Waarom zou de VS in hemelsnaam zoveel moeite doen om een aanval te coordineren (iets wat ze NOOIT geheim kunnen houden) als er terroristen zijn die dit wel doen?
je kan me toch niet overtuigen dat het wtc ingestort is door de brand, maar is zelf tot ontploffing gebracht
ze blijven telkens belangrijke informatie achterhouden
Tot nu toe kan ik elke stap uitleggen hoe en door wat de torens ingestort zijn omdat dit wetenschappelijk onderschreven is, jij roept alleen "ik geloof jou niet, ik geloof in sprookjes".
Die zijn najuist wel gevonden.
Dus Bush niet geloofde dat een terroristische aanval mogelijk was en dat het onnodig was om hier serieus op in te gaan.
Er is geen complot, zolang mensen blijven geloven in een complot komt de waarheid niet boven water hoor.
Waarom zou je een complot nodig hebben als je gewoon een regering hebt wat aan zichzelf denkt (net als in NL overigens).
ben jij hier de proffesor ofzo? , en ja ik heb die wetenschapelijk verklaring ook gezien op discovery channel,ze kunnen het nog zo mooi aantonen, en jij gelooft dat meteen, o wetenschapelijk bewijs, dus het zal wel waar zijn,dit krijg je gewoon zo voorgeschoteld, ik geloof daar helaas niet meer in
Weet je waar de regering Bush bijzonder bang voor is? Voor een politiek onderzoek en die wegen worden vakkundig doorgesneden. Laat iedereen maar lekker denken dat er complotten zijn die de torens omver hebben gehaald, tot die tijd zal niemand de mensen achter Bush voor de rechtbank laten komen.
Als iedereen net zoveel tijd in deze de verkiezingensuitslagen zou stoppen als in deze sprookjes, dan had de EU misschien grond gehad om de regering van Bush ongeldig te verklaren en dán had je gerechtigheid!
De wereld is een verrotte plaats geworden, maar wie gaat er iets aan doen? Als ik het kon begon ik er nu nog aan
Kijk maar naar de geschiedenis, en kijk dan naar het heden Over het algemeen genomen is de wereld nu toch een stuk beter.
IMO: Mensen die loose change (en de onzin daarvan) geloven, steunen wat mij betreft de Bush-administration en de hele teringzooi die daarbij hoort.
Beetje bizar dat er maar een gat van 5meter in dat pentagon is terwijl het vliegtuig bijna een spanwijdte heeft van 15meter... 1 klein kut motortje gevonden, motor van een 757 is kneiter groot!
Heel knap dat een gebouw zo netjes in elkaar stort na zoon korte tijd branden, andere gebouwen branden bijna 24 uur en gebeurt geen reet mee...
Ik heb zoon beetje me twijfels bij dat hele 9-11 gebeuren..laatste aanpassing 28 augustus 2006 15:10
Beetje bizar dat er maar een gat van 5meter in dat pentagon is terwijl het vliegtuig bijna een spanwijdte heeft van 15meter... 1 klein kut motortje gevonden, motor van een 757 is kneiter groot
Weet je waar de regering Bush bijzonder bang voor is? Voor een politiek onderzoek en die wegen worden vakkundig doorgesneden. Laat iedereen maar lekker denken dat er complotten zijn die de torens omver hebben gehaald, tot die tijd zal niemand de mensen achter Bush voor de rechtbank laten komen.
Waarom Waarom Waarom Waarom Waarom Waarom Waarom
(ff kort samengevat)
snap ik nog steeds niet dat ze beide op precies dezelfde manier recht naar beneden vallen...
een beetje ver gezocht want alle hoge instanties zijn in handen van de republikeinen, en dan nog zou bush nooit zelf aansprakelijk zijn maar een van de andere havikken. (dezelfden die zelfs al voor papa bush aan de touwtjes trekken)
Zoals ik al eerder heb laten zien zijn er meer torens die op deze manier uit zichzelf in elkaar storten, dat komt omdat het de makkelijkste weg zoekt en meestal is de buitenkant steviger dan de binnenkant en als dan net als bij het WTC de binnenkant eerst wegvalt en dan de buitenkant...
Als de buitenkant van een toren sterker is, valt hij volgens mij juist NIET zoals de binnenkant recht naar beneden...
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4628461537770214767
Deze is ook errug leuk...........
duurt 3 uur, gaat over hoe het een hoe new york een politie staat is geworden
wie moet je nou nog geloven
Het is allemaal een opgezet spel. Bush is de crimineel! En er waren 110% explosieven in het gebouw gemonteerd want hoe kon er anders in de overige WTC gebouwen brand ontstaan en op eens inzakken! Dikke lulkoek die amerikanen zijn niet zo slim heur,
Ik snap uw standvastigheid niet hoor,
het is nu toch wel overduidelijk dat er dingen gebeurd zijn die niet kloppen, dat die torens instorten en zeker gebouw 7 is gewoon onmogelijk zonder explosies
Haal diestront uit je oren en ogen jonge.
Er is zelfs toegegeven dat gebouw 7 is opgeblazen
ben jij zo dom of ik zo slim vraag ik me af
En waarom zegge al die brandweer manne dat ze explosies hebbe gehoord? voor de gezellig heid zeker
flikker toch op man