| Betreft: | lid: |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 18:49:ja hij geeft het toe in topics.
hij vroeg ook aan iemand of hij doet slikken
wat een gek eh sorry
whaaaaaaa jaaaaaaa dat heb ik ook gelezen
die geillak maakt het niet eens uit wat het is
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:16:whaaaaaaa jaaaaaaa dat heb ik ook gelezen
die geillak maakt het niet eens uit wat het is
het liefst jongetjes onder de 11 jaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:51:samen de honden uitlaten
dat kan altijd,......een extra lange wandeling.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:55:dat kan altijd,......een extra lange wandeling.
leuk he
beetje stoeien met die teckels
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:57:beetje stoeien met die teckels
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 22:21:het liefst jongetjes onder de 11 jaar
ja hoe erg he ik het liefst jongens van zijn leeftijd maar hou er niet van als ze in de broek plassen
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:33:Uhhhm het gedeelte dat ik niet snap is dat uitgerekend jij ook al gaat meelopen met de massa Snappie?
Is me niet om de massa te doen maar volgens mij begon je zelf met 'ik heb schoon genoeg van mezelf'.
Tja, das vragen om hè. Maar vooruit, ik ben de beroerdste niet, kom hier
Beter?
Is me niet om de massa te doen maar volgens mij begon je zelf met 'ik heb schoon genoeg van mezelf'.
Oja dat was ik ff vergeten
Tja, das vragen om hè. Maar vooruit, ik ben de beroerdste niet, kom hier
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:20:Alles goed?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 15:40:Je mag ook gewoon op me vraag antwoorden hoor
En juist met deze zin,..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:22:Pffffff word jij nooit moe van jezelf
nope, anders was ik net zo kansloos als jou geweest en had ik een topic voor en over mezelf geopend,...hahahahhahah
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:22:Onee met sommige middelen raak je nooit vermoeid
ik heb iig nog een excuus,..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:31:nope, anders was ik net zo kansloos als jou geweest en had ik een topic voor en over mezelf geopend,...hahahahhahah
Tip: Gebruik de zinsconstuctie en spellingscontrole in Word, vooral als je er zelf zon ongelooooooooooooooooflijk grote muil over hebt
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:34:Gebruik de zinsconstuctie en spellingscontrole in Word, vooral als je er zelf zon ongelooooooooooooooooflijk grote muil over hebt
zegt Knibbel,...
ik pas me een beetje aan,...zodat het voor jou wat duidelijker wordt,..hahahahahhaah
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:38:Normaal doen ook goed?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:42:Je meent het???
heb jij het nou godverdomme weer tegen mij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:47:heb jij het nou godverdomme weer tegen mij ????
Je imponeert me Erwin
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:51:Je imponeert me Erwin
niet?
hmmm
denk je dat ik dat niet zou kunnen ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:54:denk je dat ik dat niet zou kunnen ?
Met zon grote bek zeker niet nee
Wispelturige vent
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:Met zon grote bek zeker niet nee
Wispelturige vent
ga eens huilen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:59:ga eens huilen ?
Alweer? Heb net dagen gehuild om me homo zijn en me lelijkheid, ik heb net weer ff een beter moment
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:01:Alweer? Heb net dagen gehuild om me homo zijn en me lelijkheid, ik heb net weer ff een beter moment
aaah oke dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:17:aaah oke dan
Dus vandaag ff geen gezeik aan me kop oke?
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:18:Dus vandaag ff geen gezeik aan me kop oke?
dat maak ik zelf wel uit he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:22:dat maak ik zelf wel uit he
Is goed klootzak, steek jij het vuurtje maar weer aan pik
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:34:grote muil over hebt
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 17:57:Met zon grote bek zeker niet nee
hummmmm,......en dat binnen het halve uur,..
Maar Knibbel wat heb je met Glenn gedaan ?????
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:38:Maar Knibbel wat heb je met Glenn gedaan ?????
Dat zie je toch hierboven
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 oktober 2006 om 18:43:Dat zie je toch hierboven
Waarom???????????