachtoffer, maar dit mocht niet meer baten.

De Technische Recherche is meteen een sporenonderzoek gestart. Het steekwapen, waarmee de Stadjer is gedood, werd in de kroeg aangetroffen.

Op het moment van de steekpartij waren veel mensen in het café. Een aantal getuigen wordt gehoord door de politie. Mensen die wel iets gezien hebben, maar niet zijn gehoord, kunnen contact opnemen met de politie: 0900 - 8844.

Waarschuw beheerder
Jeetje :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:32:

gottegottegot wat kortzichtig weer :/
dus omdat ik in het weekend graag pep gebruik kan ik niet nadenken? intelligent zijn? en een mening hebben die ertoe doet?

:looser: en dat voor een student communicatie....

Waarschuw beheerder
donateur
Was een keer te verwachten daar natuurlijk, waarschijnlijk wordt je vanaf nu gefoullieerd daar. Blij dat ik niet in de stad was vannacht B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 11:58:
gottegottegot wat kortzichtig weer
dus omdat ik in het weekend graag pep gebruik kan ik niet nadenken? intelligent zijn? en een mening hebben die ertoe doet?

en dat voor een student communicatie....

ik geloof dat ik hier iets gemist heb...

Uitspraak van Funkyy op zondag 27 augustus 2006 om 11:19:
Fleur wat is er aan de hand?

-Is je speed op?

-Of heb je een afterspeeddip?

vervolgens vraag jij:

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 11:24:
waarom heb je dit gepost?

en ik geef gewoon antwoord op je vraag, funkyy heeft zijn inspiratie van jouw profiel, that's all..dus wees niet zo snel op je teentjes getrapt en lees gewoon s goed :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:03:
Wat dit het?

Geniale opmerking :respect:

:no:

Waarschuw beheerder
en dat voor een student communicatie....

hoe kortzichtig :gaap:
Waarschuw beheerder
Damm :S
Waar kun je tegenwoordig nou wel veilig 1tje drinken :S

Waarschuw beheerder
Jeetje wat erg :(

Sterkte voor familie en nabestaanden! :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 11:32:

:vaag: tja? ik zou zeggen neem nog een lekkere lijn :coke:
PROOOST

Waarschuw beheerder
Hier was ik dus bij....kheb de steekpartij niet gezien maar was wel in en rond de 3 toen dit gebeurde...en meteen begonnen de roddels ookal op de grote markt...over zn afkomst ( noujaa van beiden eigenlijk) over het motief...het lijkt gewoon of sommigen mensen het haast mooi vinden of zoiets...van die sensatie zoekers:S...en erger dat hun avondje stappen nu verpest was om eeen uurtje of 2/3 al...dan de normale 5/6 uur...dan dat die jongen dood was...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dus omdat ik in het weekend graag pep gebruik kan ik niet nadenken? intelligent zijn?

Inderdaad, als je pep gebruikt geeft et al aan dat je niet nadenkt en niet intelligent bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:37:
Hier was ik dus bij....kheb de steekpartij niet gezien maar was wel in en rond de 3 toen dit gebeurde...en meteen begonnen de roddels ookal op de grote markt...over zn afkomst ( noujaa van beiden eigenlijk) over het motief...het lijkt gewoon of sommigen mensen het haast mooi vinden of zoiets...van die sensatie zoekers...en erger dat hun avondje stappen nu verpest was om eeen uurtje of 2/3 al...dan de normale 5/6 uur...dan dat die jongen dood was...

:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Veel mensen zitten te zeuren over het fouilleren naar het binnen gaan..
Maar eigenlijk is dit nog niet eens zo'n gek idee om dat overal toe te voegen lijkt me... :O en dan niet alleen in de hc scene...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op zondag 27 augustus 2006 om 12:44:
je houd het toch fouilleren of niet

huh? :p
Waarschuw beheerder
afz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: A op zondag 27 augustus 2006 om 11:08:
Ben ik blij daT we daar niet heen zijn gegaan...

idd, ik zat er ook nog overna te denken om erheen te gaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 11:12:
waarom post je (en al die vergelijkbare posters en posts) dit? is het nu de bedoeling dat we allemaal ach en wee gaan roepen?

Ja ach en wee ja :[

Het gaat hier over Groningen.. niet Amsterdam

Waarschuw beheerder
zo te erg dan wat een agressie is er zeg hier in de wereld niet normaal
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was daar dus gisteravond, rond kwart over 2 gingen alle lampen aan en werd er over de microfoon gezegd dat we rustig het pand moesten verlaten.

Ik ben 3 week geleden in dezelfde kroeg onverwachts met mijn hand langs een tas gekomen ( zo'n linnen tasje ) en daar stak een mes uit. Daar hebben ze in de drie gezusters een gesprek over gehad en vervolgens gingen ze mensen hun tassen en dergelijke controleren. Na 2 week deden ze dat niet meer, en nu dit :/

Heb wel gehoord dat het een onderlinge ruzie is geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
grunn verloedert :(

jammer dat het zo moet !

laten ze vanaf nu alles maar gaan controleren !

als je zo graag wil vechten doe het dan ergens waar niemand er last van heeft !

en wapens zijn voor mietje,s!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkyy op zondag 27 augustus 2006 om 11:00:
Toen de politie arriveerde, was het slachtoffer al overleden

Ambulance lijkt me handiger.
Waarschuw beheerder
was het een paar dagen geleden ook al niet raak in de 3? alleen zijn die mensen er beter vanaf gekomen
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:37:
en meteen begonnen de roddels ookal op de grote markt...over zn afkomst ( noujaa van beiden eigenlijk) over het motief...het lijkt gewoon of sommigen mensen het haast mooi vinden of zoiets...van die sensatie zoekers...

De 'roddels' waren vast dat t zou gaan om 2 allochtonen die elkaar maar lekker moeten afmaken.Was gisteren van plan om naar de Grote markt te gaan maar was aardig ziek gisteren dus ben blij dat ik gisteren niet naar de stad ben gegaan.

Hoop dat ze nu beter gaan controleren daar bij de deur.
het is afschuwelijk dat zulke dingen gebeuren. en daar is iedereen het over eens. dus dat hoeven we echt niet nog eens allemaal te zeggen

zet er dan tenminste een commentaar van jezelf bij, kunnen we daar misschien een andere dan de "ach wat vreselijk nou weer, waar gaat het heen met de wereld" reactie op geven

n00b :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op zondag 27 augustus 2006 om 13:50:
De 'roddels' waren vast dat t zou gaan om 2 allochtonen die elkaar maar lekker moeten afmaken.

Je bent er niet geweest, maar het klopt bijna :x

Wat ik dus hoorde ( en of het zo is weet ik dus niet ) dat het in de r&b zaal is gebeurd..
En dan gaan mensen vaak hun conclusie's trekken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 27 augustus 2006 om 13:54:
Wat ik dus hoorde ( en of het zo is weet ik dus niet ) dat het in de r&b zaal is gebeurd..
En dan gaan mensen vaak hun conclusie's trekken

Tja we zullen t komende dagen wel te horen krijgen wie t waren.Dit gezeik hebben we maandag gelukkig niet op Boomin Berend (althans ik ga er van uit).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:23:
en ik geef gewoon antwoord op je vraag, that's all..dus wees niet zo snel op je teentjes getrapt en lees gewoon s goed

ok, you do have a point there :$ sorry :bloem:
mijn vraag moest zijn: wat voor reacties verwacht je/wil je krijgen als je zo'n topic post?
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:31:
tja? ik zou zeggen neem nog een lekkere lijn
PROOOST

dank je :p
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:38:
Inderdaad, als je pep gebruikt geeft et al aan dat je niet nadenkt en niet intelligent bent.

deze reactie geeft voornamelijk aan dat jij niet nadenkt en niet intelligent bent... :/ jij doet namelijk noooooooooooit dingen die lekker zijn maar ook slecht voor je terwijl je verder goed op je gezondheid, jezelf en je omgeving let en een goede baan en een mooi huis hebt. jij leeft als een monnik met je eigen volkstuintje zonder enige vorm van machinerie en andere dingen die het leven makkelijk/leuk maken...
als ik naar de pro van je vriendin kijk lijkt ze wel een drankprobleem te hebben he? hoor je mij oordelen dat ze vast ordinair wijf zonder hersens is vanwege een paar plaatjes en opmerkingen?
Uitspraak van Knoalster op zondag 27 augustus 2006 om 12:57:
Het gaat hier over Groningen.. niet Amsterdam

dat zegt niets meer hoor tegenwoordig :/
Uitspraak van *R.o.W.e.N* op zondag 27 augustus 2006 om 13:35:
Waarom lees jij dit

omdat het me interesseerde en ik graag wou praten over de gevoelens die zulke topics bij MIJ oproepen...? duh
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op zondag 27 augustus 2006 om 13:54:
n00b

en daar is de bijdrage voor de hoofdprijs (Y) dank je wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op zondag 27 augustus 2006 om 14:00:
Tja we zullen t komende dagen wel te horen krijgen wie t waren.

Ik denk het ook wel ja :yes:

Uitspraak van Mongrel op zondag 27 augustus 2006 om 14:00:
Dit gezeik hebben we maandag gelukkig niet op Boomin Berend (althans ik ga er van uit).

Heb er wel zin in, alleen als ik nu naar buiten kijk.. :nocheer:

@ Chemical sister: doe es ff lief :[
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 augustus 2006 om 12:42:
Veel mensen zitten te zeuren over het fouilleren naar het binnen gaan..

Is een goede zaak, je ziet wat kan gebeuren als men niet preventief foulleerd...:)
In mijn ogen ben je een grote :looser: als je gaat stappen met wat voor wapen dan ook op zak.....stappen = gezelligheid....:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 27 augustus 2006 om 14:07:
@ Chemical sister: doe es ff lief

ik doe helemaal niet niet lief!!!!
ik stelde gewoon een oprechte vraag, kaarte iets aan waar ik over nagedacht heb. en omdat ik (soms, als ik me kan veroorloven qua werkdruk om een x los te gaan) pep gebruik mag dat niet?

daar word ik boos van :@ want dat is:
A. hokjesdenken
B. vooroordelen hebben
C. mensen niet accepteren zoals ze zijn...

deze dingen zijn er de voornaamste oorzaak van dat zulke schietpartijen helaas nog steeds voorkomen

"jij bent anders dan ik; ik schiet je neer"

"wij zijn het niet eens; ik schiet je neer"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 14:01:
als ik naar de pro van je vriendin kijk lijkt ze wel een drankprobleem te hebben he? hoor je mij oordelen dat ze vast ordinair wijf zonder hersens is vanwege een paar plaatjes en opmerkingen?

Jij oordeelt dus nu vanaf haar profiel al dat ze een alcohol probleem heeft omdat er een fles wisky op haar profiel staat. Dat wat ik over jou schreef, ging niet om jou profiel, maar om die herzenloze opmerking van je.

En als je in vervolg niets over mij kunt vinden, hou dan gewoon je bek, en ga niet bij t profiel van me vriendin kijken of je daar mischien iets kan vinden, para figuur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:23:
jij oordeelt dus nu vanaf haar profiel al dat ze een alcohol probleem heeft

moeilijk he? lezen... ik zeg juist dat ik dat oordeel niet maak. aan haar foto's te zien is ze vast een hele leuke, levendige en intelligente meid :X

En als je in vervolg niets over mij kunt vinden, hou dan gewoon je bek, en ga niet bij t profiel van me vriendin kijken of je daar mischien iets kan vinden, para figuur.

je hebt gelijk dat je vriendin er helemaal niets mee te maken heeft en dat dat eigenlijk niet eerlijk/netjes van me was. maar:
ik probeerde gewoon aan de hand van een voorbeeld wat jij misschien zou begrijpen tot jouw botte, duidelijk weinig geoefende hersentjes door te dringen. verspilde moeite blijkt dus (Y) jammer ook dat je grof moet worden, zwak
Waarschuw beheerder
Dat wat ik over jou schreef, ging niet om jou profiel, maar om die herzenloze opmerking van je.

nee hoor. je weet niet eens wat je eigenlijk schrijft?
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:38:

:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 14:19:
ik doe helemaal niet niet lief!!!!

Nee, daarom maakte ik die opmerking ook.. :x
En het was trouwens een steekpartij, geen schietpartij :flower:

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 14:32:
jammer ook dat je grof moet worden, zwak

Wie de bal kaatst.. (y)

Waarschuw beheerder
donateur
moeilijk he? lezen... ik zeg juist dat ik dat oordeel niet maak

als ik naar de pro van je vriendin kijk lijkt ze wel een drankprobleem te hebben he? hoor je mij oordelen dat ze vast ordinair wijf

Lees zelf nou eens goed. Je oordeelt dat ze wel een drankprobleem lijkt te hebben, en daarna zeg je dat je niet oordeelt dat ze een ordinair wijf is ja. Typ dat dan wat duidelijker.

jammer ook dat je grof moet worden, zwak

Ik word normaal niet grof, maar als je opmerkingen gaat maken over mijn vriendin die hier niets mee te maken heeft, wie is er hier dan zwak.
Waarschuw beheerder
deze reactie geeft voornamelijk aan dat jij niet nadenkt en niet intelligent bent... jij doet namelijk noooooooooooit dingen die lekker zijn maar ook slecht voor je terwijl je verder goed op je gezondheid, jezelf en je omgeving let en een goede baan en een mooi huis hebt. jij leeft als een monnik met je eigen volkstuintje zonder enige vorm van machinerie en andere dingen die het leven makkelijk/leuk maken...

volgens mij snap jij het niet helemaal...die dingen die jij opnoemt die heeft hij dan tenminste, dat zijn dingen die jij nooit zou kunnen krijgen...als jij je geld alleen uitgeeft aan snuiven en feesten, moet jij het doen met een minder groot huis, kutmachinerie, een schoonmaakbaan, ziektes die aan je vreten...enz enz...doe wat je leuk vind, maakt mij geen fuck uit, maar laat mensen in hun waarde!!

ot: damn, ik kom eigenlijk best vaak in de 3 gezusters, en soms stoot ik wel eens mensen aan, die dan de neiging hebben om mij te gaan slaan ofzo...maar dat het zover zou escaleren dat snap ik niet...en als het om een drugszaak gaat, dan moeten ze dat wat menselijker oplossen
Waarschuw beheerder
Chemical Sister ik heb naar je foto's gekeken op je partyflock. het is ook echt overduidelijk te zien dat jij er flink aan zit, ik zou er maar niet zo trots op zijn als jij bent met al die kinderlijke verhaaltjes over pep op je pf. je bent 28 jaar haha. zoek een leven meid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 27 augustus 2006 om 14:37:
Nee, daarom maakte ik die opmerking ook..

NIET nietlief betekend dat ik helemaal niet vervelend doe, ik uit een mening
En het was trouwens een steekpartij, geen schietpartij

oeps...
Wie de bal kaatst..

ik heb alles teruggelezen, ik was nergens grof...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:40:
Lees zelf nou eens goed. Je oordeelt dat ze wel een drankprobleem lijkt te hebben, en daarna zeg je dat je niet oordeelt dat ze een ordinair wijf is ja. Typ dat dan wat duidelijker.

ik heb nog es goed gelezen. kijk nou ff goed naar onderstaande:
als ik naar de pro van je vriendin kijk LIJKT ze wel een drankprobleem te hebben he?

met andere woorden; ik zeg helemaal niet dat ze dat heeft
hoor je mij oordelen dat ze vast ordinair wijf zonder hersens is vanwege een paar plaatjes en opmerkingen?

nee dus...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:40:
Ik word normaal niet grof, maar als je opmerkingen gaat maken over mijn vriendin die hier niets mee te maken heeft, wie is er hier dan zwak.

daar heb ik je dus gelijk in gegeven he?
je hebt gelijk dat je vriendin er helemaal niets mee te maken heeft en dat dat eigenlijk niet eerlijk/netjes van me was.

ik wou gewoon een duidelijk voorbeeld geven
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op zondag 27 augustus 2006 om 14:48:
heb jij geen fatsoen Chemical Sister?

hoe bedoel je dat?
Uitspraak van :respect: [PPT]HeegTownMadness [PPT]:@ op zondag 27 augustus 2006 om 14:48:
doe es ff normaal opgefokt wijf

ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik niet 'normaal' denk en doe. jij ook niet en niemand niet.

wat ik in mijn leven doe of laat heeft (meestal) niets te maken met een mening die ik over een bepaald onderwerp heb. en al helemaal niet met het recht serieus genomen te worden. als ik het niet eens ben met de keuzes die iemand in/met zijn leven maakt laat ik diegene wel in zijn waarde. zolang je geen anderen beschadigd met jouw keuzes dan. ik vind het bijvoorbeeld volledig geschift om een marathon te gaan lopen. het levert wat mij betreft niets op, is hardstikke slecht voor je gezondheid en vreet tijd :/ nou en? als iemand dat dan wil... hij gaat z'n gang maar! en als ie ervan geniet ben ik nog blij voor hem ook...
en dit soort kortzichtigheid en onverdraagzaamheid veroorzaakt dus precies het soort excessen waar dit topic over gaat...
als ik nu een van jullie tegen kom he? schelden jullie me dan uit? slaan me in elkaar? steken me neer? schieten me neer? starten een oorlog?

"jij bent anders dan ik, ik schiet je dood"
jij en ik zijn het niet eens, ik steek je neer"

KUNNEN JULLIE DAN NU GEWOON INGAAN OP DE MENING DIE IK HIER GEUIT HEB?
het is afschuwelijk dat zulke dingen gebeuren. en daar is iedereen het over eens. dus dat hoeven we echt niet nog eens allemaal te zeggen

oja: en jij....

Uitspraak van ooo op zondag 27 augustus 2006 om 15:36:
Chemical Sister ik heb naar je foto's gekeken op je partyflock. het is ook echt overduidelijk te zien dat jij er flink aan zit, ik zou er maar niet zo trots op zijn als jij bent met al die kinderlijke verhaaltjes over pep op je pf. je bent 28 jaar haha. zoek een leven meid.

ik vind dat dit geen fuck te maken heeft met wie ik hier op pf ben maar hier is mijn leven:
nu heb ik het idd weggehaald ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeeeeeezus christus, chemische zuster, volgens mij heb je net een beste lijn gesnoven of niet, hoe vaak heb jij zin om op die citeerknop te drukken, damnit
Waarschuw beheerder
dat zowiezo :p

maar ook door de weeks reageer ik zo heftig op zulke dingen. ik denk dat vrijheid van meningsuiting en vrijheid van handelen (zolang je er niemand mee schaadt) het hoogste en meest belangrijke is dat we ooit hebben bereikt. en dat wordt nu steeds meer in de verdrukking gebracht

hallo dit is jeff alles goed ik zit nu naast fleur fleur zucht rene kijkt ook toe, auf wiedersehen may Sylvester Stallone love you too
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 16:09:
hallo dit is jeff alles goed ik zit nu naast fleur fleur zucht rene kijkt ook toe, auf wiedersehen may Sylvester Stallone love you too

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 16:00:
dat heb ik van een klein schooltje opgebouwd naar het grootste centrum van de regio. ik heb 35 docenten in dienst en per jaar meer dan 5000 cursisten... rot op dus

Slim dan, om overal op internet zo stoer te doen dat je zoveel pep snuift.

Waarschuw beheerder
donateur

:s
Waarschuw beheerder
25 jarige stadjer?
hmmz namen??

Waarschuw beheerder

neem er nog ene:S
Waarschuw beheerder
Dodelijke steekpartij in Drie Gezusters

groningen - Een nog onbekende man is vannacht tegen half twee doodgestoken in café de Drie Gezusters aan de Grote Markt.. Toen de politie arriveerde, was het slachtoffer al overleden. Een vermoedelijke dader werd gearresteerd. Over de exacte toedracht of de aanleiding kon de politie vannacht nog geen mededelingen doen.

De hele zuidwand van de Grote Markt, waar de meeste cafés met elkaar in verbinding staan, werd direct na de dodelijke steekpartij ontruimd door het personeel en enkele bezoekers. Terwijl enkele tientallen politiemensen sporenonderzoek uitvoerden en zo veel mogelijk ooggetuigen verhoorden, bleven honderden van de jeugdige bezoekers voor de deur staan. Later in de nacht kwamen daar andere nieuwsgierigen bij.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article843349.ece

EUuhh Abmulance lijkt me handiger

Waarschuw beheerder
*­R.­o.­W.­e.­N*­ *­De*­O.­w.­N.­e.­R*­ citeer 27 augustus 2006 13:34
Toen de politie arriveerde, was het slachtoffer al overleden

Ambulance lijkt me handiger.

*­R.­o.­W.­e.­N*­ *­De*­O.­w.­N.­e.­R*­ citeer 27 augustus 2006 13:30

EUuhh Abmulance lijkt me handiger

das 2 x:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 16:17:
Slim dan, om overal op internet zo stoer te doen dat je zoveel pep snuift.

A: ik doe niet stoer, ik vindt pep de beste uitvinding
B: niet overal, op partyflock... en die mensen die zo bekrompen doen als hier boven staat gaan naar de volksuniversiteit. die kiezen voor kwantiteit ipv kwaliteit
C: ik heb toch bepaald niet slecht geboerd he?"moet jij me nog maar nadoen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 12:11:
Was een keer te verwachten daar natuurlijk, waarschijnlijk wordt je vanaf nu gefoullieerd daar. Blij dat ik niet in de stad was vannacht B)

Waarschuw beheerder
doe emm normal ofzo..
is iemand dood gestoken en jullie gaan zielig het over en weer over pep en stoer doen hebben..
triest zooitje merk ik alweer..
moi

Waarschuw beheerder
nou de roddels die ik gehoord heb was dat het slachtoffer half italiaan, half nederlander was...en het moordwapen een broodmes:S:O....verder niks gehoord majaa...of het waar is??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was in de blauwe engel geloof ik
Waarschuw beheerder
donateur
Chemical Sister ik denk dat jij ipv het hele weekend pep te snuiven beter die tijd kunt gaan gebruiken om een cursus sociale vaardigheden te gaan doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 17:59:
B: niet overal, op partyflock... en die mensen die zo bekrompen doen als hier boven staat gaan naar de volksuniversiteit. die kiezen voor kwantiteit ipv kwaliteit

A: Je mag pep de beste uitvinding vinden die er is, maar daar kom jij ook nog wel achter ;) alleen jammer dat jij daar op je 28e nog achter moet komen:P

B: Ik ga liever naar de volksuniversiteit dan naar 1 of andere instelling waar er een pepverslaafde de boel runt.

C: Ik heb liever een wat mindere baan, en dat ik geen drugsverslaafde ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
niet lief betekend dat ik helemaal niet vervelend doe, ik uit een mening

Ik snap je zin niet helemaal, maar noem jij het maar lekker hoe je het wil noemen met je stoere verhaaltjes over pep (y)

Ik bedoel maar gewoon :/

ik heb alles teruggelezen, ik was nergens grof...

Anders lees je je eerste post even goed door joh, van actie komt reactie..

En je zit wel steeds te zeuren over vrijheid van meninguiting. Wat ik momenteel doe, en de mensen hierboven ook, is hun mening uiten. Maar zo te zien elke keer als wij wat zeggen ga je er tegenin ( of het nou over jou gaat of iets anders ).
Waarschuw beheerder
donateur
dus omdat ik in het weekend graag pep gebruik kan ik niet nadenken?

Nee, want groter vergif bestaat niet...

maar los daarvan, waarom kaap je dit topic door je mening er zo te blijven doorheen te drukken, daar is dit topic niet voor bedoeld, even een nieuw topic openen dus.

Ik kan me heel goed voorstellen dat topicstarter dit even post omdat er ruimte moet zijn voor discussie over het voorval en het eventueel condoleren.

dus, daaaag!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 16:17:
dat heb ik van een klein schooltje opgebouwd naar het grootste centrum van de regio. ik heb 35 docenten in dienst en per jaar meer dan 5000 cursisten... rot op dus

:gaap: En dat maakt jou tot autoriteit op alle gebieden......Ruik ik hier iemand die erg vol van zichzelf is?:kots:

OT: Het word echt tijd voor verplicht deurbeleid....
Waarschuw beheerder
Drie Gezusters aan de Grote Markt

Fuck man daar ben ik 1x geweest.Liepen toen aardig wat gekken rond op die grote markt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:15:
Ruik ik hier iemand die erg vol van zichzelf is?:kots:

idd, wat een vreselijk mens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tsjah
da gebeurd tegenwoordig
Waarschuw beheerder

dan ben je dus dom........en niet stoer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 18:19:

nee in de ome leen, achterin bij de toiletten
Waarschuw beheerder

Praat je nou nog zielig Figuur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 18:41:
B: Ik ga liever naar de volksuniversiteit dan naar 1 of andere instelling waar er een pepverslaafde de boel runt.

LOL
Waarschuw beheerder
wat een ellende weer :S je kan echt niks meer normaals doen zonder een risico te lopen
Waarschuw beheerder
Ja idd eng idee dat een avondje uit zo af kan lope

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De FEESTFee B) op zondag 27 augustus 2006 om 20:49:
wat een ellende weer je kan echt niks meer normaals doen zonder een risico te lopen

Echt,te triest voor woorden dat soort steekpartijen,maar een leven zonder risico bestaat ook niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 21:09:
Echt,te triest voor woorden dat soort steekpartijen,maar een leven zonder risico bestaat ook niet!

Risico's kun je inperken...

Heel lang wegstoppen is misschien een optie, geeft de samenleving een bevredigend gevoel, en het maakt de samenleving een stukje veiliger. Ik heb er zoniet zoveel verstand van maar het leek mij wel wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op zondag 27 augustus 2006 om 21:13:
Risico's kun je inperken...

In dit soort gevallen,heb ik geen oplossing!
Half Nederland loopt met een wapen of iets dergelijks rond,omdat ze bang zijn voor de andere Nederlander,JA,dan kon dat wapen ook wel eens een aanvals wapen worden.(Oke,half Nederland is misschien wat overdreven,maar goed)

Hoe vaak ik wel niet hoor dat mensen een mes of iets dergelijks bij zich hebben voor zelfverdediging,geeft mij meer een onveilig gevoel,dan een veilig gevoel.

Want wanneer gebruik je dat wapen dan?

Waarschuw beheerder
waarom neem je in godsnaam een wapen mee:s
dan ben je er dus al zo zeker van dat je bonje kan krijgen..
mij zul je nooit zien met een wapen op zak.. ja miss wel.. maar dan 1 woord.. een gemeend SORRY

mensen kennen het woord sorry tegenwoordig niet meer..
als je je verontschuldigt helpt ook niet altijd.. maar het geeft wel weer in wat voor positie jij staat.. zodra je gemeend sorry zegt ben je je zelf ervan overtuigd dat jij er niks aan kon doen en dat jij jezelf van je nette kant hebt laten zien.

een meid die ik ken vertelde mij zaterdag nog dat ze zich super heeft vermaakt op grunnen gaat los.. ze stond te kijken hoe aardig iedereen tegen elkaar was.. ze zei;"loop je in de stad tegen iemand aan en je zegt sorry dan kijken ze je nog vals aan.. op dat feest zei ik sorry tegen iemand en die gene zei tegen mij met een lach.. a geeft niks.. en liep weer vrolijk verder..".

wanneer leren we weer een x normaal tegen elkaar te doen???
en elkaar te respecteren..

en ruzies uitpraten en niet direct elkaars kop in slaan of elkaar neer te steken..

zo dat wou ik kwijt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op zondag 27 augustus 2006 om 19:00:
Ik kan me heel goed voorstellen dat topicstarter dit even post omdat er ruimte moet zijn voor discussie over het voorval en het eventueel condoleren.

daar ging mijn eerste post dus over! open die discussie dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:15:
En dat maakt jou tot autoriteit op alle gebieden......Ruik ik hier iemand die erg vol van zichzelf is?

helemaal niet en dat beweer ik niet ook niet hoor. ik heb het maar over 1 ding buiten het topiconderwerp; jullie kortzichtigheid

ik probeer alleen een reactie van jullie te krijgen over het feit dat jullie denken alles van me te weten en me te kunnen veroordelen op basis van helemaal niets.
er is dus geen normaal gesprek te voeren met jullie als jullie iets dat de gesprekspartner doet zelf anders zouden doen?

als iedereen zo dacht zouden zulke berichten niet eens de krant meer halen

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 23:02:
wanneer leren we weer een x normaal tegen elkaar te doen???
en elkaar te respecteren..

mij dus ook. ook al zijn mijn keuzes niet die van jullie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 27 augustus 2006 om 23:03:
helemaal niet en dat beweer ik niet ook niet hoor. ik heb het maar over 1 ding buiten het topiconderwerp; jullie kortzichtigheid
ik probeer alleen een reactie van jullie te krijgen over het feit dat jullie denken alles van me te weten en me te kunnen veroordelen op basis van helemaal niets.
er is dus geen normaal gesprek te voeren met jullie als jullie iets dat de gesprekspartner doet zelf anders zouden doen?
als iedereen zo dacht zouden zulke berichten niet eens de krant meer halen

Hahahahaha....hoezo een bevestigend antwoord.....muts
Waarschuw beheerder
Zeg sodemieter effe een eind op met jullie achterlijke discussie zeg. Volwassen mensen noemt zich dat...

Misschien ontgaat het jullie hoor, maar er is iemand neergestoken. Overleden. Iemand die in een uitgaansgelegenheid was zoals velen van ons dat elke week zijn. Er is een 16-jarige jongen aangehouden.

16 jaar...

Er zijn mensen van onze community (ja, is jullie vast ook even ontgaan in al het geruziemaak maar dit is inderdaad een community) die hierbij geweest zijn die avond. hell, misschien zat het slachtoffer ook wel op PF. Niet dat dat het erger maakt, maar misschien dat het een iets minder ver-van-je-bed-show wordt...waardoor jullie wellicht even het respect kunnen opbrengen voor degenen die hiermee te maken hebben gehad.

Sorry, maar deze dingen vind ik net even iets belangrijker dan zo'n debiele discussie over pep en wie het bij het rechte eind heeft. Ga dat alsjeblieft in een daarvoor bestemd topic ergens HEEl ver weg op deze site doen!!!

R.I.P. voor het slachtoffer en nabestaanden.

Waarschuw beheerder
Take it easy! (Y)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Eeeh ontopic weer :S
Dit gaat nergens over mensen

Waarschuw beheerder
waarom post je (en al die vergelijkbare posters en posts) dit?

omdat dit in groningen gelukkig niet vaak voorkomt. Dat dit in het westen normaal is ok , maar hier gelukkig nog niet o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 18:19:

nee het was die bar rechts achterin. Oftewel de antillianen hoek :)

Waarschuw beheerder
het is gewoon kut!

groningen was/is gezellig en 1 iemand die de boel in zijn botte hasses niet helemaal op een rijtje heeft verziekt de boel voor de rest. ik heb liever dat hij dood gaat.

xje!
Waarschuw beheerder
nie zo mooi:O

Waarschuw beheerder
weer een uitkering minder

Waarschuw beheerder
was een neger namelijk...

in zn hart gestoken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 10:32:

:/ hersenloze opmerking weer

Waarschuw beheerder
oh ja, sorry

2 uitkeringen minder, dader was een mocro
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:36:

jij zegt t iedereen denkt t

Waarschuw beheerder
ik zeg wat ik denk, en doe wat ik zeg

at your service

Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:52:
jij zegt t iedereen denkt t

hou ik wel van van dat soort mensen !!

wat een hippe vogel ook die mek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:56:
ik zeg wat ik denk, en doe wat ik zeg

respecta

Waarschuw beheerder
wat een hippe vogel

:D

Waarschuw beheerder
ik zeg wat ik denk

respect daarvoor

Waarschuw beheerder
ik zeg wat ik denk,

deed iedereen dat maar...

respect man

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
opgeruimt staat netjengs

Waarschuw beheerder
fake
ban
slotje
sterf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:57:
respecta

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:59:
respect daarvoor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:00:
respect man

bedankt mengsen...

ik stel me in november beschikbaar voor de verkiezingen

DZP = De Zieke Partij

Waarschuw beheerder
whehehe

Waarschuw beheerder
ik hoop trouwens niet dat het Ozzie JWT was...

die mek mocht ik nog wel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:05:
DZP = De Zieke Partij

EENS...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:10:
ie mek mocht ik nog wel...

1 lijn trekken sick boi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:12:
1 lijn trekken sick boi

:coke:
Waarschuw beheerder
:looser:

Waarschuw beheerder
daar mag je wel meerdere lijnen van trekken :p

Waarschuw beheerder
op de bar

Waarschuw beheerder
aan je eigen tekst te zien kan ik ook op jouw stem rekenen stylizzimo

(y)

Waarschuw beheerder
ik hoop trouwens niet dat het Ozzie JWT was

sterke zulu

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:15:
daar mag je wel meerdere lijnen van trekken

ook nog wat voor mij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:04:
ook nog wat voor mij?

hey we doen allemaal mee tog...

jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 12:21:
aan je eigen tekst te zien kan ik ook op jouw stem rekenen stylizzimo

zij werkt bij SWAt dat verklaard het natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:05:
jwt

iwt

Waarschuw beheerder
krijgen we ook een lieveheersbeestjeng voor de 3?

Waarschuw beheerder
ik hoop trouwens niet dat het Ozzie JWT was...

Hij is tog geen somalier?

dader en slachtoffer is daarvan

dussss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 13:09:
krijgen we ook een lieveheersbeestjeng voor de 3?

lekker op pisseng

Waarschuw beheerder
eng groene roggels
Waarschuw beheerder
donateur
Vind erg dat zo gaat....Je kan niet eens normaal stappen..

Je gaat toch weg om het gezellie te hebben...:\

En als je een mes of wat dan mee neemt als je gaat stappen dan ben je niet wijs...

Die gast zou wel bang geweest zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
damnnn de zoveelste zinloze steekparty.

en weet je wat het ergste is??
veel mensen kijken er niet meer van op als ze dit lezen, het is klaarblijkelijk normaal geworden :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 augustus 2006 om 14:06:
is klaarblijkelijk normaal geworden

is dat t nie dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:14:
is dat t nie dan?

Nou vind ik niet,,,,

En als je graag ruzie wilt maken ...dan ga je toch geen mes gebruiken!:s

Waarschuw beheerder
wie zegt trouwens dat het zinloos geweld is geweest? misschien stond ie wel op zn teen ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: A op woensdag 30 augustus 2006 om 14:17:
dan ga je toch geen mes gebruiken

als ik mn handen al kapot heb van t slaan wel hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:21:
sschien stond ie wel op zn teen ofzo

ja tog.. hallo dan ist je eigen schuld hoor

Waarschuw beheerder
misschien stond ie wel op zn teen ofzo

dan mag ie nog van geluk spreken dat het een mes was!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: A op woensdag 30 augustus 2006 om 13:59:

Je gaat toch weg om het gezellie te hebben...

En als je een mes of wat dan mee neemt als je gaat stappen dan ben je niet wijs...

JE weet niet wat je praat

deze 2 hadden al langer ruzie

was een vergeldingsactie

Waarschuw beheerder
captain stabbin

Waarschuw beheerder
wie zegt trouwens dat het zinloos geweld is geweest? misschien stond ie wel op zn teen ofzo

had ik ook echt niet gepikt!

Waarschuw beheerder
stille tocht is morgen...van de soos tot de 3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:08:
van de soos tot de 3

Waarschuw beheerder
hoop dat het pijpenstelen gaat regen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:09:
hoop dat het pijpenstelen gaat regen !

met onweer en hagel

Waarschuw beheerder
ongetwijfeld..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:12:
met onweer en hagel

zou wel kick zijn!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:12:
ongetwijfeld..

met un beetje mazzel

Waarschuw beheerder
anders gaan we met zn allen spugen...

is beetje zelfde effect..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op woensdag 30 augustus 2006 om 15:37:
Daar komen al die temptation island lozers tog?

hehe! eentje werkt daar, altijd fukken met die gast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op woensdag 30 augustus 2006 om 15:37:
Daar komen al die temptation island lozers tog?

Hij zat van het weekend aan de bar in Santana..
Flappie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:47:
hehe! eentje werkt daar, altijd fukken met die gast

2 toch? dat vrouwtje van hem ook dacht ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:53:
JE weet niet wat je praat

was een vergeldingsactie

waar is er meer info te vinden dan ? o:)

Waarschuw beheerder
vind t ander onderwerp tog interessanter

Waarschuw beheerder
Hoi Harmen Haan

Waarschuw beheerder
heb je al verkering?

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:53:

Je gaat toch weg om het gezellie te hebben...

[quote element=message id=26035989]{element is niet toegankelijk}JE weet niet wat je praat

was een vergeldingsactie

is dit normaal dan wou je zeggen :s dom persoon!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trieste mensen hier. Sommige mensne zijn tijdens de geboorte echt met hun schedel achter een eierstok blijven hangen waardoor al hun verstand is achtergebleven ofzo.

Het zoveelste verneukte topic hier op PF. Tel dat op bij het feit dat het dus niemand iets lijkt te doen dat dit soort dignen gewoon gebeuren want ach "het was toch maar een buitenlander".

Ik zou het liefst even een potje ernstig gaan kotsen maar heb er verstandigerwijs maar voor gekozen even op het envelopje te klikken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 augustus 2006 om 16:05:
Trieste mensen hier. Sommige mensne zijn tijdens de geboorte echt met hun schedel achter een eierstok blijven hangen waardoor al hun verstand is achtergebleven ofzo.

Het zoveelste verneukte topic hier op PF. Tel dat op bij het feit dat het dus niemand iets lijkt te doen dat dit soort dignen gewoon gebeuren want ach "het was toch maar een buitenlander".

Ik zou het liefst even een potje ernstig gaan kotsen maar heb er verstandigerwijs maar voor gekozen even op het envelopje te klikken.laatste aanpassing 30 augustus 2006 16:05

100% waarheid!

Waarschuw beheerder
en dan zijn wij triest????

beter was je gaan kotsen

Waarschuw beheerder
Ik zou het liefst even een potje ernstig gaan kotsen

wat let je?
heb er verstandigerwijs maar voor gekozen even op het envelopje te klikken.16:05

volwassen persoon ben je ook
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou het liefst even een potje ernstig gaan kotsen maar heb er verstandigerwijs maar voor gekozen even op het envelopje te klikken.

(y)

als het slachtoffer een Nederlander was, waren de reacties ook heel anders geweest. Trieste zaak, maar hier op PF helaas normaal. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:09:
en dan zijn wij triest????

beter was je gaan kotsen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 30 augustus 2006 om 16:10:
als het slachtoffer een Nederlander was, waren de reacties ook heel anders geweest. Trieste zaak, maar hier op PF helaas normaal.

helemaal niet...

vind het zelf nogal vreemd dat in de landelijke media hier echt heel weinig aandacht aan is besteedt, dan bv. Meindert Tjoelker.

misschien kun je daar beter zo moeilijk over doen dan een stom forumpje op pf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:14:
misschien kun je daar beter zo moeilijk over doen dan een stom forumpje op pf.

Waarschuw beheerder
ik doelde meer op deze breinloze uitspraken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 10:32:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 11:36:
oh ja, sorry

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 30 augustus 2006 om 16:18:

ga werken ofzo

Waarschuw beheerder
nog iets serieuzer en je krijgt een hartaanval

succes

Waarschuw beheerder
ps: leuke forums open je zeg!:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:20:
succes

Waarschuw beheerder
some people take erverything to fucking serieus...

ga lekker met je zelf spelen ofsjo maak je tog nog iemand blij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:20:
ga werken ofzo

Waarschuw beheerder
sterkte voor de nabestaanden :(

echt ziek dat je tot zoiets in staat kan zijn :S

laten ze als straf maar de hele familie van de dader hun keel afsnijden voor zijn ogen, te bginne met zijn ouders!
misschien dat ie het dan afleert! zieke geest! :@

Waarschuw beheerder

.

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:26:
laten ze als straf maar de hele familie van de dader hun keel afsnijden voor zijn ogen, te bginne met zijn ouders!

:/

zieke geest!

jij bent lekker zeg maar! (Y)

Waarschuw beheerder

zieke geest!

zieke boi beng jei mek

Waarschuw beheerder
veel moraalridders hier

pas op ik snij jullie allemaal open

Waarschuw beheerder

Jij hebt wel een erg zieke geest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:32:
Jij hebt wel een erg zieke geest

die gast die dit gedaan heeft zeg maar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op woensdag 30 augustus 2006 om 16:03:
is dit normaal dan wou je zeggen dom persoon

Ligt eraan wat er gebeurd is pikkie

Je weet van niks en je hebt je mening alweer klaar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:33:

:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van agk op woensdag 30 augustus 2006 om 16:18:

wha tjezus beter ga je op www.eo.nl/forum posten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:31:
pas op ik snij jullie allemaal open

menseng maak dese mek nie loco!!
Waarschuw beheerder
ja tog. ik bedoelde het alleen als uitdrukking meen ik niet maar hoop iig dat dat gore tuig een zware straf krijgt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:33:

ik bedoelde jou...

Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:36:
maar hoop iig dat dat gore tuig een zware straf krijgt

zo zo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:35:
wha tjezus beter ga je op www.eo.nl/forum posten

Ow als je het dan toch zo wilt spelen (en om even op het niveau hier in te haken is dit ook voor alle dropveters die uitspraken doen als "weer twee uitkeringen minder (l) ):

Ik was hier eerder dan jij. Jij bent een nieuwkomer, jij past je maar aan. En zo niet, dan donder je maar op. Geen haan die ernaar kraait als jij wordt neergestoken hoor. Weer een PF-account minder. Alleen maar beter voor de bandwidth. (l)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:31:
veel moraalridders hier

Beter een moraalridder dan een normenloze loser met een grote bek op Internet (vraag me toch altijd af ter compensatie van wat men zich zo gedraagt... (6) )

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:09:
volwassen persoon ben je ook

Yep. :) Net als die andere volwassen persoon die ook al op het envelopje geklikt had. Jij wilt je land toch zo graag vrij houden van uitschot en kan er niet van wakker liggen dat er mensen worden omgelegd? Ik hou PF graag een beetje schoon. En respectvol, dat bovenal.

Er is hier een prachtig Onzin&Humor forum, daar kun je al je grapjes maken. Er was hier al een waarschuwing uitgedeeld door een Mod, hou je daar dan ook aan.

En verder denken jullie maar over me wat jullie willen. Ik zit hier al te lang op deze site en zo respectloos als jullie daarmee omgaan, zo is 't nooit geweest hier. Let's keep it the old way.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 augustus 2006 om 16:45:
En verder denken jullie maar over me wat jullie willen. Ik zit hier al te lang op deze site en zo respectloos als jullie daarmee omgaan, zo is 't nooit geweest hier. Let's keep it the old way.

anders ga je ff heilig boontje spelen ofzo

Waarschuw beheerder
Ik was hier eerder dan jij.

en ik ben groter en sterker :s dit is pas treurig niveau...hahaha

En zo niet, dan donder je maar op. Geen haan die ernaar kraait als jij wordt neergestoken hoor. Weer een PF-account minder. Alleen maar beter voor de bandwidth.

Ik heb echte vrienden niet dik 600 PF vriendjes met je bandbreedte. Moet jij betalen ofzo slimme....

Beter een moraalridder dan een normenloze loser met een grote bek op Internet (vraag me toch altijd af ter compensatie van wat men zich zo gedraagt... )

hahaha (K)

Yep. Net als die andere volwassen persoon die ook al op het envelopje geklikt had. Jij wilt je land toch zo graag vrij houden van uitschot en kan er niet van wakker liggen dat er mensen worden omgelegd? Ik hou PF graag een beetje schoon. En respectvol, dat bovenal.

Op internet :s nogmaals sluit je aan bij de EO en verbeter de wereld

:roflol:

Waarschuw beheerder

neuken?

Waarschuw beheerder
ik had net echt een dikke drol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:55:
ik had net echt een dikke drol

ff een neger uit de drie gezet dus

Waarschuw beheerder
Jij wilt je land toch zo graag vrij houden van uitschot

klinklare onzin!
daar kun je al je grapjes maken

ik maak geen grapjes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:50:
en ik ben groter en sterker dit is pas treurig niveau...hahaha

Ja knuppel, dat is het idd. Dat is dus precies wat me stoort aan wat hier gebeurt. En je ziet het, nu zeg ik hetzelfde en vind je dat triest. Snap je nu echt de clou niet of denk je werkelijk dat ik die uitspraak meende? %)

Ik heb echte vrienden niet dik 600 PF vriendjes met je bandbreedte. Moet jij betalen ofzo slimme....

:D Gevoel voor humor heb je ook al niet echt he? Onee, ik heb dat vast niet, sorry dat ik me vergis. :D Trouwens, waarom zit je dan op PF nu en niet bij de Echte Vrienden? 0:)

Op internet nogmaals sluit je aan bij de EO en verbeter de wereld

Op Internet ja. Die Admins hebben ook wel wat beters te doen hoor, dit bezorgt hun alleen maar een hoop extra werk. Die ze beter kunnen gebruiken om de wereld te verbeteren (l)

Zeg, ik vind het mooi geweest hier, topic gaat toch worden dichtgeknald. Ik hoop van harte dat jullie nooit meemaken dat een van je vrienden wordt doodgestoken en dat je vervolgens moet zien hoe volkomen onverschillig en respectloos anderen daarmee omgaan.

Niets mis met het hebben van een eigen mening maar je hoeft 'm niet altijd door te drukken, zeker niet op de manier waarop jullie dat doen.

Vat 't op hoe jullie willen en maak maar een heilig boontje van me, prima. Wens jullie allen een fijne dag toe en doe hiermee wat je wilt. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hop zo de wc door

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 augustus 2006 om 17:01:
Wens jullie allen een fijne dag toe en doe hiermee wat je wilt.

ga me er zo eens lekker op mastruberen

Waarschuw beheerder
Gevoel voor humor heb je ook al niet echt he?

vind t best grappig
Niets mis met het hebben van een eigen mening maar je hoeft 'm niet altijd door te drukken, zeker niet op de manier waarop jullie dat doen

mag ik zelf weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 17:02:
ga me er zo eens lekker op mastruberen

:roflol:

Waarschuw beheerder
maak maar een heilig boontje van me

dat doe je zelf al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 30 augustus 2006 om 17:03:
Lekker makkelijk dit

bepaal jij nie

Waarschuw beheerder
Ik hoop van harte dat jullie meemaken dat een van je vrienden wordt doodgestoken en dat je vervolgens moet zien hoe volkomen onverschillig en respectloos anderen daarmee omgaan.

nah, vind ik een beetje ver gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op woensdag 30 augustus 2006 om 17:05:
hoi Poll

Whoehahaha :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GHC op woensdag 30 augustus 2006 om 17:05:
hoi Poll

hahaha
Waarschuw beheerder
geweld is een onderdeel van onze samenleving,niks nieuws onder de zon.....triest maar waar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op woensdag 30 augustus 2006 om 17:10:
geweld is een onderdeel van onze samenleving,niks nieuws onder de zon.....triest maar waar...

klinkt als een romantisch gedicht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 17:11:
klinkt als een romantisch gedicht..

romantisch niet dramatisch misschien wel...

Waarschuw beheerder
sjap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op woensdag 30 augustus 2006 om 17:10:
geweld is een onderdeel van onze samenleving

Waarschuw beheerder
trigga trigga trigga

Waarschuw beheerder
sneu sneuer sneust

Waarschuw beheerder
cut u first
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:33:
Ligt eraan wat er gebeurd is pikkie

Je weet van niks en je hebt je mening alweer klaar

hoezow je weet van nix
:S

tss

dit is echt useless dicht die hap!

Waarschuw beheerder
waarom post je dan als t usseless is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 17:30:
cut u first

you wanna met stanley?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 17:34:
usseless is....

nou omdat er niemand een redelijk normaal antwoord kan geven en ik hoop dat ze dit topic dicht gooien !

het boeit niet wat voor kleur ras of smaak !

deze persoon is nu wel dood weet je!

dat is kut

!

Want het gebeurde in de stad waar ik van hou in de kroeg waar ik veel kom !

dus dan die kansloze opmerkingen !

:S

ik hoop dat ze jullie allemaal van pf aftrappen !

zo zegje gedaan :)

Waarschuw beheerder
ik heb een haar op me tepel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Warjan de Viking op woensdag 30 augustus 2006 om 17:39:
Want het gebeurde in de stad waar ik van hou in de kroeg waar ik veel kom !

foute kroeg dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 17:44:
foute kroeg dus

tjah maybe maar hey is toch kloten of niet dan ?

ik voel me wel ok in de stad maar hoe moet dat met de nieuwe generatie dan ?

je eigen kind straks de stad in :s

over 10 jaar is de stad verloedert!

en dat is jammer!

want ik hou van de stad!@
Waarschuw beheerder
boehoe

Waarschuw beheerder
wij houden ook van de mooiste stad van nederland.. daarom missen we zulke lui niet...

jankerd

Waarschuw beheerder
deze persoon is nu wel dood weet je!

dat is kut

ga huilen dan

Waarschuw beheerder
in de kroeg waar ik veel kom !

dus dan die kansloze opmerkingen !

die kroeg is pas kansloos sjap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 18:00:
wij houden ook van de mooiste stad van nederland.. daarom missen we zulke lui niet...

boeksie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 30 augustus 2006 om 18:18:
respectloos!!!!

Waarschuw beheerder
mwa.... respect daarvoor dan..
Waarschuw beheerder
boeksie

Waarschuw beheerder
boeksie terug
Waarschuw beheerder
dat gejank om zinloos geweld altijd.........kun je blijven huilen.....is nu eenmaal de trieste realiteit......open eens een topic over hoe dit soort misdaden te voorkomen/te bestraffen!!! toch?

Waarschuw beheerder
nounou dames

Waarschuw beheerder
hoop dat ze em wel verbranden zou zonde zijn van ons mooie landje als ie begraven wordt

grondvervuiling enzo

Waarschuw beheerder
nou nou :)

dapper

Waarschuw beheerder
heb je het tegen mij?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 30 augustus 2006 om 18:45:
nounou dames

Donder op vent

Waarschuw beheerder