23970x bekeken
| Betreft: | lid: |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Politie vindt dode in auto
Uitgegeven: 13 september 2006 06:31
Laatst gewijzigd: 13 september 2006 06:32
OOSTERHOUT - De politie heeft dinsdagmiddag een stoffelijk overschot gevonden in een auto die in het Wilhelminakanaal Oost in het Brabantse Oosterhout dreef. De politie heeft dit dinsdag meegedeeld.
Kort na half zes kreeg de politie de melding dat er in het kanaal een auto in het water dreef. Zowel de politie als de brandweer was onmiddellijk ter plaatse. Ter hoogte van de Koningsdijk troffen agenten een auto in het water aan waarvan de kofferbak deels open stond en boven het wateroppervlak uitstak.
Duikers van de brandweer stelden in het water een onderzoek in en vonden in de auto het stoffelijk overschot. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.
====================================================
Peter, ik wist dat je boos was maar zo boos
OOSTERHOUT - De politie heeft dinsdagmiddag een stoffelijk overschot gevonden in een auto die in het Wilhelminakanaal Oost in het Brabantse Oosterhout dreef. De politie heeft dit dinsdag meegedeeld.
Kort na half zes kreeg de politie de melding dat er in het kanaal een auto in het water dreef. Zowel de politie als de brandweer was onmiddellijk ter plaatse. Ter hoogte van de Koningsdijk troffen agenten een auto in het water aan waarvan de kofferbak deels open stond en boven het wateroppervlak uitstak.
Duikers van de brandweer stelden in het water een onderzoek in en vonden in de auto het stoffelijk overschot. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.
====================================================
Peter, ik wist dat je boos was maar zo boos
laatste aanpassing
Ik heb schoongenoeg van mezelf
snap ik. als ik zo'n nichterige houding als jou had had ik mezelf allang verhangen. wat doe je hier nog eigenlijk man?
maak hier een profieltje aan http://www.gay.nl/ en laat ons met rust met je nutteloze en vooral inhoudsloze kuttopics
om ruffy te citeren:
zuig een pik en stik in zaad vieze fag
laatste aanpassing
donateur
---------------------------MIJN HOUSE HISTORY----------------------------
Ik house vanaf 1990, ze noemen ons ook wel de 'oude garde'
Toen draaiden Buzz-Fuzz, Steve Dark Raver, Gizmo, Dano, the Prophet, Charly
Lownoise en Mental Theo [haha], Marcello, Dimitri, Lady Dana, 100% Isis, etc. de
sterren van en naar de hemel Althans voor mij...
Places to be waren Parkzicht, Cafe D'anvers, Zakk en the Limit...
Ben op zo'n 100 feesten geweest, van mellow tot gabber en alles wat er tussen zit.
Mzzl,
Ginger.-
waarom staat er dan haha achter charly lownoise & menthal theo meneer oude garde?Ik house vanaf 1990, ze noemen ons ook wel de 'oude garde'
Toen draaiden Buzz-Fuzz, Steve Dark Raver, Gizmo, Dano, the Prophet, Charly
Lownoise en Mental Theo [haha], Marcello, Dimitri, Lady Dana, 100% Isis, etc. de
sterren van en naar de hemel Althans voor mij...
Places to be waren Parkzicht, Cafe D'anvers, Zakk en the Limit...
Ben op zo'n 100 feesten geweest, van mellow tot gabber en alles wat er tussen zit.
Mzzl,
Ginger.-
Politie vindt dode in auto
laat dat een les zijn voor degene die nog 1 keer over mij lult
donateur
ik zou het niet doen maat
krijg je buikpijn van
ik kotste ook alles uit
hey laten we gaan housen
ja en dan doen we ook zo'n housebroek aan net als knubbel
(permanent verbannen)
donateur
(permanent verbannen)
donateur
donateur
Dus wat je zei was een beetje blond he? Of heb je toegeef ziekte? Ik gok van ja
jij wil dat ik je gelijk geef maar helaas u bent de zwakste schakel die krijgt u niet tot ziens
ps. ga eerst eens leren om feestjes in elkaar te zetten
laatste aanpassing
alleen op de billen.
trek ook aan haren op verzoek
Zeg je dan ook stoute dingetjes enzo
motorolie
Mag ook, als 't maar glijd
eerst had hij de mazelen of waterpokken wat was het ook al weer ?
een week later maagkanker en een week later was hij dood
dan weet je toch al bij jezelf: hmm raar verhaal.
Nou dat mazelen verhaal heb ik niet zo meegekregen.
Idd best raar verhaal, maar bij mn schoonmoeder was
het ook in 3 weken gebeurd. Het zou bij mij niet
in mn kop opkomen om daarover te gaan liegen...
ik weet zeker dat die junkbek op flock zit ons aan t bespieden
Dat sowieso
hoezo wil je een kamertje hebben daarzo zal er gelijk 6 negers instoppen voor je
Waarom dan weer negers???
Weet je wat beschamend is dat je met een ziekte zoals kanker spot!!!
Precies!
donateur
ik ga me niet verlagen om jou na te gaan trappen keer op keer op keer. Geen zin aan. Maar ga jij vooral verder
ik doe het tenminste in je bek, jij ouwehoert achter mijn rug om zielig mannetje dat je er bent
en nee je hoeft me niet te vragen waar ik het over heb want ik ga geen namen noemen zodat jij weer iets hebt om over te ouweteringhoeren. koop een prive, daar teren ze ook op alledaagse roddels, echt jou ding
(permanent verbannen)
donateur
ik doe het tenminste in je bek, jij ouwehoert achter mijn rug om zielig mannetje dat je er bent
Man ik heb het al maanden niet over jou gehad
En jij bent gewoon een maten naaier
donateur
Man ik heb het al maanden niet over jou gehad
dat zou ik niet weten knobbel, ik doelde meer op de periode dat wij nog "vrienden" waren.
En jij bent gewoon een maten naaier
die titel mag je jezelf geven, vanaf het moment dat je liep te ouwehoeren over mij toen we een feest organiseerde
(permanent verbannen)
donateur
die titel mag je jezelf geven, vanaf het moment dat je liep te ouwehoeren over mij toen we een feest organiseerde
Zal allemaal, daarna hebben we nog gesproken en wou je vrienden blijven. Naja schop meer lekker na pik
goh knibbel wat ben je toch gewild.
Jip, iedereen haat mij
donateur
Naja schop meer lekker na pik
je mag best weten dat ook ik het niet waardeer dat je over mij achter mijn rug om liep te ouwehoeren.
Zal allemaal
kan ik daaruit opmaken dat je stiekem wel weet waar ik het over heb?

![[img width=300 height=240]http://www.clunforest.nl/keuringen/keur05/beilen%2005%20modder.jpg[/img]](http://www.clunforest.nl/keuringen/keur05/beilen%2005%20modder.jpg)